News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Tervetuloa HOMMA:an

Started by Simple Machines, 06.12.2008, 16:34:45

Previous topic - Next topic

Veli Karimies

Quote from: Opuksen valvova silmä on 16.12.2008, 00:11:05
Quote from: Keijo on 15.12.2008, 23:24:34
Ennustan, että seuraavan parin viikon aikana tullaan käyttäjämäärässä ylittämään pari tuhatta netsiä.

Millä logiikalla odotat jokaisen rekisteröityneen tai lukijan olevan automaattisesti netsi?  ::)

Millä logiikalla sinä oletat, että minä oletan jokaisen rekisteröityneen olevan netsi?

Mikä tämä paikka on edes olevinaan? Miten tämä liittyy Scriptaan, jos täällä on sallittu vain yksi mielipide?

Häh?

Opuksen valvova silmä

Quote from: Keijo on 16.12.2008, 00:17:49
Quote from: Opuksen valvova silmä on 16.12.2008, 00:11:05
Quote from: Keijo on 15.12.2008, 23:24:34
Ennustan, että seuraavan parin viikon aikana tullaan käyttäjämäärässä ylittämään pari tuhatta netsiä.

Millä logiikalla odotat jokaisen rekisteröityneen tai lukijan olevan automaattisesti netsi?  ::)

Millä logiikalla sinä oletat, että minä oletan jokaisen rekisteröityneen olevan netsi?

Juuri äsken hehkutit asialla. En edes tiedä mitä netsi tarkoittaa.

Mikä tämä paikka on edes olevinaan? Miten tämä liittyy Scriptaan, jos täällä on sallittu vain yksi mielipide?

Häh?

Nähtävästi Homman funktiosta liikkuu epämääräistä tietoa. Itse kuvittelin sen liittyvän Halla-ahon Scriptan vieraskirjaan, mutta näin asian laita ei ilmeisesti olekaan?

Halla-ahon tavoittaa parhaiten sähköpostilla? Hän ei enää kommentoi blogikirjoituksiaan kuin hajanaisesti eri medioissa? Kuinka sitten minä tai muut Scriptan lukijat voimme kommentoida Halla-ahon blogikirjoituksia?

Onko Homma avoin kaikille mielipiteille? Jos oletuksena on että tämä olisi Suomen johtava maahanmuuttokeskustelun foorumi.
Onko kyllä vai kyllä vai ei? Kyllä vai ei?

Veli Karimies

Quote from: Opuksen valvova silmä on 16.12.2008, 00:41:30

Käyttäjämäärässä tullaan ylittämään parituhatta netsiä. Eli jos foorumilla on vaikka kolme tuhatta käyttäjää niin pari tuhatta voisi niistä olla netsejä. Ihan riippuvainen siitä kuinka paljon on ei netsejä käyttäjämäärään suhteutettuna.

QuoteNähtävästi Homman funktiosta liikkuu epämääräistä tietoa. Itse kuvittelin sen liittyvän Halla-ahon Scriptan vieraskirjaan, mutta näin asian laita ei ilmeisesti olekaan?

Halla-ahon tavoittaa parhaiten sähköpostilla? Hän ei enää kommentoi blogikirjoituksiaan kuin hajanaisesti eri medioissa? Kuinka sitten minä tai muut Scriptan lukijat voimme kommentoida Halla-ahon blogikirjoituksia?

Onko Homma avoin kaikille mielipiteille? Jos oletuksena on että tämä olisi Suomen johtava maahanmuuttokeskustelun foorumi.

Halla-aho kirjoitti
QuoteHyvät lukijat! Vieraskirjan tarina keskustelupalstana on volyymien hillittömästä kasvusta johtuen päättymässä. Pyydän kaikkia vieraskirjalaisia siirtymään hyvässä järjestyksessä uudelle Homma-forumille. Vieraskirja säilyy avoimena mutta palaa alkuperäiseen tehtäväänsä, palautteelle, terveisille ja kysymyksille varatuksi paikaksi.

Huom! Minä en ole Homma-forumin luoja enkä ylläpitäjä. Älkää lähettäkö minulle Hommaan liittyvää palautetta.

Tässä Homma-FAQ
http://hommaforum.org/index.php?topic=101.msg494;topicseen#msg494

Opuksen valvova silmä

Quote from: Keijo on 16.12.2008, 00:54:11

Käyttäjämäärässä tullaan ylittämään parituhatta netsiä. Eli jos foorumilla on vaikka kolme tuhatta käyttäjää niin pari tuhatta voisi niistä olla netsejä. Ihan riippuvainen siitä kuinka paljon on ei netsejä käyttäjämäärään suhteutettuna.

Vieläkin jäi epäselväksi mitä netsillä tarkoitetaan. Ties vaikka olisin sellainen, kun termi on itselle tuntematon.

Onko kyllä vai kyllä vai ei? Kyllä vai ei?

reino

Kyllä. Vastaus molempiin kysymyksiisi on ehdottomasti kyllä.

Tervetuloa!

