News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Helsinki

Started by Sikanez, 26.02.2009, 12:54:49

Previous topic - Next topic

AstaTTT

Quote from: Lalli IsoTalo on 22.11.2012, 15:28:24
Asta, mitäs numerologia sanoo tästä lukusarjasta? Tuossahan 911! O-ou!

Doreen Virtue:
Quote1's and 9's, such as 119 or 991 - A new door has opened for you as a product of your thoughts. You have the opportunity to stare your thoughts in the face and come eye-to-eye with your own creations. Let the old fall away, as it is replaced with the new in accordance with your desires.

Ja maailmanloppua ei sitten tule.  ;D

Mutta tulee muutos siihen, miten ihmiset ajattelevat - se suuri "shift" on ajatuksen muutos. Virrassa kulkemisen sijaan eli kokemisen sijaan ihmisestä tulee arvoillaan luova olento. Tämä aika on mielenkiintoista, koska sekä vanha että uusi ovat jo yhtä aikaa olemassa. Sen takia minäkin olen täällä ja teen mitä teen ja yritän vaikuttaa ja tehdä parhaani. Koska mitään muuta en enää voi. Eli siis opettelen luomaan omien arvojeni mukaisesti. Voin sanoa, ettei ole helppoa.

Lalli IsoTalo

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 22.11.2012, 19:10:09
Hmm. Jos Helsinki vielä olemassa 2013 niin ehkä siellä voisi jopa tulla käymään. Mestaria tuijottamaan ja muutenkin pyhiinvaellukselle keskiviikkokerhoon, juunou, niinkuin jokaisen hyvän netsin ainakin kerran eläissään tulisi tehdä.

Siellä on jengiä hyvin satunnaisesti, eikä koskaan tiedä kuka tulee paikalle. Mutta voithan aina kumartaa Eiraan päin, vaikkapa keskiviikkoisin.  8)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Elisa

Quote from: Teemu Lahtinen on 06.11.2012, 13:34:54
Nuori polvi on aivan oikeassa havinnossaan, että pikkujoulut ovat olleet keskiviikkoisin ja edelleen perinteen mukaan ,ene ovat olleet välittömästi joulua edeltävänä keskiviikkona. Siispä 19.12.

Kiitoksia Teemulle aikaisesta tiedotuksesta! Homman pikkujoulut siis 19.12. Annankadun William K:ssa. Tervetuloa!
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Nuutti Hyttinen

Onko kukaan tulossa tänään perjantaikerhoon? Jos on, mihin aikaan?
Ehdolla Helsingissä numerolla 393
oikeustieteen kandidaatti, kauppatieteiden maisteri
kaupunginvaltuutettu
kaupunkiympäristölautakunnan jäsen

Topi Junkkari

No voi kurjuus. Tänään olisi siis perjantaikerho.

Minä ja lähipiirini emme pääse, pahoittelen!

KYSYMYS: Olenko ymmärtänyt oikein, että Homman legendaarinen pikkujoulu sijoittuu kellonaikansa puolesta samaan vaihteluväliin kuin keskiviikko yleensäkin?

Eli Homman pikkujoulu ke 19.12.2012 kello 20.00 alkaen? Annankadun Viljami Koossa tietenkin.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Jäniksenkäpälä

Itselläni on firman pikkujoulut, joten jos porukkaa kokoontuu, niin voin tulla piipahtamaan, mutta vain joksikin aikaa.
Pu, pu, pu, pu, pu

Teemu Lahtinen

Saapunen paikalle kun perijätär on peitelty.

Kyllä nyt näyttää siltä, että isi on vähän väsynyt. Arvioin tilannetta parin tunnin päästä uudelleen, joten jos kerhoa on paikalla, niin tähän saa ilmoittaa.

Topi Junkkari

Muistakaapa, että Homman pikkujoulu on tänään Annankadun William K:ssa.

Homma ry:n kokous alkaa kello 18 ja muuttunee pikku hiljaa pikku jouluksi. Oletan edelleen, että pikkujouluun kannattaa saapua samoihin aikoihin kuin tavalliseen keskiviikkokerhoon, eli kello 20 alkaen.

Tonttuilu sallittu.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Jäniksenkäpälä

Tulen glögiä puputtamaan, vaikka lenssua pukkaa päälle!
Tip tap ja silleen...  ;D
Pu, pu, pu, pu, pu

Lalli IsoTalo

Tulossa ei olla,

Flunssa pahenee. Olen vetänyt valkosipulia, hunajaa, chiliä, yrttejä ja apteekkituotteita, mutta koko ajan olo käy huonommaksi.  :P En tule tänään.  >:( Pitäkää hauskaa. Raportoikaa, jos raportoitavaa.

Lalli
— Missä N, siellä R

Miniluv

Kiitokset vielä seurasta kaikille! Oli hauska tavata!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Topi Junkkari

Quote from: Miniluv on 20.12.2012, 07:21:27
Kiitokset vielä seurasta kaikille! Oli hauska tavata!

Kiitos itsellesi, punanuttu!

Taisit olla tällä kertaa pitkämatkalaisin, jos ei kaukaisten vaalipiirien kansanedustajia lasketa. Oma edustajani ei harmi kyllä saapunut paikalle.

Oli mukavaa tavata vanhoja ja uusia tuttuja ja muistella kaikenlaisia edellisten vuosien pikkujouluissa eteen tulleita sattumuksia.

