News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mitä voimme tehdä? (Vastaanottokeskus Tuusula)

Started by Gemro, 01.09.2015, 22:04:54

Previous topic - Next topic

Gemro

Terve kaikki,

Olen jo kuukausien ajan seuraillut tätä foorumia, mutta nyt ensimmäisessä viestissä näille foorumeille pyydän apua. Sain äskettäin kuulla että myös tänne Tuusulaan on esitetty vastaanottokeskusta Hyrylän varuskunta-alueelle. Linkki löytyy tästä:
http://yle.fi/uutiset/vihdilta_ei_hopeaniemen_vastaanottokeskukselle/8269804

Olen jo kahdesti muuttanut karkuun maahanmuuttajia, jotka on majoitettu naapurustooni. Ensin pois Helsingistä (tuolloin asuin opiskelija-asuntolassa ja taloon sijoitettiin merkittävä määrä maahanmuuttajia ) ja Vantaalta, jossa asuin monta vuotta tyytyväisesti kunnes Vantaan kaupunki vuokrasi rapustani monta asuntoa maahanmuuttajia varten ja majoitti heidät sinne. Maahanmuuttajien myötä tulivat moninaiset ongelmat. Yritin taistella haittoja vastaan kunnes kävi selväksi, että he eivät välitä kohteliaista pyynnöistä tai säännöistä. Turvauduin poliisiin useasti näissä ongelmissa ja opin vain sen kuinka hyödytöntä se on. Poliisi levittelee käsiään. Ainoa mitä pystyin tekemään oli lähteä pakoon.

Muutama vuosi sitten muutin Tuusulaan (tosin käyn yhä töissä Helsingissä) ja olen kauhulla seurannut nykyistä kehitystä. Ja nyt myös Tuusulan vastuuttomat liberaalit haluavat tuoda maahanmuuttajien myötä tulevat ongelmat myös tänne. Tässä päästäänkin siihen, että miksi pyydän apua.

Olen väsynyt lähtemään karkuun. Olen löytänyt mukavan kodin täältä Tuusulasta ja en haluaisi taas alkaa etsiä uutta taloa. Auttakaa minua ja neuvokaa, että mitä minä voin tehdä tätä vastaan? Haluan taistella tätä vastaan mutta palautteen lähettämisen lisäksi en tiedä mitä minä yksi mies voin tehdä ?

Pahoittelen mikäli viesti tuli väärään foorumin osaan. Ei tullut, ja tervetuloa!

Emo

Eipä me voida ketään auttaa, äänestimme monet meistä persuja, mutta se ei auttanut. Nyt ei auta kuin sopeutua monikulttuuriin.

Tervetuloa tänne silti!

valtakunnanpärkhele

Rokka Tuntemattomassa:
Katsoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikoillais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia.

mut tää rategia on näköjään menneen Nokian Lumia.... jos tosiaan viranomaisetkaan ei suojele..., osanottoni, et ole tosiaankaan yksin tämän asian kanssa... 
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Chew Bacca

Voi nyt suorastaan vittu. Tuusula on ollut ihanteellinen väistöalue ja muutenkin mainio paikka.

Eipä käydä enää uimahallissa jos viereen tulee reservaatti.

Nuivake

Joku poliitikko aikoinaan suositteli "opettelemaan uimaan".

Noh, se mokuhuumorista. Nykypäivänä monikulttuurivapaata aluetta ei liene muu kuin syvä erämää lapissa. Sielläkin voi olla joku vanha kansakoulu, joka kohta muuttuu kuin taikaiskusta VOK:ksi. Syyllistys on edennyt jo asteelle, jossa "suositellaan" humamujen ottamista koteihin. Elämme mielipuolisia aikoja.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Totuus EPT

Quote from: Emo on 01.09.2015, 22:11:49
Eipä me voida ketään auttaa, äänestimme monet meistä persuja, mutta se ei auttanut. Nyt ei auta kuin sopeutua monikulttuuriin.

