News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-09-17 Turkulainen valtuutettu hämmentyi Oulun ilmapiiristä...

Started by Ink Visitor, 17.09.2015, 17:00:24

Previous topic - Next topic

Ink Visitor

Turkulainen valtuutettu hämmentyi Oulun ilmapiiristä - "Tunsin itseni toisen asteen kan­sa­lai­sek­si"

Turkulainen kaupunginvaltuutettu Muhis Azizi vieraili viime viikonloppuna Oulussa ja hämmentyi kaupungin ilmapiiristä.

Azizi kertoo, että hän tuli Ouluun hetken mielijohteesta. Rotuaarin aukiolla hän huomasi, että maahanmuuttajia ja turvapaikanhakijoita oli paljon.

Vastaan tuli myös kantaväestöä.

– Huomasin ihmisten ilmeistä, ettei se ollut kauhean leppoisaa. Yksi henkilö sanoi minulle, että sinäkin olet hakemassa turvapaikkaa.

Azizi kertoo, että häntä oli varoitettu etukäteen.

– Kaverini kertoi, että tilanne Oulussa on todella paha. Koko ajan tulee haukkumisia.

Azizi etsi kavereineen sopivan paikan viettää iltaa.

–En juo itse alkoholia, niin etsittiin biljardipaikkaa. Meitä oli neljä kaveria, joilta heti ovella kysyttiin passia tai muuta henkilökorttia.

Sisälläkään vastaanotto ei Azizin mukaan ollut lämmin.
– Iso mies tuli ja sanoi, että ovatko pojat pikkuisen väärässä paikassa.

Toisessa ravintolassa viereen tuli nainen.

– Hän rupesi haukkumaan meitä.

Azizin mukaan tähän tilanteeseen tuli henkilökunta väliin. Seurue päätti poistua hotellille.

– En nyt turvattomaksi tuntenut itseäni, mutta meitä katsottiin niin, että olemme toisen luokan kansalaisia.

Oulun ilmapiiri vaikutti Azizista tulehtuneemmalta kuin Turussa.

– Voihan se olla psykologinen juttu meille, kun olemme kaukaa Turusta, että kaikki on vähän haastavaa. Turussa on entuudestaan maahanmuuttajia aika paljon. Ouluun ei ole aiemmin näin paljon tullut.

– Oulussa on tiettyjä henkilöitä, jotka ovat saaneet tämän erittäin kovan vastakkainasettelun aikaiseksi.

Azizi itse on tullut Irakista kiintiöpakolaisena Suomeen vuonna 1997. Hän on Iranin kurdi eikä ole koskaan nähnyt kotimaataan.

– Minun täytyy ikuisesti kiittää Suomea, että saan tuntea oman identiteettini. Pointtini ei ole haukkua Oulua, vaan se, että meidän täytyy parantaa yhteiseloa.

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/turkulainen-valtuutettu-hammentyi-oulun-ilmapiirista-tunsin-itseni-toisen-asteen-kansalaiseksi/707236/

If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Tabula Rasa

Njooh, nuivuus kasvaa suhteissa mamujen määrään. Tuhat mamua päivässä nuivistaa hyvin nopeasti koko maan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Arkontti

QuoteOulussa on tiettyjä henkilöitä, jotka ovat saaneet tämän erittäin kovan vastakkainasettelun aikaiseksi.
Keitähän nämä henkilöt ovat. Ei kai vaan eräs J.L. ole heidän joukossaan?

Shemeikka

QuoteOulussa on tiettyjä henkilöitä, jotka ovat saaneet tämän erittäin kovan vastakkainasettelun aikaiseksi.

Totta, kyseessä ovat mamut.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

-PPT-

Olen veikannutkin että Oulu tai jokin pohjoisen paikka tulee olemaan se jossa tapahtuu ensimmäisenä jokin konflikti kun kantaväestöllä keittää yli.

Kim Evil-666

Nykyisen tilanteen vallitessa, mitä helvetin ihmettelimistä tuossa on. Kuvitteleeko tuo ihan tosissaan, että kun on invaasio menossa, niin jengi on hymyssäsuin toivottamassa vieraille hyviä huomenia.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Koekaniini

Sinänsä valitettavaa ettei taaskaan sattunut minkäänlaista tallenninta matkaan.  :facepalm:
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Nyymi

Ouluun ei pistäydytä Turusta ihan "hetken mielijohteesta".

