News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Maria Lohela uusi eduskunnan puhemies

Started by Jouko, 28.05.2015, 17:50:53

Previous topic - Next topic

Martel

Äänestin Maria Lohelaa 2011 vaaleissa, jolloin hän nousi eduskuntaan. Asuin silloin Varsinais-Suomessa, Maria oli Nuivan manifestin allekirjoittaja ja Mestari oli hänelle suosiollinen. Maria oli huolissaan mokutusasioista, mm. asuinpaikkansa Turun Varissuon tilanteesta. Hän on Pohjanmaalta, kuten minäkin. Meillä on jopa yksi yhteinen tuttu, hänen lapsuudenystävänsä Nivalasta.

Maria äänesti 2014 Rosatomin puolesta, mikä sai hälytyskellot soimaan. Jos on valmis tässä kohdin maan kannalta haitalliseen ratkaisuun, niin missä kaikessa muussa? En puhu ydinvoimasta itsestään, vaan voimalan tilaamisesta Venäjän ydinaseyhtiöltä aikana, jolloin kyseinen maa käy aseellista sotaa Ukrainaa vastaan ja ei-aseellista sotaa Eurooppaa vastaan. Persujen yllä oli jo muutenkin palaneen käryä, joten en äänestänyt 2015 vaaleissa ketään (ensimmäistä kertaa elämässäni).

Kuinka maailma muuttuukaan. Tunnustuksellisesta nuivasta tuli ensin hillotolppalainen, sen jälkeen puolueensa pettänyt luopio. Kuten monen muunkin politiikkaan hakeutuvan kohdalla, Marialla ei loppupelissä ollut muuta aatetta kuin valta ja raha. Tähän kohtaan pitäisi kai sanoa jotain ilkeää, mutta kuten yllä kertasin, tein jo surutyöni ennen edellisiä vaaleja. Nyt Lohela on minulle enään vain yksi mätä omena monien joukossa.

JohanNyt

Quote from: Micke90 on 14.06.2017, 19:31:43
Hillotolppasuomalaisten palkkio petturuudesta;

1) kansan halveksunta;

2) puoluekoneiston menetys;

3) puoluetukien menetys;

4) puhemiehen paikan menetys;

5) varapääministeriyden menetys;

6) poliittisen uskottavuuden tuhoutuminen;

7) pienpuolueeksi palaaminen ja

8) vipuvarren menettäminen hallitusneuvotteluissa.

Kannattiko?
Tuossa ei sinänsä ollut mitään substanssia, eli poliittisten tavoitteiden arviointia. No, ei Soinilla olekaan niitä tavoitteita.

Alaric

Quote from: Kivikova on 14.06.2017, 19:13:52
MV-lehden artikkelissa oli, että Maria Lohela oli poistanut bloginsa, koska ilmeisesti haluaa peitellä menneisyyttään. Sain sen kuitenkin kaivettua Googlen välimuistista kokonaisuudessaan. Blogauksia on melkein kymmenen vuoden ajalta, joten arkaa ja mielellään julkaistavaa materiaalia, koska selkäänpuukottajille ei armoa. Jos joku ei ole koskaan käyttänyt Wayback Machinea, niin alla ohjeet ja ei muuta kuin penkomaan. Saadaan savustettua Maria jopa uudesta loikkariryhmästäkin pois. Asiahan on vielä siinäkin mielessä herkullinen, koska Jussi suositteli Lohelaa äänestettäväksi. Petturi jäi kiinni housut nilkoissa. ;D

Tässäpä ohjeet:

Siinä on sivusto: https://archive.org/web/

Hakukenttään: http://marialohela.fi/

Sitten "BROWSE HISTORY"

Ja vóila! Sivut ovat auki!

Sitten vain julkaisemaan arkoja julkaisuja loikkarista. :D Jokaisen pallon kohdalta löytyy uusi sivu. Taisi olla jo vuodelta 2007 asti, eli arkaa materiaalia riittää. ;)

Kyllähän tuolta voisi kaikenlaista jännää löytää, jos olisi aikaa etsiä :D

Kannattaa ehkä laittaa tuohon hakukenttään suoraan http://marialohela.fi/blogi

Tässä eräs hyvin kutkuttava teaser teille ;)

"Onko monikulttuurisuus itsessään niin merkittävä positiivinen asia, että se olemassa olollaan sulkee pois tarpeen käsitellä mahdollisia negatiivisia seuraamuksia, kuten sen, että veronmaksukykyiset lapsiperheet muuttavat lähikuntiin?"

