QuoteSairaalahoitoon kiusaamisen takia joutuneen pojan äiti toivoo koululle apua – "Käykö jollekin lapselle vielä todella pahasti?"
HUOLI Vantaalaisperheessä on pienen pojan pelko jatkuvasti läsnä.
Lehtikuusen koulua Hakunilassa käyvän pojan äiti Kati Raitio on hyvin huolissaan. Hänen poikaansa on kiusattu monta vuotta. Raitio ei kuitenkaan halua syyttää kiusaamisesta ketään. Hän toivoo apua – myös koululle.
Raitio on ollut koulussa kymmeniä kertoja ja nähnyt omin silmin kiusaamistilanteita.
– On hakkaamista, haukkumista. Mä tapan sut -uhkaus on lasten puheessa pilkun paikalla.
Jos tilanteeseen ei saada muutosta, huolestunut äiti pelkää pahinta.
– Viidesluokkalaista poikaani on pahoinpidelty kouluaikana. Hän on ollut sairaalahoidossa sekä aivotärähdyksen että vakavien mustelmien vuoksi. Onko edessä se, että jollekin lapselle käy todella pahasti? kysyy Raitio.
Hän kertoo poikansa näkevän painajaisia koulusta ja kysyvän: Jos minut tapetaan, kuolenko minä?
– Pienen pojan pelko on kodissamme jatkuvasti läsnä.
Raitio haluaa korostaa, ettei hän oleta oman poikansa olevan aina vain uhri, tai ainoa uhri.
– Meidän poikakin on välillä kuumakalle. Hänen kanssaan on omat haasteensa.
Poikansa ja koko koulun tilannetta paljon miettineenä, Raitiolla on ehdotuksia tilanteen korjaamiseksi.
– Koulun oppilasmäärä on lähes tuhat. Kouluun tarvitaan lisää aikuisia.
Lehtikuusen koulu on hyvin monikulttuurinen koulu, muistuttaa Raitio.
– Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja. Esimerkiksi henkilökunnan on saatava koulutusta erilaisten tilanteiden kohtaamiseen.
Nykyisillä resursseilla Raitio uskoo koulun arjen koostuvan lähinnä "tulipalojen epätoivoisesta sammuttamisesta".
– Koululla eivät riitä keinot, vaikka halua olisi. Ongelmatilanteiden tulva on päivittäin niin valtava.
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/662157-sairaalahoitoon-kiusaamisen-takia-joutuneen-pojan-aiti-toivoo-koululle-apua-kayko#kommentit
Boldaukset mun.
En tiedä. Aika sanattomaksi vetää... :facepalm:
Mitäpä tuohon enää lisäämään. Se on ihana asia, ja sitä tarvitaan lisää.
Ja sitä myös saadaan!
Quote from: Vellamo on 17.05.2018, 21:54:58
^^Ensi kertaan nopeasti luettuna ymmärsin, että monikulttuurisuutta jutussa ylisti koulun rehtori, mutta että hakatun alakouluikäisen pojan äiti :-\ Ja samaan hengenvetoon hän kertoo kouluarjen olevan pelkkää 'tulipalojen sammutelua' kun 'ongelmatilanteiden tulva on valtava'. Onko äiti yksinkertainen vai totaalisen aivopesty hänkin vai koulun taholta hiljaiseksi peloteltu?
Voi poikaparkaa, ei suojele koulu eikä koti.
Uskon, että naapureina niin paljon monikultturisia perheitä ettei uskalla kertoa totuutta vaan yrittää pelastaa tilanteen myötäilemällä.
Quote from: Eisernes Kreuz on 17.05.2018, 20:59:34
Mitäpä tuohon enää lisäämään. Se on ihana asia, ja sitä tarvitaan lisää.
Ja sitä myös saadaan!
Sehän tässä kun ei enää keksi ees mitä sanoa.
Varmasti saadaan.
Ja maksetaan. Tai en mä onneksi koska työtön olen.
Quote from: Vellamo on 17.05.2018, 21:54:58
^^Ensi kertaan nopeasti luettuna ymmärsin, että monikulttuurisuutta jutussa ylisti koulun rehtori, mutta että hakatun alakouluikäisen pojan äiti :-\ Ja samaan hengenvetoon hän kertoo kouluarjen olevan pelkkää 'tulipalojen sammutelua' kun 'ongelmatilanteiden tulva on valtava'. Onko äiti yksinkertainen vai totaalisen aivopesty hänkin vai koulun taholta hiljaiseksi peloteltu?
