News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mielenosoitus monikulttuurista painajaista vastaan osa 2: 3.10.2015 Narinkkatori

Started by Taikaseinä, 20.09.2015, 22:35:39

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Quote from: Myrkkymies on 29.09.2015, 16:33:16
Quote from: Jukka Wallin on 29.09.2015, 15:01:00
Oikeastaan Lapuan liike ja Isänmaallinen Kansan Liike olivat täyttä teatteria tai Kosola selvästi jokin muun tahon bulvaani. Vihtori Kosola, oli todellisuudessa pelkkä nolla.

Onko tämä taas tätä Wallinin venäläistä historiantulkintaa?  :roll:

Kyllä tämä on erään arvostetun ulkomaisen tutkijan huomio IKL ja Lapuan liikkeen johtajasta V. Kosolasta. Mitään uutta se ei ole, että meikäläiset "tutkijat" nostavat lähes aasin tasolla olevan lähelle Jumalaa..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Jukka Wallin

Harmi kun joudun lähtemään keskisuomeen pikaisesti käymään Olin jo valmistautunut tulemaan mukaan Narinkkatorille.  :'(
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Eeetuuu

"No bus, no train"

"Rajat on rakkautta!"

B52

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Coldgrid

Menkää sinne mielenosoitukseen vaikka järjestäjissä onkin Kaukinen. Itse olen menossa.

yks vaan

Taidan pistäytyä nauramassa sirkuspelleille. Koitan jutellakin ehkä jonkun suvaitsevaisen kanssa.
Kuka syrjisi minua?

Chew Bacca

Poliisilta odotetaan myös tekoja, ei julkilausumia. Estäkää laillisen mielenosoituksen häiritseminen älkääkä vain puhuko siitä.

Torilla tavataan.

Kaarin M

Quote from: Coldgrid on 02.10.2015, 19:18:46
Menkää sinne mielenosoitukseen vaikka järjestäjissä onkin Kaukinen. Itse olen menossa.

Me ajattelimme mennä tötteröpään tueksi Lahteen :)
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

snap

Sattuuko kellään olemaan tietoa, minne tämä Helsingin mielenosoitus suuntaa Narinkkatorin jälkeen tällä kertaa?

Valitettavasti vapaudun lauantaisin vasta klo 17. Viime kerralla tulin vapauduttuani kipin kapin Narinkkatorille katsomaan, josko mielenosoitus jatkuisi vielä siellä, mutta eihän siellä siihen aikaan tietenkään mitään enää ollut.

Harmittaa, ettei yksikään näistä Etelä-Suomen mielenosoituksista ole sunnuntaina. Se sattuu olemaan minulle ainoa päivä viikossa, jolloin pystyisin osallistumaan (ei haittaisi vaikka joutuisi vähän matkustamaan).

MacGyver

Kylllä. Mentävä on.

Anarkistit aloittavat oman luvattoman mielenosoituksensa 14:30, sopii olettaa että näin tapahtuu vaikka poliisi ennalta pyrkinyt asiaan puuttumaan.  Jos poliisi antaa luvattoman mielenosoituksen tapahtua Narinkkatorilla, niin selvähän tuo on että huomenna ongelmia tiedossa. Iltapäivällä torin läpi kulkee muutenkin paljon väkeä.

AnnaManna

"THERE`S ONLY SO FAR YOU CAN GO BEFORE YOU SAY ENOUGH IS ENOUGH"

vihapuhegeneraattori

Quote from: MacGyver on 02.10.2015, 21:01:55

Kylllä. Mentävä on.

Anarkistit aloittavat oman luvattoman mielenosoituksensa 14:30, sopii olettaa että näin tapahtuu vaikka poliisi ennalta pyrkinyt asiaan puuttumaan.  Jos poliisi antaa luvattoman mielenosoituksen tapahtua Narinkkatorilla, niin selvähän tuo on että huomenna ongelmia tiedossa. Iltapäivällä torin läpi kulkee muutenkin paljon väkeä.

Itsekin olen tulossa. Naama taitaakin olla jo tuttu, morjensta jos näet.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

yks vaan

Oliko anarkomarkoja jo paikalla? Varmasti pyrkivät valtaamaan tilan. Noh, poliisi varmasti auttaa...
Kuka syrjisi minua?

VeePee

En ole koskaan mihinkään mielenilmauksiin osallistunut, mutta tänään on pakko tällaisen keski-ikäisen perheenisän lähdettävä puolustamaan lasteni ja heidän mahdollisten jälkeläistensä maailmaa. Torilla tavataan.

Chew Bacca

Töissä jumissa, ehkä puoli neljä paikalle jos hyvin käy.

LW

"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

nutsy

^
Antirasistisilla vasemmistopaskoilla näytti olevan jo täysi rähinä päällä, kaikki mellakkapoliisit estämässä väkivallattomia rauhaa rakastavia karkaamasta tavallisten kansalaisten kimppuun...

No nähtäväksi jää millaiset kuvat media poimii... Tietäähän sen.
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

siviilitarkkailija

Ahdistava ja ikävä määrä poliiseja. Estävät pääsyä mielenosoituspaikalle eivätkä ohjaa vastamielenosoittajia pois vaan tarkoituksella pitävät nämä samalla aukiolla. Kuin provosoiden konfliktiä.

