News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kirkkonummelle väliaikainen turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus

Started by koli, 12.08.2015, 15:28:04

Previous topic - Next topic

AngleHedd

Tuuttaatte tuohon mun naapuriin keskuksen johon tulee 250 korealaista, taiwanilaista ja japanilaista beibiä, niin lupaan että pullauuni lämpenee osoitteessani ennätysvauhtia. Jännittäviä reissuja pääkaupunkimme yöelämään lupaan myös järjestää kosolti vaikka lainarahan turvin jos omat säästöt ei riitä.
Bastion Europa

Aksiooma

Quote from: eom_mursu on 14.08.2015, 20:12:58
Syyttäminen, kriittisyys ja vastustaminen. Siinä on kova kolmikko jolla ei ikinä puhutella suurinta osaa kansasta. Positiivisuuden kautta pitäisi lähteä viestiä viemään.

Hei eom_mursu. Suosittelen tämän videon katsomista: https://youtu.be/dkUwof3OWUY?t=7m45s

Tässä poiminto yhdestä videon suomalaisesta kommentista:

Kyseessä on pohjois-Afrikan Melillaan eli Espanjan itsehallintoalueelle tunkeutuvia "turvapaikanhakijoita". Tätä roskasakin rahtausta Eurooppaan on nyt päätetty lähteä tukemaan myös Suomen hallituksen taholta, mikä on vastoin hallitusohjelmaa.

Katso video ja tutustu tulevaan porukkaan. Tämä ei nimittäin Afrikasta lopu, vuosisadan loppuun mennessä siellä pyörii 4 miljardia epattoa nykyisen reilun miljardin sijasta.

Minä myös suosittelen videon katsomista ja jos löydät asiasta positiivisia kommentteja, viesti niistä täällä ja muualla. Video antaa hyvän kuvan, miltä tilanne näyttää lähtömaissa ja Välimerellä. Sieltä niitä tulee vaikka kuinka paljon ja vaikea kuvitella, että ovat koneinsinöörejä ja lääkäreitä nämä kaverit. Video alkaa kohdasta 07:45, mutta voit toki katsoa koko videon, kun muodostat positiivista viestiä tästä Euroopan valtauksesta.

Olen itse sitä mieltä, että tämä on EU Komission täysin harkittu suunnitelma Liittovaltion rakentamiseksi, aivan kuten eurokriisi, minkä avulla maat ajetaan velkasuohon ja sitä kautta keskushallinto Brysseliin, mikä ottaa finanssipolitiikan haltuunsa rahapolitiikan lisäksi. Tieto lisää tuskaa. Kirkkonummen pullahalaajat eivät tällaisia videoita näe missään. Täällä näkee.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Fitna

Avasin juuri facebookin ja hämmästyin. Missä viipyy unelmojien hurraa-huudot ja selfiet paikan päältä? Vain hetki sitten puolet naamakirjastani unelmoi fanfaarit soiden joten nyt kun unelmat on käyneet toteen, luulis parempien ihmisten ryysivän paikalle samaan fotoon maailman hädänalaisimpien kanssa. Eiku, eturivin artistit puuttuu. Toivottavasti nämä miehet marssitetaan lavalle 9.9. ja joku heistä voisi nostaa yleisön ihon kananlihalle ja joukkohurmokseen karjumalla mikkiin "tää kuuluu meille kaikille"!

Uuno Nuivanen

Self-outataan nyt senverran, että asun itsekin Veikkolassa, kuten näemmä pari muutakin hompanssia. Ja kuulun taatusti Homman nuivimpaan änkyräsiipeen.. Emme me veikkolalaiset kaikki ole pulla-halaajia, suom.huom.  8)

Elämme toki mielenkiintoisia aikoja, ystävät hyvät.   :-\

Okt, kyllä, muttei mikään öky, vaan proletariaatille soveltuva. Vähänkö epistä veetuilla koko ajan jätkät!11!  :'(

;)

Maastamuuttaja

Sukukypsillä saapujilla on ymmärrettävästi kiihkeä tarve sukupuoliyhdyntään. Veikkolan naisten ehkä hieman ujolta vaikuttava lähestyminen saattaa monessa tapauksessa johtaa hieman intiimimpään seurusteluun kunhan pullakahvit on juotu.

