News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mielenosoitus monikulttuurista painajaista vastaan 19.09.2015 Helsingissä

Started by koli, 16.08.2015, 14:23:37

Previous topic - Next topic

Jorma M.

"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Kyuu Eturautti

Quote from: vihapuhegeneraattori on 19.09.2015, 01:11:27
Tosin kielenoppiminen on hyvin henkilökohtainen taito, ehkä on parempi tuoda esille muunlaista integroitumistasi isäntäkulttuuriisi (Japani oletan?) ja verrata sitä joidenkin toisten tapaan elää vieläkin kotimaansa kulttuurin mukaan.
Itse asiassa synnyinpaikka on niinkin eksoottinen sijainti kun Tampere, sitä vaan on tullut vietettyä hieman aikaa tämän maan rajojen toisella puolen. Mutta tämä nyt asian sivusta ja lähempänä itse asiaa tässä jutussa tulee olemaan pointtia osaksi yhteiskuntaa pääsemisellä.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

OMG

Tässä tiedotteessa sanotaan, että miekkarin järjestää Operaatio Valkoinen Karhu ja logona käytetään Lapuan liikkeen valkokarhuista logoa http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2015/09/mielenosoitus-monikulttuurisuuden-painajaista-vastaan-lehdistotiedote . Onko tästä tulossa nyt jokin natsimiekkari?

Myrkkymies

Ei siellä ole natseja vaan isänmaallisia herrasmiehiä uniformuissa, rähinäremmeissä ja koppalakeissa. Ja marssisaappaat kiiltävinä.  ;D

guest11919

Quote from: Myrkkymies on 19.09.2015, 03:44:49
Ei siellä ole natseja vaan isänmaallisia herrasmiehiä uniformuissa, rähinäremmeissä ja koppalakeissa. Ja marssisaappaat kiiltävinä.  ;D

Eihän siinä mitään, jos herrasmiehiä. Herrasmiehet eivät nimittäin esiinny yläosa paljaana muualla kuin uimarannalla, toisin kuin nämä VOK-mielenosoituksen kaverit. Niin, ja paidassa on kaulukset, ja sen helma on housujen sisäpuolella. Lisäksi herrasmies pukeutuu tilanteen mukaan, joten maastokuviota ei käytetä kaupunkiolosuhteissa.

satueläin

Quote from: Kyuu Eturautti on 18.09.2015, 22:12:08
- eva biaudet ja "koska inhimillinen velvollisuus"

Ei ehkä kannata luetella pikkupahiksia nimeltä, esim eevaa. Näitä unelmahönöjä on niin monta, eikä kukaan heistä ansaitse tulla nimeltä mainituksi lyhyessä puheessa. Yleisökin saattaa harhautua ajattelemaan, että miltä se eeva näyttikään ja mistä puolueesta ja mitä se sanoikaan.

Pysyttele vaan omien kantojesi perustelussa, eikä eevojen mainostamisessa.

elven archer

Jos pointteja halutaan, niin eihän tämä pakolaisten vastaanotto ole edes ratkaisu itse ongelmaan tai ongelmiin. Se ei kykene määrällisesti vastaamaan tilanteeseen, jossa pakolaisia on miljoonia ja lisää vain tulee jatkuvasti, koska itse ongelmaan ei puututa. Tämä ei siis riitä, vaikka ottaisimme ihan jokaisen tulijan. Eikä ole mitään järkeä siinä, että ratkaisu on siirtää ongelma-alueiden väestö pois niiltä.