Voi poikaparkaa, ei suojele koulu eikä koti.
Siinähän ei Jani-Petterin vammat ja painajaiset silloin paljon paina kun äidin mielestä on olemassa paljon ihanampia ja rikkaampiakin asioita kuin poikansa ruumiin- ja mielenterveys.
Olisi taas paljonkin asiasta sanottavaa muttei mitään sellaista, mitä viitsisi moderaation ja poliisin pelossa tähän kirjoittaa. :facepalm:
Tänään katselin Utin jääkärirykmentin videoita. Ironista että aikakaudella kun meillä on edistyksellisimmät aseet suojautua ulkoisilta uhilta niin olemme itse päästäneet maahan viidennen kolonnan jolta ei voi suojautua mitenkään. Milloin tahansa läheisemme voivat joutua puukkokeppostelujen kohteeksi kadulla ja siihen ei auta minuutin reagointiajat alkuunkaan.
Koulujen rehtorit tuntuvat muuten aina piilottelevan ja vähättelevän tätä ongelmaa. Ovatko he vain pirun tyhmiä vai peloteltu vaikenemaan? Vai oikean värinen jäsenkirja taskussa?
Quote from: Sekasikiö on 17.05.2018, 21:59:01
Quote from: Vellamo on 17.05.2018, 21:54:58
^^Ensi kertaan nopeasti luettuna ymmärsin, että monikulttuurisuutta jutussa ylisti koulun rehtori, mutta että hakatun alakouluikäisen pojan äiti :-\ Ja samaan hengenvetoon hän kertoo kouluarjen olevan pelkkää 'tulipalojen sammutelua' kun 'ongelmatilanteiden tulva on valtava'. Onko äiti yksinkertainen vai totaalisen aivopesty hänkin vai koulun taholta hiljaiseksi peloteltu?
Voi poikaparkaa, ei suojele koulu eikä koti.
Uskon, että naapureina niin paljon monikultturisia perheitä ettei uskalla kertoa totuutta vaan yrittää pelastaa tilanteen myötäilemällä.
Minusta hän kuulostaa tavalliselta ihmiseltä, joka siis oikeasti uskoo monikulttuurisuuden hienouteen ja siunauksellisuuteen. Sitten hän on hämillään kun kaikki ei menekään niin hienosti kuin voisi luulla, ja syyttää asiasta opettajien riittämättömiä toimia.
Mamma näyttää olevan muksuoppiohjaaja. :roll:
Ohjaus perustuu käsittääkseni kaiken ymmärtämiselle positiivisen kautta ja koko maailman halaamiselle tilanteessa kuin tilanteessa.
Sanopa siinä sitten julkisesti nimelläsi jotain poikkipuolista mamuroistoista, niin teoreettisetkin mahdollisuudet ohjaajakeikolle haihtuvat.
http://vuorovaikutuspakki.blogspot.fi/2013/04/muksuopin-15-askelta-opiksi.html
http://lti3.tivoli.srvmtr.net/fi/asiantuntijat/muksuoppiohjaajat/
Arvaisin villisti, että asiaa löytyy jäsen pectus3:n ketjusta pitkä numerosarja. En jaksa kaivaa. 8)
Ruotsissa tilanne on jo vuosia ollut paljon pahempi, joten ei tämän pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään ajan ilmiöitä seuraavalle. Eikä Ruotsissakaan ole keksitty ongelmaan ratkaisua. Opettajan ammatti on siellä tällä hetkellä erityisen epäsuosittu.
Samat ilmiöt ovat vallalla kaikkialla Länsi-Euroopassa. Ei Suomi ole poikkeus, mitä nyt vähän kehityksestä jäljessä (vielä).
Quote from: Vellamo on 17.05.2018, 22:35:53
Quote from: Frida Hotell on 17.05.2018, 22:15:09
---
Minusta hän kuulostaa tavalliselta ihmiseltä, joka siis oikeasti uskoo monikulttuurisuuden hienouteen ja siunauksellisuuteen. Sitten hän on hämillään kun kaikki ei menekään niin hienosti kuin voisi luulla, ja syyttää asiasta opettajien riittämättömiä toimia.
Ajattelun vinoumat voivat olla luonteeltaan todella vahvoja ja pysyviä. Mutta siinä vaiheessa kun oma lapsi joutuu kokemaan toistuvaa rajua väkivaltaa ja pelkää kuolemaa, on outoa ja luonnonvastaista ettei äiti pysty korjaamaan näkemyksiään ja ryhdy puolustamaan lastaan kaikin mahdollisin keinoin.
Onhan sitä lapsia uhrattu milloin millekin aatteelle, ja nyt on vuorossa monikulttuurisuus.
Minua kurmootti kouluaikana muutama sälli, joista parista muuten tuli poliiseja, sittemmin. Ihan monokulttuurivesseleitä.
Tunnen sen nahoissani vieläkin. Lohtu on noiden konstaapelien siivoojan palkka, vuorotyöstä.
"Monikulttuurisuus on yksi tärkeimmistä rikkauksista" sanoo monikulttuurin pahoinpitelemän lapsen äiti.
Pääkaupunkiseudun lastensuojelu on kunnostautunut muutenkin viime vuosina, joten tämäkin äiti saa todennäköisesti jatkaa lapsensa kasvattamista ihan niin kuin ei mitään.
En ole varma, haluanko tietää mitä ne muut tärkeät rikkaudet Kati Raition mielestä ovat. Rutto, kolera ja ebola?
–" Koululla eivät riitä keinot, vaikka halua olisi. Ongelmatilanteiden tulva on päivittäin niin valtava".
Toimittajana olisin kysynyt huolestuneelta äidiltä, mistä mainitut ongelmat johtuvat? miksi siedät,että lastasi pahoinpidellään koulussa?
Omat lapseni ovat jo aikuisia,mutta pienikin vihje korviin kuuleviin kiusaamisesta olisi johtanut välittömästi erään ilmoituksen tekemiseen.
Vantaan lähiöiden väestötilanne eri vuonna selviää tältä sivulta:
https://kartta.vantaa.fi/ (kohta Tilastot/Väestö/Kieliryhmät)
Hakunila kisaa tiukasti Länsimäen ja Havukosken kanssa Vantaan rinkebyn tittelistä. Vuonna 2017 kaikissa niistä oli yli kolmannes vieraskielistä väestöä. Peruskouluissa prosentit ovat luonnollisesti näitäkin korkeampia, etenkin sikiävämpien kansallisuuksien kohdalla.
Saa nähdä, saadaanko resursseja voimakkaasti lisäämällä Vantaankin rinkebyihin eliittikouluja.
Quote
–" Koululla eivät riitä keinot, vaikka halua olisi. Ongelmatilanteiden tulva on päivittäin niin valtava".
Täällä taas Radio Jerevan! Meiltä kysytään:
– Mitä on monikulttuuri?
Me vastaamme:
– Monikulttuuri on sellaisten jatkuvien ja yhä lisääntyvien vaikeuksien luomista, jotka on hyvin helppo voittaa.
Quote
–" Koululla eivät riitä keinot, vaikka halua olisi. Ongelmatilanteiden tulva on päivittäin niin valtava".
Tätä on monikulttuurisuus, valtavia päivittäisiä ongelmatilanteita.
Ja, toki ihania pitsoja ja hummusta.
Mitä ilmeisimmin Hakunilan tapauksessa oli kyseessä natsilapsi tai vähintään rasistipoika, joka kaikkien, äitinsäkin mielestä pohjimmiltaan ansaitsee kohtelunsa.
Sitten seuraavaan aiheeseen. Sellainen voisi olla, että Suomi tarvitsisi ISIS-tyyppien lisäksi myös noita MS-13-häiskiä rikastamaan ja elävöittämään ankeaa katukuvaamme.
Quote from: Arvoton on 18.05.2018, 09:11:41
Mitä ilmeisimmin Hakunilan tapauksessa oli kyseessä natsilapsi tai vähintään rasistipoika, joka kaikkien, äitinsäkin mielestä pohjimmiltaan ansaitsee kohtelunsa.
Niin, tällä menolla saadaan myös niitä oikeita valkoihoisia suomalaisia "natsilapsia/nuoria/aikuisia". Eli valkoisia herkästi ja ennalta ehkäisten väkivaltaan tarttuvia nuoriso joukkoja. Kaikki eivät valitse alistumista ratkaisuksi jatkuva väkivallan uhan alla. Osa valitsee soturin tien ja hakeutuu kaltaistensa joukkoon. Siinä ei sosiaalitantan ja polpon vinkuminen muuta tilannetta.