"Minusta on kiusallista asioida alueen ostoskeskuksessa, koska suurin osa muista ihmisistä on useimmiten muita kuin suomalaisia."

"Viime syksynä käydessäni Varissuon terveysasemalla koin oloni hyvin epämukavaksi, kun odotushuoneessa oli lisäkseni vain tummempi-ihoisia miehiä. Yksi heistä tuijotti minua koko odottelun ajan sillä tavalla häpeilemättömästi kuin arabimaissa on tapana..."

https://web.archive.org/web/20080321075231/http://marialohela.fi:80/blogi/

Quote(...)

Erään tutkimuksen mukaan (Heitmeyer 2000) ulkomaalaisosuuden nousu 30 %:iin tietyllä alueella voi käynnistää prosessin, jossa kantaväestö alkaa tuntea itsensä muukalaisiksi eli kokee joutuvansa vähemmistöksi. Varissuo on Turussa ensimmäinen alue, jolla tämä raja on ylittynyt. Tapahtumaketjua kutsutaan myös white flight -ilmiöksi. Sen jälkeen, kun kantaväestö alkaa tuntea itsensä muukalaisiksi, he päättävät tehdä asialle jotain. Koska muita vaihtoehtoja tässä monikulttuuristettavassa ja toiseutta ylistävässä ja nöyristelevässä yhteiskunnassa ei ole, kantaväestö yksinkertaisesti vaihtaa maisemaa.

Onko Varissuolla tapahtunut white flight -ilmiö? Voiko joku sanoa, että sitä ei olisi tapahtunut? Onko asiaa tutkittu sen tarkemmin vai onko sillä edes merkitystä? Onko monikulttuurisuus itsessään niin merkittävä positiivinen asia, että se olemassa olollaan sulkee pois tarpeen käsitellä mahdollisia negatiivisia seuraamuksia, kuten sen, että veronmaksukykyiset lapsiperheet muuttavat lähikuntiin?

White flight -ilmiö on ehkä pelkkää teoriaa. Kuka uskaltaa kysyttäessä myöntää, että tietyltä alueelta poismuuttoa on yhtenä osatekijänä edesauttanut liian suureksi paisunut ulkomaalaisväestö? Jos myönnät, olet rasisti. Jos epäröit vastatessasi, olet rasisti. Parempi siis olla puhumatta asiasta sen enempää.

Minäkin olen alkanut haaveilla muutosta pois Varissuolta. Luulen, että omalta osaltani white flight -ilmiö tulee toteutumaan
. Minusta on kiusallista asioida alueen ostoskeskuksessa, koska suurin osa muista ihmisistä on useimmiten muita kuin suomalaisia. Täällä näkee paljon hunnutettuja naisia sekä pieniä tyttöjä. Etenkään jälkimmäisessä en näe mitään erityisen eksoottista ja kaunista, koska olen sitä mieltä, että Suomessa lapsen pitää saada olla lapsi, eikä kaikissa vastaan tulevissa miehissä eläimellisiä haluja ja seksuaalista värinää herättävä naispaholainen, joka pitää jo pikkutyttönä peitellä piiloon. Olkoot vain mitä hyvänsä kulttuuria, mutta minusta se on kammottavaa. Viime syksynä käydessäni Varissuon terveysasemalla koin oloni hyvin epämukavaksi, kun odotushuoneessa oli lisäkseni vain tummempi-ihoisia miehiä. Yksi heistä tuijotti minua koko odottelun ajan sillä tavalla häpeilemättömästi kuin arabimaissa on tapana, mikäli mitkään nimettöminä nettikeskusteluihin kirjoitetut kuvaukset asiasta pitävät paikkansa. En poistu kotoani myöhään iltaisin, koska alue ei ole välttämättä ihan sieltä turvallisimmasta päästä. On ilkivaltaa, ryöstöjä, pahoinpitelyjä Jotkut ihmiset sanovat suoraan, että ulkomaalaistaustaisten nuorisojoukkioiden käytös on hävytöntä ja pelottavaa. He harrastavat mm. kivitystä, haistattelua ja rasistiksi haukkumista. En ole kiinnostunut kokeilemaan onneani.