Man in a Suit

Quote from: eom_mursu on 14.08.2015, 19:52:15
Quote from: -PPT- on 14.08.2015, 19:42:15
Termi "hyödylliset idiootit" on saanut 2010-luvun päivityksen.
Itse en välttämättä lähtisi kutsumaan hyväntahtoisia ja auttamishaluisia ihmisiä idiooteiksi, varsinkin kun osalle on jo selvästikin todellisuus valjennut.

Sen sijaan tuo on mielestäni merkillepantavaa, että taas tuli esiin se, että suurimmalla osalla kansasta käsitys (humanitaarisesta)maahanmuutosta on todellakin jotain aivan muuta kuin todellisuus. Miksi näin on? Tässä on kyllä itse kullakin peiliin katsomisen paikka.

Komppaan kommenttiasi, ihmettelin samaa. Siellä tosiaan luultiin OIKEASTI että pakolaisryhmä tarkoittaa naisia ja lapsia.
Tarkoittihan se sitä joskus ennen....

Kauankohan kuluu ennenkuin ensimmäinen uutinen tulee että Kirkkonummella "henkilöt" ovat....
Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Uuno Nuivanen

Quote from: AngleHedd on 14.08.2015, 20:37:33
Tuuttaatte tuohon mun naapuriin keskuksen johon tulee 250 korealaista, taiwanilaista ja japanilaista beibiä, niin lupaan että pullauuni lämpenee osoitteessani ennätysvauhtia. Jännittäviä reissuja pääkaupunkimme yöelämään lupaan myös järjestää kosolti vaikka lainarahan turvin jos omat säästöt ei riitä.

Tuohan on kääntäen ihan sama kuin mistä nuo keski-ikäiset pullatädit haaveilevat..  8)

Joka synnitön on, se heittäköön ensimmäisen kiveksen.

-PPT-

Quote from: Uuno Nuivanen on 14.08.2015, 20:52:14
Self-outataan nyt senverran, että asun itsekin Veikkolassa, kuten näemmä pari muutakin hompanssia. Ja kuulun taatusti Homman nuivimpaan änkyräsiipeen.. Emme me veikkolalaiset kaikki ole pulla-halaajia, suom.huom.  8)

Okt, kyllä, muttei mikään öky, vaan proletariaatille soveltuva. Vähänkö epistä veetuilla koko ajan jätkät!11!  :'(

;)

Itselleni Veikkola on ainoastaan sen verran tuttu että koska käyn usein bussilla Lohjalla niin bussi menee Veikkolan läpi.

Ihmetellyt olen että sielläkin on itse asiassa paljonkin kerrostaloja. Itse kun olen aina kuvitellut että Veikkolan kaltaisessa paikassa asumisen pointti on siinä että on varaa ostaa okt tai rivitalo. Jos asuu kerrostalossa niin yhtä hyvin voi niin tehdä Espoossa tai sitten niissä Kirkkonummen suuremmissa taajamissa kuten Masalassa tai keskustassa.

Sori jo etukäteen kun tällä kommentillani paljasti totaalisen tietämättömyyteni Kirkkonummesta, minkä auliisti myönnän.

eom_mursu

Quote from: Aksiooma on 14.08.2015, 20:44:05
Olen kyllä hyvin perillä Välimeren tilanteesta ja toki myös helvetin huolestunut asiasta. Eurooppa ei tule tällaista valtavaa kansainvaellusta kestämään. Itse en näe tässä mitään suurta salaliittoa taustalla, vaan syypäänä on yksinkertaisesti se, että EU on valitettavan heikko ja kyvytön toimija, joka ei kykene muunlaisiin päätöksiin kuin heikkoihin kompromisseihin.

Ongelmana on vain se, että asia ei oikein mene perille kuin pienelle joukolle jos sen esittää näin. Pitäisi keksiä joku uusi kulma, että saataisiin ihmiset arvottamaan asioita toisella tavalla.

