News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

worldstarhiphop_suomi

Started by kriittinen_ajattelija, 15.09.2015, 15:05:36

Previous topic - Next topic

kriittinen_ajattelija

https://instagram.com/worldstarhiphop_suomi/

Nytkun näistä keskustellaan vähän siellä sun täällä, niin lienee parasta ruotia näitä omassa ketjussa.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Kauhea Ihmismäinen Otus

Onks Föbbää jo informoitu rasistisesta rikastamisesta?  >:(
Pienetureiällinen lesbotransnainen

kriittinen_ajattelija

Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Sietäjä

No nää on kyllä perseestä. Näyttäisi ainakin poliisin instaan lähteneen vinkkejä. Toivottavasti reagoidaan nopeasti. Ja toivottavasti Instagram ei poista käyttäjää ennen kuin poliisi ehtii tutkia.

valtakunnanpärkhele

Hyvä ystäväni Liam Neeson lähetti videoterveisen näille nulikoille
https://www.youtube.com/watch?v=8fLtmqYHiXY
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Totuus EPT

Osassa videoissa perinteiseen mamu tyyliin mennään porukalla mättäämään yhtä ihmistä, mitähän kiksejä tästä he saavat? Minusta tuo antaa aika säälittävän kuvan heistä.

Tällä tyylillä varmaan osoitetaan kuka on lantakukkulan kingi. Mamut kyllä osaavat nämä kukkotappelu lietsomisen.
Missä ******i siellä ongelma.

Saturnalia

Quote from: kriittinen_ajattelija on 15.09.2015, 15:09:36
https://instagram.com/p/6OUL2hSLif/?taken-by=worldstarhiphop_suomi
Kaikki yhden suomalaisen kimppuun.

Minä ajan pyörällä tuon paikan ohi päivittäin. Olen istunut tuolla penkillä usein, luultavasti noiden tekijöiden istuessa viereisellä penkillä.
Antakaa minulle yksi hyvä syy miksi jättäisin enää aseistautumatta?

Rikastaja

https://instagram.com/p/52xKxPSLvn/?taken-by=worldstarhiphop_suomi
Kunnon cheapshot suomalaiseen...
Kuvaa hyvin kuinka munatonta on Suomen nykynuoriso. Ympärillä käytännössä vain pottunokkia, mutta kukaan ei mene hakkaamaan somppua joka on tiputtanut heidän kaverin. 80 tai 90-luvulla tolta sompulta olisi hakattu paskat pihalle. Ei ihmekkään, että nuo mamut käyttäytyvät niin röyhkeästi kun suomalaiset eivät uskalla tehdä mitään, eivätkä edes puolustaa omiaan.
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

kriittinen_ajattelija

Quote from: Saturnalia on 15.09.2015, 16:47:57

Minä ajan pyörällä tuon paikan ohi päivittäin. Olen istunut tuolla penkillä usein, luultavasti noiden tekijöiden istuessa viereisellä penkillä.
Tuon videon taustalla takana muuten näyttää myös makaavan joku keski-ikänen valkoinen mies maassa / tajuttomana?

Vaniljaihminen

Ja sitten tämmöisiä pitää oikeaoppisesti kommentoida näin:

- ei tällaista tapahdu oikeesti
- ne on kärsiny niin paljon rasismia että niiden on aivan pakko hakata joku porukalla
- hirvee järkytys vasta sitten kun yksi suomalainen hakataan vaikka joka päivä hakattavana jossain on tuhansia somppuja
- aivan oikein sille persufasistille
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Ankara Kukkahattudädi

^^^Oletko koskaan hakannut somppua, ja nautiskellut seurauksista jälkeenpäin? Minä olen, ja vieläpä alaikäisenä. Rikastetuilla alueilla kasvaneet suomlaisnuoret tietävät seuraukset, uskaltamisesta tuskin on kyse. 80- ja 90-luvulla suomalainen ei ole lain edessä ollut B-luokan kansalainen, mikäli toisella puolella on kultamuna.

Sietäjä

Videoiden kommenteista voi päätellä, että tuo on jonkun speden ylläpitämä kokoelmasivusto. Ainakin muutama kommentoija pyysi poistamaan kuvaamansa videon tuolta.

