News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hullu ajatus: kuinka paljon RKP:n ääniä Halla-aho voisi omalla listalla kahmia?

Started by jaakkeli, 29.03.2009, 18:02:28

Previous topic - Next topic

jaakkeli

Ikävästi kävi, mutta mielestäni vastoinkäymisistä kannattaa aina yrittää etsiä uusia mahdollisuuksia. Yhden hyljintä voi koitua eduksi toisia kosiskellessa.

- RKP on jäämässä eurovaaleissa pois joka tapauksessa, joten heidän äänestäjiään voi houkutella ilmaisemaan jotain polttavaa mielipidettään tämän hetken menosta paremmin kuin minkään muun puoleen äänestäjiä.

- Hyvin montaa suomenruotsalaista ottaa pannuun RKP:n monikulttuuripolitiikka, mutta he eivät missään tapauksessa halua protestoida persuja äänestämällä. Vaikka pakkoruotsi jne eivät kiinnostaisi eikä europarlamentilla ole näihin mitään valtaa, imago on väärä. Halla-aholla ei ole samanlaista rasitetta: onhan persujen ja Halla-ahon väliin lyöty pitkään kiilaa vihjailemalle siitä, ettei hän ole tarpeeksi perusjuntti.

- Halla-aho on kielimiehiä ja juuret vievät ilmeisesti ruotsinkielisillekin alueille (?), joten hän voi käydä uskottavaa protestikampanjaa myös ruotsiksi. Se ei onnistuisi perussuomalaisten listalta.

Rauta on nyt niin kuumaa, että, että...

Pöllämystynyt

Kansan nuivuus paisuu kuin kakku uunissa. Eräs tärkeä siivu tuota kakkua ovat ruotsinkieliset.

Protestiääniä ja harkittuja nuivia ääniä olisi tarjolla, mutta jakajista vain on pulaa! Halla-ahollakaan ei ole riittävän isoa kakkulapiota, jotta hän voisi noukkia koko kakun, vaan nuivilla tarvitsisi olla monia ehdokkaita että koko kakku saataisiin jaettua.

Halla-aho voikin saada monen ruotsinkielisen äänet. Paremmin voisi kuitenkin heihin purra ruotsinkielinen nuiva ehdokas, jota ei kuitenkaan enää ehditä ensi vaaleihin hankkia.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Pöllämystynyt

Ruotsinkielisillä on asema mihin vedota. Se menee hyvin äkkiä, jos nykyinen ulkomaalaispolitiikka jatkuu. Asema on ollut vuosikymmeniä ruotsinkielisille avainkysymys politiikassa. Jos asemakaan ei enää merkitse kaikille, kuten RKP:lle, niin sitten viimeistään olemassaolo merkitsee.

Ruotsin kielellä ei ole tulevaisuutta Suomessa, jos monikultturismia ei pysäytetä lähivuosina. Se ei ole mikään tulevaisuus, että ruotsi on latinan kaltainen kuollut, mutta lähialueiden historian tutkijoille tärkeä kieli.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Martel

Näin äkkipäätään arvioiden ainakin puolet rkp:läisistä äänestää eurovaaleissa Jussia  ;D Ja tämä on konservatiivinen arvio. Luulen, että Jussi valitaan poikkeuslailla suoraan EU:n presidentiksi.

Per Brahe

Ainakin minä aion äänestää Halla-aho persujenkin listalta, mutta luulen myös että nyt on paremmat mahdollisuudet - muistakaa Perustuslaillinen Oikeistopuolue (http://fi.wikipedia.org/wiki/Perustuslaillinen_Oikeistopuolue)! Monet suomenruotsalaiset luulevat ainakin olevansa liberaaleja ja tämä vainentaminen vallan puolelta voisi höydyntää.

Monet suomenruotsalaiset ovat elitistejä ja haluavat olla "kriittisiä" kun esim. Donner ja Kristian Smeds ja näille Jussi olisi aika sopiva...

Pohjanmaalaiset ovat toinen juttu...mutta esim. Kruunupyyssä kristinuskoa on sitä vanhanaikasta sorttia ja islam ei mikään ihq-juttu

jaakkeli

Quote from: Martel on 29.03.2009, 18:25:25Näin äkkipäätään arvioiden ainakin puolet rkp:läisistä äänestää eurovaaleissa Jussia  ;D Ja tämä on konservatiivinen arvio. Luulen, että Jussi valitaan poikkeuslailla suoraan EU:n presidentiksi.

Älkää nyt kiusatko. Minä olen ihan tosissani.

Varsinkin kun kyseessä oli viestini numero... arvatkaa mikä? ette ikinä arvaa mikä! No mähän pääsin juuri KUUSYSIIN!

Kyllä minä vain uskon, että olisi oikeasti herkullista heittää RKP:lle tilastot siitä, kuinka paljon ääniä on tullut ruotsinkielisiltä alueilta. Okei, ehkäpä politiikkaa ei kannata tehdä sen perusteella, mikä olisi herkullista, mutta silti... hartaana fennomaanina vertaisin suomenruotsalaisia nuivia tällä hetkellä lähinnä paljaaseen lihanpalaan.