News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-01-15 Paleface: Vierailemalla Afrikassa persukin voi eheytyä

Started by koli, 06.07.2015, 23:35:33

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: junakohtaus on 07.07.2015, 09:25:16
Olen edelleen samaa kahta mieltä kuin asiasta aikaisemminkin: Sir Pale tullaan vielä nostamaan paikalleen suurten suomalaisten lauluntekijöiden joukkoon; pelimanneilta ei pidä politiikasta kysyä mitään.

Protesti! Kova protesti! Itse en tunne yhtäkään tuon mietttisen tekemä laulua. En ole ainoa. Kas kun et SUomen akatemiaan esitä tuota kaveria.  >:(
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: ISO on 07.07.2015, 10:26:53

Quote from: Palefacesyrjäytyneet näkevät ympärillään mielisairauden, kovenevat arvot, eivätkä siksi osallistu yhteiskuntaan. Aika monet niin kutsutuista syrjäytyneistä nuorista yksinkertaisesti kelaa, että paska peli, en pelaa.

palefacen analyysi on täysin väärä, kuten näillä pelleilijöillä aina, tuo on luovuttamista jo ennen aloittamista, itseluottamuksen puutetta ja kykenemättömyyttä ottaa riskiä häviämisestä. Halua olis mutta ei uskallusta ja sanomalla peliä paskaksi kuvittelee säilyttävänsä kasvonsa, osin niin tekeekin, mutta kun on kyse elämästä jää mamugettoon loppuelämäkseen loisimaan loisijoitten sekaan, se vasta katkeroittaakin.

Olis kuitenkin kannattanut yrittää, olis voinut päästä vaikka varastoon duuniin ja ansaita itse oman elantonsa ja saada ihka oman asunnonkin, eikä tarvis valittaa että peli on paska.

Juuri näin! Kun sain aikoinaan  valkolakin, niin kavereitten kanssa mietittiin duuneja, joiden kautta voisi päästä tienaamaan opiskelurahoja. Sillloin oli tehtaita, jonne pääsi, oli varastoja, turvetyömaita, kouluja, tietyömaita, ratatöitä ja Ruotsi. Kun yksi vanhainkoti paloi asukkaineen, allekirjoittanut sai yötyön valvomaan, ettei samaa pääse tapahtumaan. 

Itseluottamusta ei  alunperin ollut paljon meistä kenelläkään, mutta kun mentiin kokeilemaan ja käytiin armeija, niin kummasti sitä jokainen tai melkein jokainen selvisi. Yhteiskuntakeskustelu syrjäytymisestä näiden kalpeanaama-miettisten ehdoilla lannistaa nuoria ihan turhaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

junakohtaus

Se on helvetin kova lauluntekijä. Oikea taiteilija.

Miksi siltä kysytään ovatko kaikki äxät ihan yy on mulle arvoitus. Pelimanni tilataan soittamaan ja digataan kun se vetää hyvin, mutta ei siltä muuten mitään kysytä.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Miniluv

Yksi hyvä biisi, joka kuunnella oikealta taiteilijalta? Sellainen, jolla on potentiaalia sadan vuoden kulutukseen?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Blanc73

Quote from: junakohtaus on 07.07.2015, 10:43:44
Se on helvetin kova lauluntekijä. Oikea taiteilija.

Miksi siltä kysytään ovatko kaikki äxät ihan yy on mulle arvoitus. Pelimanni tilataan soittamaan ja digataan kun se vetää hyvin, mutta ei siltä muuten mitään kysytä.
Käsittääkseni hän on itse roolinsa valinnut. Musiikin lisäksi hyvinkin innokas poliittinen lausunto-automaatti. Toimittajat saavat häneltä hyväksyttyjä, ns "oikeita" vastauksia ja mielipiteitä, joita on kiva levittää sitten valtakunnan mediassa. Taiteilijan ja toimittajien vilpitön punaviher-symbioosi. Toverit samalla asialla. Suomi kuuluu afrikkalaisille ja tietysti kaipuu luokkataisteluun, sitä ei voi vähätellä.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Eino P. Keravalta

