News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Abdirahim "Husu" Hussein: Hallituksen irtisanouduttava rasismista, vihapuheesta

Started by koli, 31.05.2015, 16:47:33

Previous topic - Next topic

Veikko

QuoteHusun fb päivityksessä pelottava kysymys "Mitä jos ne plus 16 000 meikälaista päättäisi lähteä Suomesta tänään?

Pääkaupunkiseudun sosiaalimenot alenisivat huomattavasti ja moni sosiaalihuollon virkailija huomaisi olevansa aivan toimetonna. Poliisin ja vartioliikkeiden työtaakka helpottuisi myös huomattavasti pääkaupunkiseudulla. Koulujen järjestyshäiriöt vähenisivät myös merkittävästi ja luokkien oppimistulokset paranisivat.

Oman kaupunginosani ja oman korttelini järjestyshäiriöt vähenisivät ainakin puolella ja katuväkivalta sitäkin enemmän. Samoin alueella olevien kiinteistöjen ja niiden piha-alueiden nykyinen siivottomuus alenisi aivan dramaattisella tavalla, kuten myös kiinteistöjen sisäiset järjestyshäiriöt. Alueellinen kustannussäästö olisi yhtä huomattava kuin alueen viihtyvyyden ja turvallisuuden lisääntyminen.

Kaikkiaan siis: turvallisuuden lisääntyminen ja kustannuksien säästö olisi kerrassaan merkittävää sekä pääkaupunkiseudun mittakaavassa että varsinkin somalien nykyisin asuttamissa kaupunginosissa. Loistava ehdotus, Husu! Kiitos! Milloin se toteutetaan?
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

ISO

Ei sais lietsoa vihapuhetta lupailemalla asioita jotka ei sit toteudukaan, niin kuin tämä somalien kotiinlähtö.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

foobar

Itse kiittäisin tapahtumasta niin vireillepanijoita kuin osallistujiakin. Se tosin edellyttäisi osanottajien olemassaoloa; en ole ollut pidättelemässä hengitystäni odotellessani Husun kosmopoliittia vaellusta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Reinhardt42

Kuten jo lukemattomat kerrat aikaisemminkin, jälleen mokurälssin uskomaton härskiys jaksaa hämmästyttää. Mää en totu tähän näköjään koskaan. Jätkä on jumalauta hädintuskin lukutaitoinen ikänsä julkisella puolella app. 80 äo:lla hääräävä mokuporukan palkkaama syöttiläs ja mitä ilmeisimmin edustaa kansakuntansa terävintä kärkeä. Uhkailee sitten että mikäli kaikilla mittareilla miinusmerkkinen maanmiesjoukkonsa lähtisi isiensä maille niin vittu täällä jäätäisiin kaipailemaan ja Suomi menettäisi jotain kallisarvoista.
Ei jumalauta mistä tota pokkaa riittää.? Oikeasti ,osaako joku selittää. Toisaalta käy jo vähän kateeksi kun itse ei edes unissaan keksisi moisia sikamaisuuksia mitä tämä jengi laukoo vakavalla naamalla ja lehdet vielä julkaisee.
Nimimerkillä: itse itsensä yksityiselle puolelle työllistänyt yrittäjä ja veronmaksaja 12 tunnin työpäivän jälkeen.
Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

kummastelija

"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Nuivake

Mitä saadaan, kun yhdistetään kunniakulttuuri ja häpeänkulttuuri?

-No, ainakin yli 16000 verovaroilla elätettävää somalia, jotka uhkailevat poislähdöllä ja media peesaa ja myötäilee.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

koli

Siitä päivästä tulisi kansallinen juhla- ja liputuspäivä, kun 16 000 somalia lähtisi kotiinsa. Korkkaisin kyllä oluen jos toisenkin ja lähtisin torille juhlimaan tuhansien muiden suomalaisten kanssa! Erinomainen avaus Husulta, Suomi tarvitsee lisää juhlapäiviä ja juhlanaiheita tässä talouskurimuksessa.
Mörökölli

Ernst

Quote from: junakohtaus on 21.07.2015, 18:12:14
Quote from: M on 01.06.2015, 20:33:21
Kyllä näitä husuja muita epeleitä menee ja tulee. Olisiko teistä

a) laillista noin henkilörekisterimielessä
b) kohtuullista
c) kiinnostavaa

perustaa näiden mamuikoneiden myöhempien vaiheiden seurantaketju? Missä ovat? Mitä tekevät? Kuka elättää?

Hymy-lehdessäkin haastateltiin asuntovaunussa elävää Laila Kinnusta hänen parhaimpien vuosiensa jälkeen.

