News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-10-02 Tampere: Poliisijoukko turvaa mielenosoituksia, tunnelma sähköistyy

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 02.10.2015, 16:24:39

Previous topic - Next topic

Kaarin M

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 02.10.2015, 18:14:01
Quote from: Eisernes Kreuz on 02.10.2015, 18:07:02Tyhmä kun olen, monet asiat hämmästyttävät ja kummastuttavat minua, mutta yksi eniten ihmetystä aiheuttavista jutuista on juurikin tuo monien naisten islamia kohtaan tuntema ihailu, ellei suorastaan rakkaus.

Yhdistävä tekijä on viha kristinuskoa ja kristillisiä arvoja vastaan, mukana myös naispappeuskirkko.

Minä taas luulen että syynä on halu päästä nyrkin ja hellan väliin. Femakoilla arki on kuitenkin raskasta kun ensin pitää olla niiiiiiiiiiiin tasa-arvoista mutta samalla kuohia miehet. Siinä sivussa menee sitten oma naisellisuus. Sekopäistä porukkaa.
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Kyklooppi

Ihmisjäte.

Haplotaxida

Quote from: kirjoittelija on 02.10.2015, 17:48:29
Quote from: törö on 02.10.2015, 17:25:46
Saas nähdä mitä Mansesterissa tapahtuu sitten kun pakolaisia alkaa olla ongelmaksi asti jos tämmöinen show syntyy jo nyt kun niitä ei vielä ihmeemmin ole.

Olin Tampereella pari päivää loppukesästä.

Tampereella oli jo silloin yöllä 4-8 somalin/arabin jengejä hengaamassa keskustassa (ilman tyttöjä) tuijotellen minua vittuuntuneesti (nämä olivat ilmeisesti jo pidempään suomessa asuneita) kun kävelin tytön kanssa hotellia kohti.

Minulla on unelma!

QuoteI have a dream.
I'm a refugee.
I'm Europe.

CHANGE EUROPE, VOTE GREEN.

- https://instagram.com/p/8D0ernvuk7/ (yanarozan#suomisayswelcome)

Muun muassa Irakissa on paljon yksinäisiä naisia jumissa. Jospa tehtäisiinkin niin, että Suomesta tulisi ennen kaikkea yksinäisille turvapaikanhakija- ja pakolaisnaisille omanlaisensa ja sille pyhitetty turva-alue Eurooppaan? Rajat laitetaan muuten kiinni. Pikkaisen tähän tyyliin:

QuotePohjois-Keniassa, 380 kilometrin päässä Nairobista sijaitsee syrjäinen alue, jossa valta kuuluu naisille. Vuonna 1990 joukko samburu-heimoon kuuluvia naisia päätti, että naisten syrjintä saa riittää. He perustivat naisten kylän - Umojan. Suahilinkielinen nimi tarkoittaa yhtenäisyyttä.

Kylän perustajanaisilla oli hyvä syy sulkea miehet Umojan ulkopuolelle. Monet heistä olivat joutuneet Keniassa komennuksella olleiden brittisotilaiden raiskaamiksi. Naisten aviomiehet puolestaan syyttivät vaimojaan häpeän tuottamisesta yhteisölle, ja piestyään vaimonsa miehet karkottivat heidät kodeistaan. ..

- http://www.maailmankuvalehti.fi/2007/10/kenialaiset-naiset-perustivat-oman-kylan

Alkuun vaikka sellaiset 15 000 irakilaista naista, lentokyydityksellä ja jo tulleille miehillä annettaisiin monoa takamukselle samalla kyydityksellä. Maahantulo tietysti tiukoilla kriteereillä. Mieheen, puolisoon liittyviä perheenyhdistämisiä ei pitäisi sallia, edes EU:n sisältä Suomeen. Naisista ei saa tulla kauppatavaraa, eikä jalkoja oven väliin.

EU:n sisäistä muuttoa voitaisiin sen sijaan harkitusti tukea, jos puoliso löydetään myöhemmin jostain toisesta EU-maasta.  Ja tällä menolla varmasti löytyy.

