Hommaforum Testi

HOMMAN UUTISHUONE => Uutiset ja media => Ulkomaat => Topic started by: Markus-Setä on 13.02.2011, 19:20:27

Title: 2011-02-13 Kanada: Ei musiikinopetusta muslimilapsille?
Post by: Markus-Setä on 13.02.2011, 19:20:27
http://www.calgaryherald.com/health/Time+change+tune+official+multiculturalism/4270908/story.html#ixzz1DnEQihEI

Koska suomalaisessa saadaan tälläinen kommentti.
"Mahfooz Kanwar, a member of the Muslim Canadian Congress, says he has some better ideas.

"I'd tell them, this is Canada, and in Canada, we teach music and physical education in our schools. If you don't like it, leave. If you want to live under sharia law, go back to the hellhole country you came from or go to another hellhole country that lives under sharia law," said Kanwar, who is a professor emeritus of sociology at Mount Royal University in Calgary.


Title: Vs: Muslimit haluavat lapsensa pois musiikin opetuksesta kanadassa
Post by: Eino P. Keravalta on 13.02.2011, 21:13:39
Kanada ei aina ole oikea vastaus.

QuoteIf you want to live under sharia law, go back to the hellhole country you came from

Sitäkin mielenkiintoisempaa, että tuon esittäjä on paitsi maahanmuuttaja, myös professorismies. Hyvin sanottu.

Ongelma on tietysti siinä, että nuo helvetinkolomaat ovat sangen ikäviä paikkoja asua ja elää. Helvetinkolomaista tulevat ihmiset tietysti mieluummin asuisivat vaurauden ja palvelut takaavassa länsimaassa mutta siten, että saisivat jatkaa oman kulttuurinsa harjoittamista tajuamatta, että heidän helvetinkolomaansa ovat helvetinkolomaita juuri siksi, että niissä harjoitetaan helvetinkolokulttuuria.

Sosiaaliturvapaikkaturisti ei ymmärrä - eikä koko vasemmisto ymmärrä - että maan kulttuuriarvot vaikuttavat suuresti taloudelliseen hyvinvointiin. Siksipä onkin päivänselvää kaikille muille paitsi vasemmistolle, että tuottamalla ihmisiä Länteen helvetinkolomaista teemme Lännestä helvetinkolomaan.

PS: Vasemmistolla tarkoitan tässä yhteydessä myös Keskustaa ja Kokoomusta, koska ne maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä jakavat kommareiden infantiilin maailmansyleilyvietin tajuamatta massamaahanmuuton traagisia seurauksia.
Title: Vs: Muslimit haluavat lapsensa pois musiikin opetuksesta kanadassa
Post by: jopparai on 13.02.2011, 21:45:35
Mahfooz Kanwar puhuu asiaa.

Quote"Under the doctrine of state multiculturalism," said Cameron, "we have failed to provide a vision of society to which they feel they want to belong. We have even tolerated these segregated communities behaving in ways that run counter to our val-ues. So when a white person holds objectionable views -racism, for example -we rightly condemn them. But when equally unacceptable views or practices have come from someone who isn't white, we've been too cautious, frankly even fearful, to stand up to them. . . .

This hands-off tolerance," said Cameron, "has only served to reinforce the sense that not enough is shared.

All this leaves some young Muslims feeling rootless and . . . can lead them to this extremist ideology."



Read more: http://www.calgaryherald.com/health/Time+change+tune+official+multiculturalism/4270908/story.html#ixzz1DrzgPLm2
Title: Vs: Muslimit haluavat lapsensa pois musiikin opetuksesta kanadassa
Post by: normi on 14.02.2011, 08:40:40
Yhteiskunta = siinä elävät ihmiset. joten on tietenkin oelellista millaisia ihmisiä ja minkälaista kulttuuria ihmiset harrastavat. Miksi joku maa on vauraampi kuin toinen? Miettikää sitä suvismokut. ;)
Title: Vs: Muslimit haluavat lapsensa pois musiikin opetuksesta kanadassa
Post by: huoltaja on 14.02.2011, 10:36:42
Quote from: normi on 14.02.2011, 08:40:40
Yhteiskunta = siinä elävät ihmiset. joten on tietenkin oelellista millaisia ihmisiä ja minkälaista kulttuuria ihmiset harrastavat. Miksi joku maa on vauraampi kuin toinen? Miettikää sitä suvismokut. ;)

Sepä se. On melkoisen yllättävää, että yhteiskunnan menestys riippuu yhteiskunnassa elävistä ihmisistä...  ;D Toivotaan todella, että valtiolaivaamme ohjaavatkin tajuavat tuon.

Moneen kertaan esittämäni ajatus: kulttuuritausta --> arvot --> normit, lait --> yhteiskunnan toiminta. Jos jo ensimmäisessä kohdassa mennään aivan eri latuja, niin miten moninkertaiseksi ero muuttuu viimeiseen kohtaan tullessa?