News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-12-14 Kymen Sanomat: Arto Hirvonen pidätetty, mm. raiskausepäily

Started by Mrusu, 15.12.2015, 19:58:47

Previous topic - Next topic

Vesa Heimo

Quote from: Parzival on 16.12.2015, 12:20:06
Olisiko jonkun muun puolueen kohdalla mainittu puoluetta otsikossa  kun kyseessä on kuitenkin vain takavuosien kunnanvaltuutettu?

Soinin luottomies jota Soini on ihan kunnolla muistanut kehua puolueen rakennustyössä. Eli ei se ole "vain" takavuosien  kunnanvaltuutettu.

"Soini kertoi laskevansa Hirvosen omien luottomiestensä joukkoon.

- Nämä artohirvoset ovat suuri voima Perussuomalaisten nousussa. Heistä ei kirjoiteta, eivätkä he kerjää kunniaa. Etulinjan miehet ovat usein hiljaisia miehiä."

" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Red_Blue

Quote from: Sepeteus Hiihtäjä on 16.12.2015, 12:01:06
Tähän voisi sanoa, että "raiskauksen uhri" ja henkilö, jolta on seksiä ostettu tässä tapauksessa, niin tuskin on sama henkilö, koska tässä on epäilyn mukaan ostettu seksiä alaikäiseltä, mutta raiskauksen kohdalla lukee vain raiskaus, eikä esim. alaikäisen raiskaus tai törkeä raiskaus, koska uuden lain mukaanhan kaikki alaikäisiin kohdistuvat seksuaalirikokset on törkeitä(tai näin ne kovasti väittää, vaikka totuus ei korreloi, koska ehdollisia lähes kaikki).
Törkeässä raiskauksessa on aina RL 20:2.2 momentin kokonaisarvosteluperuste. Eli 18 vuotta nuoremman raiskauksesta voidaan tuomita edelleen tavallisella tekomuodolla. Lisäksi seksuaalipalvelujen ostaminen nuorelta kohdistuu enintään 17 vuotta täyttäneeseen, joten kun tapausten välillä on ollut useita kuukausia, on täysin mahdollista että siitäkin syystä syytteet perustuvat yhden uhriksi väitetyn kertomaan.

Iljettäviä väitteitä ja iljettäviä tekoja, jos väitteet pitävät paikkansa. Toivottavasti tapaus selviää ja oikeus toteutuu.

Jukka Wallin

Quote from: Red_Blue on 16.12.2015, 13:57:15
Quote from: Sepeteus Hiihtäjä on 16.12.2015, 12:01:06
Tähän voisi sanoa, että "raiskauksen uhri" ja henkilö, jolta on seksiä ostettu tässä tapauksessa, niin tuskin on sama henkilö, koska tässä on epäilyn mukaan ostettu seksiä alaikäiseltä, mutta raiskauksen kohdalla lukee vain raiskaus, eikä esim. alaikäisen raiskaus tai törkeä raiskaus, koska uuden lain mukaanhan kaikki alaikäisiin kohdistuvat seksuaalirikokset on törkeitä(tai näin ne kovasti väittää, vaikka totuus ei korreloi, koska ehdollisia lähes kaikki).
Törkeässä raiskauksessa on aina RL 20:2.2 momentin kokonaisarvosteluperuste. Eli 18 vuotta nuoremman raiskauksesta voidaan tuomita edelleen tavallisella tekomuodolla. Lisäksi seksuaalipalvelujen ostaminen nuorelta kohdistuu enintään 17 vuotta täyttäneeseen, joten kun tapausten välillä on ollut useita kuukausia, on täysin mahdollista että siitäkin syystä syytteet perustuvat yhden uhriksi väitetyn kertomaan.

Iljettäviä väitteitä ja iljettäviä tekoja, jos väitteet pitävät paikkansa. Toivottavasti tapaus selviää ja oikeus toteutuu.

Eiköhän lopeteta turhan sonnan jauhaminen tähän.

Ne jotka täällä tai muualla sosiaalisessa mediassa on levitelleet kuvakaappausta ja väittäneet minun puolustaneen oletettua raiskausta, saavat lähitulevaisuudessa poliisilta kutsun tulla keskustelemaan. Eli teen rikosilmoituksen heidän perättömistä ja loukkaavista viesteistä.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Vesa Heimo

Quote from: Jukka Wallin on 16.12.2015, 15:11:38

Ne jotka täällä tai muualla sosiaalisessa mediassa on levitelleet kuvakaappausta ja väittäneet minun puolustaneen oletettua raiskausta, saavat lähitulevaisuudessa poliisilta kutsun tulla keskustelemaan. Eli teen rikosilmoituksen heidän perättömistä ja loukkaavista viesteistä.

