News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Anna hallituksen alkutaipaleelle arvosana

Started by Jaakko Sivonen, 11.09.2015, 14:18:03

Previous topic - Next topic

Minkä kouluarvosanan antaisit Sipilän hallitukselle tähänastisten suoritusten pohjalta?

10
1 (3.6%)
9
0 (0%)
8
2 (7.1%)
7
4 (14.3%)
6
1 (3.6%)
5
7 (25%)
4
13 (46.4%)

Total Members Voted: 28

Voting closed: 10.11.2015, 13:18:03

Jaakko Sivonen

Itse en näe, että olisi tapahtunut juuri minkäänlaista muutosta edellisiin hallituksiin.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

PaulR

Quote from: Jaakko Sivonen on 11.09.2015, 14:18:03
Itse en näe, että olisi tapahtunut juuri minkäänlaista muutosta edellisiin hallituksiin.

Kuin näyttelijät vaihtuivat väliajalla, mutta saman käsikirjoituksen mukaan jatketaan toisessa näytöksessä.

Archaeopteryx

Annoin nelosen, kun nolla ei ollut vaihtoehtona. Kusessa ollaan, ja kapteeni Sipilä perämiehineen ohjaa Suomi-titanicia jäävuoreen ihan tahallaan. Navigaattorina ministeri Orpo huutaa, että mittään ei näy! Joku unohti ottaa kiikarista linssinsuojukset pois.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Jaakko Sivonen on 11.09.2015, 14:18:03

Itse näen selvänkin muutoksen VASSDP puolue aina mussutti kepuumuksen sikailuista ja vaati omia tavoitteitaan läpi, mutta Jabba Desilijic Tiurelle käy kaikki mitä kepuumus sanoo ja mitään omia vaatimuksia ei ole. Jabba Desilijic Tiuren omat jeesmiehet ovat myöskin aina hiljaa.

Myrkkymies

Annoin 7. Talouspolitiikassa on viimein otettu oikea suunta, mutta mamutus laskee kyllä rankasti.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Myrkkymies on 11.09.2015, 15:32:48
Annoin 7. Talouspolitiikassa on viimein otettu oikea suunta, mutta mamutus laskee kyllä rankasti.

Hmmm.  Talouspolitiikka sitä että leikataan ostovoimaa ja annetaan Suomalaisille ruoskaa, ja samalla jätetään tarvittavat uudistukset tekemättä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Jos miettii niin että miten tulisi toimia jos hallitus haluaisi maksimaalista tuhoa uskottavasti niin nykyhallitus on onnistunut erinomaisesti. Demoralisoivampaa ja huonompaa hallitustyöskentelyä ei voisi kuvitella.