News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-09-10: YLE TV1: A-studio Talk - klo 21:05-22:30 - LIVE-seurantaketju

Started by Darwinisti, 10.09.2015, 20:28:09

Previous topic - Next topic

madnbad

Quote from: rähmis on 10.09.2015, 22:51:23
Quote from: madnbad on 10.09.2015, 22:50:22
Oli pakko rekisteröityä ihan tämän ohjelman takia. En ole ikinä nähnyt mitään näin kuvottavaa PASKAA. Ja vielä valtion tuottamana. Odotin asiallista keskustelua ja jopa mahdollisia ratkaisumalleja tähän kestämättömään tilanteeseen, mutta sain pelkkää mokutusta ja "täytyy vain hyväksyä" aivopesua.

Media pelaa tolkun porukan pussiin. Tervetuloa.
Kiitoksiä rähmis ja kaikki muutkin.

Itseä tälläinen täysin propagandastinen ohjelma vain suututtaa ja huvittaa mutta Suomessa on paljon, varsinkin vanhempaa väkeä, jotka uskovat yhä Yleen kuin vuoreen ja objektiivisesti asioihin perehtyvinä tutkijoina ja toimittajina. Eivät he osaa kyseenalaistaa tai etsiä tietoa itsenäisesti vaikka muiden maiden uutissivustoilta. Erittäin huolestuttavaa...

Alarik

Quote from: MW on 10.09.2015, 22:55:42
Quote from: Alarik on 10.09.2015, 22:47:19
Itsehän katson YLEä kuin muurahaista purkissa:
...kiertää, kiertää, samaa kehää...eikä pääse eteenpäin, eikä ongelmakaan ratkea...mitä nyt pitäisi tehdä, kysyy toimittajamuurahainen

Tuolla muurahaisella vaan on käsi sinun taskussasi, aika syvällä. Mutta jos se ei haittaa, niin mikäs siinä.
;D Kiusaahan se pienikin kiusa. Niillähän on kuusi raajaa ja kaikki rahapussilla. Se ja sen kaverit syö mun eväät, pilaa piknikit, tunkee talon jostain nurkasta joka päivä esiin...

Vastustin ja vastustan YLE-veroa, mutta rahathan ne vie silti - sillä rahalla luulisi pääsevän purkista ulos maailmaan, mutta ei vaan näytä onnistuvan.

MW

Quote from: Nuivake on 10.09.2015, 23:02:37
Koko pläjäyksen huikein yksityiskohta oli se syyrialaisella pakolaisleirillä "töissä" oleva suomalainen hattarapää, joka kehui olevansa "sosiaalisen sirkuksen ohjaaja".
Ihmiset pakenevat leirille sotaa ja kaukaa pohjoisesta saapuu nainen joka pitää leirillä jotain saakelin tivolia. :facepalm:

Esineitähän ne paremmille ihmisille ovat. Esineillä kiillotetaan omaa nahkaa.

Darwinisti

Quote from: P on 10.09.2015, 23:04:13
Ja Haavisto on homo. Kehitysmaissa kierrellessä paikallisten kulttuurien jopa väkivaltainen homovihamielisyys lie käynyt selväksi? Homo, jolla on aivot ymmärtää tuolla kokemuspohjalla, että ei ole kovin fiksu ajatus raahata satojatuhansia ihmisiä homovihamielisistä kulttuureista homomyönteiseen kotimaahansa.

Tämä oli yksi syy miksi aikanaan ääneni hänelle annoin. Katsoin, että Haavisto on sellaisesta vähemmistöstä, jolle liberaalit arvomme ovat tärkeitä hänen oman olemassaolonsa kannalta. Silloin hänellä on kaikki syy ylläpitää länsimaisia arvoja. Eräänlainen turvatakuu sille, että ei hän nyt ainakaan presidenttikaudellansa rupea esim. puhumaan pehmoisia islamin eri tulkintojen rajattomasta rakkaudesta kaikkea elämää kohtaan. Sen sijaan ikävä kyllä Niinistön viimeisin lausuntohan oli jo toppuuteltu, mikä on mielestäni huonoa länsimaisten arvojen vaalimiseksi.