No siitähän tulisi lystiä. Jos olet itse julkisesti kirjoittanut raiskausepäilyuutisen kommenttiin että "viriili mies", niin ei siitä kauhean suurta loukkausta saa jos joku tätä julkista kommenttia/kuvankaappausta levittää ja vetää sinun sanomisistasi johtopäätöksiä.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Jukka Wallin

Quote from: Vesa Heimo on 16.12.2015, 15:30:44

No siitähän tulisi lystiä. Jos olet itse julkisesti kirjoittanut raiskausepäilyuutisen kommenttiin että "viriili mies", niin ei siitä kauhean suurta loukkausta saa jos joku tätä julkista kommenttia/kuvankaappausta levittää ja vetää sinun sanomisistasi johtopäätöksiä.

Minullakin on oikeus omaan mielipiteeseen ja yksityiseen viestintään.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Vesa Heimo

Quote from: Jukka Wallin on 16.12.2015, 15:32:45

No tuo ei ollut sinulta yksityinen viesti. Lisäksi olet ainakin jonkinsortin poliittinen toimija joka on julkisuudessa ihan omasta tahdostasi. Voin kuvitella poliisin ilmeen  :facepalm: kun menet tekemään ilmoitusta siitä että joku levittelee tekstiä jonka olet itse kirjoittanut facebookkiin kaikkien nähtäville.

Jukka Wallin

Quote from: Vesa Heimo on 16.12.2015, 15:35:53

No tuo ei ollut sinulta yksityinen viesti. Lisäksi olet ainakin jonkinsortin poliittinen toimija joka on julkisuudessa ihan omasta tahdostasi. Voin kuvitella poliisin ilmeen  :facepalm: kun menet tekemään ilmoitusta siitä että joku levittelee tekstiä jonka olet itse kirjoittanut facebookkiin kaikkien nähtäville.

No poliisi voi tehdä tutkimatta jättämispäätöksen, jos katsoo tarpeelliseksi.

Nanfung

Quote from: törö on 15.12.2015, 20:15:29
Eipä taida tämä kohu enää Persujen kannatusta laskea.

Päinvastoin, kovemman puolen nostetta luvassa?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Jukka Wallin

Quote from: nollatoleranssi on 16.12.2015, 10:35:23
Quote from: Onkko on 15.12.2015, 20:07:00
Ei ollut wallinilla minulle pisteet korkealla ennenkään mutta nyt meni niin miinukselle kun olla voi.

Wallin on kyllä lausunut semmoisia omituisuuksia Suomen sodista, että pelkästään ne puheet nostaisivat aikamoisen äläkän julki tullessaan.

Totta olisi hyvä saada nämä kunnolla keskusteluun..

Border guard

Toimittajan kanssa käydyn keskustelun jälkeen muokkasivat uutistaan siten, että heti alussa mainitaan Hirvosen ryhmäksi Puolesta Sananvapauden PS. Mustamaalaus tosin jo onnistui, sillä kukaan ei lue vanhaa uutista... Eikä toimittaja vieläkään näe ongelmaa siinä, että Perussuomalaiset ovat myös PS, vänkäsi vaan viestissään siitä, että perussuomalaiset on (ps) pienellä ja Puolesta Sananvapauden on kirjoitettu (PS) ISOLLA. Vaikka kielikeskuksen suosituksen mukaan Perussuomalaiset puolue on (PS).

Tämän toimittajan logiikalla voisi siis kirjoittaa seuraavasti: K (isolla) = kokoomus, k (pienellä) = keskusta, k (lihavoitu) = kristillisdemokraatit, k (kursivoitu) = kommunistinen puolue, k (alleviivattu) = köyhien asialla rp...  :facepalm:

Kuvakaappaukset otettu talteen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121520836337_uu.shtml
HS 13.3.2015: "Raiskausten määrää on Hannu Niemen mukaan voinut lisätä pitkällä tähtäimellä se, että ulkomaalaistaustainen väestö on kasvanut Suomessa.
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen raportin mukaan joka kolmas raiskauksesta tuomittu on ulkomaalaistaustainen." https://archive.today/JVjh5

Alaric

Quote from: Jukka Wallin on 16.12.2015, 15:38:26

Olisiko vaan parempi tulevaisuudessaa jättää tuollaiset "viriili mies" -ääliökommentit sikseen, jos niiden levittely niin ahdistaa ja jättää myöskin näin naurettavista jutuista rikosilmoitukset tekemättä? Turhaa poliisin resurssien tuhlaamista. Mietipä nyt ihan rauhassa hetki, että onko tuossa yhtään mitään järkeä.