AngleHedd

Näillä pullaa tarjoavilla tädeillä on vähintäänkin alitajuntainen seksuaalinen motiivi tähän puuhaan.
Ihan samaan tapaan kun minulla olisi humanitääriseen suojeluun otetun korealaisen mimmien tanssiyhtyeen suhteen.
Joka muuta väittää, puhuu paskaa.
Bastion Europa

etnis

Quote from: eom_mursu on 14.08.2015, 21:06:50
Ongelmana on vain se, että asia ei oikein mene perille kuin pienelle joukolle jos sen esittää näin. Pitäisi keksiä joku uusi kulma, että saataisiin ihmiset arvottamaan asioita toisella tavalla.

Toduuden puhuminen, kusettamisen ja jatkuvan rasismimouhottamisen lopettaminen varsinkin toimittajien taholta olisi ihan kohtuullinen alku.
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

Uuno Nuivanen

Quote from: -PPT- on 14.08.2015, 21:02:17
Ihmetellyt olen että sielläkin on itse asiassa paljonkin kerrostaloja.

Ööh.. missähän kummassa ne piileksivät?   ???  ???  :o

Jospa tarkoitat Vihdin Nummelaa?

uffomies

;)

Tilannehan on raportoinnin osalta hyvä. Jos jaksaisit niin pitäisikö johon toisen otsikon alle päiväkirjaa mitä siellä tapahtuu. Kerrankin olisi suoraa tietoa paikan päältä.
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Source

Quote from: Uuno Nuivanen on 14.08.2015, 21:12:02
Quote from: -PPT- on 14.08.2015, 21:02:17
Ihmetellyt olen että sielläkin on itse asiassa paljonkin kerrostaloja.

Ööh.. missähän kummassa ne piileksivät?   ???  ???  :o

Jospa tarkoitat Vihdin Nummelaa?

Pakko tarkoittaa Nummelaa, koska Veikkolan kerrostalot ovat 2-kerroksisia rivitaloja tai 2-kerroksisia luhtitaloja. Jos bussisi ei nousekaan Veikkolan liittymästä vaan jatkaa motaria Nummelaan tai jos nukut Veikkolan läpi ja havahdut Nummelassa hereille, niin noin voi erehtyä.
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Aksiooma

Quote from: eom_mursu on 14.08.2015, 21:06:50
Quote from: Aksiooma on 14.08.2015, 20:44:05
Olen kyllä hyvin perillä Välimeren tilanteesta ja toki myös helvetin huolestunut asiasta. Eurooppa ei tule tällaista valtavaa kansainvaellusta kestämään. Itse en näe tässä mitään suurta salaliittoa taustalla, vaan syypäänä on yksinkertaisesti se, että EU on valitettavan heikko ja kyvytön toimija, joka ei kykene muunlaisiin päätöksiin kuin heikkoihin kompromisseihin.

Olen samaa mieltä, paitsi EU Komissiosta. Esittämäsi ongelma tulee hyvin esille tässä Kirkkonummen tapauksessa. Tavalliset työssäkäyvät ihmiset, joilla ei ole aikaa eikä kiinnostusta etsiä tietoa Internetistä, ovat täysin Suomalaisen median tietojen varassa ja siksi he aidosti luulevat, että Kirkkonummella on nyt iso määrä naisia ja pieniä lapsia, joille voisi kutoa villalapasia talvea varten. Totuus on kuitenkin täysin päinvastainen.

Sitten on olemassa esimerkiksi Hommaforum, mitä media mustamaalaa rasistiseksi, natsien temmellyskentäksi, missä "pimeät voimat" ovat valloillaan. Käytännössä asia on täysin päinvastainen. Täällä on erinomainen moderointi eikä täällä mielestäni ole yhtään natsia tai rasistia, nimen varsinaisessa merkityksessä, ainoastaan todella huolestuneita - tavallisia - suomalaisia.

MV-Lehti ajaa omalla tavallaan herätystä tuulipukukansan keskuudessa ja haastaa valtamedian, mikä on todella hyvä juttu. Tilanne on jo niin paha, että on pakko provosoida, että saa aitoa keskustelua aikaan. Vaikeaa se vain on, kun luet Uusi Suomi nettilehteä, YLE, HS jne. Sama ongelma on kaikissa läntisissä Euroopan maissa. Tosin siellä tilanne alkaa olemaan jo niin paha, esim. Calais, että jossain vaiheessa asiaan tullaan puuttumaan oikeasti. Onko se sitten Liittovaltion toimesta, vai yksittäisen EU maan, jää nähtäväksi.