Tuossahan se on uuspuheen kaava. Ei voi suoraan sanoa, että matupojat hakkaavat, niin pitää tuoda asia kiertoteitse ilmi.
Tämä aika haastaa itsepetoksessaan ja valehtelussaan jo 70-luvun synkimmät suomettumisetkin.
Aikoinaan Raisiossa oli maan suurin yläaste. Homma oli täysin hallitsematonta kunnes Antti Tuominen tuli rehtoriksi.
Siinä laitettiin kusipäät ojennukseen, aamuisin kaikki myöhästyneet rehtorin kansilaan ja jos joku naama oli siinä rivissä liian tuttu, niin ei hyvä heilunut. Kiusaajat, häiriköt, kusipäät laitettiin välittömäsi ojennukseen.
Tuominen pyöri myös vapaa-ajallaan kaupungilla ja poimi kyytiin, vei kotiin ja antoi sanan laulaa.
Kaikki eivät tietty olleet mielissään moisesta, mutta tuloksia syntyi. Moni yläasteikäisenä ollut kusipää kävi kuuleman mukaan myöhemmin erikseen kiittämässä Anttia.
Nyt tilanne on aivan toinen. Kukaan ei uskalla yhtään mitään, koska rassismi ja syrjintä.
Tänne tarvittaisiin joka helkkarin kouluun yksi Antti Tuominen.
E: kuukkeloipaakas Vaisaaren yläaste ja Antti Tuominen, siinä on mies, joka on pelastanut monen nuoren ihmisen elämän.
Quote from: Punaniska on 18.05.2018, 12:26:57
Tuossahan se on uuspuheen kaava. Ei voi suoraan sanoa, että matupojat hakkaavat, niin pitää tuoda asia kiertoteitse ilmi.
Tämä aika haastaa itsepetoksessaan ja valehtelussaan jo 70-luvun synkimmät suomettumisetkin.
Ihanaa tämä uuspuhe ( vai onko se kivapuhetta)
Seurue=mustalaiset
Monikulttuurisuus=irakilaiset, somalit jne.
tp-hakija = maahanmuuttaja
ja lista jatkuu...
Tässä tapauksessa pojan äiti ei uskalla rasistileiman pelossa sanoa todellista mielipidettään tuosta koulun monikulttuurisuudesta ja aika hyvin käyttääkin tuollaista kiertoilmausta.
Ne resurssit jolla monikulttuurisuus säilytetään ihanana ovat varmaan sitten metallinpaljastimet ovelle, vartijoita käytäville ja koulun pihoille ja erilliset luokkatilat eri taustaisille oppilaille jne. On se ihanaa rikkautta se sellainen. :facepalm:
Quote
– Koulun oppilasmäärä on lähes tuhat. Kouluun tarvitaan lisää aikuisia.
Lehtikuusen koulu on hyvin monikulttuurinen koulu, muistuttaa Raitio.
– Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja. Esimerkiksi henkilökunnan on saatava koulutusta erilaisten tilanteiden kohtaamiseen.
Nykyisillä resursseilla Raitio uskoo koulun arjen koostuvan lähinnä "tulipalojen epätoivoisesta sammuttamisesta".
– Koululla eivät riitä keinot, vaikka halua olisi. Ongelmatilanteiden tulva on päivittäin niin valtava.
• Örn, Tiina: Sairaalahoitoon kiusaamisen takia joutuneen pojan äiti toivoo koululle apua – "Käykö jollekin lapselle vielä todella pahasti?" (https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/662157-sairaalahoitoon-kiusaamisen-takia-joutuneen-pojan-aiti-toivoo-koululle-apua-kayko)
Vantaan Sanomat, 2018-05-17.
Monikulttuuri on sellainen rikkaus jonka ylläpito tulee todella kalliiksi, ja laskua voi joutua maksamaan raskaasti yllättävilläkin tavoilla.
Quote from: Nikolas Ojala on 18.05.2018, 12:38:46
Monikulttuuri on sellainen rikkaus jonka ylläpito tulee todella kalliiksi, ja laskua voi joutua maksamaan raskaasti yllättävilläkin tavoilla.
No sehän se juuri onkin kun tuo monikulttuurisuus on niin tärkeä rikkaus ja aivan ihana asia, että se aina jaksaa yllättää miten monilla eri tasoilla se rikastuttaa ja ihastuttaa.