Tervetuloa tänne silti!

Ei vain tarpeeksi äänestäjiä ollut Persuilla, ja väen väkisin piti päästä hallitukseen. Mamujen hyysäreillä ei ole silmät viellä auennut, lisää tälläisiä avautumisia jospa se hyysäreillä todellisuus paljastuisi. (toivottavasti aikaisemmin)
Toisaalta jos virheet, vassarit ja sossut olisi päässyt hallitukseen, olisi mamuille ovet tänne auki leveämmin.

Jos piäkaupungin lähellä pitää asua niin sellainen paikkakunta missä ei vastaanottokeskuksia hyväksytä olisi paras vaihtoehto.
Missä ******i siellä ongelma.

guest7001

Ajelin viime viikolla tuosta Tuusulan kasarmien ohi Järvenpäähän ja ajattelin, että koskakohan noistakin tehdään rikollisten BB-taloja.

No ei tarvinnut näköjään kauaa odottaa.

Onhan se aika symbolista, että maanpuolustustamme ajetaan alas ja asutetaan entiset armeijan tilat potentiaalisilla ISIS-terroristeilla.

Jos tätä koko kusetusta ei ohjailla jostain Suomen ulkopuolelta, niin minä olen Ilkka Lipsanen.

V...u tämä maa on oikeasti sairaiden kaistapäiden käsissä.

Hjuu Hefnöö

Tervetuloa.

Painit samojen kysymysten ja asioiden kanssa kuin monet täällä. En minäkään osaa antaa sinulle hyviä neuvoja.

Jos sinulla ei ole perhettä, muuttaminen ei olisi vielä niin kivuliasta kuin perheellisellä jonka, pitäisi järjestellä lasten asiat uudestaan. Look on the bright side  :P

Sen voi varmaan ennustaa, että tilanne pahenee ennenkuin se toivottavasti joskus paranee. Uuden talon etsinnässä pitäisi ottaa huomioon mahdollisten uusien vokkien riski eli kartoittaa lähistöllä tyhjillään olevat massamajoitukseen sopivat kiinteistöt ja tietysti välttää niitä.

Toivottavasti saat täältä vertaistukea ja jos päätät jäädä raportoit rikastuksista kansakunnan eduksi.

Yritä jaksaa.
Vastuu siirtyy kuulijalle.

Åbo Akademin historian professori Holger Weiss: Suomellakin on kolonialistinen historia

"Jos Pohjanmaa oli maailman suurin tervantuottaja 1700-luvun lopulla ja 1800-luvun alussa, mihin sitä terva käytettiin? Niiden laivojen tiivistämiseen, jotka hakivat orjia siirtomaista", Weiss

-PPT-

Aikaisemmin totesin että on ilmeisesti strategia sijoittaa näitä vokkeja perämetsiin sen takia että ihmisiltä häviäisi se tunne että olisi olemassa jokin paikka missä voi välttyä  multikultilta. Halutaan lähettää viesti että menitpä minne tahansa niin multikulti tulee perässä. Se että maksat koko sirkuksen ei riitä näille sairaille kusipäille; he haluavat että myös arkesi on täynnä multikultin sietämistä.

guest7001

Tällaiset henkilöt ovat jopa tehneet valtuustoaloitteen VOK:n saamiseksi Tuusulaan.

http://www.ilonatoivanen.fi/

Valtuustoaloite: Turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus Tuusulaan
Eurooppaan on kuluvan vuoden aikana tullut erittäin paljon turvapaikanhakijoita. Tilanne on nähtävissä myös täällä Suomessa. Olemassa olevien vastaanottokeskusten kapasiteetti ei riitä ja niinpä tiloja tarvitaan lisää.