Logiikkani voi kuulostaa hassulta, mutta mielestäni paras käyntikortti diplomatiassa on mahdollisimman räikeä maan johtaja, joka edustaa yksilön vapausoikeuksia. Jos Abdi ei tätä hyväksy, niin silloin "suvaitsevaiston" olisi oikeasti pakko tunnustaa kaksinaismoraalinsa islamin suhteen ja myöntää, että ovat he takapajuisia ja pahoja kun eivät ymmärrä mm. homoja.

En tiedä ketä tänään äänestäisin, jos olisi vaalit. Soinin track record on vain heikentynyt mamuasioissa, joten en usko, että nytkään äänestäisin häntä. Olen aina epäillyt sitä, että kuinka paljon hän oikeasti laittaa millekään kampoihin valta-aseman saavutettuuan (olkoot sitten ministeri tai pressa).
"Jos meidän kulttuurimme ei tätä kestä, niin sitten se ei kestä." - Petri Sarvamaa, MEP, KOK, HS 3.9.2015

MW

Quote from: P on 10.09.2015, 23:04:13
Quote from: Alarik on 10.09.2015, 22:25:50
Quote from: Isäntä ja loinen on 10.09.2015, 22:17:28
Onneksi Haavistolla oli pokkaa sanoa, että ei kaikki paha sentään ole länsimaiden syytä.
Haavisto sai pressanvaalissa tavallisten kansalaisten parissa kierrellessään jotenkin oudosti ihan hiukan järjen valoa. En tiedä tajuaakohan se sitä itse, kun välillä näissä aikoo lipsahtaa jotain järkevää sekaan. Se valo ei siis vieläkään näytä ihan himmenneen sen jälkeen, vaikka vain "yläpiireissä" pyöriikin. Toivoisi useamman punavihertävän saavan itselleen järjen valoa...edes yhtenä päivänä ja edes vähän.

Ja Haavisto on homo. Kehitysmaissa kierrellessä paikallisten kulttuurien jopa väkivaltainen homovihamielisyys lie käynyt selväksi? Homo, jolla on aivot ymmärtää tuolla kokemuspohjalla, että ei ole kovin fiksu ajatus raahata satojatuhansia ihmisiä homovihamielisistä kulttuureista homomyönteiseen kotimaahansa. Yhteiskunta, kun koostuu ihmisistä -  Fakta, jonka eräs hommalainen on tuomiolla vahvistettuna todennut.

Ei noin saa sanoa. Sillä, että se on totta, ei ole väliä. Ei noin saa sanoa. Tämä on sentään vapaa länsimainen demokratia. *Häipyy nauraen perseensä kipeäksi*

dothefake

Piti minunkin syntyä 60 vuotta sitten, että tämän päivän näin. Vähän kaduttaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kim Evil-666

Quote from: MW on 10.09.2015, 23:07:05
Quote from: ruikonperä on 10.09.2015, 23:02:17
Quote from: MW on 10.09.2015, 22:59:19
Muista katsoa seuraavasta veroilmoituksesta YLE-veron osuus. Sinä maksat. Paljon. YLE voi värvätä lisää väkeä...

Tsot tsot. Etkö tiedä että Ylen indeksikorotukset on pistetty jäihin? Nyt onkin suurimpana pelkona että tämän takia Ylen riippumattomuus vaarantuu..

Ai niin saatana. YLE onkin riippumaton, kuin reporadio konsanaan. Ja joulupukki asuu korvatunturilla.

Mutta jos tämä meno etenee, YLEläisiä saattaa riippua, kaoottisessa tulevaisuudessa.

Liittyykö siihen tulevaisuuteen rasvaa ja köyttä ? ;D
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Maastamuuttaja

Veronmaksajalla näyttäisi olevan jonkinlainen ihmisarvo, koskapa verovaroja käytetään veronmaksajan ihmisarvon kyseenalaistamiseen.