Mikäs sen ihanampaa ja rikkaampaa vanhemmalle olisi kuin se, että saa hakea oman varhaisteininsä sairaalasta sen jälkeen, kun hänen mustapartaiset ikätoverinsa ovat hakanneet hänet koulun välitunnilla.
Quote from: Kauko-Aatos on 18.05.2018, 00:03:18
"Monikulttuurisuus on yksi tärkeimmistä rikkauksista" sanoo monikulttuurin pahoinpitelemän lapsen äiti.
Pääkaupunkiseudun lastensuojelu on kunnostautunut muutenkin viime vuosina, joten tämäkin äiti saa todennäköisesti jatkaa lapsensa kasvattamista ihan niin kuin ei mitään.
En ole varma, haluanko tietää mitä ne muut tärkeät rikkaudet Kati Raition mielestä ovat. Rutto, kolera ja ebola?
Lastensuojelulaki lähestyy heti eka pykälässä eka luvussa asiaa hiukan toisin. Siinä ei mainita monikultturisuutta.
Quote
1 §
Lain tarkoitus
Lain tarkoituksena on turvata lapsen oikeus turvalliseen kasvuympäristöön, tasapainoiseen ja monipuoliseen kehitykseen sekä erityiseen suojeluun.
On muuten niin, että meidän jokaisen on tuota lain tarkoitusta ja velvoitteita noudatettava.
Vaikka monikulttuuri.
Sitten vaan mietitään oikein pää sauhuten että kumpi on tärkeämpi: lapsen turvallisuus vai monikulttuuri?
Quote from: Nikolas Ojala on 18.05.2018, 13:48:41
Sitten vaan mietitään oikein pää sauhuten että kumpi on tärkeämpi: lapsen turvallisuus vai monikulttuuri?
Siinäpä sitä miettimisen aihetta onkin, kun epämääräisen syntymäajan ilmoittaneen lapsi on muuta luokkaa vanhempi (käynyt valmistavaa opetusta suomen kielessä pari vuotta), fyysinen kehitys on edellä ja henkinen jäljessä ynnä käsitys itsestä on muita ylempi. Ryhmäidentiteetti, jengit, väkivalta ja huumeet. Tämän vuoksi satoja lapsia hakataan päivittäin Suomessakin.
Monikulttuurin kaunista satoa :facepalm:
Quote from: Nikolas Ojala on 18.05.2018, 13:48:41
Sitten vaan mietitään oikein pää sauhuten että kumpi on tärkeämpi: lapsen turvallisuus vai monikulttuuri?
Niin. Tämänhän toki luulisi olevan ihan jokaiselle vanhemmalle miettimättäkin selvä asia, mutta eihän se vaan näinä päivinä sitä todellakaan ole, päivinä, joita luulisi Pahkasika-lehden huumoriksi ellei itse olisi asiaa todistamassa karuksi todellisuudeksi.
Quote from: Punaniska on 18.05.2018, 12:26:57
Tuossahan se on uuspuheen kaava. Ei voi suoraan sanoa, että matupojat hakkaavat, niin pitää tuoda asia kiertoteitse ilmi.
Noh, noh! Nyrkit lyövät, ei ihonväri!
LOL ;D
Quote from: Nikolas Ojala on 18.05.2018, 13:48:41
Sitten vaan mietitään oikein pää sauhuten että kumpi on tärkeämpi: lapsen turvallisuus vai monikulttuuri?
Kaikesta päätellen monikulttuuri on tärkeämpi. Jos on toista mieltä niin on rasisti ja joutuu syytteeseen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Quote
Lehtikuusen koulu on hyvin monikulttuurinen koulu, muistuttaa Raitio.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.
...ja Lehtikuusen koulun monikulttuurinen idylli aukenee seuraavassa Raition lausahduksessa:
Quote– Koululla eivät riitä keinot, vaikka halua olisi. Ongelmatilanteiden tulva on päivittäin niin valtava.
Äärisuvakit ovat fanaattisia idiootteja. Raition kommentit ovat typeryydessään uskomattomia epäloogisuuksien sillisalaatteja. :facepalm:
Quote from: Vellamo on 17.05.2018, 21:54:58
^^Ensi kertaan nopeasti luettuna ymmärsin, että monikulttuurisuutta jutussa ylisti koulun rehtori, mutta että hakatun alakouluikäisen pojan äiti :-\ Ja samaan hengenvetoon hän kertoo kouluarjen olevan pelkkää 'tulipalojen sammutelua' kun 'ongelmatilanteiden tulva on valtava'. Onko äiti yksinkertainen vai totaalisen aivopesty hänkin vai koulun taholta hiljaiseksi peloteltu?
