News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Haluatko lahjoittaa rahaa valtiolle? Täällä tilinumerot.

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 12.09.2015, 01:08:33

Previous topic - Next topic

Afrikan kirjeenvaihtaja

Kansanedustajien palkkojen alennus ei ilmeisesti toteudu, mutta jokainen voi halutessaan lahjoittaa rahaa Suomen valtiolle eikä tarvitse olla edes kansanedustaja.

QuoteValtiokonttorille osoitetut lahjoitukset voi tehdä seuraaville tileille:

FI50 1660 3000 1009 02 (Nordea)

FI04 5000 0120 3779 31 (Pohjola)

FI41 8000 1900 0033 37 (Danske Bank)

Viestikenttään tulee merkitä teksti "lahjoitus". Lahjoituksia ei voi kohdentaa mihinkään tiettyyn kohteeseen, vaan ne siirtyvät valtion yleiseen kassaan.

- Se on sekalainen laari, jota käytetään kaikkien menojen kattamiseen, Laine sanoo.

Valtiokonttorille tehdyt lahjoitukset löytyvät valtion talousarviosta kohdasta "valtiovarainministeriön hallinnonalan muut tulot".

LÄHDE: Iltalehti: Kansanedustajien palkka-ale törmäsi heti esteeseen

Jos ette halua lahjoittaa rahaa ja omaisuutta valtiolle, muistakaa laatia testamentti.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Tosiasiallinen Nuiva

Fantastinen idea!

Voit lahjoittaa 1 sentin ja laittaa sen vielä tilille, joka ei ole oman pankkisi tili. Näin tilisiirrosta syntyy mahdollisimman suuri byrokratia bkt:n kasvu.
Non poteris veritatem

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Afrikan kirjeenvaihtaja

Tabula Rasa

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 12.09.2015, 01:36:29
Quote from: Miniluv on 12.09.2015, 01:34:22Valtiolla on jo meidän tilinumeromme.

Maksaisitko mieluummin käteisellä?

Jos nyt niitä mamunaisia saisi niin kai niille luontovisa kelpais?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Miniluv

Quote from: Miniluv on 12.09.2015, 01:34:22Valtiolla on jo meidän tilinumeromme.

Kaikki sujuu nyt jo niin mukavasti ilman omaa vaivannäköä itse maksutoimituksessa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Miniluv on 12.09.2015, 01:51:49
Kaikki sujuu nyt jo niin mukavasti ilman omaa vaivannäköä itse maksutoimituksessa.

Suomessahan ilmeisesti vasta eräät kehitysmaataustaiset kansanryhmät ovat saavuttanut kommunismin, johon kuuluu muun muassa se, että valtio maksaa verot.

Ari-Lee

Mielestäni jännittävämpää on lahjoittaa veikkaukselle. Lopputulos on sama sillä erotuksella, että joku randomi saattaa saada yllätyspotin. Sitäpaitsi Veikkaus on R&V ja työllistää. Ja nyt älköön kukaan kertoko Veikkauksen mokutuksesta. Valtiohan ei mokuta. Eihän? Eihän?
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Venne

Kansanedustajien palkkiotoimikunta on omalla galaksillaan, eikä sillä ole velvollisuutta osallistua muita koskeviin säästötalkoisiin. Sieltä samalta galaksilta on kotoisin ehdotus lahjoituksesta köyhälle valtiolle. Joka on omilla toimillaan -lahjoituksilla Kreikkaan, valtavilla tulonsiirroilla sosiaalieläteille, tiukalla säännöstelyllä esim. Alkoholin ja kaavoittamisen kanssa- ajanut itsensä konkurssiin. Minkähän momenttien rahoitukseen tuolta lasketaan saavan apua valtion budjettia laadittaessa...

Mehud

Hetkinen! Ymmärsinkö, että tässä on koston mahdollisuus valtioille, jos linja ei muutu? Jos lahjoitan yhden sentin valtiolle, niin valtio ei siitä voi kieltäytyä. Lahjoitus on luonnollisesti kuluton lahjoittajalle, joten kulut kärsii pankki, joka veloittaa ne lahjoituksen saajalta. Tiedän, että yhden maksutapahtuman käsittely on kohtuullisen kallista, olkoonkin summa yksi sentti. Kulut siitä lasketaan euroissa.

Tämä saa pienen Isänmaallisen pirun sisälläni mittaamaan minun ja hallituksen Isänmaallisuutta. Jos minä ja kaltaiseni, lahjoittavat yhden sentin päivässä valtiolle, niin kysymykseni kuuluu, että montako sataa meitä tarvitaan, jotta protestimme noteerataan? Ei pitäisi olla vaikea laskutoimitus oletuksella, että suorituksesta aiheutuvat kulut ovat minimissäänkin kaksi euroa. Miettikääpä siitä?

Minulla on yhden sentin lahjoituksia ladattu euroon sata kappaletta!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Mehud on 12.09.2015, 20:40:01Minulla on yhden sentin lahjoituksia ladattu euroon sata kappaletta!

Sinä oletkin mies. Toista on meillä naisilla.

Mehud

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 12.09.2015, 20:49:12
Quote from: Mehud on 12.09.2015, 20:40:01Minulla on yhden sentin lahjoituksia ladattu euroon sata kappaletta!

Sinä oletkin mies. Toista on meillä naisilla.

Likettäisin toistamiseenkin, jos olisi mahdollista!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Gunnar Hymén

aijjaa, sekalaisesta laarista katetaan kaikki menot, ei oo kummakaan, että suomen talous on viturallaan
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary