News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho "Conspiracy Club"

Started by Eino P. Keravalta, 14.07.2015, 19:52:40

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 14.07.2015, 19:52:40
Jäsen Samuliloov ja minä olemme ajatelleet kutsua koolle ihmisiä ...

Itse en kaipaa paikalle mitään poppareiden syöjiä tai tarkkailijoita. Ehdotan, että aika ja paikka sovitaan yksäreillä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Mika

Quote from: Eino P. Keravalta on 17.07.2015, 00:24:56
Jos joku kaipaa jotain kiivasta aktivismia, perustakoon sille ketjun kootakseen ihmisiä - me juodaan vain kahvia.  ;)

Mitä noissa Homma-kerhoissa sitten tehdään, eikö ne olekaan kahvin/oluen juontia ja rupattelua varten?   
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

junakohtaus

Itse pidän suuresti ajatuksesta, että salaliittoteoriat ovat vain savuverho oikeiden salaliittojen peittämiseksi.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Lalli IsoTalo

Quote from: Mika on 21.07.2015, 10:29:17
Mitä noissa Homma-kerhoissa sitten tehdään, eikö ne olekaan kahvin/oluen juontia ja rupattelua varten?   

Niissä puhutaan mm. erinäisistä aiheista, joita moderaatio ei halua moderoida Hommalla. CC fokusoituu seehen!

(http://www.delfiini.suntuubi.com/datafiles/gallery/1/delfiinit%20suntuubiin.jpg)
— Missä N, siellä R

Tykkimies Pönni

Quote from: junakohtaus on 21.07.2015, 10:37:41
Itse pidän suuresti ajatuksesta, että salaliittoteoriat ovat vain savuverho oikeiden salaliittojen peittämiseksi.

Saatat olla erittäin oikeassa tuon suhteen. Itse epäilen yli 90 prosenttia niistä olevan sumuverhoa ja johdatusta väärään suuntaan.

junakohtaus

Niin siis mä en sanonut kannattavani sitä ajatusta tai pitäväni sitä totena, fiksuna tai oleellisena. Mä ainoastaan sanoin pitäväni siiät.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

siviilitarkkailija

Minusta salaliitot on ihan mukavia, joskin niillä on synkkiä kaikuja historiasta. Yleensä ihmiset pitävät salaliittoja negatiivisten tavoitteiden saavuttamiseen tähtäävinä ilmiöinä. Väitän että voi myös olla positiivisia, rakentavia salaliittoja joiden tarkoitus on parantaa maailmaa, tulokset sensijaan voivat jäädä välineiden takia vaillinaisiksi.

Euroopan unionin laajentuminen itsetarkoituksellisena pyrkimyksenä on eurostoliiton hallinnossa vaikuttava esimerkki asiasta jota voi pitää salaliittona. Tai sitten huonosti naamioituna yrityksenä murskata ihmisten oikeus omaan edustukselliseen demokratiaan. Paraneeko maailma siitä että ihmiset keskustelevat asiasta kasvokkain, jää nähtäväksi. Samoin se kuinka paljon eforttia valtiovallan virkakoneisto laittaa tällaisen tilaisuuden seurantaan. Tai edes se miksi "oikeusvaltiossa" on erikseen nettipoliisi joka ottaa kantaa ihmisten vapaaseen mielipiteen esittämiseen eikä pidä suutaan kiinni koska mielipiteiden ennakkosensurointi ei kuulu poliisin tehtäviin.

Minusta kesän (ja lämpimän ilmarintaman) kunniaksi paras paikka consipiracy clubin kokoontumiselle olisi ollut Viro-hotelli Tallinnassa. Mutta koska tämä ei saanut kannatusta, ymmärrettävästi, todettakoon että siellähän ei sitten kokoonnuta.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Eino P. Keravalta

Tervehdys!

Alkaisi vähitellen olla aika lyödä lukkoon päivämäärää CC-tapaamiselle.

Tässä tarkoituksessa pyydän vielä saada muistuttaa, että mukaan ilmoittautuneiden olisi hyvä kertoa, mikä seuraavista kolmesta Elokuun viikonlopusta sopisi parhaiten:

-8-9. päivä ( la-su )

-15-16. päivä ( la-su )

-29-30. päivä ( la-su )

Pyydän, että asia ilmoitetaan yksityisviestein joko Samulilooville tai minulle.

Kiitos  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tykkimies Pönni

Quote from: junakohtaus on 21.07.2015, 13:44:52
Niin siis mä en sanonut kannattavani sitä ajatusta tai pitäväni sitä totena, fiksuna tai oleellisena. Mä ainoastaan sanoin pitäväni siiät.

Äläs ny. Äijä on selvästi nähnyt valon.