Miinuspisteitä annan musiikinharrastuneisuuden vähäisyydestä itse tilaisuudessa. Tätä tosin kompensoitiin karaoke-jatkoilla.

Lalli IsoTalo

Quote from: Topi Junkkari on 20.12.2012, 10:21:39
Miinuspisteitä annan musiikinharrastuneisuuden vähäisyydestä itse tilaisuudessa.

Kerro biisit, niin säestän slidellä ensi vuonna, jos sellainen tulee.
— Missä N, siellä R

Topi Junkkari

Quote from: Lalli IsoTalo on 20.12.2012, 11:15:31
Quote from: Topi Junkkari on 20.12.2012, 10:21:39
Miinuspisteitä annan musiikinharrastuneisuuden vähäisyydestä itse tilaisuudessa.

Kerro biisit, niin säestän slidellä ensi vuonna, jos sellainen tulee.

Biisejä pitää miettiä. Olen sitä mieltä, että klassikko "Illmanin Mika syyttään jo käy" toimisi paremmin muodossa "Mika Illman syyttään jo käy".

Minua harmittaa kaivannon "poismeno". Hän on yksi niistä harvoista "skenen" jätkistä, joka osaa oikeasti itse tehdä biisejä, ei pelkästään laatia uusia mukahauskoja versioita entisistä. Homman pikkujoulut 2010 ovat painuneet syvälle sydämeeni.

Lumina

Hätähousuna oon hyvissä ajoin liikkeellä. Onkos porukkaa tulossa tapanintansseihin kerhoon ensi viikolla?

Meillä oli edellisessä Keski-Uudenmaan kerhossa puhetta, että saattaisimme tulla koko porukka Helsinkiin loman kunniaksi.

Teemu Lahtinen

Quote from: Lumina on 21.12.2012, 15:58:18
Hätähousuna oon hyvissä ajoin liikkeellä. Onkos porukkaa tulossa tapanintansseihin kerhoon ensi viikolla?

Meillä oli edellisessä Keski-Uudenmaan kerhossa puhetta, että saattaisimme tulla koko porukka Helsinkiin loman kunniaksi.

Kyllä mulla vahva optio moiselle olisi.

Brandöt

Kiitokset viimeisestä minunkin puolestani! Oli mukava nähdä.  8)

Lumina; harmi, kun en pääse - olisi ollut hienoa nähdä teitä kaikkia.  ;)

Teemu Lahtinen

Näin muistuttelen vielä tapanintapaamisesta. Kevyt lasku arkeen paluuseen.

Lumina

Mulla jää tänään kerhoilut väliin. Olin eilen sopivasti viihteellä. Täytyy tammikuussa yrittää taas paikalle. 

foobar

Willi AMK, pimeät kellarit, olut OK. Missä kaikki muut? :)
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Teemu Lahtinen

Quote from: foobar on 26.12.2012, 19:51:40
Willi AMK, pimeät kellarit, olut OK. Missä kaikki muut? :)

Kohtapuoliin matkalla tapahtumapaikalle. ETA 30min.

foobar

Ihmettelen täällä jälleen, onko ketään tulossa?
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Lalli IsoTalo

Quote from: foobar on 02.01.2013, 20:18:00
Ihmettelen täällä jälleen, onko ketään tulossa?

Olen hengessä mukana, mutta en fyysisesti läsnä.
— Missä N, siellä R

Teemu Lahtinen

No perkele!

Tässähän on kalenteri aivan sekaisin! Mä elin tiistaita vielä...

Nyt pitää pikaisesti arpoa, että liikkuisikos sitä tästä vielä...

Teemu Lahtinen

Vieläkö siellä ollaan? Jos ollaan, niin mää lähtisin.

Teemu Lahtinen

No, tällä kertaa jäi väliin. Simpuran simpura, kyllä nyt harmittaa.  :'(

Topi Junkkari

En ole tänään mestoilla, mutta muistelen ja muistutan: eikös tällä viikolla olisi taas perjantaikerhon aika? Loppiainenhan on vasta sunnuntaina, joten tänä vuonna ei varmaankaan herää viimevuotisen kaltaista kysymystä kristillisten pyhäpäiväin rauhoittamisesta.

Mikäli vakiintuneen kaavan mukaan mennään, perjantaikerho kokoontuu AWK:ssa ylihuomenna pe 4.1. kello 18 alkaen.

herra 4x

Quote from: Teemu Lahtinen on 02.01.2013, 22:55:23
No, tällä kertaa jäi väliin. Simpuran simpura, kyllä nyt harmittaa.  :'(

Sulla oli kuitenkin hyvä yritys. Näinä aikoina päivistä ei aina saa kiinni. Kalenterit hieman sekaisin.
Rakkaudesta lajiin.

Topi Junkkari

Quote from: herra 4x on 02.01.2013, 23:02:50Näinä aikoina päivistä ei aina saa kiinni.

Vissiin "pun intended", kun Teemulle kommentoit?

Teemu Lahtinen

Quote from: Topi Junkkari on 02.01.2013, 23:07:54
Quote from: herra 4x on 02.01.2013, 23:02:50Näinä aikoina päivistä ei aina saa kiinni.

Vissiin "pun intended", kun Teemulle kommentoit?

F*ck, aika ilkiää jos oisi, mut ehkä kyse on sattumasta :D