Quote-Eräs nainen toi keikan jälkeen miehensä bäkkärille ja selitti, että mies oli rehabilitoitunut uusnatsi Joensuusta. Mies oli osittain mun musiikkini takia muuttanut elämäänsä, oli lapsia, monikulttuurinen ystäväpiiri ja niin edelleen. Äijä veti paidan pois, sillä oli tatuoituna hakaristit ja SS-tunnukset. Aika kreisiä. Tämä kertoo, kuinka pallohukkaisia ihmiset voivat olla. Mutta toivoa ei saa menettää.

Tämä oli hyvä!

Nauroin yksin ääneen täällä tuolle pahkasikamaiselle pläjäykselle!

Miettinen on ymmärtänyt itsensä väärin: ei hän muusikko ole eikä yhteiskunnallinen ajattelijakaan - näihin hommiin eivät lahjat riitä lähellekään. Sen sijaan hän on erinomainen narri ja tahaton stand up-koomikko!

Sanon ihan vakavissani, että jos Miettisen Karri ja Rosenbergin Tiina tulisivat jonnekin klubille pitämään esitelmän, menisin oitis kuulemaan: saisi nauraa vääränä houreilleen. Ja kahta hauskempaa asiasta tekisi se, että nämä tyypit esittävät juttunsa ihan pokkana ja vielä moraalista tuohtumusta osoittaen. Tuollaiseen syväulottuvuuteen ei tavallinen stand up-koomikko yllä!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Bwana

Nythän on niin, että esimerkiksi afrikkalaiset (onpas muuten yleistys) noin ylipäätään pitävät noita "eheytymään" tulevia valkonaamoja aivan housuina ja pelleinä. Siis sellaisia larppaavia kalkkkipoikia ja -tyttöjä, joilla ei ole mitään muuta annettavaa Afrikalle kuin mukanaan kuljettamansa massit ja perseensä. Ja niitä Afrikanmatkaajiahan Karri tuossa haastattelussaan tarkoittaa.

En ymmärrä miten suomalainen "persu" pitäisi Afrikassa "valaistua". Pitäisikö "persun" ryhtyä kotiin palattuaan Härski Hartikaisen mallin mukaan maksimoimaan kurjuuttaan ja alentaa palkkaansa kolmeensataan markkaan? Tuon elokuvahistorian klassikon tuntevat muistavat varmaankin hra. Hartikaisen kokeilun johtopäätöksen/lopputuleman.

Afrikkalaisilla on, myönnetään, oma leppoisampi suhtautumistapansa ympärillä vallitsevaan kaaokseen/kurjuuteen. Mutta: Vaikka katsoisimme tuota elämänasennetta syynä tai seurauksena, se ei poista sitä faktaa että Afrikassa on ylitsevuotavan paljon kurjuutta.

Joo, on totta että kurjuutta nähdessään ihminen saattaa ruveta ajattelemaan asioita. Yleensä tuossa tilanteessa normaalilla järjellä varustettu ihminen ryhtyy miettimään seurauksille syitä eli deduktion kautta. Induktiivista päättelyä käyttämällä päästään samoihin johtopäätöksiin, jos siis päättelijä on rehellinen. Millään rehellisen ajattelun mittarilla Afrikan nykyongelmia ei voida sälyttää muiden kuin afrikkalaisten ja heidän elämäntapansa/ajattelunsa syyksi.

Ok, kyllähän historiasta on kaivettavissa paljonkin "valkoisen miehen taakkaa" mutta nyky-Afrikan kanssa sillä ei ole oikein enää mitään tekemistä. Suurin yksittäinen virhe valkoisien taholta taisi nykypäivään peilaten olla länsimaisten kaltaisien poliittisten puolueiden esittely afrikkalaisille. Niiden kautta tribalismi ja bwanailu siirtyi afrikkalaiseen valtiotason päivänpolitiikkaan. Tästäkin on kuitenkin jo sata vuotta.