Ihan vakavastikin. Jos yhteiskunnan päättäjien taholta koetaan väistämättömäksi velvollisuudeksi auttaa ihmisiä siirtolaisuuden kautta, tuhansia ja taas kymmeniä tuhansia vastaanottaen, niin tässä olisi mitä mainioin tilaisuus, myös muuttaa maailmaa radikaalisti. Hyljättyjen ja hyljeksittyjen naisten kautta siihen olisi kenties edes jonkinlainen mahdollisuus. Näihin tänne pakkautuviin miehiin en siinä asiassa usko.
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

kirjoittelija

QuoteVideo paljastaa: Rasismin vastustajat kävivät joukolla yhden miehen kimppuun
Perjantai 2.10.2015 klo 18.14   
Videolla näkyy, miten Tampereen Koskipuistossa rasismin vastustajat ja käy Rajat kiinni -ryhmän jäsenet tappelevat.

Yksi Rajat kiinni -ryhmän mielenosoittaja ryntäsi rasismin vastustajien keskelle ja hänen kimppuunsa käyntiin.

Jo aiemmin iltapäivällä Rajat kiinni -ryhmään kuuluva entinen YK:n sotilas Juha Mäenpäää kertoi Iltalehdelle, että Nollatoleranssi rasismille -ryhmän jäsen vei yhdeltä Rajat kiinni -puolen mielenosoittajalta puhelimen Koskipuistossa. Mäenpään mukaan puhelin vietiin yhtäkkiä kesken mielenosoituksen. Videolla syntyy kahakka vastapuolten välille.

- Eräältä Rajat kiinni -ryhmän jäseneltä vietiin kännykkä, eikä poliisi suostunut ottamaan rikosilmoitusta vastaan puistossa, Mäenpää kertoi kahakan jälkeen Iltalehdelle.

Puhelimensa menettänyt Marko Parkkonen vahvisti tapahtuneen hetki sitten.

- Minulla ei nyt sitten ole kännykkää, Parkkonen sanoo.

Komisario Ismo Nykopp sanoo Tampereella, ettei poliisin tietoon ole tullut väkivaltatapauksia eikä ketään ole viety putkaan.

Tänään Tampereella osoitetaan mieltä puolesta ja vastaan turvapaikkapolitiikasta yhteensä yli 400 ihmisen voimin. Suurimmaksi osaksi paikalla on ollut rasismin vastustajia.

Sekä turvapaikkapolitiikkaa puolesta ja vastaan järjestetyt mielenosoituksen alkoivat Koskipuistossa kello 14.30. Nollatoleranssin jäsenet siirtyivät Koskipuistosta kello 16 Tullintorille toiseen tapahtumaan. He ovat kertoneet palaavansa vielä puistoon.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100220455321_uu.shtml

Säälittäävää jengiä noi "rasismin vastustajat" kun tavoite on selvästi vain hyökätä erimieltä olevien kimppuun.

IL Suuri pakolaiskeskustelu (tallenne 12.9):
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201509120093814_v0.shtml

Maahanmuuttoviraston johtaja Jaana Vuorio jää kiinni siitä että suomen maahanmuuttovirasto on pohjoismaiden löysin irakilaisten ja somalien suhteen ja hätäselittelee asiaa parhainpäin jättäen faktoja kertomatta.

EiLuovuteta

Osallistuin sitten tänään elämäni ensimmäiseen mielenosoitukseen. Suosittelen kaikkia tekemään samoin. Mitä vähemmän Micke90:jä

Quote from: Micke90 on 02.10.2015, 16:55:01
Quote from: mattima5 on 02.10.2015, 16:53:30
Eipäs. Kyllä tamperelaisilla saa olla oikeus osoittaa mieltä maahanmuuttoa vastaan. Itsellä ei ole aikaa, rahaa eikä halua matkustaa Tornioon osoittamaan mieltä.