Edit: Aiempien nettitoilailujen myötä sun kommentit ovat varmasti tarkemmassa seurannassa ja niihin myös tartutaan. Vaikka miten haluaisi yksityishenkilönä heittää hassunhauskaa läppää, niin valitettavasti olet kuitenkin jo profiloitunut puolueesi edustajaksi. Moni muukin edes jonkinasteinen vaikuttaja varmasti haluaisi välillä ottaa vähän rennommin, mutta tätä se vaan on, kun julkisuuteen on omalla nimellään ja naamallaan tullut. Facebookissa toisen poliittisen vaikuttajan kirjoituksiin kommentointi ei ole yksityistä viestintää.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

P

Quote from: Sepeteus Hiihtäjä on 16.12.2015, 12:20:31
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121620841520_uu.shtml

QuoteLauantaina vangittu kotkalainen kaupunginvaltuutettu Arto Hirvonen vapautettiin tiistaina, kerrotaan Päijät-Hämeen käräjäoikeudesta.

Hirvonen vangittiin epäiltynä raiskauksesta ja seksipalveluiden ostamisesta nuorelta henkilöltä, eli alle 18-vuotiaalta.

Tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen Päijät-Hämeen poliisilaitokselta ei edelleenkään kommentoi asiaa millään tavalla, mutta vahvistaa Iltalehdelle poliisin jatkavan tapauksen tutkintaa.
Hirvonen erotettiin perussuomalaisista kesäkuussa 2014. Hirvonen kiistää STT:lle, että olisi syyllistynyt rikoksiin.

- En ole raiskaaja tai seksipalveluiden ostaja, Hirvonen sanoo.
Hirvosen mukaan hänen tietokoneensa on yhä Lahdessa tutkittavana. Hänen mielestään tapauksessa on kyse poliisin järjestämästä ajojahdista.

- Ei mitenkään mielestä, vaan sataprosenttisesti, Hirvonen sanoo.

Jaahas ettei vaan tosiaan olisi kyse jostain kaunoista, niin ku esim. Aarnion rikosjutun kohdalla.

Mielenkiintoista, että poliisi jatkaa tutkintaa, vaikka käräjäoikeudesta tuli vapauttava tuomio. Luulisi, että samalla esitutkinnalla painetaan hovioikeuteenkin, jos syyttäjä valittaa, eikä siinä mitään lisätutkimuksia tehdä enää. Näin sen oikeusturvan ja oikeudenkäyntikaaren mukaan pitäisi mennä, mutta esim. tapaus Auer on osoittanut, että oikeusperiaatteet ovat vain periaatteita, kun yritetään saada tuomiota, vaikka näyttö ei riitä. Vai tutkiiko poliisi, että saadaanko jostain muusta rikoksesta syyte? Mitenkäs se Stalin sen aikoinaan näpäkästi muotoili, kaikista saadaan rikollinen, kunhan vain löydetään oikea rikos?

Vaikuttaa omalaatuiselle tuo poliisin linjaus. Yhdistettynä siihen tietoon, että tuon entisen persun kiistakumppani on rikospoliisi, niin foliohattu päässä voisi kuvitella kaikenlaista.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Onkko

Quote from: P on 16.12.2015, 19:26:18
Quote from: Sepeteus Hiihtäjä on 16.12.2015, 12:20:31
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121620841520_uu.shtml

QuoteLauantaina vangittu kotkalainen kaupunginvaltuutettu Arto Hirvonen vapautettiin tiistaina, kerrotaan Päijät-Hämeen käräjäoikeudesta.

Hirvonen vangittiin epäiltynä raiskauksesta ja seksipalveluiden ostamisesta nuorelta henkilöltä, eli alle 18-vuotiaalta.