Junalla kestää ainakin puoli päivää, mahtaako suoraa lentoyhteyttä enää olla?
Ennen muslimeja piti suojella betoniporsailta. Nyt betoniporsailla suojellaan muslimeilta.
Mitä eroa on Jammulla ja Muhammedilla? - Toinen on profeetta ja toinen on alue.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario Jari Kiiskinen

Mehud

Muhiksen tuntemus, että häntä katsotaan kuin toisen asteen kansalaista, kertoo siitä, että hän on perusteetta nostanut itsensä ensimmäisen asteen kansalaiseksi. Jos ihminen on kaikilta ominaisuuksiltaan toisen asteen kansalainen, niin miten muuten häntä voidaan katsoa?
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Sydämistynyt

Oulussa on tuoreessa muistissa viimetalvinen, kun somali tappoi kirveellä työntekijän ja asiakkaan pubissa.  Maahanvyöryn jälkeen on ollut ainakin kaksi selvittämätöntä ahdistelutapausta ja raiskausepäily, joista hyssytellään, että ei olisi muka välttämättä tapahtunutkaan.  Kuuluisa 17-vuotias bodari majailee Oulun vastaanottokeskuksessa.

Ei varmaan kauheasti ilahduta nähdä mustatukkaisten miesten määrän vaan lisääntyvän päivä päivältä...

Unelma Sirpaleina

Ei haittaisi yhtään vaikka  tämä kokemus olisi kaikkien arabi medioiden ykkösaihe seuraavat pari viikkoa. Tulisi vähän vastapainoa Sipilän hurskastelulle.
"France will not only be invaded by the aggressors from the outside, but will also be conquered from within as a result of collaborative forces and other forces..specifically Islam, which will be this force working from within."
Billy Meier, 1987
http://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Henoch_Prophecies

Chew Bacca

Taidatte pojat olla väärässä paikassa. Just mitä mäkin ajattelen.

Nyymi

Quote from: Sydämistynyt on 17.09.2015, 17:52:02
Oulussa on tuoreessa muistissa viimetalvinen, kun somali tappoi kirveellä työntekijän ja asiakkaan pubissa.  Maahanvyöryn jälkeen on ollut ainakin kaksi selvittämätöntä ahdistelutapausta ja raiskausepäily, joista hyssytellään, että ei olisi muka välttämättä tapahtunutkaan.  Kuuluisa 17-vuotias bodari majailee Oulun vastaanottokeskuksessa.

Kirvesmurhat raportoitiin Kalevassa ilman tuntomerkkejä.

Seuraavana päivänä oli iso juttu siitä, miten somalit kokevat nyt olonsa turvattomaksi kantaväestön mahdollisen koston pelossa. Lukijaa tämä hämmensi. Aivan kuin joku olisi jättänyt jotain kertomatta.

Ennen muslimeja piti suojella betoniporsailta. Nyt betoniporsailla suojellaan muslimeilta.
Mitä eroa on Jammulla ja Muhammedilla? - Toinen on profeetta ja toinen on alue.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario Jari Kiiskinen

jänkäkurppa

Quote from: Kim il-66 on 17.09.2015, 17:27:02
Nykyisen tilanteen vallitessa, mitä helvetin ihmettelimistä tuossa on. Kuvitteleeko tuo ihan tosissaan, että kun on invaasio menossa, niin jengi on hymyssäsuin toivottamassa vieraille hyviä huomenia.

Muhiksella taisi olla vielä Turun unelmatapahtuman fiilikset päällä, ja kontrasti Oulun ilmapiiriin saattoi hänet yllättää.

