News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kirkkonummelle väliaikainen turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus

Started by koli, 12.08.2015, 15:28:04

Previous topic - Next topic

Bigot

Quote from: Sydämistynyt on 20.08.2015, 08:19:33
Me ollaan kuulkaa kaikki väärässä!   ;D  Iltasanomat julistaa, ettei maahanmuuton kustannukset voi millään olla syy Suomen ongelmiin, kuten ei johtajien ylisuuret palkkiot eikä Kreikan tukeminen.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1440029792896.html

Asiantuntijoina ovat sellaiset isänmaan ystävät kuin EK:n pääekonomisti ja joku Nordean kapitalisti.

Jos oikeasti haluaa tietää, mistä huono taloudellinen tilanne johtuu, kannattaa lukea Suomen talouskriisin luonne ja kasvun edellytykset -niminen muistio. Siinä kerrotaan, miten tähän on tultu ja miten vientisektorimme on menettänyt merkittävästi asemiaan ja kuinka meillä on käynyt vähän huono tuuri.
Miikka Hujanen

Logiikka on sama kuin, jos vaelluksella olet nääntymässä rinkkasi alle ylämäessä, niin ei kannata heittää mukaasi ottamia 10kg kiuaskiviä jonkkaan, kun ylämäki ja 20kg ruoka- ja majoitustarpeet aiheuttavat suuremman rasituksen.

Leijona78

Näemmä tuo kylillä pyörivä ulkomaalaismiesten ajama auto on totta. Eiliseltä löytyvä postaus Veikkolan julkiselta seinältä.

QuoteVAROITUS ! Tänään päivällä veikkolan keskustassa vanha vihreä volvo jossa ulkomaalaistaustaisia miehiä 5 kpl. Huutelivat kahdelle nuorelle tytölle mikrosortseissa hävyttömyyksiä ja koittivat saada heitä kyytiin. Puhukaa nuorille kotona ettei kannata lähteä mukaan. Selittäkää myös nuorille että tämä on vain erillaista hyväksyttävää kulttuuria.

Toinen henkilö ketjussa vahvistaa tuon asian. Liberaalimmat paheksuvat aloittajan viimeistä lausetta "ei asiallisena" tai "kurakommenttina" ja kolmas muistuttaa asiassa että "ihan turha lietsoa jo muutenkin aivan sairaaksi mennyttä ja ennakkoluuloista ulkomaalaiskeskustelua uskottelemalla, että ulkomaalaisten kanssa joutuisi olemaan enemmän varuillaan."

Evitskog-ryhmästä poistettu kaikki edes etäisesti vastaanottokeskukseen liittyvät asiat (siellä keskustelu ollut tähän mennessä hyvin asiallista, mutta epäluuloista) sekä ilmoitettu että paikasta mainitseminenkin johtaa vastedes deletointiin. Kehotetaan perustamaan uusi ryhmä koskien VOK:kia jos siitä haluaa keskustella. Soraääniä päätöksestä kieltää keskustelu "Evitskogin merkittävimmästä tapahtumasta viime vuosien aikana".

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että jos alueella tapahtuu jotakin, ei se leviä julkisuuteen, ellei joku tuhma mene siitä puhumaan Veikkola-ryhmässä. Tämä tarkoittanee sitä että asiaa koskevia huhuja tullee ponnahtamaan pinnalle eikä niiden todenperäisyyttä pysty, mitä todennäköisimmin, tarkistamaan.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Koekaniini

Naurettavaa, kuka vaan voi perustaa uuden Evilskog-ryhmän fb;n ja jatkaa tarinaa siellä. Ei fb ole mikään valvottu keskustelupalsta missä sallitaan vain yksi alue aihetta kohden.
Ihmiset ei oikein tunnu ymmärtävän sos.mediaa ja sen mahdollisuuksia.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

xor_rox

QuoteVoi luoja tätä touhua!!