Tutkinnanjohtaja Jari Kiiskinen Päijät-Hämeen poliisilaitokselta ei edelleenkään kommentoi asiaa millään tavalla, mutta vahvistaa Iltalehdelle poliisin jatkavan tapauksen tutkintaa.
Hirvonen erotettiin perussuomalaisista kesäkuussa 2014. Hirvonen kiistää STT:lle, että olisi syyllistynyt rikoksiin.

- En ole raiskaaja tai seksipalveluiden ostaja, Hirvonen sanoo.
Hirvosen mukaan hänen tietokoneensa on yhä Lahdessa tutkittavana. Hänen mielestään tapauksessa on kyse poliisin järjestämästä ajojahdista.

- Ei mitenkään mielestä, vaan sataprosenttisesti, Hirvonen sanoo.

Jaahas ettei vaan tosiaan olisi kyse jostain kaunoista, niin ku esim. Aarnion rikosjutun kohdalla.

Mielenkiintoista, että poliisi jatkaa tutkintaa, vaikka käräjäoikeudesta tuli vapauttava tuomio. Luulisi, että samalla esitutkinnalla painetaan hovioikeuteenkin, jos syyttäjä valittaa, eikä siinä mitään lisätutkimuksia tehdä enää. Näin sen oikeusturvan ja oikeudenkäyntikaaren mukaan pitäisi mennä, mutta esim. tapaus Auer on osoittanut, että oikeusperiaatteet ovat vain periaatteita, kun yritetään saada tuomiota, vaikka näyttö ei riitä. Vai tutkiiko poliisi, että saadaanko jostain muusta rikoksesta syyte? Mitenkäs se Stalin sen aikoinaan näpäkästi muotoili, kaikista saadaan rikollinen, kunhan vain löydetään oikea rikos?

Vaikuttaa omalaatuiselle tuo poliisin linjaus. Yhdistettynä siihen tietoon, että tuon entisen persun kiistakumppani on rikospoliisi, niin foliohattu päässä voisi kuvitella kaikenlaista.

Ei käräjillä ole vielä oltu, ei vaan ole enään vangittuna.

internetsi

Juuri näin. Itse rikosprosessi on edelleen esitutkinnassa. Se voidaan keskeyttää, tai viedä loppuun ja syyttäjälle, joka päättää mennäänkö käräjille. Poliisi voi tutkia asiaa myös sen vuoksi, että kyseessä on joku perätön ilmianto tai vastaava, ja nyt hieman haiskahtaa siltä.
Lohjan persut

Jukka Wallin

Quote from: Alaric on 16.12.2015, 19:19:17
Quote from: Jukka Wallin on 16.12.2015, 15:38:26

Olisiko vaan parempi tulevaisuudessaa jättää tuollaiset "viriili mies" -ääliökommentit sikseen, jos niiden levittely niin ahdistaa ja jättää myöskin näin naurettavista jutuista rikosilmoitukset tekemättä? Turhaa poliisin resurssien tuhlaamista. Mietipä nyt ihan rauhassa hetki, että onko tuossa yhtään mitään järkeä.

Edit: Aiempien nettitoilailujen myötä sun kommentit ovat varmasti tarkemmassa seurannassa ja niihin myös tartutaan. Vaikka miten haluaisi yksityishenkilönä heittää hassunhauskaa läppää, niin valitettavasti olet kuitenkin jo profiloitunut puolueesi edustajaksi. Moni muukin edes jonkinasteinen vaikuttaja varmasti haluaisi välillä ottaa vähän rennommin, mutta tätä se vaan on, kun julkisuuteen on omalla nimellään ja naamallaan tullut. Facebookissa toisen poliittisen vaikuttajan kirjoituksiin kommentointi ei ole yksityistä viestintää.

En ole niin tärkeässä asemassa puolueessa, että minun pitäisi miettiä mitä sanon, olen sanomatta tai minun pitäisi tarkistuttaa puolueella jokaisen kirjoitukseni

Siten kirjoitin omalle fb-seinälle:

Oikeus omaan mielipiteeseen ja yksityseen viestintään

Muistutan vielä epätietoisia ja myös puolueen suuntaan, minun ajatukseni, mielipiteet, kirjoitukset ja julkaisut olivat ne missä tahansa niin sosiaalisessa mediassa kuin muuallakin ovat vain ja Ainostaan minun omia, eikä puolueen tai muunkaan tahon virallisia kannanottoja.