Minulla olisi aika montakin nimeä tyrkyllä. Ei Hymyyn vaan tänne, jossa voisimme tehdä merkittävää historiankirjoistusta! Missä muuten on Synergian Silta Ali Q nyt? Sen sillan alla?

Täällä emme tee tätä. Kohta a), ei laillista noin henkilörekisterimielessä.

No ei sitten. Toki voin muistella Alia ja hänen myöhempiä vaiheitaan, kunhan se ei muodosta henkilörekisteriä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Muuttohaukka

Veli Reinhardt42 sen kyllä kiteytti niin, ettteipä jäänyt muuta mainittavaa. Kemin uudet Kismetit jättäisivät jälkeensä vain muutaman työttömän ja johtajattaren jännetuppitulehduskin pääsisi lopulta paranemaan.
Elämäni onnellisin päivä!

Mutta kamalinta on, että tämä oli vain ramadanin jälkeinen, ylenmääräisen syömisen aiheuttama aivopieru.

Ano Nyymi

Quote from: koli on 21.07.2015, 20:17:58
Siitä päivästä tulisi kansallinen juhla- ja liputuspäivä, kun 16 000 somalia lähtisi kotiinsa. Korkkaisin kyllä oluen jos toisenkin ja lähtisin torille juhlimaan tuhansien muiden suomalaisten kanssa! Erinomainen avaus Husulta, Suomi tarvitsee lisää juhlapäiviä ja juhlanaiheita tässä talouskurimuksessa.

Minä menisin kyllä kentälle vilkuttamaan!
Mutta eihän nuo mihinkään lähde, joutuisivat töitä sitten tekemään...

kummastelija

Fennokansallinen mädättämisprojekti on saavuttanut sen pisteen, missä ÄO 80-somaliälymystö kuvittelee että heidän olemassaoleskelunsa on elinehto Suomelle. Ne luulee sitä ihan oikeasti.

Sen verran mitä seurailen yliopistossa olevia suomalaisnuoria, niin yllättävän moni harkitsee tai on jo menossa ulkomaille. Ja tätä tietovuotoa paikataan jonkun p*rkeleen vartiaisen kampanjalla millä rahdataan lukutaidottomia kehitysmaalaisia "Suomen tulevaisuutta pelastamaan".
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Shemeikka

Quotesuomalaisnuoria, niin yllättävän moni harkitsee tai on jo menossa ulkomaille

Ei hätää, useimmat tulevat takaisin. Halu nähdä maailmaa kuuluu nuoruuteen, itsekin olin ahkera ulkomaankävijä pienenä, mutta iän myötä viisastuin. Ne jotka eniten Suomea haukkuvat ja ovat kovaäänisesti maailmalle menossa, ovat jo jouluna koto-Suomessa.

(minä en Suomea koskaan haukkunut, silti piti nähdä mitä tunturin takana on ja takaisinkin tulin)
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

koli

Parempihan se on nuorten ulkomaille mennä, jos Suomesta ei töitä löydy. Saavat työkokemusta ja pääsevät ottamaan vastuuta omasta elämästään. Osa tulee sitten myöhemmin takaisin ja osa jää ulkomaille.
Mörökölli

Antti Kontio

Quote from: Shemeikka on 21.07.2015, 18:41:44
...
Husun Naamakirjan kommenteissa joku englanninkielellä laski "miljoonia" joita Suomen valtio jäisi kaipaamaan ilman somaleita Suomessa ;D

Taisi olla kommentoija tosissaan.
Useita kertoja on tullut esille, että luulevat hyödyttävänsä yhteiskuntaa maksaessaan yhteiskunnan maksamista rahoista veroja.

Kommentoija siis myöntää Suomen valtion säästävän n. 5 x "miljoonia" menettäessään "miljoonia" verorahoja tuon toivottavan paluumuuttoaallon vuoksi.

Quote from: Ano Nyymi on 21.07.2015, 20:28:41
Minä menisin kyllä kentälle vilkuttamaan!
Kannustan olemaan tukkimatta väyliä!
Torilla tavataan!

Reinhardt42

Quote from: kummastelija on 21.07.2015, 20:11:32
^ Nostan stetsoniani.
Tänks. Ehkä mun lapset pyyhkii viä joskus sun isovanhempien tai joittenkin rasistien perseet tai sitten käytetään tarveharkintaa tai otetaan vähän taakkaa ettei kuolla vanhuuteen koko kansa kun hiilijalat tulee ja ikäpyramidi ja eläkepommi  tappaa kaikki vuoden sisään.