Paljonkos teitä oli siellä Tampereella?  ;D

ja sarkastisia&rohkeita nettikirjoittelijoita sekä mitä enemmän allekirjoittaneen kaltaisia toiminnan ihmisiä, niin sitä paremmin valtavirtaistuu holtittoman tp-järjestelmän vastustus.

Alun kahinaa en nähnyt, koska tulin n. klo 15 paikalle. Jouha-poliiseja (joukkojenhallinta) oli paljon. Ympärillä paljon tavallisia poliiseja. Näppituntumalta sanoisin, että fyysisesti suurin osa kummastakin poliisiyksiköistä olivat sijoittuneet rähinöitsijöiden (takkutukkien) puolelle.

Pointteja:
+ paljon puheenvuoroja, joista suurin osa hyviä. Oli lähetystyöntekijää muslimimaasta (Pakistan tai Afganistan?), vanhempi naisihminen, joka puhui järkevästi, että tilanne on huolestuttava, aidosti huolestuneita puheenvuoroja ym.
+ puhujia oli hiukan nuoremmista aina hiukan iäkkäämpiin naisiin. Etenkin jälkimmäisiä on vaikea kategorisoida rasistiksi/"maahanmuuttokriittiseksi"
+ tunnelma rauhallinen ja keskusteleva
+ yleisön edustus kattava***
+ keskustelin lopuksi Ylen Tampereen paikallisuutisten toimittajan kanssa, ja hän sanoi, että Rajat Kiinni -puolella oli paljon puheenvuoroja ja toisella puolella lähinnä melua ja rumpujen päristystä. Katsotaan miten asiat välittyvät uutisista.
+ erityisen hyvä oli lyhyt puhe pian Seppo Lehdon esiintymisen jälkeen, jossa sanottiin, että "EI tälläistä, pidetään homma rakentavana ja järkevänä"

- Seppo Lehdon "porsaita äidin oomme kaikki" -laulu
- Seppo Lehdon natsitervehdykset
------ joihin muutama älypää vastasi
- ***pilottitakkisia näkyi, joista muutama taisi vetää Leijonaa
- megafonin laatu
- osa puheenvuoron yksittäisistä kommenteista övereitä, esim. "muslimit tulevat ja raiskaavat" -lause. Tämä pitäisi esittää järkevämmin vedoten tilastoihin maltillisesti puhuen.
- en ottanut kuvaa, jonka olisin voinut liittää havainnollistamiseksi, mutta mitä muutamia kuvia ehdin katsoa, niin Rajat Kiinni -porukan kuvat olivat täysin ok.

Vaikka miinus-kohtia löytyy, niin omilla kasvoillaan voi hyvin osallistua ko. tapahtumiin. Ei muutamien ylilyönneistä voida leimata koko porukkaa. Ei enää, koska vastustus on yksinkertaisesti nykyään niin suurta. Joten rohkeasti mukaan vaan erityisesti nyt heti huomenna, koska on selvää, että viimeaikaiset älyttömät syömälakot yms. ovat madaltaneet useiden kynnystä. Osallistumalla itse voit viedä tätä positiivista kierrettä eteenpäin.

Hopi hopi!

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Purppura

Quote from: kirjoittelija on 02.10.2015, 18:25:35
QuoteVideo paljastaa: Rasismin vastustajat kävivät joukolla yhden miehen kimppuun
Perjantai 2.10.2015 klo 18.14   
Videolla näkyy, miten Tampereen Koskipuistossa rasismin vastustajat ja käy Rajat kiinni -ryhmän jäsenet tappelevat.

Yksi Rajat kiinni -ryhmän mielenosoittaja ryntäsi rasismin vastustajien keskelle ja hänen kimppuunsa käyntiin.

Jo aiemmin iltapäivällä Rajat kiinni -ryhmään kuuluva entinen YK:n sotilas Juha Mäenpäää kertoi Iltalehdelle, että Nollatoleranssi rasismille -ryhmän jäsen vei yhdeltä Rajat kiinni -puolen mielenosoittajalta puhelimen Koskipuistossa. Mäenpään mukaan puhelin vietiin yhtäkkiä kesken mielenosoituksen. Videolla syntyy kahakka vastapuolten välille.

