News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Maria Lohela uusi eduskunnan puhemies

Started by Jouko, 28.05.2015, 17:50:53

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: Elcric12 on 30.05.2015, 08:42:14
Vai että on suvismokutusta jos haluaa irtisanoutua lausunnosta jossa verrataan muslimeja Mörköön.

Itse asiassa kirjoituksessa ei edes verrattu muslimeja mörköön. Se on ainoastaan lukutaidottoman mediamme tulkinta, joten sitä ei kannata ottaa vakavasti, eikä levittää. Kannattaa, kuten Maria Lohela itsekin totesi, lukea kirjoitus itse. Niin siitä saa oikean kuvan, eikä tarvitse luottaa omaa agendaansa puskevan toimittajan näkemyksiin.
qui non est mecum adversum me est

emmanuelle

Seitsemän vuotta sitten Lohela Varissuolta kirjoitti peloistaan :

"minun mielestäni islam on pelottava uskonto. Minä pelkään sitä. Minä olen eurooppalainen, tasa-arvoisessa Suomessa kasvanut nainen ja minun mielestäni islam vastustaa kaikkea sitä vapautta ja itsenäisyyttä, niitä oikeuksia ja mahdollisuuksia mitä eurooppalaisella ja suomalaisella naisella on. Minun mielestäni minulla on täysi syy pelätä islamia ja erityisesti islaminuskoisten määrän kasvua"

Seitsemässä vuodessa perussuomalaisista on tullut hallituspuolue ja Lohelasta on kasvanut eduskunnan puhemies. Hän on jättänyt pelon taakseen ja kopsauttelee määrätietoisesti nuijallaan minuutin puheenvuoroja niin Nasimalle kuin Yanarillekin.

Lohelan lailla minäkin näen Suomen muuttuneen seitsemässä vuodessa. Toivottomalta vaikuttanut ruotsiintuminen tullee vähintäänkin hidastumaan uuden eduskunnan kokoonpanolla. Kops!

dothefake

Entäpä, jos Lohelan mielipiteet ovatkin muuttuneet, mutta jyrkempään suuntaan. Hän on ottanut opikseen silloinkin, muttei nykyisessä asemassaan voi sitä sanoa suoraan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

uffomies

Tässä nähdään miten vaikeaa oikea demokratia voi olla. Vallassa ollessaan on helppoa arvostella muiden maiden tapahtumia, miten epädemokraattisia valtiot ovat. Sitten omassa maassa tapahtuukin niin että äänestäjät eivät olekaan samaa mieltä kuin sinä. Valtaan pääseekin ihmiset joita olet halveksunut ja et ole kunnioittanut. Käyttäytyykö sosiaalidemokraatit/vasemmisto tässä tilanteessa kuten demokratiassa pitää? Ei vaan epädemokraattisesti yrittävät vaikuttaa toimintaan (itse siis lasken Ruotsin tapaisen porukan blokkaamisen epädemokraattiseksi ja vasemmiston käyttäytyminen tätä muistuttaa). Eikös tässä(kin) asiassa pitäisi antaa PS edustajille demokratian suoma rauha tehdä töitä, puuttua asioihin kuten oppositiossa tehdään? 4 vuoden päästä äänestäjät tekevät kyllä johtopäätöksensä itse kunkin kohdalla miten asiat hoidettiin? Jos Louhela ei tee hommiaan hyvin niin äänestäjät ei äänestä, yksinkertaista. Minusta esimerkiksi Hakkarainen on esimerkkinä henkilöstä joka ehkä poliittisen eliitin mielestä ei välttämättä ole hyvä poliitikko mutta jolla on eittämättä äänestäjien vankka tuki jatkaa työtään. Kansa on äänestänyt, edustajat valittu, pulinat pois, Suomi on demokratia sosdemit & vasemmisto!!!
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Faidros.

Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Elcric12

Quote from: IDA on 30.05.2015, 08:45:47
Quote from: Elcric12 on 30.05.2015, 08:42:14
Vai että on suvismokutusta jos haluaa irtisanoutua lausunnosta jossa verrataan muslimeja Mörköön.