Siten on aivan turha pyrkiä julkaisemaan ja levittämään, niin kuin nämä olisivat puolueelle kuuluvia tai sitä koskevia.

Vastaan omista kirjoituksista ja julkaisuista tarvittaessa vain oikeuslaitokselle tai Jumalalle.

Vesa Heimo

Quote from: Jukka Wallin on 22.12.2015, 20:57:12

En ole niin tärkeässä asemassa puolueessa, että minun pitäisi miettiä mitä sanon, olen sanomatta tai minun pitäisi tarkistuttaa puolueella jokaisen kirjoitukseni

Oikeus omaan mielipiteeseen ja yksityseen viestintään.

Kuule, minunkin puolesta sinulla on ihan täysi oikeus sanoa mitä lystäät, ja muilla on ihan yhtälainen oikeus tuoda toistuvasti esiin että kommentoit alaikäisen raiskausepäilyä sanoilla "viriili mies". Myös muilla on oikeus julkaista siitä kuvakaappausta niin paljon kun jaksavat.

Jukka Wallin

Quote from: Vesa Heimo on 22.12.2015, 21:09:42
Quote from: Jukka Wallin on 22.12.2015, 20:57:12

Oikeus omaan mielipiteeseen ja yksityseen viestintään.

Kuule, minunkin puolesta sinulla on ihan täysi oikeus sanoa mitä lystäät, ja muilla on ihan yhtälainen oikeus tuoda toistuvasti esiin että kommentoit alaikäisen raiskausepäilyä sanoilla "viriili mies". Myös muilla on oikeus julkaista siitä kuvakaappausta niin paljon kun jaksavat.

Jos porukka oikein ymmärtäisi mistä koko jutussa oli alunperin kyse. Perusteettomat julkiset kannanotot siinä vaiheessa, kun ei ole vielä tuomiota, on minusta kunnianluokkauksen piiriin kuuluvia asioita. Poliisi voi ottaa kiinni selvittääkseen onko asiassa perää, ja sen jälkeen jos se ei etene syyteesseen tai käräjille, on syytön.  Tässä asiasa moni PITI varmana, että hän on syyllinen, mitä hän ei ollut, on minusta naurettavaa alkaa levittelemään Minun lausahdustani, niin kuin se olisi ollut jotenkin tärkeää.

Onko minun varottava omia lausahduksiani,vaikka olen vain paikallinen aktiivi, enkä ole osallisena valtakunnanpoliitikassa.

Tässä on näköjään kadotettu parodiahorisontti aikaa sitten.

Vesa Heimo

Quote from: Jukka Wallin on 22.12.2015, 21:21:34

Jos porukka oikein ymmärtäisi mistä koko jutussa oli alunperin kyse.

Ei sillä ole mitään merkitystä koska sinäkään et (vieläkään) tiedä onko epäily tosi. Sinä kommentoit alaikäisen raiskausuutiseen että "viriili mies"
Onko minun varottava omia lausahduksiani,vaikka olen vain paikallinen aktiivi, enkä ole osallisena valtakunnanpoliitikassa.
Ei tietenkään, se on ihan sinun oma asia mitä omalla nimelläsi julkaiset paikassa jossa on mahdollisesti tuhansia lukijoita. Sinä päätit käyttää sen vapauden kirjoittamalla raiskausuutiseen että "viriili mies".

No jos jonkun henkilön mielestä raiskaus on niin hauskaa että sitä kommentoi omalla nimellä ja naamalla julkisesti että "viriili mies", ja ihmettelee että sitä levitellään pitkin nettiä kun kommentin esittää persuaktiivi, niin kyllä, parodiahorisontti meni siinä vaiheessa puhki.

Ehkä joskus horisontti eheytyy ja Jukka "viriili mies" Wallin ymmärtää että taisi ihan oma-aloitteisesti kusta omiin muroihinsa ja on ihan itse sanomistensa seurauksista vastuussa.

Muuten, oikeuslaitoksen ja jumalan lisäksi saatat myös "vastata" teksteistäsi esimerkiki edustamallesi puolueelle, toki ilman juridisia seuraamuksia, mutta raiskausuutisesta huumoria repivä persu saattaa kuitenkin joissain piireissä olla sellainen kaveri jota ei oteta isoihin leikkeihin. Varsinkin kun edes jälkikäteen ei kykene sanomaan että olihan se ihan tolkuttoman typerä kommentti vakavaan asiaan.