Politiikassa taas Perussuomalaisilla oli kova odotusarvo. Itsekin äänestin Persuja, mutta Suomi on jo niin EU:n talutusnuorassa, että ei Persut eikä Timo Soini enää pysty vaikuttamaan asioihin, muuta kuin lähtemällä hallituksesta. Suomi tarvitsisi yhden kunnon valtiomiehen, joka karismallaan saisi Suomen nostettua tästä tuhon junasta. Paavo Väyrynen on lähimpänä tuollaista valtiomiestä. Timo Soinia en enää osaa arvostaa, vaikka erinomainen poliitikko, mutta valtiomieheksi hänestä ei ole.

Edit: ajatusvirhe
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Antti Histamiini

Quote from: -PPT- on 14.08.2015, 20:19:59
Nyt vasta tuli katsottua Kirkkonummen karttaa; tuo Evitskog on ihan hemmetin kaukana Veikkolasta, kuten todettukin tässä ketjussa, ja Veikkolan kanaemot jeesustelee auttamishalullaan.
Koko homman aloittaja on HS:n toimittaja. Ainoa tavoite ajaa omaa agendaa.

Lumiukko Jeti

Homma Veikkola voisi järjestäytyä kodinturvaosastoksi ja perustaa sille oman face ryhmän. Osastolle voi tulla oikeastikin tarvetta mutta suuri olisi myös ilo seurata sitä valtavaa pöyristymisen määrää.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

Uuno Nuivanen

Quote from: Antti Histamiini on 14.08.2015, 21:27:19
Nyt vasta tuli katsottua Kirkkonummen karttaa; tuo Evitskog on ihan hemmetin kaukana Veikkolasta, kuten todettukin tässä ketjussa, ja Veikkolan kanaemot jeesustelee auttamishalullaan.

Vissiin joku Rakennuslehden 'toimittaja', jonka ainoa agenda on taatusti oma pätemisen tarve.

Risto A.

Quote from: Lumiukko Jeti on 14.08.2015, 21:35:03

Homma Veikkola voisi järjestäytyä kodinturvaosastoksi ja perustaa sille oman face ryhmän. Osastolle voi tulla oikeastikin tarvetta mutta suuri olisi myös ilo seurata sitä valtavaa pöyristymisen määrää.

(http://currentcamo.com/currentcamo/wp-content/uploads/2013/06/ok_logo-image.png)

?
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Man in a Suit

Quote from: Golimar on 14.08.2015, 21:11:34
Rooman valtakunta tuhoutui velttoiluun ja mamutukseen ja nyt Eurooppa on samalla tiellä, on surullista että Suomikin on liitetty tuohon tuhon kulttiin.

Sillä erolla että Rooma tuhoutui Roomalaisten velttoiluun, Suomi tuhoutuu MAMUJEN velttoiluun sillävälin kun suomalaiset tekevät töitä...
Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Pelwoy

Tässä yhden sellaisen lainaus Evitskog ryhmästä: "Minua ainakin harmittaa kun ei ole juuri etnisiä kosketuksia. Ai niitä tarinoita, kulttuureja ja eniten ruokia 😋". Itse heppu asustelee Perusmäessä, joka on Pohjoisespoossa, eli kohtuu kaukana KN-keskuksesta.