Itse asiassa kirjoituksessa ei edes verrattu muslimeja mörköön. Se on ainoastaan lukutaidottoman mediamme tulkinta, joten sitä ei kannata ottaa vakavasti, eikä levittää. Kannattaa, kuten Maria Lohela itsekin totesi, lukea kirjoitus itse. Niin siitä saa oikean kuvan, eikä tarvitse luottaa omaa agendaansa puskevan toimittajan näkemyksiin.

Kyllähän siinä nimenomaan sanotaan että islam ja islamilaiset ovat niitä todellisia mörköjä ja että vieläpä ulkoisesti muistuttavat Mörkö -satuhahmoa. Miten tuon kirjotuksen voi muutoin tulkta?

Evitafani

Muslimien tunteisiin tämäkin ketju taas vääntyi. vMp.

No JOS muslimit voisivat ensiksi pyytää anteeksi sitä, mitä he ovat nuorille tytöilleen ja naisilleen silpomisen ja kaiken muun, niin fyysisen kuin henkisen väkivallan johdosta vuosisatoja aiheuttaneet,  NIIN

EHKÄ

mä pyytäisin anteeksi, etten ole jo aikaisemmin tajunnut äänestää Lohelan tapaisia kunnon suomalaisia.

On olemassa Rotu ja Uskonto: Sinivalkoinen. Heille on tunnusomaista siniset silmät ja vaalea iho. Ja Isänmaanrakkaus. Taisteluun sen puolesta olen valmis ihan mihin ja koska tahansa.

Jaakko Sivonen

Quote from: Faidros. on 30.05.2015, 09:09:50
Lohela just nyt TV1  !!!

"En kadu sen kirjoittamista; en aio poistaa sitä", kommentoi Lohela vuoden 2008 kirjoitusta.

Eiköhän tässä ollut riittävästi aiheesta. Mutta tuskinpa kaiken maailman emot ja mika777:t ovat tyytyväisiä ennen kuin Lohela toistaa kirjoituksen sanasta sanaan valtiopäivien avajaisissa...
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

John Johnson

Quote from: MW on 30.05.2015, 02:29:15
Quote from: B52 on 30.05.2015, 02:26:34
Veikkaan ettei ihan vähään aikaan näy tällä palstalla, eikä pidätkään näkyä.

Aivan oikein, ei pidäkään. Eri hommat nyt. Sama mimmi.

Ainahan Maria voi kirjautua palstalle jollain trollialtterilla ja sitten kertoa niitä neekerivitsejä :D

Eilinen oli kyllä varsin mainio uutispäivä. Tsemppiä Lohelalle!
You cannot say Happiness without saying Penis.

I went to the bank the other day and asked the lady behind the counter to check my balance, so she pushed me!

Faidros.

Nyt kun olen Lohelan esiintymistä enemmän seurannut ja kirjoituksia lukenut, olen täysin vakuuttunut, että puhemiehen palli meni oikealle henkilölle.
Loistavasti vastaili äsken toimittajan provoihin uuden pestinsä mukaisesti.
Voi olla, että mieskansanedustajat eivät ole nyt niin paljon poissa istuntosalista? :roll:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Nuiva kansalainen

Hienoa Maria! Pysy tiukkana. Omien mielipiteiden sanomisessa ei ole mitään kaduttavaa eikä anteeksipyydettävää. :)
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

valkovuokko

Oli ilo katsella ja kuunnella Maria Lohelan haastattelua lauantain aamuTVssä.  Maria ei kieltänyt entisiä mielipiteitään, joiden pohjalta äänestäjät ovat valinneet hänet Eduskuntaan.
Toisaalta hän viisaasti totesi, että puhemiehen asemassa hän ei voi nyt ottaa kantaa yksittäisiin asioihin samalla tavalla kuin kansanedustajaehdokkaana.

Puhemiehen tehtävänä on huolehtia siitä, että kansanedustajien erilaiset mielipiteet tulevat kuulluiksi. Eduskunta sitten äänestää, mikä mielipide voittaa.