Helsingin seudun kehyskuntia on arvosteltu vähäisestä roolista maahanmuuttopolitiikassa ja mm. turvapaikanhakijoiden sijoittamisessa. Toisaalta useissa tapauksissa Suomen kunnat ovat olleet aloitteellisia vastaanottokeskusten perustamisessa. Tässä suhteessa myös Tuusulan kunnan tulisi nähdä vastuunsa ihmisten hädän hetkellä.

Tuusulan kunnalla ei taida olla itsellään tarkoitukseen sopivia tiloja, mutta Hyrylässä sijaitsevan entisen varuskunnan alueella löytyy vastaanottokeskukselle sopivia tiloja. Siellä on ainakin Olympiakasarmi, sotilaskoti jajoitakin muita tiloja, jotka voitaisiin ottaa käyttöön.

Niinpä esitämme että Tuusulan kunta käynnistää välittömästi neuvottelut maahanmuuttoviraston ja Senaatti-kiinteistöt liikelaitoksen kanssa turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksen perustamiseksi Hyrylään.

Seppo Noro
Ilona Toivanen
Liisa Sorri
Arto Lindberg

Ilona Toivonen: Vihreät
Seppo Noro: Vasemmistoliitto
Liisa Sorri: Tuusulan Puolesta RY
Arto Lindberg: Tuusulan kunnan kiinteistöt Oy (Tukuki), kiinteistöpäällikkö

Alapo

^Jestas että on jotkut ihmiset sekaisin, niin sekaisin että oikein toivovat VOKkia paikkakunnalle  :facepalm: On tää touhu kyllä aika syvältä. vokkeja nousee kuin sieniä sateella ja demokratiaa ei ole kun vokki ilmestyy paikkakunnalle, se tehään vaikka väkisin. Paikalliset sekopää-ämmät ja äijät värkit märkinä oikein odottaa monikulttuuria, primitiivisten tapojen ipakoloiset saapuu paikalle hoivattavaksi. Loppu suku perässä ja valde maksaa.

Eino P. Keravalta

En minäkään osaa neuvoja antaa, mutta asiasta pitää saada kunnon meteli aikaan. Yhteyttä voisi ottaa keskeisiin päättäjiin ja kunnanvaltuustoon, etenkin Perussuomalaisiin, kirjoittaa paikallislehteen, järjestää pienen mielenosoituksen, kertoa päättäjille, että me veronmaksajat häivymme, jos vok tulee tänne. Faceen voisi perustaa myös kriittisen ryhmän.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Possumi

Quote from: Eino P. Keravalta on 02.09.2015, 06:43:31
En minäkään osaa neuvoja antaa, mutta asiasta pitää saada kunnon meteli aikaan. Yhteyttä voisi ottaa keskeisiin päättäjiin ja kunnanvaltuustoon, etenkin Perussuomalaisiin, kirjoittaa paikallislehteen, järjestää pienen mielenosoituksen, kertoa päättäjille, että me veronmaksajat häivymme, jos vok tulee tänne. Faceen voisi perustaa myös kriittisen ryhmän.

- Pidä meteliä lähipiirissä/työpaikalla: saat vihaisen/katkeran vouhottajan maineen.
- Ota yhteyttä päättäjiin: kirjeet menevät roskiin ivallisen naurun saattelemana, persuilla häpeän ja nolouden takia.
- Kirjoita paikallislehteen: ei julkaista - tai julkaistaan jonkun kukkiksen mokutuskirjoituksen vieressä koska 'tasapaino'
- Järjestä mielenosoitus: sinne ei tule ketään kunniallisen näköistä kansalaista vaan epäilyttävän näköisiä vouhottajia ja SVL:n kuulapäitä. YLE saa taas hienoja kuvia 'rasistien' miekkarista.
- Kerro päättäjille että et maksa veroja: siitä vasta nauru ratkeaa.
- Perusta faceen kriittinen-ryhmä: se täyttyy vouhottajista, menetät loputkin tavikset fb kaverisi, ryhmä elää omassa kuplassaan kenenkään sitä lukematta.
...