Tiedän, että kaikkien niiden, jotka rakastavat monikulttuuria, toiseutta ja erityisesti islaminuskoista toiseutta, ei ole mahdollista muuttaa Varissuolle tai muille vastaaville alueille Suomessa. Siitä huolimatta olen sitä mieltä että heidän kannattaisi ehdottomasti tehdä kaikkensa sen eteen, jotta muutto olisi mahdollinen. Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset edes lapsianne. Teette heille karhunpalveluksen, jos kiellätte heiltä erivärisistä ihmisistä koostuvan maailman ilot, joita ei tarvitsisi enää hakea ulkomailta asti näinä ilmastonmuutoksen aikoina, jolloin lentämistäkin pitäisi boikotoida. Ne ihmiset, jotka uskovat monikulttuuriseen rikkauteen ja monikulttuurin voimavaroihin, tietävät varmaan miten mainitut asiat konkretisoituvat arkielämässä. Luulisi, että he haluavat elää siten, että heillä olisi mahdollisimman paljon tuota rikkautta ja voimavaraa ympärillään. Olen kovasti odottanut, että joku pro-moku näyttäisi mallia tässä asiassa.

(...)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Skeptikko

Quote from: Micke90 on 14.06.2017, 19:31:43
Hillotolppasuomalaisten palkkio petturuudesta;

Osa on istunut sen verran pitkään eduskunnassa, että saa sopeutumiseläkettä tms tuon takinkäännön ansiosta. Lisäksi nuoremmille/Soinille voi olla luvassa jotain palkkiovirkojakin.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Martel

Asiaahan se Maria kirjoitti:

QuoteJoissakin blogimerkintöihini jätetyissä kommenteissa minun on vihjailtu lietsovan pelkoa muslimeja tai islaminuskoa kohtaan. Tässä seuraa paljastus: minun mielestäni islam on pelottava uskonto. Minä pelkään sitä. Minä olen eurooppalainen, tasa-arvoisessa Suomessa kasvanut nainen ja minun mielestäni islam vastustaa kaikkea sitä vapautta ja itsenäisyyttä, niitä oikeuksia ja mahdollisuuksia mitä eurooppalaisella ja suomalaisella naisella on. Minun mielestäni minulla on täysi syy pelätä islamia ja erityisesti islaminuskoisten määrän kasvua. Eurooppalaiset naiset ja miehet pystyvät toimimaan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa yhdessä, koska molemmat hyötyvät vapaasta ja avoimesta toiminnasta. Miehet, joissa varmasti on vanhoillisesti ajatteleviakin, hyötyvät siitä että naiset työskentelevät yhteiskunnassa heidän rinnallaan ja tulokset näkyvät tehokkaissa, moderneissa ja teknologisesti edistyneissä eurooppalaisissa valtioissa. Ajattelevatko muslimimiehet näin? Tukeeko islam ja siihen perustuva yhteiskuntajärjestelmä tätä samaa ajatusta? Yhteiskunta käyttäytyy jäsentensä tavoin. Jos suuri määrä tai enemmistö yhteiskunnan jäsenistä kannattaa ajatusta, jonka mukaan raiskattu nainen on aiheuttanut yhteisölleen häpeän ja pitää siitä syystä tappaa, näin tullaan toimimaan. Tällainen tapahtumaketju on mahdollinen sitten, kun ajatuksen kannattajia on tarpeeksi. Minä en ehkä elinaikanani joudu kokemaan ja näkemään sen seurauksia, mutta entä sinun tyttäresi? Tai sinun poikasi tai tyttäresi tytär?

Tuohon olisi vain tarvinnut lisätä että "Yhteiskunta muodostuu ihmisistä", tai toivottaa Illmanin Mikalle hyvää päivänjatkoa, niin kansanryhmää vastaan olisi kiihotuttu sakkotuomion arvosta.

Ajattelija2008

Maria Lohela tosiaan lopetti Hommaforumille kirjoittamisen heti, kun oli saanut makean puhenaisen tittelin 2015.

Jos Maria Lohela olisi rehellinen ihminen, hän tulisi nyt Hommaforumille kertomaan, mitä hänen psyykessään on tapahtunut, kun hän noin petti äänestäjien luottamuksen. Tosin taitaa olla turha odottaa rehellisyyttä tällaiselta ihmiseltä.

Kyklooppi

Keino päästä pois varissuolta. Sitähän tämä kaikki oli, alusta alkaen.
Ihmisjäte.

Aukusti Jylhä

Quote"Viime syksynä käydessäni Varissuon terveysasemalla koin oloni hyvin epämukavaksi, kun odotushuoneessa oli lisäkseni vain tummempi-ihoisia miehiä. Yksi heistä tuijotti minua koko odottelun ajan sillä tavalla häpeilemättömästi kuin arabimaissa on tapana..."