Hienoa valinta puhemieheksi.

Elemosina

Täytyy sanoa että Teuvo Hakkaraiselle pointsit siitä että meni niiden neljän-viiden mielenosoittajan luo juttusille. Ja Teuvoa itseääkin on rasistiksi ja ties miksi kutsuttu mediassa.
Kumma kyllä tyttöset eivät pelästyneet ja lähteneet karkuun.

Maria Lohelan valinta puhemieheksi oli loistava asia. Tulee olemaan ainakin alkuun todella vaikeaa suvisleirille ja näköjään eritoten kahdelle maahanmuuttajataustaiselle kansanedustajalle. Jos he jatkavat lausuntojaan moiseen tapaan, tuskin enää toista neljän vuoden pestiä tulee.

Tämä tilanne [Perussuomalaiset hallituksessa] on uusi niin hommalaisille kuin medialle ja viherpunasuvakistolle. Sen verran olen yksityisellä puolella nähnyt johtajiston touhua että olen oppinut että kaikkia asioita ei voida sanoa suoraan vaikka selvä tavoite johonkin suuntaan on olemassa. Tavoitteen itsensä vuoksi. Itse yritän pitää tämän mielessäni kun luen oppositioon itsensä liittäneen median juttuja yhdestäkään Perussuomalaisesta ja heidän sanomisistaan siellä sun täällä.

Medialle tämä on myös oppimisen paikka. Nyt se ns. objektiivisuus lopullisesti punnitaan. Viime hallituksen aikaan eivät olleet juurikaan opposition asialla [oma subjektiivinen käsitykseni] mutta nyt nostavat esiin oppositioon jääneiden juttuja ja pihinöitä, mutta eivät uskalla haastaa opposition esittämiä väitteitä samalla tavalla kuin viime hallituksen aikaan. Johtuisikohan siitä että Perussuomalaiset ovat nyt hallituksessa eikä oppositiossa.

Media niittää itse kylvämäänsä viljaa. Media itse pöyristeli/liiotteli/tekemällä teki Perussuomalaisista rasistipuolueen, itse pääpahan, natsi-Saksan pahuuden edustajan. Median edustajat toivat esiin oman puoluetaustansa, käyttivät asemaansa hyväksi demonisoimalla yhden puolueen.

Miten nyt edetään? Vieläkö demonisointi jatkuu vai joko voitaisiin siirtyä objektiivisempaan uutisointiin?

Vielä kerran, onnittelut Maria Lohelalle ja toivon että hän kykenee pitämään päänsä kylmänä ja jatkamaan valitsemallaan linjalla.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Leijona78

Voi YLE:n toimittajan pettymystä ettei saanut irti sitä mitä nimenomaisesti-ja vain-halusi. Pidin toimittajan inttämistä ja pakonomaista tarvetta saada pahoittelu vastenmielisenä, mutta tuohan on vain YLE:n normaalimeininkinä. Kuuntelin, en katsonut, muuten. En tiedä toimittajan ilmeestä mitään.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Kaptah

Tsemppiä Marialle. Vuosien takaiset kirjoittelut olisi voinut ehkä tehdä vähän skarpimmallakin tyylillä, mutta tehty mikä tehty ja mitä vähemmän asiaa kommentoi, sitä parempi. Menneisyyteen ei voi vaikuttaa, nykyisyys näyttää erinomaiselta eli valtakunnan kakkoshomma plakkarissa, tulevaisuuteen taas voi vaikuttaa.

Harmi ettei oikein voi osallistua päivänpolitiikkaan, mutta parasta mainosta nuiville persuille on nyt hoitaa homma mahdollisimman ammattimaisesti, skarpisti ja tasapuolisesti ja jättää ruikuttajat ruikuttamaan. On selvää kenen laariin se sataa.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Mika777

Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2015, 09:25:03
Quote from: Faidros. on 30.05.2015, 09:09:50
Lohela just nyt TV1  !!!

"En kadu sen kirjoittamista; en aio poistaa sitä", kommentoi Lohela vuoden 2008 kirjoitusta.