(http://s1.postimg.org/4ap54xokf/Evitskog10.png)

me

Quote from: Muuttohaukka on 20.08.2015, 00:30:00
Quote from: me on 19.08.2015, 23:22:57
Kaikki ovat saaneet ilmaiseksi, sinäkin. Ero on siinä kuka maksaa takaisin ja kuka ei. Kaikki vaan ottamaann rahat pimeänä toteutuupa unelmani oikeistolaisesta yhteiskunnasta kertaheitolla. Ei tarvitsekaan olla mitään sädekehää minulle riittää että tiedän itse mikä olen.

Kyllä olen saanut yhteiskunnalta paljon ilmaista. Opiskeluni maksoin ihan itse. Sinä tuskin kykenet maksamaan omaasi ja sukusi elostelua täällä ikinä. Oikeistolaista yhteiskuntaa voit mennä rakentamaan kotimaahasi Afrikan sarveen. Siellä saat arvostusta ja osaamistasi ihmetellään. Tiedätkö raukkaparka, mikä se oikeistolainen yhteiskunta on ja miten sen toteutat. Tuskinpa vain. Hyvä, että kuitenkin tiedät olemisesi ja osaamisesi. Niin tiedän minäkin- myös sinun taitosi on tullut täällä jokseenkin hyvin esille.

Sitä päivää, kun somput maksavat edes murto-osaa takaisin, ei tulla täällä koskaan näkemään.

No hyvä että olet maksanut kaiken itse hyvä poika. Olen maksanut jo monta vuotta omaa elosteluani, oman perheeni elämistä ei tarvitse maksaa kun maksavat sen itse ihan niin kuin minäkin. Minähä olen jo kotimaassani joten rakennan sen oikeistolaisen yhteiskunnan tänne, ja tiedän kyllä mitä se tarkoittaa kiitos kysymästä.
Mutta se minusta palatkaamme aiheeseen.

Jahwetti

Sijoituspaikka Kirkkonummella on oikeaan suuntaan. RKP on pakolaisia toivonut, joten on hyvä toimittaa kotiin saakka. Lisää pakolaisia on tulossa, koska nämä ovat vasta tiedustelujoukot.
Kaunialan sairaala Kauniaisissa ja Tammiharjun sairaala Tammisaaressa täyttäisivät hyvän pakolaisten vastaanottokeskuksen määritelmät.
Lopullinen sijoituspaikka voisi olla Dragsvikin varuskunta.

Mikäli teillä on aikaa ajelkaa Evitskogissa. Näytätte pojille tärkeimmät paikat.
Tyttöjä löytyy ruotsinkielisestä lukiosta. Neuvoa pitäisi myös miten pääsee Kauniaisiin.
RKP:n toivomuksia pitää edistää.

Miniluv

Huomio!

Kansainvälisen politiikan pohtiminen johonkin toiseen ketjuun!

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

MustaLeski

Kyllä noiden Veikkolan halaajien ja mammojen asenne muuttuu kun huomaavat omien pilttiensä joutuvan häirinnän kohteiksi (jos uskaltavat halaaja-äideilleen kertoa), mutta se tulee viemään aikaa. Kommentit aiheesta ryhmässään ovat sinisilmäisiä ja vaarallisia.

Itse asun perheineni hyvällä alueella, mutta lähettyville on kesän aikana dumpattu näitä iPakolaisia kourallinen. Nuoria miehiä toki. Joudun ohittamaan asuintalonsa päivittäin muutamaan otteeseen, enkä ole kertaakaan pystynyt välttymään huutelulta (ei mitään käsitystä mitä huutelevat mutta elekieli viittaa sen liittyvän rintoihin ja perseeseen), kerran on jopa porukalla hieman seurailtu että missä kadulla mahdan asua. Tämän seurauksena tyttö pysyi sisällä loput päivästä sekä sai ohjeistukset mitä tarkoittaa juosta vainujen kanssa pysähtymättä jos äiti käskee.

Mainittakoon että jokaikinen kerta olen ollut joko a) vainuissa olevan lapsen kanssa tai b) vainuissa olevan lapsen sekä vierellä kävelevän pienen lapsen kanssa.

Kuulemma ihan normaalia käytöstä suomalaisilta miehiltä myös. Onnea valitsemalleen tielle.