Nationalisti

Quote from: Koekaniini on 17.09.2015, 17:39:48
Sinänsä valitettavaa ettei taaskaan sattunut minkäänlaista tallenninta matkaan.  :facepalm:

Pics or it didn't happen? Kaikki ei kävele kuvaamassa itseänsä ja kaikkea muuta ympärillään 24/7 ja hyvä niin.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Alarik

Quote from: jänkäkurppa on 17.09.2015, 18:20:03
Quote from: Kim il-66 on 17.09.2015, 17:27:02

Muhiksella taisi olla vielä Turun unelmatapahtuman fiilikset päällä, ja kontrasti Oulun ilmapiiriin saattoi hänet yllättää.
Oma kokemukseni on ihan sama, eli Turussa on keskimäärin melko kohteliasta ja avointa porukkaa. Ja Oulussa ei niinkään juuri Turkuun jos vertaa. Ja Helsingissä jokainen hoitaa omat asiansa ja paren väistää metron liukuportaissa. jne.
Mutta tällaisia juttuja tulee, kun mamu/toimittajat haluaakin yhtenäistä monokulttuuria. Ei tahdo kelvata monikulttuurisuus, kun on kyse paikallisista eroista - silloin se ei olekaan enää rikkaus vaan huomaamattaan paljastavat olevansa monikulttuurisuuskriitikoita.

Kni

Minä olen hämmentynyt koko Suomen ilmapiiristä. Eikö kenelläkään ole enää munat tallella? Me olemme sentään torjuntavoittaneet Neuvostoliiton, ajaneet saksalaiset pois Lapista ja nousseet yhdestä ja toisestakin suosta.

Nyt v#ttu oikeasti! Emme me ole ennenkään alistuneet painostuksen alla.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Gunnar Hymén

Quote from: Kni on 17.09.2015, 18:38:28
Minä olen hämmentynyt koko Suomen ilmapiiristä. Eikö kenelläkään ole enää munat tallella? Me olemme sentään torjuntavoittaneet Neuvostoliiton, ajaneet saksalaiset pois Lapista ja nousseet yhdestä ja toisestakin suosta.

no itse tein tänään jotakin somen osalta, en koskaan kuvitellut tulevani ulos, nyt tulin, näin ja voitin. pannaan pojat pyörät pyörimään
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

-PPT-

Luulisi että ihmiset joilla on pieniä lapsia olisivat kiinnostuneita siitä että ovatko ne lapset aikuisina orjia vai tapetaanko heidät vääräuskoisina. Onneksi itselläni ei ole lapsia.

Gunnar Hymén

^ juurikin tuo sai mieleni muuttumaan, 3 löytyy tämän katon alta. sanomattakin lienee, ketkä ne 3 tärkeintä minun jälkeeni on tässä maassa
09.11.2016

Kni

Quote from: -PPT- on 17.09.2015, 18:43:09
Luulisi että ihmiset joilla on pieniä lapsia olisivat kiinnostuneita siitä että ovatko ne lapset aikuisina orjia vai tapetaanko heidät vääräuskoisina. Onneksi itselläni ei ole lapsia.

Ja mitä tyttölapsille tapahtuu matkalla kun kasvavat aikuisiksi.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Gunnar Hymén

pöyristyttäviä kommentteja mamulta. voin kertoa, että turkulainen valkoisella nahkalla kun menee mihin tahansa, kuuntelee hän ainaista vittuilua. epäilen vahvasti, että tämä on paras esimerkki uhriutumisesta. itsepähän asuu turussa
09.11.2016

Blanc73

Muhis aisti ilmapiirin aivan oikein. Oululaiset ovat hämmentyneitä,  osa peloissaan ja puhdasta vihaa on myös paljon ilmassa. Pohjoisessa on käynnissä muslimi-invaasio, satoja tulee päivässä Ruotsista ja viranomaiset antavat kaiken tapahtua noin vain, se ei mene ihmisten ymmärrykseen millään tavalla. Rotuaari muistuttaa pahimmillaan Bagdadilaista toria ja äsken pyöräilin Ainolan puiston läpi ja jo sielläkin notkui iPhone-pakolaisia metsän siimeksessä. Touhu karannut jo lapasesta  >:( >:(

Raja kiinni ja äkkiä, perk******!!!
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Outo olio

Quote from: Nyymi on 17.09.2015, 17:58:59
Kirvesmurhat raportoitiin Kalevassa ilman tuntomerkkejä.

Seuraavana päivänä oli iso juttu siitä, miten somalit kokevat nyt olonsa turvattomaksi kantaväestön mahdollisen koston pelossa. Lukijaa tämä hämmensi. Aivan kuin joku olisi jättänyt jotain kertomatta.