Eiköhän tässä ollut riittävästi aiheesta. Mutta tuskinpa kaiken maailman emot ja mika777:t ovat tyytyväisiä ennen kuin Lohela toistaa kirjoituksen sanasta sanaan valtiopäivien avajaisissa...

ÄÄh. En tunne Lohelaa eikä hän ole minulle mitään velkaa. Hänellä on täysi oikeus hypätä mokuttajien puolelle jos siltä tuntuu , kysehän on vain oppimisesta ja kasvamisesta.  :roll: :roll:

Rotestipuolueena toimineet Persut ovat lähteneet herrojen kanssa marjaan, SMPn kohtalo muistuu mieleen. Saarijärveltä varmaan löytyy vapaa sauna jossa voidaan suunnitella uusi rotestipuolue.  ;D

Arto Tuhkamuna

Haluttiinkohan Lohela pois itse "operatiivisesta" politiikanteosta siksi, että hän ei kritisoisi tulevaa eurotaakanjakokeeneröintiä sieltä pöntön toiselta puolelta, ja siten ei tekisi PS:lle hallaa (-ahoa).

Salaliittoteoria.

Mika777

Quote from: Arto Tuhkamuna on 30.05.2015, 10:18:38
Haluttiinkohan Lohela pois itse "operatiivisesta" politiikanteosta siksi, että hän ei kritisoisi tulevaa eurotaakanjakokeeneröintiä sieltä pöntön toiselta puolelta, ja siten ei tekisi PS:lle hallaa (-ahoa).

Salaliittoteoriat, ne on tärkeitä.

Tuskin. Kankaanniemi munasi maineensa seksiviesteihin niin pitä saada joku toinen tilalle. Saarakkala jo ehti kritisoimaan, Lohelakin olisi ehtinyt kritisoimaan jos olisi halunnut.

Saarakkalan mielestä Suomen pitäisi omalta osaltaan nostaa rimaa EVM:n käytölle
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432782939925.html

Arto Tuhkamuna

Minusta Lohela olisi voinut vain sanoa, että kyllä, jees sir i can boogie ja olen samaa mieltä mitä kirjoitin, jos hän on samaa mieltä.

Mutta tuollainen kiemurtelu on vittumaista katseltavaa - jopa poliitikolta.

Goman

Quote from: Arto Tuhkamuna on 30.05.2015, 10:43:18
Minusta Lohela olisi voinut vain sanoa, että kyllä, jees sir i can boogie ja olen samaa mieltä mitä kirjoitin, jos hän on samaa mieltä.

Mutta tuollainen kiemurtelu on vittumaista.

Minusta Lohela ilmoitti että kirjoitukset ovat kaiken kansan nähtävillä  JA PYSYVÄT.  Se on: olen edelleen kutakuinkin samaa mieltä.

Hyvä. Niin pitääkin.

Valinta puhemieheksi aiheuttaa kuitenkin sen että puhemiehen pitää pyrkiä pois päivän politiikasta, ja on tapana  pitää matalaa profiilia kannanotoissaan. Eli puhemiehen tehtävä sitoo poliitikon kädet ja sulkee suun. Puhemiehen tärkein tehtävä on demokratian toteuttaminen eduskunnassa. Näin on aina ollut ja toivottavasti on jatkossakin.

Lohelan omista mielipiteistä nillittäminen on turhaa. Yhtään päätöstä Lohela ei ole vielä puhemiehenä tehnyt, katsotaan sitten kun työt alkavat että onko aihetta arvosteluun.

Toistaiseksi näyttää hyvältä, tosi hyvältä.