Saturnalia

Quote from: kriittinen_ajattelija on 15.09.2015, 17:19:45
Quote from: Saturnalia on 15.09.2015, 16:47:57

Tuon videon taustalla takana muuten näyttää myös makaavan joku keski-ikänen valkoinen mies maassa / tajuttomana?

En ihmettelisi. Olen nyt katsellut tuollaista täällä kymmenisen vuotta livenä, ja ollut pari kertaa kohteena itse, tosin on huudettu vain tappouhkausta sun muuta jännää eikä ole lyöty. Tuo maisema on päivittäistä arkeani. Kun olen yrittänyt puhua asiasta niin suvakit ovat hyökänneet kimppuun raivohulluina.
Pakko tässä on alkaa jotain puolustautumiskeinoa miettiä. Venäjällä yksikään noista tekijöistä ei olisi enää luultavasti elossa. Kymmenen kaapin kokoista Sergeitä olisi pitänyt pienen puhuttelun.
Paikka on kansalaistorin kulma sanomatalon vieressä Helsingin keskustassa.

Kyklooppi

Mutta tiedättekö mikä on nyt tärkeintä.
Että emme anna sijaa rasismin kasvulle,
Ihmisjäte.

Taikakaulin

Lihavat tummaihoiset naisetkin hakkkaavat jo toisiaan Suomessa? Tämähän on jo aivan kun katsoisi videoita Jenkkilästä.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Aapo

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

J. Lannan haamu

On kyllä kertakaikkiaan upeaa kannanottoa Makwanilta. Muuten en pidä hänen budotekniikkaa tai touhua yhtään poikkeuksellisena tai muuten erikoisena, mutta täytyy sanoa että on miehellä kyllä erittäin hieno tapa ja tyyli puolustaa suomalaisuutta. Jo se, että hänen ei tarvitsisi tehdä sitä, mutta hän vapaaehtoisesti tekee. Makwan on kaikkea muuta kuin 'varsinainen' mamu, hän on rohkea ja saa jälleen suvaitsevaiston näyttämään ja haisemaan isolta paskalta!!!

Makwani jos luet tätä niin rrrrrrespeec't  :)
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Taikakaulin

Toivottavasti Makwanille ei käy Armaneja, kun alkaa mainetta tulla enemmän.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Saturnalia

Makwani on viisas siinä että ymmärtää seuraukset. Ne ovat mittavat tällaisesta, Suomessa lähinnä poliittisesti.
Tuollaiset videot saavat ihmiset pelkäämään ja aseistautumaan, eikä se ole hyvä kierre.
No, uskallan sanoa että videon uhrit ovat suht varmoja nuivia.

Chew Bacca

Juuri salilla nuoret sällit puhuivat ekallapudotusklipistä, analysoivat tekniikkaa ja nopeutta. Osaavatpa itse varoa kun neekeri tulee iholle.

Tämän kuultuani niin eikö salille pärähdä kaksi somppua. Valkoiset kuulokkeet korvissa (!) alkavat toisilleen kiljua, yli oman musiikkinsa, salin taustahälyn ja juoksumaton töminän. Ählläbäwähhhllläbägäbälllä wäh.

Sinne jäivät kertomaan kuulumisiaan. Onneksi oli treeni jo ohi. Vihalla on tämä viikko vedetty duunissa, hampaita kiristellen illalla kotona ja salilla saanut puhista rauhassa. Kohta on vieteri ihan tapissa.

Sietäjä

Quote from: Taikakaulin on 15.09.2015, 18:12:49

Eiköhän Arman ole ihan samaa mieltä tuosta touhusta kuin Makukin.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Sietäjä on 15.09.2015, 19:37:50

oli ennen, nykyään mocuttaa...
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Sietäjä

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 15.09.2015, 19:50:03
Quote from: Sietäjä on 15.09.2015, 19:37:50

oli ennen, nykyään mocuttaa...

Minäkin mokutan nuivien mielestä, mutta olen silti Makun kanssa samaa mieltä.