Ja tuokin kertoo somaleista jotakin:

Tarina ei pidä paikkaansa -> uhriutuvat, ja keksivät omasta päästään juttuja jotka sitten valehtelevat toimittajalle.

Tarina pitää paikkansa -> somalit pitävät kollektiivista väkivaltaa realistisena vaihtoehtona, eli eivät tunne suomalaista yhteiskuntaa ja kulttuuria, ja lisäksi mitä tuo kertoo somalien omasta yhteiskunnasta ja kulttuurista?
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Professori

Ilmapiiri on muuttunut omallakin työpaikallani. Ihmiset avautuvat varsin avoimesti, mitä ei ole juuri aiemmin kuulunut. Ellei muuta, niin ihmiset ymmärtävät irvokkuuden oman talon irtisanomisten ja maahanmuuton avoimen piikin välillä. Monet toki tiedostavat ongelman laajemminkin.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

kenelek

Quote from: beehoo on 17.09.2015, 18:39:29

no itse tein tänään jotakin somen osalta, en koskaan kuvitellut tulevani ulos, nyt tulin, näin ja voitin. pannaan pojat pyörät pyörimään

Montako kymmentä "frendiä" häipyi saman tien frendilistalta? (Jos nyt siis ymmärsin oikein että nuiva postaus Facebookkiin tms, täytenä yllärinä vastaanottajille...)
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

tiramusu

Muhis Azizi saa hämmentyä vielä useasti kun suomalaisten sietokykyä koetellaan ja joskus tulee se viimeinen korsi joka katkaisee kamelin selän.

Gunnar Hymén

Quote from: kenelek on 17.09.2015, 21:04:53
Quote from: beehoo on 17.09.2015, 18:39:29

Montako kymmentä "frendiä" häipyi saman tien frendilistalta? (Jos nyt siis ymmärsin oikein että nuiva postaus Facebookkiin tms, täytenä yllärinä vastaanottajille...)

hyvä kysymys, en seuraa moista, mutta kyllä se olisi mielenkiintoista nähdä. toisaalta, aiemmin jo ilmoitin, että viikonlopun jälkeen siivoan ne, jotka ei kavereina enää ansaitse olla. olen kuitenkin pitkään jo tehnyt sitä, että blokkaan "uutisoinnit" kavereilta, mutta eivät poistu kavereista.

luoja tietää kuinka moni on tämän saman kampituksen minulle tehnyt - mutta ei me semmosia murehdita, nyt on toimittava, että Suomineidolta ei enää jatkossa raajoja irtoa

anteeksi YPlle OT
09.11.2016

Koekaniini

Quote from: Nationalisti on 17.09.2015, 18:27:21

Pics or it didn't happen?
Juuri näin tai rikosilmoitus. Näitä tarinankertojia/like a boss-huutelijoita on ollut niin paljon etten usko yhtä ainutta tarinaa enää ilman jompaakumpaa. Minultakin kysyttiin paperit vaikka olin selvinpäin ja juntti tuijotti kadulla ja ilmapiiriäkin oli ja mainitsinko muuten etten juo alkoholia ja lässynlässyn. Dont cry wolf.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

rooster

Tällä kertaa en edes jaksa epäillä koska kyllä siinä voi alkaa aika montaa vituttaa kun aamulla avaat verhot ja huomaat, että maailma kylässä on tullut kaupunkiin ja ei todellakaan ole lähtemässä pois.

Siihen pari rohkaisevaa alle ja en ihmettele jos ei vaan nurista kavereiden kanssa nurkkapöydässä vaan lähdetään uhoamaan. En tästä invaasiosta pidä mutta positiivisena puolena näen, että tämmöinen kertarysäys on paljon parempi kuin paljon pidemmällä aikavälillä koska nyt iskee shokki ja vielä yhtä aikaa muutenkin surkean taloustilanteen kanssa.

Jos tämä meno jatkuu vielä hyvän matkaa ensi vuoteen ja kansalaiset eivät nouse vastarintaan niin sitten sitä ei tule tapahtumaan koskaan vaan maailma on kuin Ari Paulowin kirjassa.