Source

Evitskog FB-ryhmästä neitokainen:

QuoteHirveän vaikea katsoa positiivisesti kun omaan tuttuun ympäristöön laskeutuu pellon täydeltä vierasta väkeä lorvimaan ja kävelemään pitkin meidän maita. (Eestiläiset duunarit oli jo vitsaus sinänsä, mutta ne sentään oli päivät töissä). Evitskogiin muuttaa ihmisiä jotka hakee maaseudun rauhaa, paikkaa pitää hevosia, alueita millä metsästää. Jos kaipaa etnisiä ravintoloita ja monikulttuurista tunnelmaa voi muuttaa itä-Helsinkiin. Meidän lasten pitäisi joka päivä kävellä tämän pitkin pihoja lojuvan miesjoukon läpi koulumatkalla. Ei naurata.
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Bigot

Quote from: Man in a Suit on 14.08.2015, 21:45:43
Quote from: Golimar on 14.08.2015, 21:11:34
Rooman valtakunta tuhoutui velttoiluun ja mamutukseen ja nyt Eurooppa on samalla tiellä, on surullista että Suomikin on liitetty tuohon tuhon kulttiin.

Sillä erolla että Rooma tuhoutui Roomalaisten velttoiluun, Suomi tuhoutuu MAMUJEN velttoiluun sillävälin kun suomalaiset tekevät töitä...

Jos suomalaiset eivät olisi velttoja, ei meillä olisi mitään mamuongelmaa.

Almost human

Quote from: Uuno Nuivanen on 14.08.2015, 21:36:40
Quote from: Antti Histamiini on 14.08.2015, 21:27:19

Vissiin joku Rakennuslehden 'toimittaja', jonka ainoa agenda on taatusti oma pätemisen tarve.

Kyseessä on Johanna Aatsalo, joka sai aikoinaan tuomion (väärän) oikeusjutussa Hiihtoliitto vs. STT. STT kertoi uutisessaan hiihtäjä Jari Räsäsen käyttäneen kasvuhormonia jne. Tuolloin toimittajan nimi oli vielä Johanna Aatsalo-Sallinen.
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

wtf

Miksi suomalaiset miehet ovat niin vässyköitä?

Miettikääpä tilanne toisinpäin: Suomeen tuodaan bussilastillisia ulkomaalaisia nuoria ja lisääntymiskykyisiä naisia eri puolilla maata sijaitseviin vastaanottokeskuksiin. Mikä olisi Suomen naisten reaktio tähän? Kysymys on itse asiassa turha, koska suomalaiset naiset eivät olisi edes sallineet tilanteen koskaan mennä näin pitkälle.

Mutta toisinpäin tilanne on totista totta. Suomalainen mies katsoo hiljaa sivusta, kun maahan tuodaan sadoittain, tuhansittain nuoria miehiä vieraista kulttuureista, jotka ottavat suomalaiset naiset joko vapaaehtoisesti tai sitten väkisin. Ja vastaanottokeskusten naispuoleiset työntekijät ja Suomen naispuoleiset maahanmuuttoviranomaiset ovat asiasta enemmän kuin täpinöissään. Nuoria, komeita ja tummia miehiä ympärillä pilvin pimein ja tädit/tytöt saavat olla heidän kanssaan tekemisissä joka päivä.

Suomalainen mies on menettänyt itsekunnioituksensa ja on ansainnut kohtalonsa. Suomalaisen miehen osa kaikessa tässä on passiivisen (veron)maksajan osa, jolla suomalaisten naisten ja pakolaismiesten bordellitoiminta rahoitetaan. Omasta pussistaan suomalainen nainen ei tätä maksa. Se ei ole niin tyhmä.

-PPT-

^äärimmäisen hyvä pointti mutta valtamediassa tuollaisten näkemysten esittäminen on leimattu ruikuttamiseksi ja sitä leimaahan halutaan välttää viimeiseen asti joten ollaan sitten vaan hiljaa.

eom_mursu

Quote from: Aksiooma on 14.08.2015, 21:23:36
Sitten on olemassa esimerkiksi Hommaforum, mitä media mustamaalaa rasistiseksi, natsien temmellyskentäksi, missä "pimeät voimat" ovat valloillaan. Käytännössä asia on täysin päinvastainen. Täällä on erinomainen moderointi eikä täällä mielestäni ole yhtään natsia tai rasistia, nimen varsinaisessa merkityksessä, ainoastaan todella huolestuneita - tavallisia - suomalaisia.
Tästä olemme eri mieltä. Itselleni hommaforum näyttäytyy enemmän kuin vähän sisäänpäinlämpiävänä yhteisönä, ja itse ymmärrän kyllä jos joku närkästyy esimerkiksi tämäntyyppisestä kirjoituksesta:
Quote from: Jaska Pankkaaja on 14.08.2015, 21:34:51
Videon loppupuolella pakolaiset siirtolaiset paperittomat sosiaalituristit olivat verkkoaidan takana ja käyttäytyivät lajityypillisesti. Jostain syystä minulle tuli mieleen eläintarhojen apina-aitaukset  :o