- Eräältä Rajat kiinni -ryhmän jäseneltä vietiin kännykkä, eikä poliisi suostunut ottamaan rikosilmoitusta vastaan puistossa, Mäenpää kertoi kahakan jälkeen Iltalehdelle.

Puhelimensa menettänyt Marko Parkkonen vahvisti tapahtuneen hetki sitten.

Komisario Ismo Nykopp sanoo Tampereella, ettei poliisin tietoon ole tullut väkivaltatapauksia eikä ketään ole viety putkaan.

Tänään Tampereella osoitetaan mieltä puolesta ja vastaan turvapaikkapolitiikasta yhteensä yli 400 ihmisen voimin. Suurimmaksi osaksi paikalla on ollut rasismin vastustajia.

Sekä turvapaikkapolitiikkaa puolesta ja vastaan järjestetyt mielenosoituksen alkoivat Koskipuistossa kello 14.30. Nollatoleranssin jäsenet siirtyivät Koskipuistosta kello 16 Tullintorille toiseen tapahtumaan. He ovat kertoneet palaavansa vielä puistoon.

Säälittäävää jengiä noi "rasismin vastustajat" kun tavoite on selvästi vain hyökätä erimieltä olevien kimppuun.

Tällaisissa tilaisuuksissahan kuuluu seistä paikallaan siihen asti että vastapuoli syyllistyy väkivaltaan. Kamera on yhä mielenosoittajan paras kaveri, se paitsi todistaa kuka rähinän aloitti, muokkaa myös suuren yleisön mielipidettä.
Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

Tosiasiallinen Nuiva

Eikös tuo ollut aivan samanlainen tapaus, kuin Jyväskylän svl mukilointi? Syntyykö nyt yhtä iso media spektaakkeli? Mitä tekee YLE?.....
Non poteris veritatem

Gunnar Hymén

kappas iltalehti uutisoi välittömästi, niin se vaan mediankin niska taittuu tähän nykypäivän tilanteeseen nuivaksi

09.11.2016

hullu1234

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 02.10.2015, 18:30:56

Eikös tuo ollut aivan samanlainen tapaus, kuin Jyväskylän svl mukilointi? Syntyykö nyt yhtä iso media spektaakkeli? Mitä tekee YLE?.....

Miksei joka paikassa huudeta väkivaltaisesta mellakasta?

Topi Junkkari

QuotePuhelimensa menettänyt Marko Parkkonen vahvisti tapahtuneen hetki sitten.

Veikkaan, että nimi on kirjattu väärin. Marko Parkkola nimittäin on pitkän linjan skenemies ja tämän foorumin entinen jäsen Tampereelta. Aikamoinen sattumus, jos rähinöitsijöiden rikos on kohdistunut nimenomaan häneen.

Näin taitaa olla, Parkkolan puh-eläimeen ei saa juuri nyt yhteyttä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Kim Evil-666

Quote from: hullu1234 on 02.10.2015, 18:32:59
Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 02.10.2015, 18:30:56

Miksei joka paikassa huudeta väkivaltaisesta mellakasta?

Nooh, kun hieman odotellaan, niin kohta ei muusta huudellakkaan. Niin ne ajat muuttuvat ja mellakat toimivat alkusysäyksenä ja liikkeelle panevana voimana.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Gunnar Hymén