Ernst

Quote from: Shemeikka on 21.07.2015, 20:58:30
Quotesuomalaisnuoria, niin yllättävän moni harkitsee tai on jo menossa ulkomaille

Ei hätää, useimmat tulevat takaisin. Halu nähdä maailmaa kuuluu nuoruuteen, itsekin olin ahkera ulkomaankävijä pienenä, mutta iän myötä viisastuin. Ne jotka eniten Suomea haukkuvat ja ovat kovaäänisesti maailmalle menossa, ovat jo jouluna koto-Suomessa.

(minä en Suomea koskaan haukkunut, silti piti nähdä mitä tunturin takana on ja takaisinkin tulin)

Tunnelma on lähtiessä kuin Rampton Birds -bändillä...

https://www.youtube.com/watch?v=XdL_-8WlP7w

Reinhardt42

Eihän tossa mun viimeisimmässä avautumisessa nyt järkee vissiin paljon ollut mutta kun kattoo ammttaiporukan eli journalistien tuotoksia niin ei mielestäni yhtään häpee niille. Vai häh? Mää oon sentään vaan raksametallimiesautonasentajaseppäautokuskimyyjä lukiopohjalta ja pakkoruotsista ämmä eli magna cum cunnilingus. Jonkun vitun Tampereen mediatissiyliopiston käyneen henkilön pitäis kaiken järjen mukaan vetää vähän taitavammin.

-PPT-

Quote from: koli on 21.07.2015, 21:00:40
Parempihan se on nuorten ulkomaille mennä, jos Suomesta ei töitä löydy. Saavat työkokemusta ja pääsevät ottamaan vastuuta omasta elämästään. Osa tulee sitten myöhemmin takaisin ja osa jää ulkomaille.

Jos nettoveronmaksaja muuttaa pois niin se on näiden vapaa liikkuvuus-puolustelijoiden mielestä tuomittavaa; koko mamutussirkuksen pohja rapautuu mitä useampi maksaja häipyy.

kylähullu

Voisin osallistua matkakuluihin jos on varma että
kukaan ei palaa.

valtakunnanpärkhele

Alan jo painattaa paitoja ja lippiksiä

21.7.2015 Nevör Förget
ja
Kiitos ihan vitusti 1991-2015
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Micke90

Tuota allekirjoittajalistaa kun katsoo, ei voi kuin ihmetellä, miten vajaan 17 000 hengen somaliyhteisöllä voi olla noin monta yhdistystä. Ei tuollainen olisi mahdollista ilman veronmaksajien tukea.

Gommi

Aika yksipuolista somalirummutusta kaikki blogitekstit.

Ihan sama kuin itse olisin poliittisesti ehdolla ja kaikki tekstini käsittelisivät sitä, miten tärkeää ja ihanaa filosofia ja siihen suunnatut resurssit ovat.

Kari Kinnunen

Eikös se ole tunnettu asia, että somalit todella osaavat tuon yhdistysten kanssa värkkäämisen. Ovat havainneet, että kaikenlaisille monikulttuurikerhoille valden piikki on auki.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Golimar

Quote from: Kari Kinnunen on 21.07.2015, 23:36:26
Eikös se ole tunnettu asia, että somalit todella osaavat tuon yhdistysten kanssa värkkäämisen. Ovat havainneet, että kaikenlaisille monikulttuurikerhoille valden piikki on auki.

Muistelen että joku Helsingin yliopiston somalitutkija avustaa sivuhomminaan somaleja perustamaan yhdistyksiä.

Reinhardt42

Quote from: dothefake on 22.07.2015, 00:01:40
Ei pidä unohtaa verokikkailua.
Ai millä tavalla? Kun ei maksa olleskaan niin on hyvä kikkailla? Ei kai tähän neuvostoliittoon tee kenenkään mieli niin kauheesti veroja maksaa mut milläs kierrät olit sitten suomilainen tai vähän nokkelampi somali?

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Reinhardt42

Okei. Siitä en mitään kyllä tiedäkään. Olen vasta aloitteleva veronkiertäjä. Tyhmänä
maksan kaikki.

Kyklooppi

Ihmisjäte.

Ernst

Quote from: dothefake on 22.07.2015, 00:11:24
Yhdistyksen veronmaksu on häilyvää.

Kovin harvoin on yhdistyksen maksettava veroa. Kirjanpitoa ei käytännössä seuraa kukaan muu kuin yhdistyksen oma kyylä. Joku onneton meni tämän paljastamaan somaleille.