News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jussi Halla-ahon salatut kirjoitukset

Started by Tragedian synty, 22.04.2015, 15:49:32

Previous topic - Next topic

Tragedian synty

Koska olen historian opiskelija, kannan huolta tulevaisuuden historiantutkijoiden urakasta, kun maahanmuuttokriittisen liikkeen yksityiskohtaista historiaa kirjoitetaan (niin, pidän mahdollisena, vaikkakaan en todennäköisenä, että itse olen yksi noista historiantutkijoista). Tuli mieleeni, että Halla-aholla on lukuisia kirjoituksia, jotka eivät ole Scriptan etusivulta löydettävissä. Eräät näistä ovat vuoden 2011 eduskuntavaalien alla kirjoitetut vaalipäiväkirjat, joita ei tietääkseni löydy enää mistään, mikä on sääli.

Tähän ketjuun olen koonnut linkkejä Halla-ahon teksteihin, joita ei ole helppo löytää, siitä ketjun nimi. Jos jotain on jäänyt minulta huomaamatta, laittakaa jatkoksi.

Olavi Mäenpää ja Varsinais-Suomen vaalipiiri, 7.3.2007
Tiedote Welho-jupakasta, 16.10.2008
Kommentteja A-Talk-lähetykseen 30.10.2008, 30.10.2008
Kommentti raiskauskohinaan, 15.11.2008
Sanna Ukkola ja Ilta-Sanomat, 21.11.2008
Kommentti päivän Hesariin, 30.11.2008
Lyhyt kommentti esitutkintaan 13.12.2008
Kommentti Miska Rantaselle, 18.12.2008
Sanna Ukkolan ja Rami Mäkisen vastineita, 19.12.2008
Tiedote aselupa-asiasta, 13.1.2009
Esitutkintaa koskeva päivitys osa 1, 19.1.2009, osa 2, 27.1.2009 ja osa 3, 29.1.2009
Tutkintapyyntö Ylen uutislähetyksestä, 9.2.2009
Pari sanaa MTV3:n uutisesta, 19.2.2009
Kaupallinen tiedote: Kirja on myynnissä, 28.2.2009
Tiedoksi tilaajille, 17.3.2009
Mainos: Jukka Hankamäen kirja, 21.3.2009
Aikatauluja, 24.3.2009
Tiedote syyteharkinnasta, 26.3.2009
Syytteestä lyhyesti, 27.3.2009
Tiedoksi ja muistutukseksi, 21.4.2009
Kirjatiedote, 24.4.2009
Tiedote eurovaaliehdokkuutta koskien, 27.4.2009