Jukka Wallin

Quote from: Vesa Heimo on 22.12.2015, 21:35:19
Quote from: Jukka Wallin on 22.12.2015, 21:21:34

Jos porukka oikein ymmärtäisi mistä koko jutussa oli alunperin kyse.

Ei sillä ole mitään merkitystä koska sinäkään et (vieläkään) tiedä onko epäily tosi. Sinä kommentoit alaikäisen raiskausuutiseen että "viriili mies"
Ei tietenkään, se on ihan sinun oma asia mitä omalla nimelläsi julkaiset paikassa jossa on mahdollisesti tuhansia lukijoita. Sinä päätit käyttää sen vapauden kirjoittamalla raiskausuutiseen että "viriili mies".

No jos jonkun henkilön mielestä raiskaus on niin hauskaa että sitä kommentoi omalla nimellä ja naamalla julkisesti että "viriili mies", ja ihmettelee että sitä levitellään pitkin nettiä kun kommentin esittää persuaktiivi, niin kyllä, parodiahorisontti meni siinä vaiheessa puhki.

Ehkä joskus horisontti eheytyy ja Jukka "viriili mies" Wallin ymmärtää että taisi ihan oma-aloitteisesti kusta omiin muroihinsa ja on ihan itse sanomistensa seurauksista vastuussa.

Muuten, oikeuslaitoksen ja jumalan lisäksi saatat myös "vastata" teksteistäsi esimerkiki edustamallesi puolueelle, toki ilman juridisia seuraamuksia, mutta raiskausuutisesta huumoria repivä persu saattaa kuitenkin joissain piireissä olla sellainen kaveri jota ei oteta isoihin leikkeihin. Varsinkin kun edes jälkikäteen ei kykene sanomaan että olihan se ihan tolkuttoman typerä kommentti vakavaan asiaan.

Mikä oli vakavaa? Miestä epäiltiin perusteettomasti raiskauksesta, jotä hän ei omasta mielestään ole tehnyt. EIKä edes tuomioistuin ole sitä todennut, joten hän on syytön niin kauan kuin toisin todistetaan. Poliisi on tehnyt hänen mukaansa täysin laittoman pidätyksen, ILMAN EDES RIKOSILMOITUSTA! Joten on parasta, että tämän puiminen lopetetaan tähän.

Vesa Heimo

Quote from: Jukka Wallin on 22.12.2015, 21:48:37

Mikä oli vakavaa? Miestä epäiltiin perusteettomasti raiskauksesta, jotä hän ei omasta mielestään ole tehnyt. EIKä edes tuomioistuin ole sitä todennut, joten hän on syytön niin kauan kuin toisin todistetaan. Poliisi on tehnyt hänen mukaansa täysin laittoman pidätyksen, ILMAN EDES RIKOSILMOITUSTA! Joten on parasta, että tämän puiminen lopetetaan tähän.

En minä puhu tästä raiskausepäilystä. Se selviää sitten kun selviää. Minä puhun tyypistä joka kommentoi raiskausepäilyä että "viriili mies".

Jukka Wallin

Quote from: Vesa Heimo on 22.12.2015, 21:55:41
Quote from: Jukka Wallin on 22.12.2015, 21:48:37

En minä puhu tästä raiskausepäilystä. Se selviää sitten kun selviää. Minä puhun tyypistä joka kommentoi raiskausepäilyä että "viriili mies".

Jep jep Mutta onko hän viriilimies? Saamme tietää joskus, kait. Jos, juttu etenee koskaan tuomioon saakka,

Seiväs-Seppo

Ei ole vielä tullut puhelua poliisilta. Olen pettynyt.

MW

Luin ensin että "Anita Hrivonen", ja ajattelin että ompahan aikoihin eletty. Mutta on aikoihin eletty.

Rikollisuus on hyväksyttyä, koska "ihmisoikeus".

Jukka Wallin

Quote from: Seiväs-Seppo on 22.12.2015, 22:17:56

Ei ole vielä tullut puhelua poliisilta. Olen pettynyt.

En ole tehnyt asialle mitään, vielä.

Jukka Wallin

Jukka Wallin

Artolla on lisää kerrottavaa, näille jotka väittivät, että hän olisi raiskannut

Jukka Wallin

Jukka Wallin

Asia kehittyy jälleen.

On hyvä huomata, että olen ollut oikeassa.