Summa summarum: Karri haluaa kaaoksesta syntyneen laissez-faire ajattelun rantautuvan enenevässä määrin Suomeen. Tuon ajattelun pohjimmaisena ideana on yksilön fatalistinen suhtautuminen elämänsä ongelmiin. "Asiat nyt vain ovat näin ja niiden kanssa pitää vaan elää." No, tämähän on tavallaan yksilön kannalta ihan hyväkin ajatustapa. Kurjuutta se ei kuitenkaan tule poistamaan. Itse asiassa Karrin "valaistuminen" on yhteiskunnallista passivoitumista ja asioiden jättämistä muiden huoleksi.

Miksi Karri afrikkalaisia koitetaan kovasti opettaa pois tuosta heidän ajattelutavastaan?
Nkosi sikelel' Afrika.

Blanc73

Quote from: PalefaceMies oli osittain mun musiikkini takia muuttanut elämäänsä,
Kieltämättä itseänikin huvitti tuo lause. Ei mikään turhan vaatimaton räpättäjä. Eheyttää uusnatseja ja kiljuskinejä. Melkoinen sälli.
Tämä sanonta tuli mieleeni:
"Se joka itsensä ylentää, alennetaan"
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Lalli IsoTalo

Quote from: koli on 06.07.2015, 23:35:33
Quote... vierailemalla Afrikassa persukin voi eheytyä.
http://reunamedia.com/aukeaako-tie-jos-sita-raivaa-luova-tuho/

Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pauli_VahteraVuonna 2003 Vahtera aloitti reppumatkailun kaikkialle maailmaan, useimmin Afrikkaan. Sadaskahdeskymmenes maa oli vuonna 2014 Islanti. Matkustamiseen liittyi myös maratonharrastus: Vahtera on juossut kahdeksan maratonia seitsemässä eri maassa.

(http://static.mvlehti.net/uploads/2015/04/Pauli-Vahtera-Ugandassa.jpg)
Pauli Vahtera: Rakastan Afrikkaa ja afrikkalaisia, mutta en halua tuoda Afrikkaa Suomeen. Minulle monikulttuuri on elämistä ihmisten parissa heidän omissa kulttuureissaan.
http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2015/04/05/matkaopas-suvaitsevaisille/
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Eino P. Keravalta

Lapsiakin uusnatsi oli saanut vasta eheytymisensä jälkeen, kertoo Paleface.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kumkvatti

Quote– Se on 1900-lukulainen ajatus, että minä rakennan itselleni ja rakkailleni hyvinvointia, eikä minulla ole vastuuta planeettaa tai muita ihmisiä kohtaan. "Jokainen on oman onnensa seppä", siihen nämä uskovat. Tulee mieleen ajatus kognitiivisesta dissonanssista: kun itsevalhe oikein toimimisesta on moninkertainen, ei sitä voi oivaltaa. Ehkä fuula paljastuu painajaisunessa Jyrki Kataiselle. Ehkä hän herää hiestä märkänä joku yö. Mutta hänen on pakko painaa takaisin alitajuntaan ajatus siitä, että kulutuskulttuuri on kestämätön, ja jatkaa vanhaan malliin.

Hahaa, ei tuntunut Kataisenkaan vastuunkanto missään, kun oli aivan vääränlaista vastuuta. Hervotonta.

Fincum

Quote from: M on 07.07.2015, 10:30:54
Quote from: tuo mies on 07.07.2015, 08:56:00
Paleface on jo vanha mies. Ehkä enempi ura alkaa olla tulevaisuudessa yhteiskunnallisen vaikuttamisen parissa.

Lautakunnan varamies? Parhaimmillaan varavaltuutettu.

QuoteSuomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuosi
Juhlavuoden valmisteluorganisaatio
...
muusikko Karri Miettinen (taiteilijanimi Paleface)
...
http://vnk.fi/suomi100
>:(
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

Bwana

Taiteilija Miettiselle sopinee vallan mainiosti se, että "jengi" ei enää enenevässä määrin usko olevansa "oman onnensa seppiä". Sellaiseen laumaan taiteilija Miettisen pseudo-tiedostavan sosialismin saarnaaminen uppoaa kuin mora nuoren eläkeläisen kylkeen Vermon parkkipaikalla.

Edellisellä sukupolvella oli timoharakkansa ja oskupajamäkensä. Sitä edellisellä Pelle Miljoonat ja muut Hassisen Koneet. Sitä edellisellä Halkolat, Chydeniukset ja KOM-teatterit.

Ei mitään uutta auringon alla.
Nkosi sikelel' Afrika.

Elcric12

Quote from: Lalli IsoTalo on 07.07.2015, 11:23:13

Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pauli_VahteraVuonna 2003 Vahtera aloitti reppumatkailun kaikkialle maailmaan, useimmin Afrikkaan. Sadaskahdeskymmenes maa oli vuonna 2014 Islanti. Matkustamiseen liittyi myös maratonharrastus: Vahtera on juossut kahdeksan maratonia seitsemässä eri maassa.

Pauli Vahtera: Rakastan Afrikkaa ja afrikkalaisia, mutta en halua tuoda Afrikkaa Suomeen. Minulle monikulttuuri on elämistä ihmisten parissa heidän omissa kulttuureissaan.

Mikäs tässä viestissä oli pointtina?

Aukusti Jylhä

Quote from: Elcric12 on 07.07.2015, 12:40:09
Quote from: Lalli IsoTalo on 07.07.2015, 11:23:13

Mikäs tässä viestissä oli pointtina?

Electricmanille aivojumppaa.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

IDA

Veikkaan viettäneeni Afrikassa enemmän aikaa kuin Paleface, enkä ollut edes rikas, länsimainen turisti, kuten hän todennäköisesti matkallaan oli. Silti olen persu.
qui non est mecum adversum me est

CaptainNuiva

Quote from: IDA on 07.07.2015, 12:52:38
Veikkaan viettäneeni Afrikassa enemmän aikaa kuin Paleface, enkä ollut edes rikas, länsimainen turisti, kuten hän todennäköisesti matkallaan oli. Silti olen persu.

Jos lasken yhteen kaikki P-Afrikassa viettämäni päivät niin myös niistä tulee melkoinen tovi mutta sen sijaan että olisin eheytynyt, menin matkojeni takia vain enemmän rikki  :'(
Voi Palaface auta, mitä tehdä !
Matkustinko väärin?
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Jukka Wallin

Olen vieraillut kaksi kertaa Etelä-Afrikassa. Ensimmäisen kerran 1989 ja toisen kerran vuonna 1990. Tänä päivänä Johannesburg on niin pahasti rappiolla, että hämmästyttää kuinka nopeasti se saadaan tuohon kuntoon. Rhodesia on myös rappion kierteessä...  Kaikkialla missä mustat on enemmistönä rehottaa vain huumekauppa ja rappio..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: CaptainNuiva on 07.07.2015, 12:58:47
Jos lasken yhteen kaikki P-Afrikassa viettämäni päivät niin myös niistä tulee melkoinen tovi mutta sen sijaan että olisin eheytynyt, menin matkojeni takia vain enemmän rikki  :'(
Matkustinko väärin?

Minä taas asuin Etelä-Afrikassa (työkomennuksella olevan) vaimoni luona muutaman viikon, ja rikki menin minäkin!
— Missä N, siellä R

EwithAllinPoe

Niin, en tiedä miksi pitäisi mennä merta edemmäs riekaloitumaan, kun voi mennä Lappiin eheytymään. Eiköhän sielläkin muutama kururäppi synny.
Sydänmesi kuuluu minulle.

Bwana

Quote from: Lalli IsoTalo on 07.07.2015, 13:14:44
Matkustinko väärin?