Voi poikaparkaa, ei suojele koulu eikä koti.
Tulkitsin äidin puheenvuoron diplomaattisin sanakääntein esitetyksi 'en ole rasisti, mutta' -disclaimeriksi. Jos äiti haukkuisi monikulttuurin ja mamulapset maan rakoon, virkamiesten ja lehdistön olisi helppo sivuuttaa hänen huolensa rasistin ennakkoluuloina.
Lisäksi kuten joku yllä mainitsi, hän joutuu vielä lehtijutun jälkeenkin asumaan monikulttuurin keskellä, ja poika jatkaa koulunkäyntiä kiusaajiensa kanssa. Elämästä tulisi rasistileiman kanssa hankalaa.
Quote from: Vellamo on 17.05.2018, 21:54:58
Onko äiti yksinkertainen vai totaalisen aivopesty hänkin vai koulun taholta hiljaiseksi peloteltu?
Kuten tuossa edeltävä totesikin, niin tuo on tavallaan aika taitavastikin sanottu. Siis on tuotu esille, että tämä rikkaus hänen poikansa hakkasi tavalla, että siitä on joltisankin hankala edes Rasmuksessa nostaa häntä kepinnokkaan syljettäväksi
^ Tuon ilmaisemiseen ja "rasisti-puolustukseen" pitäisi löytyä joku fiksumpi ja rakentavampikin tapa kertoa asioista kuin:
Quote Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.
Onneksi tälle lapselle ei ole vielä käynyt pahasti. Hakattu sairaalaan ja mielenterveys mennyt. Ei uskalla mennä ulos jne. Ei sentään ole kuullut kenenkään sanona N -sanaa tai jotain todella kauheaa.
Nyt jos ei kouluun palkata lisää monikulttuuritulkkeja ja kokemusasiantuntijoita voi jollekkin lapselle käydä vielä todella pahasti.
Poika sai turpaan monikulttuurilta ja äiti tohkeilee, että monikulttuuri on hieno ja ihana asia.
Koska ideologian mukaan monikulttuuri on hieno ja ihana asia, ongelmien ilmettyä vika on aina jossain muualla, kuten resurssien puutteessa, asennekasvatuksen puutteessa, koulutuksen puutteessa, tiedon puutteessa, väärinkäsityksissä, eriarvoistumisessa, rasismissa, ajan puutteessa, rakenteissa, kaavoituksessa, syrjäytymisessä, vuoropuhelun puutteessa, hoidon puutteessa, tiedostavuuden puutteessa, patriarkaatissa, ennakkoluuloissa, kotouttamisen haasteissa, kielitaidon puutteessa, opetusohjelman puutteissa, muiden kulttuureiden tuntemuksen puutteessa, kulttuuritulkkien puutteessa, vihapuheessa, Perussuomalaisissa, Halla-ahossa, natseissa, fasisteissa, maasäteilyssä, junteissa, impiwaaralaisissa ja äärioikeistossa.
Mutta ei koskaan monikulttuuri-ideologiassa.
Quote from: Eino P. Keravalta on 18.05.2018, 17:46:39
Poika sai turpaan monikulttuurilta ja äiti tohkeilee, että monikulttuuri on hieno ja ihana asia.
Siinä on pahasti väkivaltarikollisen aihio kehittymässä. Poika saa turpiinsa, eikä äidistä löydy hiventäkään naarasleijonaa. Ei lämpöä, -äiti antaa sen monikulttuurille eli Abdille ja Mohammedille. Oppii siis ottamaan turpaan, mutta näkee siinä samalla, miten turpiin annetaan, miten väkivalta toimii. Oppii, että kun ei omaan äitiin voi luottaa, turha luottaa koko yhteiskuntaankaan. Rehtori leikkii kuuroa ja sokeaa, mykkääkin.
Jos ei ihan kokonaan romahda, vetää parikymppisenä lämpöä (sitä mitä ei äidistä löytänyt) kemikaalisesti. Ja saattaa niitä nyt poissaolollaan loistavia rasistisia veritekoja tapahtua, kun abdia muistuttava tulee soittamaan lärviänsä. Takauma eli dissosiaatio tulee ja poika tappaa. Olemme säästyneet näiltä verikekkereiltä vain siksi, että nämä katkeroituneet ja traumatisoituneet ovat vasta kasvamassa aikuisikään. Kohta niitä tulee enemmänkin...
