News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Miten esim. pahoinpitely päätyy uutiseksi?

Started by neko, 25.09.2015, 10:56:14

Previous topic - Next topic

neko

Miten yleensä esim. pahoinpitelyistä tulee tieto lehtiin ja kenties uutiseksi? Asia kiinnostaa siksikin, että äitini miesystävä hakattiin eilen lenkkipolulla somaliporukan toimesta.

Mies kärsii muutenkin selkä yms. vaivoista ja oli joutunut pysähtymään venyttelemään alaselkää yms. Siihen oli sitten ilmaantunut kulttuurin rikastuttajia somalien muodossa. Nämä reilut ja rohkeat, mutta niin hädänalaiset (voi voi, kyynel) somalinuorukaiset kyselivät ensin rahaa (ilmeisesti Suomi jättää heidät puutteeseen, kyynel) ja sitten kaatoivat miehen maahan ja alkoivat potkimaan (kai ajankuluksi, voi voi) miehen mustelmille. Mies huusi apua jolloin somaliporukka päätti lähteä karkuun, jospa rahakkaampi uhri löytyisi.

Näin monikulttuurillisuus rikastuttaa sairaan eläkeläismiehen elämää. Ei mulla muuta. Paitsi että hänhän omalta osaltaan maksaa näidenkin reippaiden, mutta niin hädänalaisten (voi voi, kyynel) nuorten miesten elämisen verojen muodossa; ihme jota nämä reilut somalit tuskin itse koskaan pystyvät tekemään.

Pahoitteluni kysymykseni lisäksi tullutta pohdiskeluani. Ja jos joku kokee tämän vihapuheeksi, niin ei kun ilmoitusta tekemään.

Ink Visitor

^Tuo tapaus ei tule koskaan päätymään uutisiin, asetelma on väärinpäin...
Vastaavia tapauksia on ollut useita ja niistä on oltu yhteydessä mediaan mutta ei vain tärppää... :flowerhat:
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

ISO

Näitä ei saa valtamediassa julki, MVLehti taitaa olla ainut, joka näitä julkaisee,

Me tarvitaan pikaisesti varteenotettava media, joka uutisoi asioista niin kuin ne tapahtuu, ei rasistisesti vaan asiallisen kuivasti, faktat esittäen ilman peittelyä.

Olen valmis ottamaan osaa projektiin. Ehdotus vois olla esim, mobiiliappi tjs.. Mulla on osaamista noista hommista, onko muita joita kiinnostaa?
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Pölhökustaa

Quote from: neko on 25.09.2015, 10:56:14
Miten yleensä esim. pahoinpitelyistä tulee tieto lehtiin ja kenties uutiseksi?

Valitan, ja pahoittelut äitisi miesystäväsi puolesta.

Koska kyseessä on somalilauman kepponen, ei media uutisoi sitä mitenkään. Itse asiassa, se ei halua edes kuulla asiasta.

Rasmus-ryhmä, punavihreät ja muut oikeamieliset taas syyttäisivät sinua trolliksi ja valehtelijaksi.

Poliisi kirjannee tapahtuman ja pyytänee silminnäkijähavaintoja, tuntomerkeillä "nuorisojoukko", sillä ihmisryhmän leimaamista ja vihapuhettahan olisi tarkentaa tuota etnisen profiloinnin suuntaan.

nurkkakuntalainen

Miten olisi sosiaalinen media, kuten Facebook? Joskus siellä leviää tietoa kaikenlaisista eri ihmisille käyneistä sattumuksista.
Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.
Kotiutus kotoutuksen tilalle!
Eroa valtiosta

neko

Ink Visitor

Quote from: nurkkakuntalainen on 25.09.2015, 11:08:41
Miten olisi sosiaalinen media, kuten Facebook? Joskus siellä leviää tietoa kaikenlaisista eri ihmisille käyneistä sattumuksista.

Poliisin mukaan nuo ovat vain some-huhuja, oikeasti mitään ei ole tapahtunut  :flowerhat:

Poliisi: Perättömien tietojen levittäminen TP-hakijoista lisääntynyt
http://hommaforum.org/index.php/topic,105039.msg2008505.html#msg2008505
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

neko

Ihan himpun verran vaan alkoi vtuttamaan. Että tällainen on mediakin. Toki olenhan minä sen vihervassusuvikseksi tiennyt, mutta kai asioista pitäisi puhua eikä työntää päätä pensaaseen. Se ei katso puoluekantaa kun tylsistynyt somaliporukka, uhanlaisiakin kun ovat, tulee vastaan ja pahoinpitelee. Tai raiskaa (voi vihapuhe sentään).