Luka

Quote from: Possumi on 02.09.2015, 07:06:24
Quote from: Eino P. Keravalta on 02.09.2015, 06:43:31

- Pidä meteliä lähipiirissä/työpaikalla: saat vihaisen/katkeran vouhottajan maineen.
- Ota yhteyttä päättäjiin: kirjeet menevät roskiin ivallisen naurun saattelemana, persuilla häpeän ja nolouden takia.
- Kirjoita paikallislehteen: ei julkaista - tai julkaistaan jonkun kukkiksen mokutuskirjoituksen vieressä koska 'tasapaino'
- Järjestä mielenosoitus: sinne ei tule ketään kunniallisen näköistä kansalaista vaan epäilyttävän näköisiä vouhottajia ja SVL:n kuulapäitä. YLE saa taas hienoja kuvia 'rasistien' miekkarista.
- Kerro päättäjille että et maksa veroja: siitä vasta nauru ratkeaa.
- Perusta faceen kriittinen-ryhmä: se täyttyy vouhottajista, menetät loputkin tavikset fb kaverisi, ryhmä elää omassa kuplassaan kenenkään sitä lukematta.
...

Näin se menee. Suomalaiset eivät ole vielä valmiita estämää tuhoutumistaan.
Eivät ole halukkaita kuulemaan mistä tämä tilanne johtuu, ja kenen etuja se ajaa.
Eivätkä ole halukkaita asennoitumaan tilanteeseen sen vaatimalla tavalla.

Muutos ja homma ovat syntyneet ja eläneet nuivassa kuplassa, mikä ei ole vastannut todellisuutta.
Huomasin tämän heti, ja siksi rekisteröidyn mukaan vasta 22.08.2015

Lalli IsoTalo

Quote from: Gemro on 01.09.2015, 22:04:54
Auttakaa minua ja neuvokaa, että mitä minä voin tehdä tätä vastaan? Haluan taistella tätä vastaan mutta palautteen lähettämisen lisäksi en tiedä mitä minä yksi mies voin tehdä ?

a) Yksi mies voi ostaa megafonin ja mennä SPR:n päämajan eteen (Venäjän suurlähetystön vieressä) pitämään mielenosoitusta toimistoaikoihin, maantantaista perjantaihin, viikosta toiseen, kunnes ne vihollisen henkinen kantti murtuu. "SPR on natsien helvetinkone" -tyyppisiä sloganeita voi toistaa aamusta iltaan.

b) Jos edellinen tuntuu liian epäkäytännölliseltä, voit soitella SPR:n ja Migrin vastuuhenkilöille monta kertaa päivässä, esittäytyen "huolestuneena kansalaisena".

c) Voit myös lähettää kohteliasta mutta huolestunutta sähköpostia ministereille. Osoitteet löydät ministeriöiden sivuilta, tai eduskunnan sivuilta. Puhelinnumerot löytyvät myös.

d) Sitten on ulkoparlamentaarisia keinoja, joita en ala listaamaan, mutta mm. sianveren (muslimikarkotin) roiskuttamisesta VOKkiin ja toimenpiteen YouTubettamisesta on puhuttu.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Nanfung

Tähän on tultu, kun Suomalaisuus on saastaa ry:n iskujoukot onnistuivat sekoittamaan sosialismin rakennuspalikat pakkoruotsittajien sinikeltaiseen puuroon. Onnistuuko monikulttuurisuus siinä, missä sosialismin rakentajat ja pakkoruotsittajat epäonnistuivat?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Gemro

Kiitos kaikille vastauksista ja neuvoista. Arvostan todella tätä, sillä yleensä kun olen yrittänyt ottaa tällaisia aiheita puheeksi on minua katsottu kuin halpaa makkaraa.

Olen päättänyt yrittää vedota valtuuston jäseniin. Olin jo yhteydessä perussuomalaiseen kunnanvaltuutettuun, mutta jotta saan asiani vakuuttavammin esille tarvitsen hyviä argumenttejä. En usko että omakohtaisilla kokemuksillani on juurikaan arvoa tai että minua uskottaisiin.