Veikkonen

Nyt joku on mennyt deletoimaan sen varoituksen Veikkolan FB-ryhmästä, jossa kerrottiin kylillä kiertelevästä mamu-autosta josta on houkuteltu tyttöjä kyytiin.

Huh huh, tätä sensuuria!

xor_rox

Quote from: MustaLeski on 20.08.2015, 12:23:07
...Itse asun perheineni hyvällä alueella, mutta lähettyville on kesän aikana dumpattu näitä iPakolaisia kourallinen. Nuoria miehiä toki. Joudun ohittamaan asuintalonsa päivittäin muutamaan otteeseen, enkä ole kertaakaan pystynyt välttymään huutelulta (ei mitään käsitystä mitä huutelevat mutta elekieli viittaa sen liittyvän rintoihin ja perseeseen), kerran on jopa porukalla hieman seurailtu että missä kadulla mahdan asua. Tämän seurauksena tyttö pysyi sisällä loput päivästä sekä sai ohjeistukset mitä tarkoittaa juosta vainujen kanssa pysähtymättä jos äiti käskee.

Mainittakoon että jokaikinen kerta olen ollut joko a) vainuissa olevan lapsen kanssa tai b) vainuissa olevan lapsen sekä vierellä kävelevän pienen lapsen kanssa...

Eikö tästä olisi helppo ottaa hieman videokuvaa ja laittaa jakeluun? En siis epäile lausuntoasi, vaan tarkoitan, että tuollaisen käytöksen esilletuonti voisi sytyttää lampun kukkahattuiluun taipuvaisten ihmisten päässä.

Leijona78

Quote from: Veikkonen on 20.08.2015, 12:25:03
Nyt joku on mennyt deletoimaan sen varoituksen Veikkolan FB-ryhmästä, jossa kerrottiin kylillä kiertelevästä mamu-autosta josta on houkuteltu tyttöjä kyytiin.

Huh huh, tätä sensuuria!

Veikkolan ryhmän yksi "modeista" on Veikkolan vapaaehtoiset-ryhmässä mukana oleva henkilö. Ilmeisesti ei ole ollut kovinkaan aktiivinen, eikä alussa edes tietoinen, siitä että hänellä on moderointivaltaa Veikkola-ryhmässä, ts. mahdollisuus poistaa viestejä.

Kun tämä valkeni hänelle viime viikon lopulla, niin julkisesta Veikkola-ryhmästä lähti "rasistisia" viestejä roppakaupalla. On mahdollista että rouva on taas saanut vinkkiä että ikävää viestiä on tullut esille julkisesssa ryhmässä ja sitten siitä levinnyt ikävä asia yleiseen keskusteluun joten deleteä vain jotta asia poistuu julkisista puheenaiheista. Muutenhan tuosta itse asiasta ollaan ilmeisesti juteltu Veikkolan alueen koulussa ja infoa annettu vanhemmille.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Muuttohaukka

Quote from: me on 20.08.2015, 11:16:01
No hyvä että olet maksanut kaiken itse hyvä poika. Olen maksanut jo monta vuotta omaa elosteluani, oman perheeni elämistä ei tarvitse maksaa kun maksavat sen itse ihan niin kuin minäkin. Minähä olen jo kotimaassani joten rakennan sen oikeistolaisen yhteiskunnan tänne, ja tiedän kyllä mitä se tarkoittaa kiitos kysymästä.
Mutta se minusta palatkaamme aiheeseen.

Ou, jee! Veri nais.

yykaakoojee

Quote from: Malla on 19.08.2015, 13:05:54
Helsingistä löytyy mukava kohde vähän vaativampaankin makuun, kävelymatkan päässä riennoista: Lapinlahden sairaala. (se on oikeasti kaunis paikka, ihana puutarha, en kestä ajatella....)

Alkaako YLEnanto lähettää silloin "Lapinlahden muuttolinnut" -parodiaohjelmaa?  :facepalm:

Suomen kanta-asukkaat: Menkää pois. Menkää menkää; Hus!

Onko täällä muka mennyt niin hyvin tähän asti, että tällainen todella onnistuu.