Ja siihen netsikysymykseen: netsi = nettirasisti. Skenehuumoria, jonka tarkempaa alkuperää kannattaa kysellä Jossulta (=vähemmistövaltuutettu Johanna Suurpää).

yst. terv. yövuor. päiv. netsi no. 21

victoria

Tervehdyksiä kaikille! Olen entinen perinteisen vasemmiston äänestäjä työläistaustastani johtuen. Nykyisin äänestän perussuomalaista puoluetta, jota en itse näe varsinaisesti oikeistopuolueena, koska sosiaaliset arvot ovat kuitenkin aika lähellä tällaisen sosialistin ajatusmailmaa. Mutta myös se ikävä tosiasia, että vasemmisto vaikenee eri kulttuureista saapuvien tuomista ongelmista, sai minut vaihtamaan äänestyskäyttäymistä. Edelleen perussuomalaisten vahvuutena näen sen, että se voisi olla "kaikkien suomalaisten" puolue, koska se ei ole profiloitunut (ainakaan vielä) kenenkään apupuolueeksi. 

Avrelivs

Quote from: victoria on 21.12.2008, 12:05:26
Tervehdyksiä kaikille! Olen entinen perinteisen vasemmiston äänestäjä työläistaustastani johtuen. Nykyisin äänestän perussuomalaista puoluetta, jota en itse näe varsinaisesti oikeistopuolueena, koska sosiaaliset arvot ovat kuitenkin aika lähellä tällaisen sosialistin ajatusmailmaa. Mutta myös se ikävä tosiasia, että vasemmisto vaikenee eri kulttuureista saapuvien tuomista ongelmista, sai minut vaihtamaan äänestyskäyttäymistä. Edelleen perussuomalaisten vahvuutena näen sen, että se voisi olla "kaikkien suomalaisten" puolue, koska se ei ole profiloitunut (ainakaan vielä) kenenkään apupuolueeksi. 

Tervehdyksiä myös victorialle. :) Väittäisin että täältä löytyy aika paljon entisiä perinteisen vasemmiston äänestäjiä, kuten myös entisiä vihreiden äänestäjiä. Niin, ja kokoomuslaisia. Sekavaa sakkia, jonka enemmistöä yhdistää huoli monikulttuurisuuden ja lisääntyvän maahanmuuton enimmäkseen vaietuista ongelmista, ja näiden tärkeiden kysymysten pitämisestä demokraattisen prosessin ulkopuolella.
Bears on a Submarine

Sahamies

Morjesta vaan kaikille!  :P
"Jos te lähdette monikulttuuria pakoon juoksemaan, te saatte juosta maailman tappiin asti. Mutta jos panette hanttiin, niin ei monikulttuuri mahda teille hittoakaan!"

Shrike

Moikka minunkin puolestani. Enpä keksinyt miten threadi aloitetaan joten nakataan vaikkapa tähän. (vaaditaanko threadinteko-oikeuksiin joku tietty määrä muokkauksia vai EVO?)

Fakista:

Quote12. Mitä "Nimellinen" tarkoittaa?

Nimellinen on henkilö, joka kirjoittaa asioista omalla nimellään verkoon ja on tunnistettavissa joko suoraan käyttäjätunnuksen avulla tai epäsuorasti vaikkapa blogilinkityksen kautta. Mikäli katsot kuuluvasi tähän ryhmään, pyydä ylläpitäjää tekemään ryhmämääritys.

Jäin miettimään tätä. Yleensä anonymiteetti netissä on hyvä asia monestakin syystä, mutta ehkäpä aiheen kiistanalaisuuden takia modet haluavat promota "omalla nimellä" kirjoittamista täällä. Lisäksi anonyymejä käyttäjiä kohtaan tunnutaan joissain threadeissa olevan hieman hostiileja. Mitä jos tänne rekisteröityy Einomies Porkkakoski, Panu Höglund, tai Ville Virtanen? Nimen oikeellisuutta ei voi todentaa juuri millään, lisäksi mahdollistaa herjauksen toisen nimellä kohtuullisen helposti. Kommentteja? (Modet voivat nakatkoot omaan threadiin jos siltä tuntuu?)

Sarastus

Aivan, tervehdys kanssahommaajille.

JohannaS

Quote from: Shrike on 08.01.2009, 11:51:30
Moikka minunkin puolestani. Enpä keksinyt miten threadi aloitetaan joten nakataan vaikkapa tähän. (vaaditaanko threadinteko-oikeuksiin joku tietty määrä muokkauksia vai EVO?)

Heippa Shrike!
Tuolla Uuninpankko-ketjussa käydään juuri nyt keskustelua threadien aloittamisesta. Eilen tuli sääntömuutos että vasta 50 viestiä postanneet käyttäjät pääsevät aloittamaan uusia threadeja.
Tosin jokin kuulemma bugittaa, ja tuo viestirajasääntö voi muuttua vielä.

lot

Quote from: JohannaS on 08.01.2009, 15:20:29
Tuolla Uuninpankko-ketjussa käydään juuri nyt keskustelua threadien aloittamisesta. Eilen tuli sääntömuutos että vasta 50 viestiä postanneet käyttäjät pääsevät aloittamaan uusia threadeja.

