News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-08-03 Los Angeles, uhkaus: 100 kuollutta 100 päivässä

Started by Blanc73, 03.08.2015, 09:47:19

Previous topic - Next topic

Blanc73

Los Angelesissa ei tarvitsee järjestää "minulla on unelma" tapahtumaa, sillä unelma on jo realisoitunut.
http://www.stara.fi/2015/08/03/rikollisjengien-raju-uhkaus-100-kuollutta-100-paivassa/
QuoteLos Angelesissa asuvia ihmisiä on kehoitettu äärimmäiseen varovaisuuteen suurkaupungin eteläosissa. Kaksi suurta rikollisjengiä ovat tehneet uhkauksen, jonka mukaan he kilpailevat siitä onnistuvatko he tappamaan 100 ihmistä 100 päivässä.

Sosiaalisessa mediassa on jaettu useita uhkauksia, joiden mukaan erityisesti Western ja Normandie Avenuella liikkuvat ovat vaarassa. Los Angeles Times -lehden mukaan viime viikonlopun aikaan kaupungin eteläosissa loukkaantui 12 ihmistä ampumavälikohtauksessa ja yksi menehtyi.

Daily Mail -lehden mukaan poliisit vartioivat tauotta alueita, joita uhkaus koskee. Rikollisjengien uhkaukset on otettu vakavasti, eivätkä ihmiset uskalla poistua kotoaan.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Chew Bacca

Kohta on kaksisataa afroa tapettu ja Sharpton huutaa rasismia taivaaseen asti. Tai latinoa, sama seuraus.

Nuivake

Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta. -A.Stubb
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Aimo Räkä

Samaan aikaan Suomessa: Konduktööri piti junan kuulutusjärjestelmän kautta pitkän puheen suvaitsevaisuuden ja monikulttuurisuuden puolesta. http://yle.fi/uutiset/konduktoori_avautui_viimeisena_tyopaivanaan_rasismi_kumpuaa_vaarasta_tiedosta/8198894
sopimaton ja väärä

-PPT-

Taitaa olla rajan eteläpuolen pojat hyvin edustettuina.

Kyklooppi

Sitähän se kaikki on..rikkautta rikkautta vaaaann..
Ei mulla muuta.
Ihmisjäte.

Parturi Perjantai 13

Mika se toine jengi o  :roll: ??? Rolling100Crips ja?? Tietaaks kukaan?
Latin fascist.