Monikulttuuri on erilaisia ihmisiä. Ei heillä ole mitään taitoja tai tietoa, joita ei jo löytyisi Suomesta, mutta he ovat sitä vastoin keskivertoa tyhmempiä, heikommin koulutettu ja väkivaltaisempia. Monikulttuurisuutta ihannoivat haluavat väriä katukuvaan ja tästä ilosta he ovat valmiita vaikka uhraamaan omat läheisensä. Tämäkin äiti todennäköisesti aiheuttaa pojalleen tulevaisuuden ongelmia, jottei omat työt kärsisi. Tai sitten hän on vain yksi suvakki lisää.
Pojan suurin ongelma on oma äiti, jonka monikulttuurisuushulluus tullee koitumaan pojan kohtaloksi.
Mitähän sitten pitää sisällään äidin lausuma "poikamme on myös kuumakalle"? Tarkoittaako se herkästi "syttyvää" viidesluokkalaista vai poikaa, joka on koittanut puolustaa itseään? Kummatkin ovat kokolailla yleisiä tuon ikäisten keskuudessa. Jos kyseessä on kuitenkin jälkimmäinen, tulee äiti kyllä kylväneeksi melkoisen siemenen poikansa sisimpään.
Lapsen pitäisi päästä impiwaaralaiseen idylliin kasvamaan ja äidin paikka lausuntojensa puolesta on avohoitolaitos.
Tämä jatkuva hokema mokun rikkaudesta on jotakin sairaalloista. Ihmisten Jeesus-syndrooma on karannut pahasti käsistä jo aikaa sitten, eivätkä aikuiset ihmiset kykene enää rationaaliseen ajatteluun, vaan kaikki on yhtä helvetin mokupalvontaa oman itsensä ylentämiseksi joksikin kuvitelluksi maailmanparantajaksi.
Maailma paranisi sillä jo huomattavasti, kun koko mokuhulluudelle laitettaisiin stoppi. Miettikääpä hetki Halla-ahon kirjoitelmia vuonna miekka ja kivi. Kuinka oikeassa hän olikaan mokun kausaliteetista.
Sääliksi käy tuotakin lasta.
Onneksi kävin peruskoulun 80-90-luvuilla. Oli silloinkin ujohkolla kaverilla välillä jo tarpeeksi jänskää suomalaisten urpojen kanssa, saatika sitten että joku arabijengi olisi hakannut pihalla joka päivä. Mutta kaipa Suomessakin käydään täydellä innolla kohti Berliinin Neukölln-mallin (tai vastaava eurolähiö tähän) kouluja, joissa neljännen sukupuolven mamunuorukaiset tekevät mitä lystäävät, eivätkä osaa kunnolla edes maassa käytettyä kieltä.
Eipä perusopetuslaki anna hyssyttelylle tilaa.
Kokeilin aikoinaan lyömällä pykälät pöytään. Seuraavana päivänä oli kiusaavat yläkoululaiset rajattu aidalla eri alueelle pienempiä rääkkäämästä.
Lässytys sikseen ja opetustoimi noudattakoon lakia. Saatana!
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1998/19980628
Quote
29 § (30.12.2013/1267)
Oikeus turvalliseen opiskeluympäristöön
Opetukseen osallistuvalla on oikeus turvalliseen opiskeluympäristöön.
Kouluun ei saa tuoda eikä työpäivän aikana pitää hallussa sellaista esinettä tai ainetta, jonka hallussapito on muussa laissa kielletty tai jolla voidaan vaarantaa omaa tai toisen turvallisuutta taikka joka erityisesti soveltuu omaisuuden vahingoittamiseen ja jonka hallussapidolle ei ole hyväksyttävää syytä.
...
(29.12.2016/1498)
Opetuksen järjestäjän tulee hyväksyä järjestyssäännöt tai antaa muut koulussa tai muussa opetuksen järjestämispaikassa sovellettavat järjestysmääräykset, joilla edistetään koulun sisäistä järjestystä, opiskelun esteetöntä sujumista sekä kouluyhteisön turvallisuutta ja viihtyisyyttä.
...