Emo

Quote from: Arto Tuhkamuna on 30.05.2015, 10:43:18

Juuri näin. Ihmisen ei ole mikään pakko eduskunnan puhemiehenäkään päästellä suustaan ympäripyöreää jaarittelua ja synnintunnustuksia, ellei hän halua, että hänen sanomisistaan syntyy epäselvyyttä. Epäselvyyttä on ilmiselvästi syntynyt, viittaan tähän ketjuun. Epäselvyyttä ei synny, kun ei ruveta epäselvästi höpisemään uuden tiedon saamisesta ja mielipiteidensä muuttamisesta. Tietenkin kuulija heti kysyy, mikä mielipide on muuttunut; maahanmuuttomielipide vai ruotsinkielimielipide vaiko mikä? Mikä aiempi mielipide oli niin huono Lohelan omasta mielestä, että se tiedon myötä kehittyi paremmaksi? Näin hän sanoo, ei Lohela puhu möröistä. Hän puhuu mielipiteistään, tuskin mielipiteistä vain yleisellä tasolla.

Quote from: Maria LohelaMinä en tiedä onko ihmisen niinku mahdollista elää elämänsä sillä tavalla että hän muodostaa yhden mielipiteen ja sit se ikuisesti pysyy samalla tavalla että mä näkisin että tällaisissa asioissa on ehkä kysymys oppimisesta ja ymmärtämisestä ja tiedon lisääntymisestä.

En minäkään tiedä voiko ihminen elää täysin mielipiteitään muuttamatta, mutta sepä ei tässä olekaan nyt pointti vaan pointti on, että MIKÄ Lohelan mielipide on ajan kanssa jalostustunut niin paljon paremmaksi, että se kannattaa erikseen puhemiehenä medialle vihjata.

Emo

Quote from: Kaptah on 30.05.2015, 09:51:41
...

Harmi ettei oikein voi osallistua päivänpolitiikkaan, mutta parasta mainosta nuiville persuille on nyt hoitaa homma mahdollisimman ammattimaisesti, skarpisti ja tasapuolisesti ja jättää ruikuttajat ruikuttamaan. On selvää kenen laariin se sataa.

Maria Lohelalla toivottavasti on enemmän älliä kuin keskivertohommailijalla, että hän ei edes mielessään ala leimaamaan kriittisiä ja epäluuloisia persujen äänestäjiä "ruikuttajiksi".
Kaikki ps-äänestäjät ovat tulleet ps- puolueeseen muista puolueista varsin vastikään, eikä heillä tämän vuoksi ole sellaista perinteistä nöyrää kumartamisen tarvetta puolueen nokkahenkilöitä kohtaan, kun mitä Hommaforumilla näytetään hommataustaisia henkilöitä kohtaan edellytettävän.

Minua kiinnostaa tietää tarkemmin muuttuneista mielipiteistä, enkä sitä anteeksi pyytele.

Faidros.

Nainen on naiselle susi.
Kiihkeimpien kepittäjien joukossa taitaa olla enemmistössä naiset, sekä suvisten, että nuivien puolella?
Nazimaa(Drittes Reich) ketuttaa ennenkaikkea se, että hän on päässyt eduskuntaan vain olemalla kaunis mamu ja Maria Lohela vahvoilla mielipiteillään, joita kaikki eivät jaa.
Nazima on kuin missikisojen bimbo, joka toivoo maailmanrauhaa ja tasa-arvoa...
-Matthew B.Crawford-

Roope

QuoteSuomen Pakolaisapu
‏@Pakolaisapu

Puhemies @MariaLohela n kanssa ollaan jo tuttuja: Maahanmuutossa ei ole mistä kiristää http://pakolaisapu.fi/fi/tietoa/uutiset/item/846-pakolaisapu-vastaa-maria-lohelalle-ps.html ... #hallitus2015 #hallitusohjelma
Twitter 29.5.2015

Suomen Pakolaisapu muistuttaa viime syksyn väännöstään Lohelan kanssa. Myötähäpeän juhlaa, kun Pakolaisavun edustajat ja muut jankkasivat ilmeisen tosissaan, että Suomen maahanmuuttopolitiikassa ei ole kiristämisen varaa.

