News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Homma julisteet, a-neloset ym.

Started by victoria, 18.08.2015, 21:44:29

Previous topic - Next topic

victoria

Olisiko järkeä, vai tuleeko ihmisillä vastareaktio mikäli näitä alkaisi näkyä puhelinpylväissä... taroitan tyyliin sellaista käyrä/ ranskalaisinviivoin faktaa mitä jotkut ovat esitteen muodossa aiemmin pohtineetkin?

Jaska Pankkaaja

Kun hetken miettii niin itse asiassa tänä somen aikana joku konkreettinen ilmoitus voisi jopa tehdä vaikutuksen FB jakoihin verrattuna.. Sitten on vielä osa senioreista joita teevee ja lehdet typeröittävät 24/7 ilman vaihtoehtoja.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Tabula Rasa

Hmm. Hommalla on tähän mennessä tehty käyntikortteja, pinssejä, ommeltavia kangasmerkkejä ja joskus olen tulostanut triplahatun miittipaikan pöytään jotta nuivat löytävät paikalle.

Muistelisin jostain löytyvän erilaisia hommataiteen ketjuja(vai muistelenko hauskat kuvat-ketjun alkupäätä?) Joskus koetin etsiä sopivaa tulostettavaa versiota hommalogosta mutta sitä silloin valitettavan huonosti löytyi 30 fonttia suurempana.

Lähtisitkö vaikka siitä että jaksaisit työstää ketjuun ensin levitettäväksi tarkoitetun version ja tämän jälkeen kysyä käykö se homma-ryn edustajille. Luultavasti moderaatiossa olevista johtopuolesta tulee piakkoin hyväksyntä tai hylkäys.

Itse jaoin käyntikortteja joskus vaan ovat perhana vie loppuneet.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''