Minä taas asuin Etelä-Afrikassa (työkomennuksella olevan) vaimoni luona muutaman viikon, ja rikki menin minäkin!

Suvakki sanoisi tähän "vaimon vika".

Itsehän olen eheytynyt Afrikassa viettämieni kahdeksan vuoden aikana valtavasti. Se on ollut niin pitkä aika, että umpiluisinkin suvakki pystyy sen käsittämään. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä, anekdoottia anekdootin perään suoltaen vaientaa edes jossain määrin loogisuutensa säilyttäneen moku-uskovaisen, joita silloin tällöin edelleen tulee julistamaan minulle "totuuttaan" Saharan eteläpuolisesta Afrikasta. Jopa nämä suvakit kykenevät näkemään anekdoottien virrassa jatkumon jos se vain tulee esitettyä suvakille sellaisen ihmisen toimesta, jota suvakki ei yksinkertaisesti pysty "faktoillaan" haastamaan ja jonka suvakki todella uskoo nähneen sen kaiken omilla silmillään useassa Afrikan maassa.

On tosin sellaisiakin suvaitsevaisia, jotka uskovat papereihinsa enemmän kuin minuun/"meihin". Näiden juttujahan me lehdistä luemme ja niille nauramme. Niinkuin nyt tälle Miettiselle. On ollut mm. yliopiston luennoivaa professoria, joka silmät kirkkaina väitti luennollaan Ugandan naisten synnyttävän vuonna 2018 keskimäärin enää kaksi lasta per akka. Hänelle ei kelvannut totuus 6,jotain edes ugandalaisten itsensä osoittamana.

Huomautan myös tähän, että en kuuna kullan valkeana kuvittele tietäväni Afrikasta pintaraapaisua enempää. Länsi-Afrikasta en tiedä edes sitä. Tuo pintaraapaisu on kuitenkin ollut varsin tehokas.

Eläköön Afrikka ja sen eheyttävä vaikutus.
Nkosi sikelel' Afrika.

J.M

Nämä ovat aina yhtä hellyyttäviä purkauksia, joissa kerrotaan milloin persuille ja milloin rasisteille kuinka pitää ajatella. Karri on umpivasemmistolainen besserwisser, jolle ei kelpaa, vaikka jokainen persu kävisi Afrikassa ja kertoisi kokemuksistaan, jos ne kokemukset eivät vastaa hänen Africa-is-the-best-ajatteluaan. Mitähän jos Karri pitäisi ihan omista asioistaan huolta. En minäkään kerro Karrille, mitä hänen pitää ajatella. Hän saa olla aivan vapaasti kritiikitön Afrikka-fani, omilla rahoillaan ja niin, ettei Afrikka tule tänne hoodeille, mihin sitä ei haluta. Suurin osa suomalaisista kun ei halua Afrikasta muuta kuin korkeintaan ilmaston.

P.S. Jos en aivan sekoa, en ikinä laita jalkaani Afrikan maaperälle, ainakaan sen muslimienemmistöiselle alueelle.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

jkl

Olis kiva että ainakin ne Tapanilan raiskaajat pääsisivät Palefacen kanssa sinne eheytymään. Menolippu.

Professori

Quote from: Lalli IsoTalo on 07.07.2015, 13:14:44
Matkustinko väärin?

Olen siellä käynyt minäkin - ja silti kirjoittelen tänne ja blogiini.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Yhteisöjäävi

"Jos et diggaa mun biiseist vastaan anteeks hei mut nää ei oo biisei nää on poliittisii pamflettei" -Paleface: Mull' on lupa

Noh. Kaiketi anarkistovasemmiston edistämässä uuskielessä "poliittinen pamfletti" taipuu kattamaan myös riimittelyn, joka on pantu kokoon nipusta perustelemattomia mielipiteitä, kasasta pahantahtoista leimaamista, vyyhdestä todellisuudelle vierasta idealismia sekä läjästä moralistista moraalisäteilyä. Näistä aineksista keitellyn sopan voimalla jaksaa hyvin esimerkiksi puolustella itsenäisyyspäivän virallista vandalismia: "tuntemattoman sotilaan maas kasvot peitettynä onks mitään sopivampaa - ei" (tämäkin lainaus yllä mainitusta kipaleesta).