Sivistysmaassa mielenosoituksen vastamielenosoittajia nimenomaan ESTETÄÄN pääsemästä koko rajattavalle alueelle jossa osoitetaan mieltä. Helsingin poliisilaitoksen poliittinen johto on vyöryttänyt paikalle koko kalustonsa. Ilmeisesti vain provosoimaan ja testaamaan järjestelmiä.

Eli mm Ranskassa, Italiassa ja Saksassa kaupungeissa olevat ERI AUKIOT ON VARATTU ERI MIELENOSOITTAJILLE. JA POLIISI NIMENOMAAN ESTÄÄ KULUN NÄIDEN VÄLILLÄ.

Helsingissä Poliisi sulkee pääsyn aukiolle jonne se on ohjannut/päästänyt sekå mielenosoitukseen että vastamielenosoitukseen osallistuvat. Sitten sedät tönöttää rensselit päällä tässä tilassa kahden populaation välissä ja lietsoo vastakkainasettelua jos ei muulla niin varustautumisellaan.  :facepalm:
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Uretaanipusla

Iltalehden uutisesta poimittua:
QuoteHieman ennen kello kolmea rasismin vastustajat potkivat yhdestä poliisiautosta etulampun rikki. Mellakkapoliisit saivat työnnettyä anti-rasistit omalle puolelleen Narinkkatoria. Tämän jälkeen tilanne rauhoittui, kun ryhmittymät saatiin eroteltu.
QuoteOsa rasismin vastustajista oli naamioinut kasvonsa.
QuoteRasismin vastustajat tunkeutuivat maahanmuuton vastustajien puolelle
Mikä porukka olikaan taas se vaarallisempi?

Rantasalmen Sulttaani

Ei jumalauta, äsken tuossa striimissä lippua pitelevä humalainen tyttö heilasi lehtikuvaajalle(?), joka otti tytöstä kuvan seisomassa lipun edessä. Tulee taas niin hyvää lehtikuvaa tästä mielenosoituksesta. Taustalla taasen karjuu känninen möreä-ääninen mies iskulauseitaan...Eikö näissä tilaisuuksissa voisi olla joku promilleraja.

siviilitarkkailija

Helsingin poliittinen poliisilaitos joka ei erottanut aukiota kokonaisuudessaan ilmoittautuneiden mielenosoittajien käyttöön ja ohjannut vastamielenosoittajia esim Kampin puolella olevalle aukiolle. N 100m päähän koko kampin ostoskeskuksen toiselle puolelle.

Tarkoituksena on ollut tehdä tästä mielenosoituksesta mahdollisimman ahdistava ja ikävä. Missä poliittinen poliisilaitos on onnistut erinomaisesti.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

elven archer

Nuori nainen puhui äsken perustellusti asiaa. Ytimekkyyttä jäi puuttumaan, mutta hyviä pointteja tuli ja mukavan asiallisesti.

yks vaan

Oon kai liian hienostunut tai jotain mutta osa näistä puhujista olis saanu jäädä kotiin.
Kuka syrjisi minua?

Billy Hill

Jokainen siideriä, olutta tai leijonaviinaa litkivä kainalontuulettaja tekee vähän helvetin pahasti hallaa asialle. Idioottimainen käytös tuhoaa suuren yleisön kiinnostuksen osallistua mielenilmauksiin tehokkaammin kuin vastapuolen anarkistien riehuminen.  Ei näistä mielenosoituksista tule ikinä koko kansan juttua jos jengi ei pikkusen ala ryhdistäytyä.

Ja kun raapustellaan muksuilta lainatuilla tusseilla ruskeaan aaltopahviin "slogan", niin kannattaa pyytää vaikka siltä ekaluokkalaiselta apua jos ei sen vertaa osaa hahmottaa kirjoitusalustan rajoja että saisi yksinkertaisen lauseen muodostettua ilman että lopputulos herättää pelkästään myötähäpeää.

"ei islami
stista invaasio-
ta"

voi luoja.

b_kansalainen

Suvaitsevaisuuden ydinsanoma:
(http://im.mtv.fi/image/5341624/landscape16_9/1024/576/4043574cf919a5b3fb51d7daa859dd18/PU/helsinki-miekkari-6.jpg)
Kuvan maahanmuuttajat marssimassa tuon lakanan tueksi kertoo kaiken oleellisen siitä, mistä on kyse.

CaptainNuiva

Käytännössähän nuo suvakit vaativat sosialiturvan alasjajoa ja köyhyyttä itselleen sekä turvattomuutta sekä sekasortoa maahan.
Ihmeellisen itsetuhoista porukkaa.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

ilmarinen

Ongelma on se, että ne toimijat, jotka vielä puoli vuotta sitten esiintyivät maahanmuuttokriittisen toiminnan kärkihahmoina ja tälläkin forumilla kalastelivat ääniä, ovat tällä hetkellä kuin rotat koloissaan. Elämme aikaa jolloin Suomi on maahanmuuttoinvaasion kohteena ja edessä saattaa olla tämän jatkuessa täydellinen yhteiskunnallinen muutos. Tämä saattaa olla kohtalonhetki maallemme. Persu meni kyllä puhumaan meillä on unelma- tilaisuuteen, tämä kertonee kaiken huijauksesta.