09.11.2016

Miniluv

http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi

QuoteOlin sitten Tampereen mielenosoituksessa tänään. Ja kuinka kävikään. Kuvasin vastamielenosoitusta kun joku naamioitunut henkilö alkoi tönimään minua ja puhumaam jotain englanniksi. Kohta joku varasti puhelimen kädestä takaani. Käännyin ympäri ja otim varasta kiinni yrittäessäni saada puhelimeni takaisin. Tällöin 5-10 naamioitua henkilöä alkoivat potkimaan ja hakkaamaan minua. Potkiminen jatkui vielä maassa. Itse en lyönyt tilanteessa ketään. Pääsin ylös ja kysyin puhelintani takaisin. Sitä ei tietysti löytynyt. Tämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan. Tapahtuma tuli erään tutun videolle ja se on lähetetty Iltalehteen. Äitini soitti juuri että tapaus oli näkynyt telkkarissakin. Näinkö vihavasemmisto osoittaa mieltä, ryöstämällä puhelimen ja hakkaamalla aivovammaista ihmistä? Mutta ei se mitään. Olen matkalla Tornioon. Ostin uuden puhelimenkin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Oami

Olin käymässä. Tunnelma Koskipuiston pohjoispäässä oli varsin lämmin. Näkyi miehiä, naisia, nuoria, vanhoja, lapsiakin. Ja kieltämättä siellä oli jokunen öyhöttäjäkin, jos kohta heilläkin öyhötys pysyi ilmeisesti sanallisen ilmaisun tasolla, ja omalla naamallaan he puheensa pitivät.

Kyllähän siellä eräällä tunnetulla tamperelaisella kovasti käsikin nousi, mutta sai tämä osakseen myös paljon paheksuntaa. Asiallista dialogia tässä tarvitaan, ja sitä itsekin omassa puheenvuorossani peräänkuulutin.

Olisin voinut käydä tutustumassa tunnelmaan myös puiston toisessa päässä, mutta sinihaalariset herrasmiehet siinä välissä olivat sitä mieltä, ettei se olisi oikein hyvä idea. Sittemmin sain kuulla, että juuri niihin aikoihin vastapuolella oli ollut tuota laajennettua hallintaoikeuden soveltamista Parkkolan viestintävälineen osalta.

Nollatoleranssi rasismille -ryhmä vaati suvaitsevaisuutta ja malttia maahanmuuttoon.

Huutonaurua. Melkoista suvaitsevaisuutta kun tarvitaan monikymmeninen poliisijoukko turvaamaan toisten fyysistä koskemattomuutta.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Vänkääjä

Quote from: beehoo on 02.10.2015, 18:32:21
kappas iltalehti uutisoi välittömästi, niin se vaan mediankin niska taittuu tähän nykypäivän tilanteeseen nuivaksi

Kymmenen yhtä vastaan ja IL kirjoittaa "Videolla näkyy, miten Tampereen Koskipuistossa rasismin vastustajat ja käy Rajat kiinni -ryhmän jäsenet tappelevat."
Ei kovin nuivaa vielä.

-PPT-

Nuo vastamielenosoittajat ovat joko patologisia Suomen vihaajia jotka haluavatkin että Suomen yhteiskunta romahtaa, tosin mikä ihme saa heidät luulemaan että he itse olisivat silloin vahvoilla, tai täysin laskutaidottomia toisten rahoilla eläjiä joille on turha selittää mitään 30k*50k juttuja. Meillä on varaa eikä se ole keneltäkään pois jne.

SimoMäkelä

QuoteKomisario Ismo Nykopp sanoo Tampereella, ettei poliisin tietoon ole tullut väkivaltatapauksia eikä ketään ole viety putkaan.

Toivottavasti komisario Nykopp vilkaisee päivän Iltalehteä ja näkee videon. Olipa siellä Tampereella valppaita poliiseja kun joukkopäällekarkaaminen meni sivu silmien.

Eisernes Kreuz

Tämä sama porukkahan se on ilmeisesti osoittamassa mieltä aina itsenäisyyspäivänäkin.

Tai osoittamassa mieltä, tarkoitin sanoa riehumassa.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Miniluv on 02.10.2015, 18:39:34http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi
QuoteOlin sitten Tampereen mielenosoituksessa tänään. Ja kuinka kävikään. Kuvasin vastamielenosoitusta kun joku naamioitunut henkilö alkoi tönimään minua ja puhumaam jotain englanniksi. Kohta joku varasti puhelimen kädestä takaani. Käännyin ympäri ja otim varasta kiinni yrittäessäni saada puhelimeni takaisin. Tällöin 5-10 naamioitua henkilöä alkoivat potkimaan ja hakkaamaan minua. Potkiminen jatkui vielä maassa. Itse en lyönyt tilanteessa ketään. Pääsin ylös ja kysyin puhelintani takaisin. Sitä ei tietysti löytynyt. Tämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan.