Lopun jatkoa.  :'(
Eskorteeratkaa heidät rajalle ja potkaistaa perseelle, lastemme tähden.

Mymmeli

Quote from: beehoo on 20.08.2015, 12:12:54
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1027400197270367&set=a.606863639324027.1073741824.100000011881605&type=1&pnref=story

näitä ei ilmeisesti Evitskogissa ole nähty vieläkään?

Ei tietenkään, kun ne on kiimassa peukuttaneet tätä Anna Kontulan postausta:
https://www.facebook.com/anna.kontula.1/posts/10153619348503701?pnref=story

Olen tosi pettynyt. Luulin, että Anna on feministi. Mutta nyt se tuolla aivopierullaan vaan lisää sitä kuvitelmaa, että naiset on heikkoja, naiset ei pysty, ei kykene. Ei selviydy hengissä merimatkasta, ei. Todellisuus on kuitenkin todennäköisimmin niin, että jos siellä on suvun kesken kerätty kolehtia pakomatkan rahoittamiseksi ja vaihtoehtona olisi lähettää maailmalle: 
a) perheen sitkeä ja rivakka tytär, joka kaiket päivät huhkii pellolla, kantaa vettä, pyykkää käsin tai
b) perheen kultapoika, jonka ei ole tarvinnut muuta kuin notkua savimajan ovella rööki huulessa ja odottaa kutsua siskon valmistaman aterian äärelle,
niin kummankohan he valitsevat ja mistä syystä? No pojan siksi, koska se nyt on vaan niin, että poikia noissa kulttureissa arvostetaan tooodella paljon korkeammalle kuin tyttöjä.
"Eurooppaan tulijoiden joukossa on myös valitettavasti joitain niitäkin, joilla on pahat mielessään. Tätäkään ei voi kiistää vain siksi, ettei joku kenties halua sitä kuulla." - Sauli Niinistö
"Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka" - Alexander Stubb

TheVanishedTerrorist

Quote from: xor_rox on 20.08.2015, 12:27:32
...Itse asun perheineni hyvällä alueella, mutta lähettyville on kesän aikana dumpattu näitä iPakolaisia kourallinen. Nuoria miehiä toki. Joudun ohittamaan asuintalonsa päivittäin muutamaan otteeseen, enkä ole kertaakaan pystynyt välttymään huutelulta (ei mitään käsitystä mitä huutelevat mutta elekieli viittaa sen liittyvän rintoihin ja perseeseen), kerran on jopa porukalla hieman seurailtu että missä kadulla mahdan asua. Tämän seurauksena tyttö pysyi sisällä loput päivästä sekä sai ohjeistukset mitä tarkoittaa juosta vainujen kanssa pysähtymättä jos äiti käskee.

Mainittakoon että jokaikinen kerta olen ollut joko a) vainuissa olevan lapsen kanssa tai b) vainuissa olevan lapsen sekä vierellä kävelevän pienen lapsen kanssa...

Eikö tästä olisi helppo ottaa hieman videokuvaa ja laittaa jakeluun? En siis epäile lausuntoasi, vaan tarkoitan, että tuollaisen käytöksen esilletuonti voisi sytyttää lampun kukkahattuiluun taipuvaisten ihmisten päässä.
Go pro kamera kaulaan ja menoksi. Tulee sairaan tarkkaa materiaalia ja huutelutkin jää samalla talteen..

Miniluv

Quote from: Veikkonen on 20.08.2015, 12:25:03

Huh huh, tätä sensuuria!

Nostin tämän aiheen etusivulle...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MustaLeski

Quote from: SerialSuicideBomber on 20.08.2015, 12:45:52
Quote from: xor_rox on 20.08.2015, 12:27:32

Go pro kamera kaulaan ja menoksi. Tulee sairaan tarkkaa materiaalia ja huutelutkin jää samalla talteen..

