News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

HOMMA pyöräilee 2015: Kilometrikisa

Started by Mehud, 01.05.2015, 20:53:09

Previous topic - Next topic

Mehud

KILOMETRIKISA 2015

Liity mukaan Kilometrikisaan ja osoita, että teemme kiljunteon, ristienpolttamisen ja peräkammaroinnin lisäksi, myös urheilutekoja pyöräilyn merkeissä.

1.5.-22.9.2015 välisenä aikana ajetaan kilometrikisaa pyörällä. Lisää löydät tästä linkistä: http://www.kilometrikisa.fi

Nyt kaikki Hommalaiset pyöräilemään ja mukaan kisaan.

Joukkueen nimi on "HOMMA pyöräilee" ja koodilla "Hommaajat" pääset rekisteröitymään.

HUOM! Ryhmämme ei osallistu tuohon Punaisenristin kampanjaan, vaan pyöräilemme ilman mokutusta.

Asetappa itsellesi kilometritavoite ja ponnistele sen saavuttamiseksi. Itse pyrin ajamaan vähintään 2000 kilometriä kisan aikana. Valitettavasti pääsen ajelemaan vasta kesäkuun tokasta viikosta lähtien todenteolla.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Ernst

Quote from: Mehud on 01.05.2015, 20:53:09
KILOMETRIKISA 2015

Liity mukaan Kilometrikisaan ja osoita, että teemme kiljunteon, ristienpolttamisen ja peräkammaroinnin lisäksi, myös urheilutekoja pyöräilyn merkeissä.

1.5.-22.9.2015 välisenä aikana ajetaan kilometrikisaa pyörällä. Lisää löydät tästä linkistä: http://www.kilometrikisa.fi

Nyt kaikki Hommalaiset pyöräilemään ja mukaan kisaan.

Joukkueen nimi on "HOMMA pyöräilee" ja koodilla "hommaajat" pääset rekisteröitymään.

HUOM! Ryhmämme ei osallistu tuohon Punaisenristin kampanjaan, vaan pyöräilemme ilman mokutusta.

Asetappa itsellesi kilometritavoite ja ponnistele sen saavuttamiseksi. Itse pyrin ajamaan vähintään 2000 kilometriä kisan aikana. Valitettavasti pääsen ajelemaan vasta kesäkuun tokasta viikosta lähtien todenteolla.

Onkö sähköavusteisten polkupyörien sarjaa?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

dothefake

Hyväksytäänkö moottoripyörä?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mehud

Quote from: dothefake on 01.05.2015, 22:02:04

Jos omatunto on afrikkalaisittain olematon, niin moottoroidutkin kilometrit voi sinne laittaa, mutta muuten olisi tarkoitus ihan poljettavilla pyörillä ajetut kilometrit sinne ilmoitella.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

desperaato

Miten tuo mitataan? Omalla ilmoituksella?
Viime viikonloppuna harjoittelin n. 15 km. Se on kuitenkin 100% enemmän kuin viime vuonna yhteensä.

Mehud

Quote from: desperaato on 01.05.2015, 22:08:23
Miten tuo mitataan? Omalla ilmoituksella?
Viime viikonloppuna harjoittelin n. 15 km. Se on kuitenkin 100% enemmän kuin viime vuonna yhteensä.

Juu, oma ilmoitus matkasta riittää. Eihän niitä kilometrejä kukaan tarkista, joten helppoa hommaa.

Luotsi

Enpä taida viitsiytyä tuonne kilsoja kirjaamaan, mutta kannustan kyllä itse kutakin fillaroimaan. Fiksua hyötyliikuntaa, itsellä tärkein sellainen fillarointikauden aikana, kilsoja kertyy 600...800 km / annum. Kulkineeseen & huoltoon kannattaa panostaa, hyvällä on nautinto liikkua. Esim ulkogummit kannattaa olla pistosuojatut, sisuksena kelpaa laatuisat standardit.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

desperaato

QuoteAntamallasi osallistumiskoodilla ei löydy joikkuetta

Laitoin hommaajat niin hylkii.

O. M. Hietamaa

Suvaitsen osallistua kilomeetterikisaan, mutta vain jos sen voi tehdä turvautumatta velosipedin kaltaisiin mekaanisiin apukeinoihin eli marssimalla jalka- eikä polkupyörämarssia. Kaikenlaisista tavoitteista ja ponnistelusta sanoudun myös tiukasti irti. Tänään suvaitsin marssia 11,5 km.

dothefake

Pysyitkö tahdissa vai olitko kenties tahditon esim. yleisöä kohtaan?

Mihin on kadonnut O. M. Hietamaan ansiokas marssiraportti? Onneksi ennätin lukea sen.
Oho, se onkin perisketjussa, pahoittelen. Korvaukseksi harkitsen pyöräilyä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mehud

Quote from: desperaato on 01.05.2015, 22:34:12
QuoteAntamallasi osallistumiskoodilla ei löydy joikkuetta

Laitoin hommaajat niin hylkii.

Olinkohan laittanut Hommaajat isolla Hoolla. Kokeile ja kerro, niin korjaan tuohon aloitukseen tarpeentullen.

Machine Head

Quote from: dothefake on 01.05.2015, 22:02:04

Ei, paitsi jos on aikamiesten POLKUpyörä Massey-Davidson Harley-Davidson ;D

pettaali

Mukana ollaan.
Isolla "Hommaajat" osallistumiskoodi niin näyttää toimivan.

Mehud

Quote from: pettaali on 02.05.2015, 11:32:44
Mukana ollaan.
Isolla "Hommaajat" osallistumiskoodi niin näyttää toimivan.

Kiitos avusta. Aloitukseen nyt korjattu iso H.