Voisiko joku Hommassa päivystävistä iltapäivälehtien toimittajista selvittää, millä perusteella poliisi voi olla ottamatta vastaan rikosilmoitusta ja miksi nyt tapahtui tällä tavalla?
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

elven archer

Miettikää, jos nuo videon pahoinpitelijät olisivat vallassa. Ei sillä, että noilla aivoilla ikinä valtaan pääsisi. Mutta miten kaksinaismoralistista onkaan tyyppien jauhaa natseista ja fasisteista ja muuta kliseistä roskaa, mutta ovat itse sitä porukkaa, joka käy joukolla hakkaamaan maassa olevaa ihmistä. Ja miksi? Koska toinen on eri mieltä.

Nuo ihmiset ovat itse totalitaristeja ja oman sorttisiaan fasisteja. Kuteista päätellen ovat jotain mustavihreäanarkisteja tai mitä lie, mutta tuossa se todellinen luonto näkyy. Ei mitään tietoakaan sivistyksestä. Pakolaisia pitää kuulemma heidän mielestään auttaa, kun ovat väkivaltaa paossa, vaikka suurin osa jopa taitaa olla vain huonompaa elintasoa paossa, mutta itse sortuvat väkivaltaan noin helposti. Onneksi eivät taida tietää juurikaan pakolaisten ajatuksista, etteivät käy hakkaamaan heitäkin, kun varmaan moni konservatiivisesta ja varsin totalitaarisesta kulttuurista tullut voi hyvinkin olla kovasti eri mieltä asioista heidän kanssaan.

Mutta Jari Tervo ei varmastikaan kirjoita heistä roskasakkina.

valtakunnanpärkhele

QuoteTämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan. Tapahtuma tuli erään tutun videolle ja se on lähetetty Iltalehteen. Äitini soitti juuri että tapaus oli näkynyt telkkarissakin. Näinkö vihavasemmisto osoittaa mieltä, ryöstämällä puhelimen ja hakkaamalla aivovammaista ihmistä? Mutta ei se mitään. Olen matkalla Tornioon. Ostin uuden puhelimenkin.

Miten muka rikosilmoitusta ei oteta vastaan, ymmärän että tilanteen ollessa päällä ei pysty mutta kammarilla on aina Reinikainen kirjaaamassa, vaikka ufot sieppaavat.  Ja SE PITÄÄ KIRJATA!
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Gunnar Hymén

Quote from: SimoMäkelä on 02.10.2015, 18:46:17
QuoteKomisario Ismo Nykopp sanoo Tampereella, ettei poliisin tietoon ole tullut väkivaltatapauksia eikä ketään ole viety putkaan.

Toivottavasti komisario Nykopp vilkaisee päivän Iltalehteä ja näkee videon. Olipa siellä Tampereella valppaita poliiseja kun joukkopäällekarkaaminen meni sivu silmien.

tämäkin on jo hommassa tiedetty varmaan vuosia, vaikka itse uusi olenkin - suomen kansasta se yks 50k-250k näkee totuuden ennenkuin poliisi näkee yhtään mitään asiaan edes kaukaisesti liittyvää. hienoa, että olivat turvaamassa loppumielenosoitusta, jotta nuiviin ei kohdistunut muuta väkivaltaa
09.11.2016

jmm

Quote from: Miniluv on 02.10.2015, 18:39:34
http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi

QuoteOlin sitten Tampereen mielenosoituksessa tänään. Ja kuinka kävikään. Kuvasin vastamielenosoitusta kun joku naamioitunut henkilö alkoi tönimään minua ja puhumaam jotain englanniksi. Kohta joku varasti puhelimen kädestä takaani. Käännyin ympäri ja otim varasta kiinni yrittäessäni saada puhelimeni takaisin. Tällöin 5-10 naamioitua henkilöä alkoivat potkimaan ja hakkaamaan minua. Potkiminen jatkui vielä maassa. Itse en lyönyt tilanteessa ketään. Pääsin ylös ja kysyin puhelintani takaisin. Sitä ei tietysti löytynyt. Tämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan. Tapahtuma tuli erään tutun videolle ja se on lähetetty Iltalehteen. Äitini soitti juuri että tapaus oli näkynyt telkkarissakin. Näinkö vihavasemmisto osoittaa mieltä, ryöstämällä puhelimen ja hakkaamalla aivovammaista ihmistä? Mutta ei se mitään. Olen matkalla Tornioon. Ostin uuden puhelimenkin.

Selvisi Marko vähällä. Saksassa nuo vasemmistoanarkistit ovat hakanneet mielenosoituksissa sairaalakuntoon sanomalehtien kuvaajia.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Lahti-Saloranta

Quote from: valtakunnanpärkhele on 02.10.2015, 18:51:13
QuoteTämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan. Tapahtuma tuli erään tutun videolle ja se on lähetetty Iltalehteen. Äitini soitti juuri että tapaus oli näkynyt telkkarissakin. Näinkö vihavasemmisto osoittaa mieltä, ryöstämällä puhelimen ja hakkaamalla aivovammaista ihmistä? Mutta ei se mitään. Olen matkalla Tornioon. Ostin uuden puhelimenkin.

Miten muka rkosilmoitusta ei oteta vastaan, ymmärän että tilanteen ollessa päällä ei pysty mutta kammarilla on aina Reinikainen kirjaaamassa, vaikka ufot sieppaavat.  Ja SE PITÄÄ KIRJATA!
Asiaahan voisi kysäistä sisäministeri Orpolta kun vielä on tuo videokin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

valtakunnanpärkhele

Quote from: jmm on 02.10.2015, 18:54:08
Selvisi Marko vähällä. Saksassa nuo vasemmistoanarkistit ovat hakanneet mielenosoituksissa sairaalakuntoon sanomalehtien kuvaajia.
Onneksi meillä ne ovat vasemmistoliiton kansanedustajina, ei ehdi mellakoimaan ja hakkaamaan viattomia.
FC Jokerit 116% boyskin on mennyttä aikaa.(Arhinmäki puuhamies)
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Chew Bacca

Mustanaamiot ovat aina liikkeellä vain päästäkseen hakkaamaan ja särkemään. MOT taas kerran. Miksei poliisi VIHDOINKIN sovella heihin nollatoleranssia? Miksei poliisi tee työtään?

Tilanne on nyt sellainen, että isänmaallisissa yhteyksissä mustanaamion ilmaantuminen edellyttää proaktiivista itsepuolustusta. Koska kohta niita on kymmenen ja sitten alkaa conversepolkka rasistin pään päällä.

Älkää anarkistit tulko haastamaan huomenna. "Asiallisuuutta ja malttia" sano. Kaikki kotiin omin jaloin.

elven archer

Quote from: Eisernes Kreuz on 02.10.2015, 18:51:07
Petteri Orpo.
I stand corrected.

Tuo poliisin toiminta on muuten todella huolestuttavaa, jos väite kahden partion toiminnasta pitää paikkansa. Onko poliisikin valinnut puolensa poliittisesti vai mistä on kyse? Olisiko aika nyt tuoda Tampereelle muualta vähän poliiseja tutkimaan, että mitä ihmettä siellä tapahtuu? Ja jos väite poliisin piittaamattomuudesta varkauteen ja joukkopahoinpitelyyn pitää paikkansa, niin odotan näkeväni potkut noille kahden partion tyypeille. Vähempi ei riitä. Tässä nyt ajat kovenevat ja siten poliisin merkitys puolueettomana toimijana vain korostuu. Tällainen tekee sille todella hallaa.