Ja tänään se sääntö poistui..

reino

Quote from: Shrike on 08.01.2009, 11:51:30
Quote12. Mitä "Nimellinen" tarkoittaa?

Nimellinen on henkilö, joka kirjoittaa asioista omalla nimellään verkoon ja on tunnistettavissa joko suoraan käyttäjätunnuksen avulla tai epäsuorasti vaikkapa blogilinkityksen kautta. Mikäli katsot kuuluvasi tähän ryhmään, pyydä ylläpitäjää tekemään ryhmämääritys.

Jäin miettimään tätä. Yleensä anonymiteetti netissä on hyvä asia monestakin syystä, mutta ehkäpä aiheen kiistanalaisuuden takia modet haluavat promota "omalla nimellä" kirjoittamista täällä. Lisäksi anonyymejä käyttäjiä kohtaan tunnutaan joissain threadeissa olevan hieman hostiileja. Mitä jos tänne rekisteröityy Einomies Porkkakoski, Panu Höglund, tai Ville Virtanen? Nimen oikeellisuutta ei voi todentaa juuri millään, lisäksi mahdollistaa herjauksen toisen nimellä kohtuullisen helposti. Kommentteja? (Modet voivat nakatkoot omaan threadiin jos siltä tuntuu?)

No jos Einomies Porkkakoski rekisteröityy, niin mä voin kysyä siltä tietovisassa seuraavana perjantaina, että ookse tosiaan sää itte.  ;D

Ylläpito pitää silmällä rekisteröityjä käyttäjätunnuksia, jotta väärällä nimellä rekisteröityminen herjaamis- tai harhaanjohtamistarkoituksessa ei onnistuisi.

Ketään ei laiteta Nimellinen käyttäjä -ryhmään vastoin tahtoaan. Ylläpito ei vahvista eikä kiistä kenenkään henkilöllisyyttä viranomaistarkoituksia varten, mutta käyttäjät voivat vetää omat johtopäätöksensä siitä, että mahtavatkohan nuo Nimelliset käyttäjät ylläpidon parhaan tiedon mukaan olla niitä joita väittävätkin olevansa.

Oliko riittävän monimutkaisesti sanottu? ;)

Torrence

Täällä sitä ollaan! :D Terve vaan kaikille! Täytyy jossain vaiheessa kirjoittaa tuonne "milloin nuivistuit"-ketjuun..

botti

Perkele! 03:27:10 Paluu Homman maailmaan ja tässä sitä nyt taas ollaan. Kommendantti Netsejäkin vielä paikalla...

vellihousu

Nyt mäkin olen osa tätä hienoa HOMMAA ;D

Nimimerkkini sain huutoäänestyksessä Jussin vieraskirjassa, kun kyselin mikä nimi kuvastaisi hyvin sellaista, joka ei TOHDI esiintyä omalla nimellään vaikka haluais...

Ja VELLIHOUSUhan se, jos mikä kuvastaa tälläistä pelkuria....
"mielenosoitukset on kommareiden touhuja, kuten taistelut ja yhtenäiset kansat"

Tinden

Uusi jäsen ilmoittautuu; olen Tinden ja kirjoitin jo Vieraskirjassa.

zhlobik

Kiitos vaan HOMMA:lle ja terveisiä täältä  Jussi Halla-ahon mökkeilypitäjästä  8)

Jussi Tulijoki

Terve kaikille! Olen Hommaa jo alusta asti seuraillut, mutta en ole saanut sanaa suustani, sosiaalisesti rajoittunut kun olen :D

Kaikki Hämeenlinnan nuivat voivat/saavat ottaa yhteyttä, jos vaikka löytysi innostusta saada kunnon keskustelu porukalla aikaan.

JT

Hippo

Miniluv

Quote from: Jussi Tulijoki on 20.04.2009, 20:39:36
Terve kaikille! Olen Hommaa jo alusta asti seuraillut, mutta en ole saanut sanaa suustani, sosiaalisesti rajoittunut kun olen :D

Kaikki Hämeenlinnan nuivat voivat/saavat ottaa yhteyttä, jos vaikka löytysi innostusta saada kunnon keskustelu porukalla aikaan.

JT

Tervetuloa! Pidäpä tuota Pajan puolta silmällä, siellä on ketjut tapaamisista paikkakuntakohtaisesti.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jussi Tulijoki

Juuh, täytyypä pitää silmällä.

antero

Quote from: antero on 08.12.2008, 17:22:41
Perkele, asiaa!
Jumagegga että on pitkä aika. Paljon on sattunut ja tapahtunut.  :o
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Micke90

Quote from: antero on 21.02.2016, 00:00:10
Quote from: antero on 08.12.2008, 17:22:41
Perkele, asiaa!
Jumagegga että on pitkä aika. Paljon on sattunut ja tapahtunut.  :o

Juuh! Niin vanha ketju, etten ollut edes mukana silloin. Pitikin käydä toivottamassa itsensä tervetulleeksi!  :D

MW

u=226. Tunku oli kova, ekana päivänä.