Kyklooppi

Ei viranomaisia taida kiinnostaa tuollaiset pahoinpitely asiat?
Vastaan itse, tuskinpa koska kyseessä .............  tarvitseeko sanoa
enempiä?
Ihmisjäte.

Ink Visitor

Rajut katutappeluvideot poliisin tutkinnassa – yhdellä iskulla maahan

Helsingin poliisi selvittää internetissä nopeasti levinneen väkivaltasivuston osallisia.

Sivusto jakaa tappeluvideoita, joita on kuvattu ainakin Helsingissä. Osa videoista on erittäin rajuja.

Eräällä niistä kaksi teinipoikaa uhittelee toisilleen. Suukopu päättyy yllättäen, kun toinen lyö vastustajaa nyrkillä kasvoihin. Uhri kaatuu maahan ja näyttää menettävän tajuntansa.

Videoilla on myös tyttöjen välisiä yhteenottoja. Iso osa tappelijoista on maahanmuuttajataustaisia nuoria, mutta joukossa on myös kantaväestöön kuuluvia.

Videoihin liitetyissä kommenteissa nuoret kummastelevat, miksi tappelevista suomalaisista ei ole tehty videoita.

Yhden videon kommenttiteksti kertoo, että uhriksi joutuu humalainen aikuinen mies.

Videot saivat julkisuutta maanantaina, kun vapaaottelija Makwan Amirkhani tuomitsi tappelijat Facebook-sivullaan.

Nettipoliisi Erno Koivumäki Helsingin poliisista kertoo, että videoilla esiintyvät henkilöt on osin tunnistettu ja tapahtumien tutkinta on kesken.

Osassa tapauksia osallisten henkilöllisyyksiä vielä selvitellään.

– Jos haluat olla auttamassa poliisia ja lastensuojelua tapausten selvittämisessä, laita minulle vinkkitieto videolla näkyvästä henkilöstä joko yksityisviestinä Facebookissa tai sähköpostilla [email protected]. Myös sivustakatsojien tiedot ovat tärkeitä mahdollisten silminnäkijätodistusten kautta, Koivumäki pyysi tiistaina.

Hän kiittää myös vapaaottelija Amirkhania ja räppäri Mustaa Barbaaria, jotka ovat tuominneet väkivallan.

–Kiiton kun nuorten esikuvina tuomitsette tällaisen toiminnan ja omalta osaltanne pyritte kitkemään väkivaltaista käytöstä pois kaduilta.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/318911-rajut-katutappeluvideot-poliisin-tutkinnassa-yhdella-iskulla-maahan

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/318911-rajut-katutappeluvideot-poliisin-tutkinnassa-yhdella-iskulla-maahan

If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Arkontti

Miksi sivustolla on noin idioottimainen nimi? Luulevatko nuo lapset olevansa jotain bling bling-gangstoja?

Nuo pitäisi lähettää tutustumismatkalle jonnekin Los Angelesin varjoisalle laidalle. Voisivat nähdä vähän oikeasti jännää meininkiä deekujen ja yksinäisten lasten hakkaamisen sijaan ja huomata, että ne isot, tummaihoiset hiphop-vaatteisiin sonnustautuneet tyypit siellä eivät olekaan "veljiä".

nollatoleranssi

Ihan fiksusti näitä asioita on kommentoinut tämä UFC-ottelija Makwan Armikhani.

Todennäköisin väkivallan uhka tulee jatkossakin mamujen taholta, mutta kuten Unkarissakin on käynyt, niin jossakin kohtaa se raja tulee vastaan.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Vaniljaihminen

Quote from: Ankara Kukkahattudädi on 15.09.2015, 17:21:53
^^^Oletko koskaan hakannut somppua, ja nautiskellut seurauksista jälkeenpäin? Minä olen, ja vieläpä alaikäisenä. Rikastetuilla alueilla kasvaneet suomlaisnuoret tietävät seuraukset, uskaltamisesta tuskin on kyse. 80- ja 90-luvulla suomalainen ei ole lain edessä ollut B-luokan kansalainen, mikäli toisella puolella on kultamuna.

Saisit kertoa enemmän.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."