Helppous on suhteellista. En minä ole rutinuiva koska vastaanottokeskus pykättiin naapuriin taikka siksi että olen lukenut tarpeeksi tietääkseni miten asiat ovat. Olen rutinuiva, koska vietin nuoruusvuoteni rikkaalla alueella (Varissuo-Lähistö), nauttien kaikista sen suomista herkuista kuten seksuaalisesta härinnästä ja monista tappeluista/joukkotappeluista (kyllä, tappelin itsekin näissä). Ei minulla ole mitään harhoja sen suhteen miten tietyistä kulttuureista tulevat ihmiset saattavat toimia, mikä on ihan tarpeeksi hyvä syy olla kaivamatta Lumiaani taskusta, pysähtyä lähietäisyydelle, zoomailla ja toivoa hyvää materiaalia (hyvin kuuluvaa että näkyvää) aggressiivisesti käyttäytyvän miesjoukon vieressä pienten lasten kanssa. Silloin ainoa tehtäväni on viedä lapseni pois tilanteesta vaikka se tarkoittaisikin että joku halaaja joutuu jatkamaan harhoissa elämistään.

Elämä on valintoja täynnä, meillä se on pois kävely ja tarvittaessa poliiseille soittaminen. Kyllä Kirkkonummi tulee oppiminaan joko hyvällä tai pahalla mutta eivät ainakaan voi syyttää siitä etteikö tietoa olisi ollut saatavilla jos olisi hieman edes viitsinyt etsiä kukkahatun siistinä pitämisen sijaan.

Leijona78

Veikkola-ryhmästä. Joku on laittanut paskaksi jonkin autonromun takaikkunan josta lähti keskustelu liikkeelle:

Quote3 tuttuani veikkolan läheisyydestä on viimesen puolen vuoden sisällä joutunut varkauksien kohteeksi, ja ulkomaalaistaustaisia henkilöitä ollut asialla, ei sillä kyllä me suomalaisetkin osataan ihan yhtä lailla pahaa tehdä muille niistä ei vaan olla uutisoimassa samantien..

Kommentti oli kuulemma rasistinen joten se arvatenkin hävinnee tuolta.

Mymmeli

Jahas, Suomi valmistautuu ottamaan 15 000 turvapaikanhakijaa tänä vuonna. Tämä tarkoittaa sitä, että Veikkolassa pitää alkaa paistamaan pullaa kolmessa vuorossa.  :-*
"Eurooppaan tulijoiden joukossa on myös valitettavasti joitain niitäkin, joilla on pahat mielessään. Tätäkään ei voi kiistää vain siksi, ettei joku kenties halua sitä kuulla." - Sauli Niinistö
"Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka" - Alexander Stubb

Veikkonen

FB Veikkola -ryhmästä tosiaan deletoitiin varoitus kiertelevästä mamuautosta, josta on pyydelty alaikäisiä tyttöjä kyytiin.

Nyt palstalle ilmestyi viesti jossa kerätään vilttejä/huopia VOK:iin. Tuolla ei näköjään ole kuin yksi totuus eikä mitään kritiikkiä sallita.

"VILTTIKERÄYS. APUA TARVITAAN HETI. Kirkkonummella on halli joka on väliaikainen turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus. Halli vetää ja peitot ovat loppu. Tarvittaisiin ainakin 100 lämmintä vilttiä! VOIT TOIMITTAA VILTIN KAARLENKADUN VASTAANOTTOKESKUKSEN aulaan koska tahansa! Ensimmäinen erä lähtee Kirkkonummelle lauantaina. KIITOS! Ja levitä sanaa!"

Leijona78

Quote from: Veikkonen on 20.08.2015, 13:56:56
FB Veikkola -ryhmästä tosiaan deletoitiin varoitus kiertelevästä mamuautosta, josta on pyydelty alaikäisiä tyttöjä kyytiin.

Ei tainnut postaaja vielä saada selitystä poistolle vaikka hän sitä jo kauan pyysikin.

Muuttohaukka

Quote from: Mymmeli on 20.08.2015, 13:56:39
Jahas, Suomi valmistautuu ottamaan 15 000 turvapaikanhakijaa tänä vuonna. Tämä tarkoittaa sitä, että Veikkolassa pitää alkaa paistamaan pullaa kolmessa vuorossa.  :-*

Erinomaisen mukavaa myös näille wannabe-suomalaisille, joita ei kukaan erota toisistaan. Samaa turhaa joukkoa ihan jokainen.