Kim Evil-666

Quote from: dothefake on 10.09.2015, 23:14:18

Koska olisit halunut syntyä?

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

P

Quote from: Alarik on 10.09.2015, 22:32:40
Quote from: Echidna on 10.09.2015, 22:10:02
Ellu Rehn kertoo, että turvikset ovat hyvin koulutettua väkeä, eivätkä rääsyläisiä.
Saadaan siis kärsivien yhteiskuntien parhaat resurssit ja rääsyläiset jää sinne kuolemaan, joka on siis ylen hyvä juttu.
Paljasti vahingossa syyn, miksi otetaan avosylin vastaan itse perille asti tullutta elintasosiirtolaisporukkaa...
...ja miksi köyhät, ja mahdollisesti todellisen avun tarvitsijat eivät yksikään kelpaa.

Outoa on se, että elintasosiirtolaiset ei tilastollisesti ole kovin kiinnostuneet työllistymisestä - eli kustannukset on isot maksaa loikoilusta aikuisille miehille.
Ne todelliset avun tarvitsijat voisivat olla kiitollisiakin ja mennä oikeisiin töihin, tai palata kotiinsa heti kun pääsevät.

Jos he ovat olleet kotimaissaan eliittiä, niin heillä on ollut kotona palvelijoita (orjia joissain päin.) ja miehillä joku luimi valtion esimies-"virka" tai "työ" klaanin wabenzi - yritysryppäässä. Täällä ei moista taida irrota, joten sama on olla vapaaherrana. Duunari tai yms. hommat eivät sovi arvolle.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

ArtturiE

Quote from: Lahti-Saloranta on 10.09.2015, 22:57:08
Kun vaadittiin sitä empatia niin nuiva porukka voisi osoittaa sitä ottamalla lopputilin ja ilmoittautua kortistoon. Loparin syyksi voisi sanoa että on huolestunut mamujen työllisyydestä ja empaattisista syistä haluaa luovuttaa työpaikkansa mamulle.

Jos ei olisi huollettavia itselläni niin ihan vittuiluna voisi alkaa tekemään jotakin epävirallista mistä ei joutuisi maksamaan veroja. Mutta ei nämä abrakadabrat paljoa veroa maksa, vai mikä mahtaa olla kansalaisaktivistin brutto nykyisin?

Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

dothefake

-Tytti Tuppurainen

JoKaGO

Onnittelut papparaiselle, jos kerran syntymäpäivää vietät tänään!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Alarik

Quote from: Kim il-66 on 10.09.2015, 23:17:22
Koska olisit halunut syntyä?
Ehkä haluaisit salaisesti olla 25 vuotta sitten syntynyt elitasopakolainen Suomessa, ja täällä olisit 15-vuotias melkein-syyrialainen?
Vilkaisisit nettiä ja nauraisit Hommalaisille, nostaisit 4 tonnin kuukausiavustuksen ja painuisit lenkkipolulle tyttöjä ja naisia hätistelemään?

Ok, mautonta ehkä. Mutta eipä maistu todellisuuskaan hyvältä nyt.

Kim Evil-666

Quote from: dothefake on 10.09.2015, 23:20:18
No paljon myöhemmin, niin olisin vielä nuori.

No ajatukset on kuitenkin vielä nuoren oriin . Sitä paitsi ne vuodethan on pelkkiä numeroita .

MW

Quote from: Kim il-66 on 10.09.2015, 23:16:24
Quote from: MW on 10.09.2015, 23:07:05
Quote from: ruikonperä on 10.09.2015, 23:02:17
Quote from: MW on 10.09.2015, 22:59:19
Muista katsoa seuraavasta veroilmoituksesta YLE-veron osuus. Sinä maksat. Paljon. YLE voi värvätä lisää väkeä...

Tsot tsot. Etkö tiedä että Ylen indeksikorotukset on pistetty jäihin? Nyt onkin suurimpana pelkona että tämän takia Ylen riippumattomuus vaarantuu..

Ai niin saatana. YLE onkin riippumaton, kuin reporadio konsanaan. Ja joulupukki asuu korvatunturilla.