Lalli IsoTalo

Quote from: samuliloov on 21.07.2015, 23:36:11
Quote from: junakohtaus on 21.07.2015, 13:44:52

Äläs ny. Äijä on selvästi nähnyt valon.

Kyllä valoa on tulvinut kammariin!  ;D
— Missä N, siellä R

Rubiikinkuutio

Quote from: samuliloov on 21.07.2015, 12:21:09

Itse epäilen yli 90 prosenttia niistä olevan sumuverhoa ja johdatusta väärään suuntaan.

Täyttä puppua (https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c46.46.574.574/s50x50/320734_128284240605117_1175405467_n.jpg?oh=ba5e2a85580b453d1dd29da78654c7c2&oe=560E9479&__gda__=1443803362_d764da2b56d1078885b891879701ee1e)
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Eino P. Keravalta

Hyvät ystävät,

Hommakerho Conspiracy Club on vetänyt puoleensa enemmän kiinnostusta kuin sinne tällä kertaa voidaan jäseniä käytännön syistä ottaa. 'Rocking is close', kuten Remu sanoi.

Tapaamispaikkakunta ja ajankohta ovat nyt kiteytyneet ja lähimmän puolen tunnin aikana pyrin ilmoittamaan kutsutuille lisätiedot.

Koska CC voi kokoontua vain yhdellä paikkakunnalla kerrallaan, on tietysti jouduttu suorittamaan karsintaa ja myös mielenkiintoisia vaihtoehtoja on jouduttu rajaamaan pois - tällä kertaa on enemmistön toiveet huomioitu ratkaisevasti. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö CC voisi jatkossa kokoontua aivan missä tahansa, mutta näin lyhyellä varoitusajalla ollaan päädytty erääseen käytönnönläheiseen ratkaisuun.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mika

Quote from: Eino P. Keravalta on 22.07.2015, 16:38:11
Hommakerho Conspiracy Club on vetänyt puoleensa enemmän kiinnostusta kuin sinne tällä kertaa voidaan jäseniä käytännön syistä ottaa. 'Rocking is close', kuten Remu sanoi.

Tapaamispaikkakunta ja ajankohta ovat nyt kiteytyneet ja lähimmän puolen tunnin aikana pyrin ilmoittamaan kutsutuille lisätiedot.

Homma tuntuu nyt jakautuvan "inside-porukkaan" ja sitten niihin, jotka ovat sen ulkopuolella.  Havaittavissa selviä homodiskoilun piirteitä  :)

Lalli IsoTalo

En tiedä muista, mutta minä en ainakaan kaipaa mukaan popkornia mussuttavia tarkkailijoita, jotka tulevat huvittamaan itseään salaliittoteorioillamme.

Kyse on myös sopivan kokoisen kabinetin hankinnasta. Tietyn henkilömäärän yli mentäessä ravintolat alkavat myydä näihin isompiin tiloihin kalliita yrityspaketteja tyyliin menu+ohjelma=80€/osallistuja, ja se taas ei nyt vaan käy. Pienemmät kabinetit saa ilmaiseksi, jos esimerkiksi 8 henkeä syö ja juo keskimäärin 25 eurolla per foliohattu.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Mika on 22.07.2015, 18:34:27
Homma tuntuu nyt jakautuvan "inside-porukkaan" ja sitten niihin, jotka ovat sen ulkopuolella.

Kaikki eivät ole sisäistäneet salaliittoja.
— Missä N, siellä R

Mika

Quote from: Lalli IsoTalo on 22.07.2015, 18:53:59
Homma tuntuu nyt jakautuvan "inside-porukkaan" ja sitten niihin, jotka ovat sen ulkopuolella.

Kaikki eivät ole sisäistäneet salaliittoja.

Joo, ymmärrän kyllä...  Seuraahan tätä foorumia kaikenlaiset komutoimittajatkin, jotka pyörivät täällä vain saadakseen aiheita uusiin rasismia kauhisteleviin artikkeleihin.