Tällä miehellä on oikeansuuntaisia ajatuksia: http://www.hs.fi/ulkomaat/a1433480590053

Ja mitä elintasopakolaisuuteen tulee, niin köyhien määrä lisääntyy kymmenillä miljoonilla vuodessa eli ei siinäkään siirtolaisuus voi olla ratkaisuna. Toisin sanottuna tämä mekanismi on tavattoman kallis, tehoton ja itse ongelman ratkaisun kannalta täysin hyödytön. Lisäksi sillä on suomalaisen yhteiskunnan kannalta myös huomattavan negatiivisia kulttuurillisia ja sosiaalisia seurauksia taloudellisten seurausten lisäksi. Siinäpä tuo periaatteessa onkin tiiviissä paketissa. Pakolaisten paikka on pakolaisleireillä, kunnes alueet ovat vakautuneet tai ne on saatu vakautettua siten, että he pääsevät palaamaan kotimaahansa. Auttamisen resurssit olisi tehokkaampaa kohdistaa näihin leireihin.

hattiwatti

Quote from: OMG on 19.09.2015, 02:45:46
Tässä tiedotteessa sanotaan, että miekkarin järjestää Operaatio Valkoinen Karhu ja logona käytetään Lapuan liikkeen valkokarhuista logoa http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2015/09/mielenosoitus-monikulttuurisuuden-painajaista-vastaan-lehdistotiedote . Onko tästä tulossa nyt jokin natsimiekkari?

Mun käsittääkseni tuo viittaa nuijasotaan. Ei pahempi. Itsekin tunnen erään herttaisen mummon, joka pakkoruotsin kiivaimpia vastustajia Suomessa. Oli riidellyt SEBin (johtava pohjoismainen investointipankki) pääjohtajan kanssa jostain niiden ruotsittamis-mainoskampanjasta, eikä kyseinen herra ollut koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen että oli joku vihainen mummo johtajan huoneessa. Ihmeteltyään mummon motiiveja toimia noin vastaus oli "kuules nyt nuori mies, minun esi-isäni oli nuijasodan eräs keskeisimpiä sotapäälliköitä...". sebgroup.com - pomon kasvonilmeet ja reaktiot olivat kuulemma aika tyrmistyneitä.  Ko. henkilöä voisi hyvin käyttää puhujana erilaisissa Ruotsin ja RKP:n piilovallan vastaisissa tilaisuuksissa, sillä tuntuu aidosti omaavan jonkun ylisukupolvisen elämäntehtävän tälläiseen. Tästä skenestä en tiedä juuri vastaavia henkilöitä.

Lapuan liikekään ei ole välttämättä huono viite, ideana oli miten maakuntien miesten protesti pystyi vaikuttamaan valtakunnanpolitiikkaan. Minulla on unelma, että vaikkapa seuraavan ja suuremman mielenosoituksen kylkeen saisi vaikkapa Kemijärveltä asti tälläisen: http://hommaforum.org/index.php/topic,104590.msg1999591.html#msg1999591 delegaation, jolloin touhu yhtäkkiä alkaisi vaikuttaa joltain muulta kuin kaupunkilaisten ajanvietteeltä. Kepu varsinkin ei omaa tunnontuskia kaupunkeja tuhotessaan, sillä äänestäjäalueensa vain hyötyvät tulevaisuuden white flightista. Mutta jos on Lapualaismallinen maakuntadelegaatio sanomassa, että tää merkitsee nyt enemmän kuin siltarummut, niin se voi vaikuttaa kummasti linjauksiin.

Eino P. Keravalta

Mitä sen on väliä, kuka vastustaa monikultturismia? Pääasia, että sitä vastustetaan ja ankarasti.

Monikultturismi on Saatanasta, joten jos vaikka itse Piru sitä vastustaisi, tarjoan hänelle kahvit.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Pöllämystynyt

Aiemmin on monesti puhuttu, että maahanmuuttomaltillisten ei kannata osoittaa mieltään, koska se ei ole näille luontaista, tarpeeksi väkeä ei saada paikalle, eikä se ole oikea tapa saada tavallisten suomalaisten myönteistä huomiota. Olen ollut samaa mieltä. Tässä tilanteessa en.