Hauskin kohta mielipiteidenvaihdossa oli, kun Lohela pyysi kohteliaasti Naisasialiitolta listaa lehtikirjoituksensa "monista virheellisistä väitteistä". Naisasialiitto Unioni kieltäytyi, koska "ei ole meidän paikkamme tehdä puolestasi työtä, joka sinun olisi pitänyt tehdä jo alussa".
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Elemosina

Maria Lohela esiintyi oikein edukseen asialinjalla aamutv:ssä. Lisäksi näin naisellisena piilohömppä-kommenttina pakko sanoa että Maria Lohelalla oli oikein hyvä asuvalinta ja meikit sekä pokat.

Tälläkin toissijaiselta vaikuttavalla asialla on merkitystä Perussuomalaisten imagoon liittyen ja mielikuvien muodostumisessa. Jotkut aivopessyt saattavat ihmetellä että tuoko muka Perussuomalainen, eikö ne olekaan täysjuntteja.
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

ilmarinen

Ennen 2011 vaaleja Lohela oli kunnostautunut lähinnä muutaman hyvän blokitekstin kirjoittajana. Eduskunnassa hän oli varsin näkymätön, nousi esiin neljän vuoden aikana hieman vain pari kertaa. Yleensäkin varsin näkymätön ja särmätön hahmo. Ei mikään ihmeellinen ajattelija, eikä puhuja. Hiirimäinen peesailija. En ihmettelisi yhtään, että kääntäisi takkinsa, kun on nyt saanut arvotonta arvonnousua Soini taholta.

Faidros.

Quote from: Elemosina on 30.05.2015, 11:41:50
Lisäksi näin naisellisena piilohömppä-kommenttina pakko sanoa että Maria Lohelalla oli oikein hyvä asuvalinta ja meikit sekä pokat.

Minä huomioin myös heti tämän, kun vinkkasin aamutv:stä tänne, mutta en kehdannut mainita, koska olisin saanut Homman feministisiiven vihat päälleni. ;D
Ihan helevetin hyvännäköinen kolttu, naisesta puhumattakaan! :)

EI! Persut ovat sitä tuulipukukansaa! >:(
-Matthew B.Crawford-

Elemosina

Quote from: Faidros. on 30.05.2015, 11:55:17
Quote from: Elemosina on 30.05.2015, 11:41:50
Lisäksi näin naisellisena piilohömppä-kommenttina pakko sanoa että Maria Lohelalla oli oikein hyvä asuvalinta ja meikit sekä pokat.

Minä huomioin myös heti tämän, kun vinkkasin aamutv:stä tänne, mutta en kehdannut mainita, koska olisin saanut Homman feministisiiven vihat päälleni. ;D
Ihan helevetin hyvännäköinen kolttu, naisesta puhumattakaan! :)

EI! Persut ovat sitä tuulipukukansaa! >:(

Minä taas kirjoitin silläkin uhalla että saan kaikkien siipien vihat päälleni :P

Faidros.

Quote from: ilmarinen on 30.05.2015, 11:49:12
Ennen 2011 vaaleja Lohela oli kunnostautunut lähinnä muutaman hyvän blokitekstin kirjoittajana. Eduskunnassa hän oli varsin näkymätön, nousi esiin neljän vuoden aikana hieman vain pari kertaa. Yleensäkin varsin näkymätön ja särmätön hahmo. Ei mikään ihmeellinen ajattelija, eikä puhuja. Hiirimäinen peesailija. En ihmettelisi yhtään, että kääntäisi takkinsa, kun on nyt saanut arvotonta arvonnousua Soini taholta.

Eikös Lohela ollut keskeisessä asemassa juonimassa paperittomien terveydenhuollon torppaamista..?
-Matthew B.Crawford-

Emo

Quote from: Faidros. on 30.05.2015, 12:02:21

Eikös Lohela ollut keskeisessä asemassa juonimassa paperittomien terveydenhuollon torppaamista..?

En muista Lohelasta siinä(kään) yhteydessä puhutun, sensijaan Hanna Mäntylä oli aivan keskeisessä asemassa tässä Rajamäki-keississä.

Lohela on sikäli sopiva puhemieheksi, että kun hän on ollut melko näkymätön tähänkin asti, niin nyt se on puhemiehen pestissä jopa hyve.