Man in a Suit

Quote from: Vänkääjä on 02.10.2015, 18:44:30
Quote from: beehoo on 02.10.2015, 18:32:21

Kymmenen yhtä vastaan ja IL kirjoittaa "Videolla näkyy, miten Tampereen Koskipuistossa rasismin vastustajat ja käy Rajat kiinni -ryhmän jäsenet tappelevat."
Ei kovin nuivaa vielä.

Lehdet todennäköisesti uutisoivat näitä koska on pakko. Ovat huomanneet netin ja MV-lehden voiman, kissa pääsee pussista jokatapauksessa. Uutisoimalla itse saadaan vielä uutista vähän muokattua "oikean ajatuksen mukaiseksi". Vrt matujen "Give us OUR money" käännettiin "antakaa meille ruokarahaa".
Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Kni

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 02.10.2015, 18:49:25
Quote from: Miniluv on 02.10.2015, 18:39:34http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi
QuoteOlin sitten Tampereen mielenosoituksessa tänään. Ja kuinka kävikään. Kuvasin vastamielenosoitusta kun joku naamioitunut henkilö alkoi tönimään minua ja puhumaam jotain englanniksi. Kohta joku varasti puhelimen kädestä takaani. Käännyin ympäri ja otim varasta kiinni yrittäessäni saada puhelimeni takaisin. Tällöin 5-10 naamioitua henkilöä alkoivat potkimaan ja hakkaamaan minua. Potkiminen jatkui vielä maassa. Itse en lyönyt tilanteessa ketään. Pääsin ylös ja kysyin puhelintani takaisin. Sitä ei tietysti löytynyt. Tämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan.

Voisiko joku Hommassa päivystävistä iltapäivälehtien toimittajista selvittää, millä perusteella poliisi voi olla ottamatta vastaan rikosilmoitusta ja miksi nyt tapahtui tällä tavalla?

QuoteLinkki sähköiseen rikosilmoitukseen

Jos teillä ei ole mahdollisuutta tai ette halua käyttää sähköistä rikosilmoitusta, voitte tehdä ilmoituksen myös tulostettavalla rikosilmoituslomakkeella, käymällä henkilökohtaisesti poliisilaitoksella tai puhelimitse. Tietyissä rikoksissa rikosilmoituksen tekeminen edellyttää ilmoittajan tunnistamista. Tällaisia rikoksia ovat muun muassa asiakirjojen, ajoneuvojen ja matkapuhelimien anastusrikokset. Tällöin vaihtoehtoina ovat ilmoituksen teko sähköisen rikosilmoituksen kautta tai käynti henkilökohtaisesti poliisiasemalla.

Jos tarvitsette rikosilmoituksesta jäljennöksen esimerkiksi vakuutusyhtiötä varten, tehkää tästä merkintä lomakkeelle. Ilmoitusjäljennös voidaan toimittaa teille kirjeitse postin välityksellä tai voitte noutaa sen itse poliisilaitokselta. Palvelusta tulostettu lomake ei ole vakuutusyhtiön tarkoittama rikosilmoitusjäljennös.

Saapuneita sähköisiä rikosilmoituksia seurataan säännöllisesti, mutta niiden kirjaamisessa poliisiasiain tietojärjestelmään saattaa olla ajoittain ruuhkasta johtuen viivettä. Tästä syystä ilmoitusjäljennöksen toimittaminen asiakkaalle saattaa kestää 1-3 viikkoa.
http://poliisi.fi/RIKOKSET/Sahkoinen_rikosilmoitus

Kannattaa tehdä sähköinen rikosilmoitus. En onnistunut kopioimaan toimivaa linkkiä koska palvelu menee tunnistautumisen kautta, mutta poliisilinkistä löytyy myös linkki rikosilmoituspalveluun.

Eikä tuossa ole kyse pelkästään matkapuhelimen anastuksesta vaan myös pahoinpitelystä. Toivottavasti poliisi suhtautuu asiaan samalla vakavuudella kuin tötteröpään etsimiseen.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.