Suomen tilanne on niin äärimmäisen provosoiva, että ärtyneimmät ja öyhöttävimmät joka tapauksessa osoittelevat mieltään. Sille, että nämä kaappaavat maahanmuuttomaltillisuuden asiassa parhaan näkyvyyden, voidaan tehdä lähinnä vain se, että entistä useammat maahanmuuttomaltillisten ei-"äärioikeistolaista" suurta enemmistöä edustavat menisivät myös osoittamaan mieltään ja voittamaan kilpailun näkyvyydestä ja kuuluvuudesta. Myös kaikki muut hyväksyttävät protestin, suoran toiminnan ja kansalaisaktivismin keinot olisi otettava tavallisten maahanmuuttomaltillisten käyttöön, ennen kuin "äärioikeisto"-esiintyjät tavallista kansaa kauhistuttavine symboleineen ja puheineen valtaavat niiden "ekologiset lokerot". Pitäisi siis löytyä valmiutta radikaaliinkin toimintaan, jos alkaa näyttää siltä, että öyhöttäjät aloittavat muuten kaikki merkittävämmät jutut, ja perustajavaikutuksen avulla leimaavat kansan pyrkimykset toimia suoraan väestönvaihtopolitiikan torjumiseksi ja rikollisten kiinniottamiseksi.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

hattiwatti

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.09.2015, 10:03:18
Mitä sen on väliä, kuka vastustaa monikultturismia? Pääasia, että sitä vastustetaan ja ankarasti.

Monikultturismi on Saatanasta, joten jos vaikka itse Piru sitä vastustaisi, tarjoan hänelle kahvit.

Mun mielestä on kuitenkin pirullista, että jostain monikultturismista ylipäätään puhutaan. Pitää puhua suoraan etnisten Suomalaisten vaihtamisesta toisiin. Prosessi jota ei ole tapahtunut tuhansien vuosien aikana, edes sotilaallisen miehityksen alla. Ja yhteiskunta koostuu ihmisistä.

MW

Quote from: Pöllämystynyt on 19.09.2015, 10:33:37
Aiemmin on monesti puhuttu, että maahanmuuttomaltillisten ei kannata osoittaa mieltään, koska se ei ole näille luontaista, tarpeeksi väkeä ei saada paikalle, eikä se ole oikea tapa saada tavallisten suomalaisten myönteistä huomiota. Olen ollut samaa mieltä. Tässä tilanteessa en.

Suomen tilanne on niin äärimmäisen provosoiva, että ärtyneimmät ja öyhöttävimmät joka tapauksessa osoittelevat mieltään. Sille, että nämä kaappaavat maahanmuuttomaltillisuuden asiassa parhaan näkyvyyden, voidaan tehdä lähinnä vain se, että entistä useammat maahanmuuttomaltillisten ei-"äärioikeistolaista" suurta enemmistöä edustavat menisivät myös osoittamaan mieltään ja voittamaan kilpailun näkyvyydestä ja kuuluvuudesta. Myös kaikki muut hyväksyttävät protestin, suoran toiminnan ja kansalaisaktivismin keinot olisi otettava tavallisten maahanmuuttomaltillisten käyttöön, ennen kuin "äärioikeisto"-esiintyjät tavallista kansaa kauhistuttavine symboleineen ja puheineen valtaavat niiden "ekologiset lokerot". Pitäisi siis löytyä valmiutta radikaaliinkin toimintaan, jos alkaa näyttää siltä, että öyhöttäjät aloittavat muuten kaikki merkittävämmät jutut, ja perustajavaikutuksen avulla leimaavat kansan pyrkimykset toimia suoraan väestönvaihtopolitiikan torjumiseksi ja rikollisten kiinniottamiseksi.

Täältä perähikiältä on lähdössä yksi. Hyvin introvertti ja epäpoliittinen henkilö.

Jolla vaan alkaa tulemaan mitta täyteen.

Elämäni ensimmäinen miekkari, ja toivottavasti viimeinen. Olen aina suhtautunut niihin vähän nihkeästi.