Noottikriisi

Mulle kävi niin kuin nuorena, kun liian kauan jahkailin niin jäin ilman. :(
Täytyy luottaa siihen että joku vasikoi ja pääsen lukemaan jutun iltapäivälehdistä, näen jo lööpit silmissäni:
HOMMAFOORUMIN AKTIIVIT AIKOIVAT POSTITTAA FOLIOHATTUJA KAIKKIIN SUOMEN TALOUKSIIN!
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

dothefake

Haistan salaliiton käryä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Quote from: Eino P. Keravalta on 22.07.2015, 16:38:11

Homma tuntuu nyt jakautuvan "inside-porukkaan" ja sitten niihin, jotka ovat sen ulkopuolella.  Havaittavissa selviä homodiskoilun piirteitä  :)

Ei Homma ole mihinkään jakautumassa. Sinäkin olisit toki päässyt mukaan, jos olisit ensimmäisten joukossa ilmoittautunut.  :)Tila on rajallinen, joten kaikki nyt vain eivät mahdu. Muutoinkin on niin, että jokainen hommalainen saa kutsua muita tapaamisiin minne vain huvittaa ja valita teeman vapaasti. Onhan täällä Hommakerho Prätkäilykin, enkä koe sitä 'insider'-juttuna, vaikkei minulla kaksipyöräistä olekaan. Tämä on sitäpaitsi epävirallinen ja rento tapaaminen, eikä tämä periaatteessa liity Hommaan millään tavalla.

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 23.07.2015, 17:24:06
Tila on rajallinen, joten kaikki nyt vain eivät mahdu.

Yksäreiden jakelulistalle mahtuu vain 10 nimeä, joten sekin rajoittaa ryhmän kokoa. Aiemmin mainittujen syiden lisäksi.
— Missä N, siellä R

desperaato

Yksäriä tännekki. Haluan olla sisäpiirin sisäpiirissä kun kyseessä on salaliitot!

Lalli IsoTalo

Eino on töissä, minä lomilla. Siispä hoidan pari juttua:

1. Ne joille valittu päivämäärä ei käy, ilmoittakaa Einolle viimeistään ensi sunnuntaihin mennessä, niin otamme sisään jonosta ihmisiä.

2. Ne mukana olevat (tai jonossa olijat) joilla on ruoka-allergioita, ilmoittakaa niistä minulle. Tämä pyyntö tuli ravintolalta.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: desperaato on 23.07.2015, 23:08:21
Yksäriä tännekki. Haluan olla sisäpiirin sisäpiirissä kun kyseessä on salaliitot!

Laitetaan sinut jonon jatkoksi. Ilmoitetaan jos paikkoja vapautuu.
— Missä N, siellä R

Rubiikinkuutio

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.07.2015, 12:39:04

2. Ne mukana olevat (tai jonossa olijat) joilla on ruoka-allergioita, ilmoittakaa niistä minulle. Tämä pyyntö tuli ravintolalta.

Tuossa täytyy olla joku salaliitto, kun tuollasta tietoa kysellään?
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Lalli IsoTalo

Quote from: Rubiikinkuutio on 24.07.2015, 18:35:48
Quote from: Lalli IsoTalo on 24.07.2015, 12:39:04

Tuossa täytyy olla joku salaliitto, kun tuollasta tietoa kysellään?

Ehkä ne aikovat tappaa pähkinäallergikot pähkinöillä, ja loput manteleilla tai mantelin tuoksuisilla tuotteilla? Onneksi buukkasin kabinetin ovelalla salanimellä! Vastamyrkyt kaikkiin tunnettuihin myrkkyihin on tietenkin mukana, kaiken varalta ...
— Missä N, siellä R

sivullinen.

Quote from: junakohtaus on 21.07.2015, 10:37:41

Käsittääkseni näin on -- mutta useimmiten tahtomattaan. Ufot ovat salaliitto oikeiden avaruusolioiden kanssa käydyn viestinnän peittämiseksi. Oikeat avaruusoliot ovat avaruudessa leijailevia siemeniä -- "intergalaktista spermaa" --. Salaisten tutkimuslaitosten oli pakko keksiä ufot peiteoperaatioksi tälle tutkimukselle. Oudot valoilmiöt, uskottavien tiedemiesten tarinat, epämääräiset kuvat ja kaikki muu rekvisiitta oli ollut jo kauan olemassa muutamien epäilevien päissä, mutta vasta tutkimuslaitosten antaessa sille propagandatukea eli levittäessä viestiä, syntyi ufo-yhteisö.

Samalla tavallahan Suomen Sisu loi Hommaforumin peitejärjestökseen: Neekerijankkausta oli ollut jo ennenkin olemassa, mutta vasta Hommaforum onnistui muotoilemaan jankkauksen asiakeskustelulta näyttäväksi. Koivulaakson kaltaisia mestarietsiviä se ei hämännyt. Heille järjestäytynyt suvaitsemattomuus oli aina totta. Suuret yleisöt se kuitenkin hämäsi tuomalla viestintään vaihtoehtoista totuutta oikean totuuden rinnalle oikeaa totuutta kovemmalla äänenvoimakkuudella. Salaliitot ovat aina suunnattuja suurelle yleisölle. Salaliitto, josta kaikki eivät ole kuulleet, ei ole mikään oikea salaliitto.