Tässä listaa argumenteista joita ajattelin käyttää:
- Turvallisuusriskit (tulijoiden henkilöllisyyttä ei pystytä varmentamaan, tulijat voivat olla minkälaisia henkilöitä tahansa. Poliisi on tämän tiedon myöntänyt, tosin epävirallisesti http://mvlehti.net/2015/08/31/turvariskit-esilla-nyt-tuli-jo-toinen-poliisi-kaapista-ulos/)
- Turvapaikkahakijoiden rakenne (Turvapaikanhakijoista iso osa on hyväkuntoisia, nuoria miehiä, jotka ovat salakuljettajien toimesta tulleet Eurooppaan. Osa turvapaikanhakijoista myöntää avoimesti suunnitelleensa tarkkaan, mihin maahan kenenkin kannattaa mennä, eivätkä rekisteröidy turvapaikanhakijoiksi ensimmäisessä EU-maassa. Tällaiset henkilöt eivät tosiasiassa ole ensisijaisia avun tarvitsijoita, vaan kyse on paremman elintason tavoittelusta!)
- Vastaanottokeskuksen sijainti (Vastaanottokeskus sijaitsisi aivan uimahallin ja kirjaston vieressä. Kirjasto täyttyisi nuokkujista ja hengailijoista, mikä tekisi kuntalaisten asioinnin hankalammaksi. Uskaltavatko kuntalaiset [erityisesti naiset, tytöt] enää käyttää uimahallia?)
- Kustannukset (Valtio maksaa keskuksen perustamisen, mutta kaikki mahdolliset häiriöt ja ongelmat lankeaisivat kaupungin maksettavaksi)

Tuleeko teille hyviä argumenttejä mieleen, jotka vetoaisivat ihmisiin ja valtuutettuihin laajalla skaalalla ? Entä mitä mieltä olette minun ajatuksistani? Totta kai aion vielä jäsentää ajatukseni luettevaan kuntoon, mutta lähinnä argumenttien toimivuus. Osa argumenteista on copy pastea, mutta ajattelin muokata niitä omakutoisemmiksi.

Kiitos avusta :)

Aksiooma

Quote from: Luka on 02.09.2015, 07:44:54
Suomalaiset eivät ole vielä valmiita estämää tuhoutumistaan. Eivät ole halukkaita kuulemaan mistä tämä tilanne johtuu, ja kenen etuja se ajaa. Eivätkä ole halukkaita asennoitumaan tilanteeseen sen vaatimalla tavalla.

Muutos ja homma ovat syntyneet ja eläneet nuivassa kuplassa, mikä ei ole vastannut todellisuutta.

Olen Lukan kanssa samaa mieltä omien huomioideni mukaan. Nyt kun tämä Euroopan valtaus on menossa, olen yrittänyt seurata onko valtaväestö heräämässä. Ei siltä vaikuta. Eivät ehdi keskittymään ja lähinnä oksettaa, kun "uutisissa ja lehdissä puhutaan koko ajan niistä pakolaisista".

Ne ketkä ovat olleet jo valmiiksi nuivia pitävät kovempaa meteliä, mutta mitään todisteita Homman laajenemisesta ei mielestäni ole näkynyt. Täällä Hommassa kun elää, niin helposti alkaa uskoa, että täällä olevat nuivat mielipiteet jaetaan valtaväestön kesken. Ei ne kuulkaa tällaisia maahanmuutto- ja pakolaisasioita edes ajattele. Kyllästyvät ja hermostuvat vaan, kun YLE paasaa turvapaikanhakijoista ja rasistista koko ajan. Onneksi sitä autoradiokanavaa voi vaihtaa.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Largezo