Ink Visitor

Torniossa osoitetaan mieltä pakolaispolitiikkaa vastaan

Torniossa ja Kemissä osoitetaan tänään mieltä hallituksen pakolaispolitiikkaa vastaan. Tornion Rajat kiinni -mielenilmauksen on tarkoitus kokoontua rajan tuntumassa puolenpäivän aikaan. Kemissä taas osoitetaan mieltä kello 15.

Raja-alueella aiotaan järjestää Mulkkaa natseja -niminen vastamielenilmaus yhtä aikaa Tornion Rajat kiinni -tapahtuman kanssa.

Poliisin Oulun johtokeskuksesta kerrotaan, että poliisi nostaa valmiuttaan mielenosoitusten vuoksi.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/torniossa-osoitetaan-mielt%C3%A4-pakolaispolitiikkaa-vastaan-1.127690
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Emo

Quote from: Ink Visitor on 19.09.2015, 10:59:00

Torniossa ja Kemissä osoitetaan tänään mieltä hallituksen pakolaispolitiikkaa vastaan. Tornion Rajat kiinni -mielenilmauksen on tarkoitus kokoontua rajan tuntumassa puolenpäivän aikaan. Kemissä taas osoitetaan mieltä kello 15.

Raja-alueella aiotaan järjestää Mulkkaa natseja -niminen vastamielenilmaus yhtä aikaa Tornion Rajat kiinni -tapahtuman kanssa.

Poliisin Oulun johtokeskuksesta kerrotaan, että poliisi nostaa valmiuttaan mielenosoitusten vuoksi.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/torniossa-osoitetaan-mielt%C3%A4-pakolaispolitiikkaa-vastaan-1.127690

Kun kerta Suomessa on mielenilmaisuvapaus, niin poliisin pitäisi estää vasurinatsejen vastamielenosoitukset, jotka siis ovat pelkästään häirintämielenosoituksia. Pitäkööt omat miekkarinsa eri aikaan.

orientexpressen

Quote from: Emo on 19.09.2015, 11:04:41
Kun kerta Suomessa on mielenilmaisuvapaus, niin poliisin pitäisi estää vasurinatsejen vastamielenosoitukset, jotka siis ovat pelkästään häirintämielenosoituksia. Pitäkööt omat miekkarinsa eri aikaan.

Jos vastamielenosoitus järjestetään Ruotsin puolella (esim. jossain uuden linja-autoaseman ja Rajalla-kauppakeskuksen välimaastossa), niin Suomen poliisi ei teoriassakaan mahda sille mitään.
Kotoutumisprosessi epäonnistui.

hattiwatti

^^ Vastamielenosoitukset ovat erinomaista mainosta.

Huomiota pitäisi kiinnittää vain siihen, kenen puolella työtätekevän keskiluokan hijainen massaliike on. Vihollinen on tämän ihmisryhmän poliittinen passiivisuus. Mitä enemmän säpinää, sen enemmän huomiota. Ja se pelaa meidän pussiin.

Eino P. Keravalta

Olen mahdollisesti osallistumassa, mutta todennäköisyys on pieni, koska minulla on tänään menossa eräs rakennusprojekti, johon olen saanut apujakin. Ei kehtaisi lähteä kaupungille ja jättää apumiestä tekemään täällä kaikki työt. Mutta toki on aina se mahdollisuus, että kaikki menee pieleen, astun maalipönttöön ja apumies putoaa tikkailta. Silloin lyödään kyllä pensselit santaan ja lähdetään autolla Stadiin  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.09.2015, 12:13:15
[...] että kaikki menee pieleen, astun maalipönttöön ja apumies putoaa tikkailta. Silloin lyödään kyllä pensselit santaan ja lähdetään autolla Stadiin  :)

Jos käy niin ikävästi, että astut maalipönttöön niin voin lohduttaa, että kyllä se vielä siitä suttaantuu.