Jos mikä, niin tuo on kyllä kaikenmaailman elovaarojen mielestä sitä selkeintä rasismia!! Eilen juuri televisiossa toitottivat Uuvatit, että nyt ei tarvitse hävetä edustajien kirjoittelua. No, mitäs fiiliksiä tällainen sitten herättää?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

RP

Quote from: käpykaarti on 14.06.2017, 23:42:28
Quote"Viime syksynä käydessäni Varissuon terveysasemalla koin oloni hyvin epämukavaksi, kun odotushuoneessa oli lisäkseni vain tummempi-ihoisia miehiä. Yksi heistä tuijotti minua koko odottelun ajan sillä tavalla häpeilemättömästi kuin arabimaissa on tapana..."

Jos mikä, niin tuo on kyllä kaikenmaailman elovaarojen mielestä sitä selkeintä rasismia!! Eilen juuri televisiossa toitottivat Uuvatit, että nyt ei tarvitse hävetä edustajien kirjoittelua. No, mitäs fiiliksiä tällainen sitten herättää?

Maria Lohelan webbisivut näyttävät hävinneen. Tuo, mitä lainasit oli vielä Googlen välimuistin mukaan talllessa ainakin kesäkuun yhdeksäntenä.

Nyt webarchiven kautta:
https://web.archive.org/web/20160730040134/http://marialohela.fi/blogi/2008/03/03/varissuolta-vapauteen/
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Uimakoulutettava

Quote from: Alaric on 14.06.2017, 19:09:09
Tähänkin ketjuun tiedoksi:

Lohela tulee hyvin todennäköisesti menettämään paikkansa puhemiehenä ensi vuoden alussa.

Which is nice.

Jäähän Lohelalle vielä periaatteensa.

Ja kunniansa.

Ja blogia lukeneiden äänestäjien luottamus.

Ja lämmin kädenpuristus uudelta vaihtoehtoiselta sankariltaan Timo Soinilta.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Emo

Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:38:19
Quote from: Mika777 on 30.05.2015, 00:27:37
Quote from: Elcric12 on 30.05.2015, 00:23:27
Quote from: Mika777 on 29.05.2015, 21:17:32
Quote from: Leijona78 on 29.05.2015, 21:09:53
Maria Lohela on ollut Hommaforumilla viimeksi paikalla 27.05.2015 klo 08:50:30. Tämä on siis toissapäivänä. Jos Lohela on nykyään täysi suvis ja mokuttaja, kuten jotkut täällä olettavat, pitäisin epätodennäköisenä että häntä kiinnostaisi käydä täällä. Mutta on kuitenkin käynyt.

TV uutiset tuli 30 minuuttia sitten ja siellä selitti että on nyt oppinut suvikiksi ja muuta blää blää blää. 0 pistettä.

Haluaisin tietää minkälaisilla kommenteilla hän nyt leimautui suvismokuttajaksi.

http://areena.yle.fi/1-2397125

Katui syvästi maahanmuuttovastaisuuttaa ja on nyt oppinut että monikulttuurisuus on aikuisten juttu ja homma forumit teineille.

Ihmisen ei ole mahdollista elää maahanmuuttokriittisenä , kyse on oppimisesta ja kehittymisestä.

Kohdassa noin 9 minuuttia. On täysin mahdollista, että Maria Lohela on kusettanut koko hommalaumaa luulemaan itseään nuivaksi, onhan hänen nuivuuttaan täällä epäilty pitkin matkaa männä vuosina. Sopii epäillä edelleen. Ja miettiä, ketä jatkossa äänestää, jos näin osoittautuu.

Huomionarvoista on, että on siinä tapauksessa naruttanut Jussi Halla-ahoakin, vai onko? Onko nuivuutta lopulta olemassakaan? Missään? Muualla kuin kansan parissa? Nythän se nähdään, kääntyvätkö persujen takit ja missä asioissa. Lupaan, että en suvakkipersuja äänestä, käännän selkäni persuille vain kerran.

:o

Piti ihan mielenkiinnosta katsoa vanhasta ketjusta, että mitä olen kommentoinut silloin joskus.

Lisäys: Heh heh... lukekaapas ihmiset miten kommentoitte minulle tuolla pari vuotta sitten, trollittelette jne... Huikeaa kommentointia  :D

Tämähän oli paljastavampi ketju kuin muistinkaan. Maahanmuuttokriittinen palsta?