Ainakin omasta mielestäni tehokkain argumentti on se että kuka oikeasti HALUAA kasoittain mamuja ties mistä lähelleen. (kunnanvaltuutetulle voi asian esittää hiukan eri sanamuodoilla  ;) )
"Se, että minua kutsutaan maahanmuuttajavastaiseksi tai rasistiksi, ei kerro mitään minusta, mutta se kertoo siitä tabujen kahlitsemasta ilmapiiristä, joka maahanmuuttokeskustelussa on tähän asti vallinnut - Jussi-Halla-aho

Nuivake

Suomalaiset eivät yksinkertaisesti pysty elämään itsenäisinä.
Meitä on kurittanut vuoroin Ruotsi ja vuoroin Venäjä. Useamman kerran. Nykyinen "piiskavapaa" on ollut aivan liian pitkä ja joukkopsykoosissa haetaan kokonaan uutta ratkaisua. Tällä kertaa lähi-idän muslimeista. Wippajee.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

hattiwatti

Quote from: detonator on 01.09.2015, 22:31:35
Ajelin viime viikolla tuosta Tuusulan kasarmien ohi Järvenpäähän ja ajattelin, että koskakohan noistakin tehdään rikollisten BB-taloja.

No ei tarvinnut näköjään kauaa odottaa.

Onhan se aika symbolista, että maanpuolustustamme ajetaan alas ja asutetaan entiset armeijan tilat potentiaalisilla ISIS-terroristeilla.

Tämä on mitä symbolisin asia, joka herättää suuria tunteita monissa. Mutta tulee muistaa, että puolustusvoimiemme ylin johto on täysin sitoutunut NATO-integraatioon vaikkei kansalle siitä halutakaan puhua.

Ne uutiset ja analyysit, joiden mukaan Suomi tarjoutui jakamaan taakkaa Ruotsin kanssa mamujen kanssa (kuten rox_xor on tuonut esille) suurinpiirtein samoihin aikoihin kun Suomi teki Stubbin johdolla jonkun piilo-turvatakuu-NATO-sopimuksen. Ajankohdat nimittäin täsmäävät täysin. Ruotsilla jonkun sortin piilo-liittolais-suhde ja turvatakuu on ollut kylmän sodan aikoina jo, mistä ilmeisesti vastapalveluksena se, että toimivat Atlantististen sotilasoperaatioiden ongelmajätteiden loppusijoituspaikkana joka hyvin merkittävä osa näitä operaatioita. Nyt näemmä Suomikin pääsee turvatakuita vastaan ajamaan samaa taakkaa.

http://orientalreview.org/2015/05/05/phantom-russian-sub-hunts-gave-birth-to-natos-viking-bloc/

Ja mitä NATO:n tulee, niin kyseessähän on sotilasliitto jonka johtavan valtion Lähi-Idän liittolaiset käytännössä rahoittivat ISIS:n aseistuksen (tai muiden kapinallisten jotka loikkasivat ISIS:n), jota on roudattu NATO-maa Turkin kautta, jonka sairaaloissa saatua hoitoa ja huoltoa . Eikä johtava sotilasvalta, sen enempää kuin sen transatlanttinen partneri Cameronin Britannia jonka kanssa skenen Bryssel-vahvistus oikein hyvää pataa tuntuu olevan ole yhtään vastalausetta asiasta puhunut. Siitä voi tehdä johtopäätökset kokonaiskuviosta, ei isossa politiikassa mikään tapahdu sattumalta. 

Suomen kasarmien käyttö potentiaalisen ISIS-porukan väliaikaisvarastointiin, uudelleenryhmitykseen, majoitukseen ja huoltoon on sitä NATO-yhteistyötä puhtaimmillaan ja symbolisimmillaan. On meinaan yksi yhteen samaa toimintaa, mitä muuten tehdään julkisena salaisuutena NATO-alueen sisällä, kenenkään liittoumaan kuuluvan maan vastalausetta sanomatta. Kun tietty varsinkin kokoomukseen, puolustusministeriöön ja persuihin pesiytynyt klikki haluaa kansalta salassa integraatiota tänne suuntaan, niin taakkaa myös päästään jakamaan Suomen kaltaisten pienien hyväuskoisten minimaiden olevan aina altavastaajan ja vastaanottavan osapuolen asemassa.