Uimakoulutettava

Etusivulle nostettuun kommenttiin viitaten:

Jaa-jaa, Kirkkonummen :flowerhat:-armeijan tilastoissa suomalaisnainen on tilastojen valossa ihan yhtä todennäköisesti raiskausasialla kuin MENA-mies?

Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Olkaahan siis, Kirkkonummen Hyvät Ihmiset, varuillanne ja tarkkailkaa lastenvaunuineen maahantunkukeskuksen ohittavia suomalaisäitejä, voikohan turvattomia pakolaisnuorukaisia ulos yksin päästää?

Turvattomat pakolaiset tässä ottavat selfien osana menestystarinaansa:roll::

http://yle.fi/uutiset/facebook_on_elintarkea_syyriasta_pakeneville__alypuhelin_on_ruokaa_tarkeampi/8238555
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Mymmeli

Quote from: Veikkonen on 20.08.2015, 13:56:56
"VILTTIKERÄYS. APUA TARVITAAN HETI. Kirkkonummella on halli joka on väliaikainen turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus. Halli vetää ja peitot ovat loppu. Tarvittaisiin ainakin 100 lämmintä vilttiä! VOIT TOIMITTAA VILTIN KAARLENKADUN VASTAANOTTOKESKUKSEN aulaan koska tahansa! Ensimmäinen erä lähtee Kirkkonummelle lauantaina. KIITOS! Ja levitä sanaa!"

Partajoosepit palelee Suomen elokuun helteissä. :D Mites sitten, kun talvella on -20 astetta pakkasta? Evitskogin VOK:in jumppasalista kantautuu semmoinen hammasten kalina, että sen voi kuulla Veikkolassa asti.

Leijona78

No, eiköhän selvinnyt tämän päivän tiedotustilaisuudesta että väliaikaisuudesta ei ole tietoakaan.

Veikkonen

Quote from: Leijona78 on 20.08.2015, 14:06:22
No, eiköhän selvinnyt tämän päivän tiedotustilaisuudesta että väliaikaisuudesta ei ole tietoakaan.

Ja näitä VOK:eja tulee vielä paljon lisää. Alkaa tunnelma kiristymään vähän joka pitäjässä kun mamut ilmestyvät notkumaan kyläkaupan nurkalle.

Rusinapulla

"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

Melbac

Kyllä noiden Veikkolan halaajien ja mammojen asenne muuttuu kun huomaavat omien pilttiensä joutuvan häirinnän kohteiksi (jos uskaltavat halaaja-äideilleen kertoa), mutta se tulee viemään aikaa. Kommentit aiheesta ryhmässään ovat sinisilmäisiä ja vaarallisia.

Itse asun perheineni hyvällä alueella, mutta lähettyville on kesän aikana dumpattu näitä iPakolaisia kourallinen. Nuoria miehiä toki. Joudun ohittamaan asuintalonsa päivittäin muutamaan otteeseen, enkä ole kertaakaan pystynyt välttymään huutelulta (ei mitään käsitystä mitä huutelevat mutta elekieli viittaa sen liittyvän rintoihin ja perseeseen), kerran on jopa porukalla hieman seurailtu että missä kadulla mahdan asua. Tämän seurauksena tyttö pysyi sisällä loput päivästä sekä sai ohjeistukset mitä tarkoittaa juosta vainujen kanssa pysähtymättä jos äiti käskee.

Mainittakoon että jokaikinen kerta olen ollut joko a) vainuissa olevan lapsen kanssa tai b) vainuissa olevan lapsen sekä vierellä kävelevän pienen lapsen kanssa.

Kuulemma ihan normaalia käytöstä suomalaisilta miehiltä myös. Onnea valitsemalleen tielle.
Ota kuvia niistä tyypeistä jotka lähtee seurailemaan?.

Veikkonen

Veikkolan keskustassa Mediheli ja poliisiautoja. Mitä tapahtuu?