Vielä varoituksen sananen -- tai tunnelman nostattaja -- Conpiracy Klubiin osallistujille; niille, joita pelkkä myrkytysuhka ei pystynyt pelottamaan. Amerikassa on noussut trendiksi "swattays". Se tarkoittaa nimettömän vihjepuhelun soittamista erikoisjoukoille -- jotka valtamedian lietsoman hysterian vallitsessa ovat valmiit ryntäämään kaikkialle pelastamaan ihmishenkiä pienimmästäkin vihjauksesta. Se on jatkoa kehitykselle, joka alkoi väärää mieltä olevien Facebook-profiilien perättömistäilmiannoista, ja niistä seuranneista tilien sulkemisista; jatkuen nettipoliiseille annetuista perusteettomista vihjeistä vihamiehistä väärennetyin todistein vihapuhelakeihin ja muihin sensuurisäädöksiin vedoten, ja sen synnyttämistä poliisien puheille joutumisesta; ja on nyt muuttunut oikeiden netistä tutuksi tulleiden ihmisten -- ja siellä syntyneiden liikkeiden -- jahtaamiseksi käyttäen vanhempaan virkamiesjohtoon vetoavien televisiopropagandan luomia mielikuvia internetistä huumeiden, aseiden ja rikollisten pesäpaikkana, ja on johtanut suuriin poliisioperaatioihin.

Vaikka kehitys amerikassa ei ole niinkään kohdistunut "rasisteihin" ja "äärioikeistoon", on Suomessa tilanne toinen; Suomessa hysteerisen sosialistisen lehdistön jahdin pääkohde ollut pitkään ja selkeästi "rasistit". Jyväskylän kuuluisan "puukotuksen" jälkeen ei mestarietsivien tarvitse kuin kilauttaa sosialistitoverille virastossa tilatakseen Teille kahviseuraksi sininuttuja. Esimerkiksi Punk in Finlandin keskusteluareenalla vallitseva pelkotila Eino P.n yliluonnollisia kykyjä ja yhteiskuntarauhaa järkyttäviä ajatuksia kohtaan saattaa saada punkkarin kokemaan velvollisuudekseen parempaa maailmaa kohtaan ottaa yhteyttä salapoliisiin ja tiedottaa salaliiton mahdollisuudesta. Poliisi, joka ei ota vihjettä tosissaan, saatetaan tuomita Helsingin valtakunnanoikeudessa virkavelvollisuuden laiminlyömisestä -- ja mikä pahempaa, rasistien kanssa veljeilystä. Viattomaltakin kuulostavan vihjeen tarkastamisesta ei sen sijaan kukaan voi tässä hysteerisessä ilmapiirissä esittää vastalausetta; sehän suorastaan korostaa poliisien tekevän kaikkensa ääriliikkeiden radikalisoitumisen ja järjestäytymisen estämiseksi. Juokaa siis kahvinne paskat housussa peläten kaikkia vieraita ääniä ja vilkuilevia henkilöitä. Niin minä olen tehnyt jo vuosia. Varovaisuutta ei koskaan voi olla liikaa. Jokainen popcornin purija on potentiaalinen vasikka ja valtiojohdon kätyri; sehän on päivänselvää.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Nanfung

Samoin ajattelevat toisinajattelijat ovat siis perustamassa julkista salaseuraa, jonka jäsenet valitaan Hommafoorumilla julkaistujen viestien lukumäärän perusteella?

Ennenkuin jätän hakemukseni haluan varmistua, ettei tätä perustettavaa salaseuraa sekoiteta millään tavalla Bilbergiläisten vähä-älyisyyttä korostavaan seuraan?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Lalli IsoTalo

Quote from: sivullinen. on 25.07.2015, 02:20:55
Juokaa siis kahvinne paskat housussa peläten kaikkia vieraita ääniä ja vilkuilevia henkilöitä.

(http://www.redkabbage.com/files/images/gallery/conspiracy.jpg)
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: sivullinen. on 25.07.2015, 02:20:55
Amerikassa on noussut trendiksi "swattays". Se tarkoittaa nimettömän vihjepuhelun soittamista erikoisjoukoille ...

(https://galahanblog.files.wordpress.com/2012/10/francotirador1.jpg)
— Missä N, siellä R

Eino P. Keravalta

Sivullinen:

QuoteJuokaa siis kahvinne paskat housussa peläten kaikkia vieraita ääniä ja vilkuilevia henkilöitä.

Joillekin voi tulla paskat housuun jo pelkästä liiasta kahvinjuonnista.

Mutta meillä ei ole mitään pelättävää, paitsi pelko itse.

Ja ken on rakkauden läpitunkema, hänelle tässä maailmassa ei ole pelättävää.