Hesarin toimittajien edustamaa ajatusmaailmaa läheltä seuranneena en myöskään oikein lämpene sille, että toimittajia syytetään valehtelusta. Punavihreiden lasien läpi maailmaa katsovien maailmankuva on niin värittynyt että he eivät useinkaan itse edes ymmärrä että heidän uutisensa sisältävät vahvan tendenssin, ja valehtelusta syyttäminen aiheuttaa lähinnä vastareaktion. Itse olen pyrkinyt käymään tämmöisten henkilöiden keskustelua esimerkiksi sellaisilla linjoilla, että "Mikä oikeus meillä on viedä Pohjois-Afrikan maista nuoret miehet, jotka ovat kuitenkin avain kyseisen maailmankolkan muutokseen. Ei sinne saada toimivaa demokratiaa jos siellä ei ole riittävästi nuoria ihmisiä ajamassa muutosta." Eli pitää haastaa vastapuoli sen omilla aseilla: humanismilla ja äärimmäisellä poliittisella korrektiudella. Tällöin myös välttää suurimmat vastareaktiot kun ei haasta liikaa vastapuolen maailmankuvaa.

Saturoitunut

Quote from: Pelwoy on 14.08.2015, 21:46:42

Tässä yhden sellaisen lainaus Evitskog ryhmästä: "Minua ainakin harmittaa kun ei ole juuri etnisiä kosketuksia. Ai niitä tarinoita, kulttuureja ja eniten ruokia 😋". Itse heppu asustelee Perusmäessä, joka on Pohjoisespoossa, eli kohtuu kaukana KN-keskuksesta.

Olen asunut koko ikäni Suvelan ja Leppävaaran kaltaisten mamukeskittymien läheisyydessä. Espoolaiselle kyllä löytyisi etnisiä kosketuksia, jos niitä oikeasti haluaisi.

Pelwoy

Quote from: wtf on 14.08.2015, 22:05:44
Miksi suomalaiset miehet ovat niin vässyköitä?

Miettikääpä tilanne toisinpäin: Suomeen tuodaan bussilastillisia ulkomaalaisia nuoria ja lisääntymiskykyisiä naisia eri puolilla maata sijaitseviin vastaanottokeskuksiin. Mikä olisi Suomen naisten reaktio tähän? Kysymys on itse asiassa turha, koska suomalaiset naiset eivät olisi edes sallineet tilanteen koskaan mennä näin pitkälle.

Mutta toisinpäin tilanne on totista totta. Suomalainen mies katsoo hiljaa sivusta, kun maahan tuodaan sadoittain, tuhansittain nuoria miehiä vieraista kulttuureista, jotka ottavat suomalaiset naiset joko vapaaehtoisesti tai sitten väkisin. Ja vastaanottokeskusten naispuoleiset työntekijät ja Suomen naispuoleiset maahanmuuttoviranomaiset ovat asiasta enemmän kuin täpinöissään. Nuoria, komeita ja tummia miehiä ympärillä pilvin pimein ja tädit/tytöt saavat olla heidän kanssaan tekemisissä joka päivä.

Suomalainen mies on menettänyt itsekunnioituksensa ja on ansainnut kohtalonsa. Suomalaisen miehen osa kaikessa tässä on olla passiivisen (veron)maksajan osa, jolla suomalaisten naisten ja pakolaismiesten bordellitoiminta rahoitetaan. Omasta pussistaan suomalainen nainen ei tätä maksa. Se ei ole niin tyhmä.

Itse mietin samaa, jos olisi tuotu 3000 naispuolista marjanpoimijaa Thaimaasta. Mitä luulette reaktioiden olevan, olisivatko kanaemot neulomassa tumppuja ja välihousuja?