Mutta jos tämä meno etenee, YLEläisiä saattaa riippua, kaoottisessa tulevaisuudessa.

Liittyykö siihen tulevaisuuteen rasvaa ja köyttä ? ;D

Kieltämättä, minulle on tullut itsetuhoisia ajatuksia tämän hulluuden myötä, ja olen vakavissani.  Mutta jos YLEläiset riippuvat ensin, niin siitä vaan. Minä en estä. Olisi suotavaa, suomalaisia johdetaan edestä.

Tosin olin kerran baarissa samassa pöydässä noiden kanssa, ei niillä riitä älykkyys siihen.Pelkkää omahyväisyyttä.  Niistä luultavasti tulee maailman vanhimpia ihmisiä, koska eivät edes ymmärrä kuolla.

dothefake

Kyllähän tämä kyrsii, mutta toisaalta olen vielä hengissä. En olisi ikinä uskonut, että elän näin vanhaksi. Se on tosiaan aika rasittavaa, kun pää on vielä teinipää, mutta peiliin jos uskaltaa katsoa, niin pahaa tekee.

Ehkä tämä ei kuitenkaan ole niin paha, kuin 30 kriisi, vanhuus ja viisaus, u nou.
-Tytti Tuppurainen

CaptainNuiva

Vaan Evitskogissa kaikki hyvin, sen todisti Rehn koska ihan itse kävi toteamassa miten siellä jo leivotaan yhdessä ja vieraillaan puolin ja toisin kodeissa.

Pistetääntäpä uusintana tämä pätkä Hitleristä ja Evitskogista, Hitlerhän lähetti Ribbentropin Evitskogiin leipomaan ja pusuhalimaan eli Rehnin mukaan tästä on jo saatu positiivisia signaaleja.
https://www.youtube.com/watch?v=XmfFQM9Nw0w
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

MW

Quote from: CaptainNuiva on 10.09.2015, 23:33:32
Vaan Evitskogissa kaikki hyvin, sen todisti Rehn koska ihan itse kävi toteamassa miten siellä jo leivotaan yhdessä ja vieraillaan puolin ja toisin kodeissa.

Pistetääntäpä uusintana tämä pätkä Hitleristä ja Evitskogista, Hitlerhän lähetti Ribbentropin Evitskogiin leipomaan ja pusuhalimaan eli Rehnin mukaan tästä on jo saatu positiivisia signaaleja.

Vielä kun Uosukainen käy tarjoamassa reittä ja revää, niin pakolaisongelma on ratkaistu.

Kim Evil-666

Kim Evil-666

Quote from: MW on 10.09.2015, 23:39:00

Vielä kun Uosukainen käy tarjoamassa reittä ja revää, niin pakolaisongelma on ratkaistu.

Mikä on Topin rooli ? Onko kuvaaja vai kiilapoika ?

MW

Quote from: Kim il-66 on 10.09.2015, 23:43:21

Se on varmaan privaattia tietoa. Vaikka "uusi poliittinen kulttuuri", muistatko, iskulause 90-luvulta.

Politiikka ei ole koskaan ollut niin salaperäistä, EU-kabineteissa määrättyä kähmintää kuin nyt.

Pois EU:sta. Tulkoon sitten vaikka rutto ja kolera. Ja minä äänestin puolesta, aikoinaan. Minulle valehdeltiin, ja EU on valehtelijoiden klubi.

-PPT-

Onneksi ei ole itselläni lapsia. En ole ikinä ajatellut että minun jälkeeni vedenpaisumus; vilpittömästi olen toivonut että esim 100v päästäkin tämä on Suomeksi tunnistettavissa oleva maa mutta onhan se huolen taso ihan toista jos on jälkikasvua joista miettii että tuleekohan heistä orjia tai tapetaanko heidät jossain kalifaatissa.

MacGyver

Quote from: käpykaarti on 10.09.2015, 22:51:36
-cut-
Keuruulaisen ottaminen keskusteluun oli mautonta, kiusaamiseksi tulkittavaa toimintaa. Hänen tilallaan kun olisi ollut Husu, niin täyden kympin ohjelma!