Muuttohaukka

Quote from: Emo on 28.06.2017, 00:17:02

---
Lisäys: Heh heh... lukekaapas ihmiset miten kommentoitte minulle tuolla pari vuotta sitten, trollittelette jne... Huikeaa kommentointia  :D

Tämähän oli paljastavampi ketju kuin muistinkaan. Maahanmuuttokriittinen palsta?

Kävinpä lukemassa ja olin itsekin Lohelan humuimussa. Sinä, sinä se näit ja toit esille sen, minkä minä näin vasta muutama viikko sitten.

Emo

Quote from: Muuttohaukka on 28.06.2017, 01:23:53
Kävinpä lukemassa ja olin itsekin Lohelan humuimussa. Sinä, sinä se näit ja toit esille sen, minkä minä näin vasta muutama viikko sitten.

En minä tuolloin nähnyt muuta kuin Lohelan haastattelun, mutta kun olen melko epäluuloinen ja kriittinen sen suhteen mitä uskon, en usko ihan mitä sattuu (uskontoviittaus)  :D
Yllätys oli lukea tuota ketjua, muistan kyllä mitä suurinpiirtein olen itse kirjoittanut, mutta en muistanut että saimme noin kylmän vastaanoton näkemyksillemme , me ketkä aloimme epäillä jo ihan alussa tätä Soinin kusetusporukkaa.

No sittemmin olen epäillyt Jussi Halla-ahoakin, se vasta oikein majesteettirikos tällä kriittisellä palstalla onkin!

Muuttohaukka

Quote from: Emo on 28.06.2017, 01:34:10

---
Yllätys oli lukea tuota ketjua, muistan kyllä mitä suurinpiirtein olen itse kirjoittanut, mutta en muistanut että saimme noin kylmän vastaanoton näkemyksillemme , me ketkä aloimme epäillä jo ihan alussa tätä Soinin kusetusporukkaa.

No sittemmin olen epäillyt Jussi Halla-ahoakin, se vasta oikein majesteettirikos tällä kriittisellä palstalla onkin!

Oli itsellenikin yllätys!
JH-a on vielä itselleni korkeassa kurssissa. Toivon totisesti, ettei se kurssi laske.

J. Lannan haamu

Näistä kemuista on vähän vaikea olla ulkona. Vaisto sanoo että on siitä jokunen vuosi kun itsekin Lohelaa ensimmäistä kertaa aloin epäillä...kovemman päälle!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Emo

Quote from: Muuttohaukka on 28.06.2017, 01:44:12
JH-a on vielä itselleni korkeassa kurssissa. Toivon totisesti, ettei se kurssi laske.

Älä muuta sano ja sanopa muuta! Samaa toivon toki itsekin, mutta kaikki on mahdollista.

bencameron

Quote from: Muuttohaukka on 28.06.2017, 01:23:53

En minä tuolloin nähnyt muuta kuin Lohelan haastattelun, mutta kun olen melko epäluuloinen ja kriittinen sen suhteen mitä uskon, en usko ihan mitä sattuu (uskontoviittaus)  :D

Olikohan se Marian blogi kusetus alusta asti? Vai vaihtoiko Lohela matukriittiset näkemyksensä (julkisesti) heti kun oli saatavissa jotain henkilökohtaista etua tuolla tempulla?

Lasse

Quote from: Emo on 28.06.2017, 01:49:25
Älä muuta sano ja sanopa muuta! Samaa toivon toki itsekin, mutta kaikki on mahdollista.

Emo, JH-a ja Junes Lokka, ovat Suomen lukko!
NOVUS ORDO HOMMARUM

Emo

Quote from: bencameron on 28.06.2017, 01:55:21
Olikohan se Marian blogi kusetus alusta asti? Vai vaihtoiko Lohela matukriittiset näkemyksensä (julkisesti) heti kun oli saatavissa jotain henkilökohtaista etua tuolla tempulla?

En osaa muuta vastata kuin että jos mielipiteensä henkilö noin helposti vaihtaa päinvastaisiksi heti tarpeen vaatiessa, niin eivät näkemykset voi olla todellisia. Eli minä sanon että kusetusta alusta loppuun asti.

Emo

Quote from: Lasse on 28.06.2017, 01:56:25
Emo, JH-a ja Junes Lokka, ovat Suomen lukko!