Jos tätä koko kusetusta ei ohjailla jostain Suomen ulkopuolelta, niin minä olen Ilkka Lipsanen.

Pelkään pahoin, että olet tässä lauseessa täysin asian ytimessä. Mitä enemmän itse opiskelen petollisen maailmanpolitiikan salaisuuksia, sitä kirkkaamalta tämä yksinkertainen asia häämöttä, että näinhän se on ollut todellisuudessa jo vaikka kuinka monta vuotta. Ongelma on, että suurin osa tästä skenestä jonka missio on vastustaa kehitystä ei siihen kykene, koska eivät tajua asian ydintä. Astrid Thors, Katainen, Stubb jne. kaikki ovat vain satraappeja jotka toteuttavat korkeammalta taholta saatavaa käskyä - sitä on globalismi ja osuutemme Arvo Yhteisössä. Mun mielestä kaikki kirjoittelu, missä jauhetaan loputtomasti vanhaa scriptailua 'monikulttuuri on paha ja punavihermokuttajat tyhmiä ja minä viisas kun tiedostan tämän' tulee lopettaa. Tulee vain keskittyä kartoittamaan sitä näkymätöntä kättä, jonka ohjauksessa marionettipoliitikkomme ovat, ja joka tämän väestönvaihdon suuntalinjat vetää sieltä jostian rajojemme ulkopuolelta. Muuten tämä skene kävelee loputtomasti ympyrää, ellei ota suunnanmuutosta isojen linjojen tajuamiseen.

RM

http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/314350-hyrylaan-ei-tule-vastaanottokeskusta

Taitaa Keskarin verkkolehti vaatia tilauksen, mutta tänään aamulla on näköjään uutisoitu tuollaisella otsikolla. Onko jollain tilaus voimassa ja voisi "copypastettaa", mitä uutinen tarkalleen pitää sisällään. Ainakin kuvatekstissä eilistä aloitetta kommentoidaan seuraavasti: "Kyseessä oli lähinnä keskustelunavaus. On tärkeä saada asia keskusteluun".

LambOfGod

En tidä mitä asialle voisi tehdä. Itse odotan sitä, että kulttuurisesti "rikkaammissa" maissa paska lentää tuulettimeen ja näemme terrorismia ja sisällissotia Euroopassa. Toivon, että poliittinen ilmapiiri maahanmuuton suhteen muuttuu "rikkaanpien" maiden esimerkin välttämiseksi. Ei ehkä tarvitse montaa vuotta odotella.
Luulin perussuomalaisten äänestämisen auttavan, mutta erehdyin pahasti. Persuista tuli ihan samanlaista politiikkaa ajava puolue kuin kaikista edellisistäkin hallituspuolueista. Äänestäminen tuntuu täysin turhalta viime vaalejen jälkeen.
Eli odotellaan kunnes kansan on pakko tarttua aseisiin. Liipaisinta painamalla voi vielä vaikuttaa asioihin, äänestäminen on vain ajan hukkaa.
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Mato

Quote from: LambOfGod on 02.09.2015, 14:23:52
En tidä mitä asialle voisi tehdä. Itse odotan sitä, että kulttuurisesti "rikkaammissa" maissa paska lentää tuulettimeen ja näemme terrorismia ja sisällissotia Euroopassa. Toivon, että poliittinen ilmapiiri maahanmuuton suhteen muuttuu "rikkaanpien" maiden esimerkin välttämiseksi. Ei ehkä tarvitse montaa vuotta odotella.
Luulin perussuomalaisten äänestämisen auttavan, mutta erehdyin pahasti. Persuista tuli ihan samanlaista politiikkaa ajava puolue kuin kaikista edellisistäkin hallituspuolueista. Äänestäminen tuntuu täysin turhalta viime vaalejen jälkeen.
Eli odotellaan kunnes kansan on pakko tarttua aseisiin. Liipaisinta painamalla voi vielä vaikuttaa asioihin, äänestäminen on vain ajan hukkaa.

