News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-09-02 IL: Missä Soini, siellä mölinä

Started by Mika, 03.09.2015, 17:02:17

Previous topic - Next topic

Mika

Pitkästä aikaa persuja koskeva kirjoitus, josta voi olla aivan samaa mieltä.  Puolue pärjäisi paremmin ilman Soinia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090320289370_uu.shtml 
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Emo

Quote from: Mika on 03.09.2015, 17:02:17
Pitkästä aikaa kirjoitus, josta voi olla aivan samaa mieltä.  Persut pärjäisi paremmin ilman Soinia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090320289370_uu.shtml

Todellakin pärjäisi.

QuotePerussuomalaisten kansanedustajat ja heidän avustajansa kokoontuivat tiistaina ja keskiviikkona Kotkaan eduskuntaryhmän kesäkokoukseen, joka loogisesti järjestettiin syyskuussa.

Kokouksen tunnelma oli hyvähenkinen, varsinkin illanvietossa jopa riehakas, vaikka keskustelun alla oli monia puolueelle hankalia ja vaikeita aiheita, kuten muun muassa Kreikan uusi tukipaketti, Eurooppaan ja Suomeen rynnivät turvapaikanhakijat, sekä tavallisia köyhiä suomalaisia kurittavat hallituksen leikkauslistat. Ja tietysti median ilkeät kirjoitukset puolueesta.

Kokouksen virallinen tiedotustilaisuus oli perussuomalaisille poikkeuksellinen. Kukaan ei laukonut itserakkaita ja ylimielisiä letkautuksia, puhunut himmeleistä ja meloneista, haukkunut ala-arvoisesti pieniä oppositiopuolueita, heittänyt ilmaan epärehellisiä yleistyksiä, todennut kysymyksiin "minä vastaan mitä haluan" tai huutanut "minä puhun nyt".

Sen sijaan perussuomalaisille usein hankalan median hankaliinkin kysymyksiin vastattiin asiallisesti, perusteellisesti ja asiat juuriaan myöten - perussuomalaisten kannalta - selittäen. Rauhallisesti ja ystävällisesti, ilman uhoa ja melskausta.

Tiedotustilaisuuden pitivät puolueen 1. varapuheenjohtaja Jussi Niinistö, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Sampo Terho, puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo sekä eduskuntaryhmän varapuheenjohtajat Kike Elomaa ja Ari Jalonen.

Perussuomalaisten puheenjohtaja, ulkoministeri Timo Soini sen sijaan oli ryhmäkokouksen aikaan Alaskassa pohtimassa Barack Obaman kanssa arktista yhteistyötä, eikä siten osallistunut myöskään tiedotustilaisuuteen.

Mahdollisten syy ja seuraus -suhteiden pohtimisen jätän lukijoiden harkintaan.

Moni politiikan analyytikko on pohtinut jo pitempään miten perussuomalaisten käy, kun Timo Soini jättää puolueen puheenjohtajuuden.

Minä luulen, että heille käy ihan hyvin.

Nuivanlinna

Onkohan tulossa uusia tuulia persujen ilmastolinjauksiin a'la rukousaamiainen?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

internetsi

QuoteSen sijaan perussuomalaisille usein hankalan median hankaliinkin kysymyksiin vastattiin asiallisesti, perusteellisesti ja asiat juuriaan myöten - perussuomalaisten kannalta - selittäen. Rauhallisesti ja ystävällisesti, ilman uhoa ja melskausta.
Tehdään pieni ajatusleikki. Pidetään tiedotustilaisuus, jossa kymmenen toimittajaa (T) tenttaa Tommi Parkkosta (P):

T: Miksi olette pedofiili?
P: Öö, tuota, en minä ole pedofiili.
T: Kiistätte siis olevanne pedofiili! Tämä on pedofilian vähättelyä ja sen kanssa flirttailua!
P: Miksi kutsutte minua pedofiiliksi täysin perusteettomasti? (hieman kiihtyen)
T: Ettekö voi vastata asiallisesti kysymyksiin?
P: Kyllähän minä vastailen, mutta mutta kun kysymykset ovat aivan päättömiä!
T: Haastattelimme ihmisoikeusprofessoreja ja he ovat järkysti sitä mieltä että pedofilia on paha asia. Eläme 2000-luvun Suomessa!
P: No en minä ole pedofiili, uskokaa jo! Jollei tämä solvaus lopu, niin tiedotustilaisuus on tässä! Onko muita kysymyksiä?
T: Mitä mieltä esimiehenne on pedofiliasta? Hän ei ole irtisanoutunut asiasta, kannattaako lehtenne pedofiliaa?
T: Facebookissa on perustettu useita ryhmiä vastustamaan pedofiliaanne. Ettekö käsitä tomintanne olevan väärää ja kansa ei pidä siitä?
P: Montako kertaa se pitää sanoa, etten ole pedofiili? En vastaile enää näihin perusteettomiin syytöksiin! (kiihtyen lisää)
T: Miksi ette irtisanoudu pedofiliasta?
T: Vähättelettekö pedefiliaa?
T: Ettekö käsitä kuinka paljon tässä maassa lapset kärsivät pedofiliasta?
[Tässä kohtaa jokainen toimittaja huutaa kurkku suorana Parkkoselle]
P: Minä puhun nyt! En ole pedofiili! En hyväksy että minua leimataan pedofiiliksi! (voimakkaasti kiihtyen)

[Tilaisuus päättyy]

Otsikot:
"Parkkola kiistää olevansa pedofiili!"
"Professorit: Parkkolan pedofilia on vaarallista"
"Parkkolan tiedotustilaisuudessa kaaos: Ei irtisanoutumista pedofiliasta"
"Neuvostoliitto: Parkkolan pedofilialle nollatoleranssi"

Ehkä Parkkola tällaisen jälkeen ymmärtäisi, miksei aikaisemmat tiedotustilaisuudet ole menneet ihan mukavasti.

Lohjan persut