News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Monikulttuurin kymmenen käskyä

Started by Micke90, 11.05.2015, 20:34:35

Previous topic - Next topic

Micke90

Olen keksinyt Raamatun kymmentä käskyä mukaillen monikulttuurin kannattajille kymmenen käskyä, joita heidän tulee elämässään noudattaa.

1. Minä olen Monikulttuuri, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.   

2. Älä käytä väärin Monikulttuurin, Jumalasi nimeä.

3. Pyhitä monikultturipäivä.

4. Kunnioita monikulttuurisuutta ja suvaitsevaisuutta.

5. Älä ajattele.

6. Älä tee ajatusrikosta.

7. Älä kyseenalaista.

8. Älä lausu väärää todistusta monikulttuurisuudesta.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi hyvinvointia.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi vaurautta, etua, turvallisuutta äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Mitäs pidätte? Sopisivatko nuo monikulttuuriuskonnon kymmeneksi käskyksi?     

Joutilas

Quote from: Micke90 on 11.05.2015, 20:34:35
1. Minä olen Monikulttuuri, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.   

Tuon lauseen sisäinen ristiriitaisuus on varsin ihanaa.

Näkkileipä

8. Älä lausu oikeaa todistusta monikulttuurista, se on haitallista monikulttuurismin tavoitteille.

jkl

11. Alistu kaikkeen, mitä hameisiin pukeutuneet patapäiset risuparrat ehdottavat.

Emo

Ajattelin ensin, että 9. ja 10. ovat väärin.

Quote9. Älä tavoittele lähimmäisesi hyvinvointia.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi vaurautta, etua, turvallisuutta äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Sitten tajusin, että suvakin lähimmäisiä emme ole me, vaan ainoastaan neekerit ja muslimit ja muut viherpunikit. Eli on nuo viimeiset käskytkin ihan oikein.

Micke90

Suvakkien lempiuskontoa mukaillen kehitin monikulttuurille myös uskontunnustuksen:

Todistan, ettei ole muuta Jumalaa kuin Monikulttuuri, ja todistan, että Vihervasemmisto on Hänen sanansaattajansa.

NiuniuNuiva

Quote from: Micke90 on 11.05.2015, 20:34:35
3. Pyhitä monikultturipäivä.

Jokainen päivä on Monikulttuuripäivä. Pyhitä Monikulttuuria.
"Kuinka paljon suvaitsemattomuutta voimme suvaita?" -keskustelussa oikeistotyyppien mielenosoitusoikeudesta

"Pahkasika ei enää ole lehti. Se on valtio." - Eino P. Keravalta