No nyt lievästi liioittelet sentään, ja muutenkin omituinen kolmikko olisimme  :D

Mutta kiitos tunnustuksestasi, osaan ottaa sen oikein ja ymmärrän oman paikkani, joka on nikki Hommalla eikä muuta.

bencameron

Quote from: Emo on 28.06.2017, 01:58:22
Quote from: bencameron on 28.06.2017, 01:55:21

En osaa muuta vastata kuin että jos mielipiteensä henkilö noin helposti vaihtaa päinvastaisiksi heti tarpeen vaatiessa, niin eivät näkemykset voi olla todellisia. Eli minä sanon että kusetusta alusta loppuun asti.
Tuntuu  pitkää suunnittelua vaativalta operaatiolta tuollainen. Tai sitten vain kokeili "kepillä jäätä", urkeneeko ura politiikassa Halla-aho-ilmiön siivellä.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Muuttohaukka on 28.06.2017, 01:44:12

---

Miten ihmeessä Jussi olisi voinut tehdä vieläkin enemmän Homman eteen? :facepalm: :facepalm:

Jussi on onnistunut kaikessa mihin on ryhtynyt täydellisesti eikä ole edes ajanut yhteenkään miinaan mitä matkalle on todellakin kylvetty. Minä uskoin että Jussi katsoi jo tehneensä,ja syystäkin, riittävästi Suomen eteen ja postasinkin moneen kertaan ettei Jussi karauta tänne millään valkoisella Subarulla meitä pelastamaan vaan meidän tulee tehdä se itse. Olihan meillä muitakin; terho, lohela, elo jne :facepalm:

Sitten tapahtui kesäkuun Ihme; Jussin voitto, värisuora puolueen johtoon, paskan itseharjaus.. siis Ihme.

Tämän Ihmeen tuloksena meille on totisesti syntynyt Mestari :'(  ;)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Muuttohaukka

Quote from: Jaska Pankkaaja on 28.06.2017, 04:39:41
---

Miten ihmeessä Jussi olisi voinut tehdä vieläkin enemmän Homman eteen? :facepalm: :facepalm:

Jussi on onnistunut kaikessa mihin on ryhtynyt täydellisesti eikä ole edes ajanut yhteenkään miinaan mitä matkalle on todellakin kylvetty. Minä uskoin että Jussi katsoi jo tehneensä,ja syystäkin, riittävästi Suomen eteen ja postasinkin moneen kertaan ettei Jussi karauta tänne millään valkoisella Subarulla meitä pelastamaan vaan meidän tulee tehdä se itse. Olihan meillä muitakin; terho, lohela, elo jne :facepalm:

---
b>minä

Mitä horiset? En ole mitätöinyt tai väheksynyt Jussin ansioita.  J H-a oli ainoa syy edes kannattaa äänestämällä. Olin jo päättänyt, etten enää äänestele mutta nyt on taas valoa tunnelin päässä.

Turhian facepalmuja liimailet.

Henry69

Emo

Quote from: Henry69 on 28.06.2017, 18:20:24
Maria oli viimeaikoihin asti ok

Ei ollut koskaan maahanmuuttokriittinen, ok saattaa olla edelleenkin muuten.

Java

Lohelaa useamman kerran äänestäneenä olen todella pettynyt, ei koskaan enää..
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

ISO

Jos tuo hallituksessa loisiva uuvattisakki kuvittelee saavansa ensi vaaleissa ääniä enemmän kuin muutaman prosentin verran niin ovat väärässä.

Vanhoja SMPläisiä ei enää juuri ole sen enempää jäljellä, eikä muut tuota roskasakkia äänestä.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

duc

Potkut tuli rouvalle myös persujen kunnanvaltuustoryhmästä:
QuoteTurun Perussuomalaiset erotti puhemies, kansanedustaja Maria Lohelan Turun valtuustoryhmästä heinäkuun alusta alkaen. Yhdistys perustelee torstaista erottamista sillä, että Lohela on eronnut Perusuomalaisten eduskuntaryhmästä ja liittynyt Uusi vaihtoehto -nimiseen eduskuntaryhmään.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Alaric

^ Uuvateille tuttuun tyyliin Lohela voisi seuraavaksi antaa haastattelun, jossa hän kertoo miten Turun perussuomalaiset ovat uhkailleet häntä väkivallalla ja sanoo, että on helpotus päästä eroon tuollaisesta ihmisvihamielisestä puolueesta, jolla ei ole edes ArvopohjaaTM.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Java

Kuka Turun perussuomalaisia nyt johtaa? Käsittääkseni Tuomas muutti Helsinkiin? Oikea päätös kuitenkin.
Älä usko mitään mitä kirjoitan!