IDA

Quote from: elven archer on 07.07.2015, 01:52:03
Paleface ei tajua sitäkään, että valtioiden rajoja tarvitaan pitämään ne kaikista äärimmäisimmät konservatiivit pois täältä. Hänen ideologiansa noudattaminen ei edistäisi liberalismia, vaan tuottaisi ennen näkemättömän konservatismin hyökyaallon. Hänen pitäisi se tietää, kun kerran on matkustellut kehitysmaissakin, mutta jostain syystä nämä tietyt tyypit eivät tunnista sitä konservatismia sieltä.

Nämä palefacet tarkoittavat liberaaliudella sitä, että valtio, mieluiten globaali sellainen, hallinnoisi lainsäädännöllä kaikkea aivan yksityiskohtia myöten. Konservatismin he sen sijaan kuvaavat vahingossa aika klassisen oikein olettaessaan sen olevan sitä, että ihmiset paikallisesti saisivat mahdollisimman vapaasti tehdä itseään koskevia päätöksiä. Ja sitä he tietysti vastustavat, koska tasa-arvo, ilmastonmuutos, afrotanssi, Nicki Minjai jne...

alussaolisana

Kun nyt Palenaama on ottanut missiokseen eheyttää persuja, niin sanotaan nyt sananen hänestä muusikkona. Hän on versioinut mm. seuraavat klassikot:

Miltä meno maistuu (Walk on the wild side) https://www.youtube.com/watch?v=TXHRtrPjCIM
Vertailuna alkuperäinen Lou Reed https://www.youtube.com/watch?v=4wNknGIKkoA

Working class hero https://www.youtube.com/watch?v=ydFob2Rxmjg
Sitten John Lennon https://www.youtube.com/watch?v=4lKwXwU5iWs

Enuff said? Tulee mieleen Kanye West esittämässä kappaletta Bohemian Rhapsody https://www.youtube.com/watch?v=bzNXfsJRijg
Itsekritiikki on lahjakkaiden ihmisten pahe. Musiikilliset ja poliittiset wanna beet eivät siihen sorru.

Lisäksi hän on käsittääkseni "säveltänyt" kappaleen Helsinki Shangri La https://www.youtube.com/watch?v=ZGTLu8q8ydg
Tapio Rautavaara Mannakorven mailla https://www.youtube.com/watch?v=mHP_9j2Cx3M
Täydellistä tuubaa olevien mukaälykkäiden sanojen vastapainoksi Karri onneksi laulaa tämän biisin nuotilleen.

Räppiosastosta olen hieman huono puhumaan, koska noin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että Rap is like scissors, it always loses to rock. Sitä vastoin hyvä kaverini, joka tekee räppiä ja äänestää Vasemmistoliittoa on täysin samaa mieltä minun kanssani Palenaaman musiikillisesta annista myös tällä osastolla.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

IDA

Quote from: alussaolisana on 07.07.2015, 14:18:36
Lisäksi hän on käsittääkseni "säveltänyt" kappaleen Helsinki Shangri La https://www.youtube.com/watch?v=ZGTLu8q8ydg
Tapio Rautavaara Mannakorven mailla https://www.youtube.com/watch?v=mHP_9j2Cx3M
Täydellistä tuubaa olevien mukaälykkäiden sanojen vastapainoksi Karri onneksi laulaa tämän biisin nuotilleen.

Näiden kahden version välisesestä jännitteestä voisi saada aikaiseksi paljonkin asiallista sanottavaa, mutta tyydytään nyt tässä vain toteamaan kuinka ennen kaikki oli paremmin :D