-HOUND-

Junes Lokka lähettää suoraa lähetystä Tornion mielenosoituksesta:

https://www.youtube.com/watch?v=nW-uPJpk4RY&feature=youtu.be

Tuossa vielä varalta linkki itse youtube kanavalle jos striimi katkeaa.

https://www.youtube.com/channel/UC98YOSOdDmLegEmGLRGP1Hg

MattiL

Quote from: MW on 19.09.2015, 10:47:00
Hyvin introvertti ja epäpoliittinen henkilö.
Professori Bryan Caplanin mukaan avoimia rajoja kannattavat ekstrovertit. Introvertit siis vastustavat avoimia rajoja.

MacGyver

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.09.2015, 12:13:15
Olen mahdollisesti osallistumassa, mutta todennäköisyys on pieni, koska minulla on tänään menossa eräs rakennusprojekti, johon olen saanut apujakin. ...

Osallistu, tai muuten saat kohta kymmeniä tuhansia apulaisia.

Ensimmäistä kertaa mielenosoitukseen enkä olisi vielä reilu kuukausi sitten uskonut, olisin pitänyt huuhaana koko ajatusta.
Nyt tuntuu että mielenilmaus tulee juuri oikeaan paikkaan.

vihapuhegeneraattori

Jessus, miekkari on sitä mitä osallistujatkin. Jos lavalla joku tuulettaa kainaloitaan, mä ainakin sen kohdalla buuaan. Mutta jos joku kainalontuulettaja haluaa tulla demoon mukaan ja käyttäytyy kunnolla, mikäs siinä.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

nitkunatku

Saisi tulla Turkuun tuommoinen, niin säntäisin paikalle viivana. Stadiin asti ei jaksa lähteä.
Nyt tai joskus toiste.

Pöllämystynyt

Quote from: Ink Visitor on 19.09.2015, 10:59:00

Natsikortin voisi tehdä helposti impotentiksi käyttämällä natsileimaa oikein, tuomalla esiin väestönvaihdon selvän yhteyden natsismiin, mm. elintilan valtauksen idästä, Saksa-vetoisuuden, junanvaunut väestönsiirroissa, siirtoväestön juutalaisvastaisuuden jne.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

eilapsia

Israelin lippu mukaan, niin loppuu natsi-kortin peluu.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_laureates
Nobel Prizes have been awarded to over 850 individuals, of whom at least 22% (without peace prize over 24%) were Jews, although Jews comprise less than 0.2% of the world's population.

Siinä Juha Sipilän kaipaamia innovaatioita.

AnnaManna

"THERE`S ONLY SO FAR YOU CAN GO BEFORE YOU SAY ENOUGH IS ENOUGH"

AnnaManna

Niin ja oliko jatkot jossain? Nyt kun kerta pääsen kaupungille, niin kai sitä voisi oluenkin juoda ;)
"THERE`S ONLY SO FAR YOU CAN GO BEFORE YOU SAY ENOUGH IS ENOUGH"

Punaniska

Kuullostaa siltä, ettö tuossa organisaatiossa ei kommmandoeverstiä pienempää arvonimeä ole kellään. Toivottavasti olen väärässä.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Miniluv

Quote from: AnnaManna on 19.09.2015, 14:08:02
Niin ja oliko jatkot jossain? Nyt kun kerta pääsen kaupungille, niin kai sitä voisi oluenkin juoda ;)

Quote from: vihapuhegeneraattori on 17.09.2015, 16:19:28
Ehdotus ylimääräiseksi Hommakerhoksi:

19.9. miekkarin jälkeinen ylimääräinen Hommakerho
Paikka: Ravintola Bruuveri, Kampin Ostoskeskus
Aika: 15min mielenosoituksen päättymisen jälkeen.

Bruuveri on Kampin kauppakeskuksessa, päinvastaisessa päädyssä kuin Narinkkatori: http://lmgtfy.com/?q=bruuveri. Kiinnostuneita on sen verran että siirretään keskustelu Hommakerho threadiin.

Ja miekkarihan oli 19.9. Lauantaina klo 15. Paikka Narinkkatori, Helsinki.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/