Jäi ohjelma näkemättä mutta vähän lievittää harmitusta jos kerran Husu ei ollut neuvomassa.
Husun kannattaisi lisätä kierroksia, hänen tilalleen YLE:ssa on paljon tulijoita.

Ketju luettu läpi, tästä Ylen hyvä jatkaa kohti nenäpäivää.

Husu;
"Ja teille joilla on piikki takamuksessa, ottakaa se pois jo. Uusien tulijoiden keskuudessa voi olla sellaisia ihmisiä, jotka tulevat rikastuttamaan elämänne. Eihän sitä koskaan tiedä."
http://abdirahimhussein.puheenvuoro.uusisuomi.fi/201653-kantasuomalaiset-antakaa-mamujen-valttaa-sopeuttamisvirheenne

Olen varma että sellaisia sieltä tulee.

Alarik

Quote from: MW on 10.09.2015, 23:50:50
Pois EU:sta. Tulkoon sitten vaikka rutto ja kolera. Ja minä äänestin puolesta, aikoinaan. Minulle valehdeltiin, ja EU on valehtelijoiden klubi.
Äänestin vastaan, enkä pane pahakseni eroa nytkään. Miksi vastaan? Koska vaikutti olevan liian hyvää ollakseen totta...eli oli oltava valetta kaikki vaan.

Kuin eliitin nigerialaiskirje: nimi alle ja rikastut ihan justiinsa - no, nyt sitä rikastumista sitten pukkaa, joka tuutista, ja rajojen yli. Arvasin, että jotain...

ruikonperä

Quote from: Alarik on 10.09.2015, 23:58:07
Äänestin vastaan, enkä pane pahakseni eroa nytkään. Miksi vastaan? Koska vaikutti olevan liian hyvää ollakseen totta...eli oli oltava valetta kaikki vaan.

Kuin eliitin nigerialaiskirje: nimi alle ja rikastut ihan justiinsa - no, nyt sitä rikastumista sitten pukkaa, joka tuutista, ja rajojen yli. Arvasin, että jotain...

1976 tai jotakin jälkeen on suomalaisia syntynyt aikamoinen määrä mutta kuka niiltä on asiasta ikinä kysynyt? No ei kukaan.
Pitäisi tämäkin puoli asioissa ottaa huomioon. Voisi esimerkiksi kysyä heiltä äänestyksessä ja jos Ei puoli voittaa, äänestyttää koko maata uudelleen.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Kim Evil-666

Quote from: Kim il-66 on 10.09.2015, 23:43:21

Se on varmaan privaattia tietoa. Vaikka "uusi poliittinen kulttuuri", muistatko, iskulause 90-luvulta.

Politiikka ei ole koskaan ollut niin salaperäistä, EU-kabineteissa määrättyä kähmintää kuin nyt.

Muistan iskulauseen ! Itse äänestin vastaan ja seurasin mielenkiinnolla Väyrysen maratoonia ...tuli muistaakseni tv:stä .

Sinä puolesta , minä vastaan . Samassa saatanan veneessä kuitenkin upotaan .

ruikonperä

Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Kim Evil-666

Quote from: ruikonperä on 11.09.2015, 00:14:41
Onko P P:ssä (kännissä) times two.  :D

Ei , se on rauhallisen miehen vitutus . Mitähän rauhaton mies saisi aikaiseksi ?

P

Quote from: ruikonperä on 11.09.2015, 00:14:41
Onko P P:ssä (kännissä) times two.  :D

Ei ole, edes riittävässä, vaikka uus-isänmaallisesti verotonta (minimoiden tämän sirkuksen rahoitusta) virolaista 60-proof vodkaa onkin ksenofobiasta (?) tutisevissa känsäisissä käsissäni lasillinen.. Verkkoyhteyden tökkiminen joko P:n oman puuvillanarun tai Homman serverin nauttiman suuren suosion vuoksi moisen aiheutti.  :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991