Jos vain saadaan pidettyä tulijamäärä vähäisenä, niin meneehän siinä poppareita seuratessa vetelä- ja keskieuroopan ja ruotsin pyristelyä irti tulijajoukoista. Seurattavaa on luvassa ja paljon, valitettavasti kaikki seurattava ei ole viihdettä.

- Mato

-PPT-

Onhan tuossa ironiaa että yksi allekirjoittajista kuuluu ryhmään nimeltä Tuusulan puolesta. Joopajoo, todellista kotikunnan puolustamista tuollainen.

J. Lannan haamu

Hyvä Gemro,

Koskettava kirjoitus sai myös tämän Homma-toverin pahalle päälle. Idiotismista ei tule loppua ja kantaväestöä alistetaan pahimmalla mahdollisella tavalla.

Jos sinulla on englanninkielen taitoa, niin suosittelen lämpimästi laittamaan 'Youtube' -kanavan hakuun nimet 'Jared Taylor' tai vaikkapa 'Douglas Murray'. Nuo ihmiset kertovat ja antavat perspektiiviä miten asiat ovat ollee muualla. Tuo itsessään ei auta tilannettasi, mutta ehkä siinä on jotain mihin identifioitua.

Toinen, tärkeämpi asia, on osallistua syyskuun puolessa välissä Monikulturismia vastustavaan mielenosoitukseen Helsinkiin. Voi sitä riemua kun mediaa ja vasemmistoa ketuttaa että tuollaisia järjestetään.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Myrkkymies

Laillisilla keinoilla vastaanottokeskusta et voi ikävä kyllä pysäyttää. Suurin osa kansasta kun äänestää mokutuspuolueita ja heillä on vahva mandaatti tuoda Suomeen haittamaahanmuuttajia.

guest7001

Suomi on omaksunut kulttuuriMarxilaisen linjan, joka valtaa nyt Eurooppaa. Tästä samasta asiasta on kyse.

My name is Paul Weston and I'm a racist

Vaihtakaa Tony Blairin tilalle Petteri Orpo/Alex Stubb, niin tämä sama puhe pätee 100-prosenttisesti Suomessakin. Loistava.

Ankara Kukkahattudädi

Olen syvästi pahoillani ketjun aloittajan kohtalosta. Tiedän tunteen. Mikään ei auta, ja ainakin itse alan olemaan hyvin väsynyt. Enään en pakene enkä peräänny, tästä on nähtävästi selvittävä omillaan.

Pollard

Argumenteilla ei ole oikeastaan enään paljonkaan väliä. Nyt päätöksiin vaikuttaa se, että kuka pitää kovinta meteliä. Salo todisti tämän. Vihdissä taisi käydä samoin? Vai tuliko sinne se keskus? Joka tapauksessa heidän banderolleissa ollut argumentti oli jotakuinkin "painukaa ...ttuun!".

Sama kaava toistuu joka puolella maailmaa. Se kuka pitää kovinta meteliä ja mellakoita saa tahtonsa läpi. Ranskassa juuri moottorisahoin varustautuneet mustalaiset sulkivat moottoritien. Kaatoivat puita ja sytyttivät tuleen tielle. Ruotsissa muslimit polttavat lähiöitä eikä poliisi voi mitään, koska niin iso porukka on siinä mukana. Sama Ranskassa ja muuallakin, missä heitä on paljon. USA:ssa mustat mellakoivat ja polttavat kotiseutujaan ja saavat taas jotain pientä kivaa palkinnoksi.

Jos te siellä Tuusulassa koitatte hoitaa asian jotenkin sivistyneesti jupisemalla kotona, niin teidän yli tullaan kävelemään armotta.