Koulun opettajan tai rehtorin tulee ilmoittaa tietoonsa tulleesta koulussa tai koulumatkalla tapahtuneesta häirinnästä, kiusaamisesta tai väkivallasta niihin syyllistyneen ja niiden kohteena olevan oppilaan huoltajalle tai muulle lailliselle edustajalle.
36 § (13.6.2003/477)
Kurinpito
Oppilas, joka häiritsee opetusta tai muuten rikkoo koulun järjestystä taikka menettelee vilpillisesti, voidaan määrätä jälki-istuntoon enintään kahdeksi tunniksi tai hänelle voidaan antaa kirjallinen varoitus. Jos rikkomus on vakava tai jos oppilas jatkaa edellä tarkoitettua epäasiallista käyttäytymistä jälki-istunnon tai kirjallisen varoituksen saatuaan, oppilas voidaan erottaa enintään kolmeksi kuukaudeksi. Kirjallinen varoitus ja määräaikainen erottaminen ovat kurinpitorangaistuksia.
...
Menettely kurinpitoasiassa ja erottamisen täytäntöönpano
Ennen oppilaan määräämistä jälki-istuntoon, kirjallisen varoituksen antamista oppilaalle ja oppilaan määräaikaista erottamista on yksilöitävä toimenpiteeseen johtava teko tai laiminlyönti, kuultava oppilasta ja hankittava muu tarpeellinen selvitys. Ennen kurinpitorangaistuksen antamista on oppilaan huoltajalle varattava tilaisuus tulla kuulluksi. Muista 36 §:ssä tarkoitetuista toimenpiteistä on ilmoitettava oppilaan huoltajalle ja opetuksen epäämisestä tarvittaessa koulun sijaintikunnan sosiaalihuollon toimeenpanoon kuuluvia tehtäviä hoitavalle viranomaiselle.
...
Kun oppilas on käyttäytynyt niin väkivaltaisesti tai uhkaavasti, että toisen oppilaan tai koulussa tai muussa opetustilassa työskentelevän henkilön turvallisuus on kärsinyt tai vakavasti vaarantunut, ja on olemassa ilmeinen vaara, että väkivaltainen tai uhkaava käyttäytyminen toistuu, määräaikainen erottaminen voidaan panna täytäntöön sen estämättä, ettei päätös ole lainvoimainen.
Määräaikaista erottamista koskevan päätöksen täytäntöönpanosta lainvoimaa vailla olevana ja täytäntöönpanon alkamisen ajankohdasta on päätettävä samalla kun määräaikaisesta erottamisesta päätetään.
...
(30.12.2013/1267)
36 b § (13.6.2003/477)
Häiritsevän ja turvallisuutta vaarantavan oppilaan poistaminen
Rehtorilla ja opettajalla on oikeus poistaa luokkahuoneesta tai muusta opetustilasta taikka koulun tilaisuudesta oppilas, joka ei noudata 36 §:n 2 momentissa tarkoitettua poistumismääräystä. Rehtorilla ja opettajalla on myös oikeus poistaa koulun alueelta oppilas, joka ei poistu saatuaan tiedon 36 §:n 3 momentissa tarkoitetusta opetuksen epäämisestä.
Jos poistettava oppilas koettaa vastarintaa tekemällä välttää poistamisen, rehtorilla ja opettajalla on oikeus käyttää sellaisia oppilaan poistamiseksi välttämättömiä voimakeinoja, joita voidaan pitää puolustettavina oppilaan ikä ja tilanteen uhkaavuus tai vastarinnan vakavuus sekä tilanteen kokonaisarviointi huomioon ottaen.
Rehtori ja opettaja voivat 1 ja 2 momentissa tarkoitetuissa tilanteissa toimia yhdessä tai kumpikin erikseen. Oppilaan poistamisessa ei saa käyttää voimankäyttövälineitä. Voimakeinojen käyttöön turvautuneen opettajan tai rehtorin tulee antaa kirjallinen selvitys tapahtuneesta opetuksen järjestäjälle.
Voimakeinojen käytön liioittelusta säädetään rikoslain (39/1889) 4 luvun 6 §:n 3 momentissa ja 7 §:ssä.
Lihavoin tärkeimpiä.
Quote from: Kim Evil-666 on 18.05.2018, 23:06:49
Lapsen pitäisi päästä impiwaaralaiseen idylliin kasvamaan ja äidin paikka lausuntojensa puolesta on avohoitolaitos.
Tämä jatkuva hokema mokun rikkaudesta on jotakin sairaalloista. Ihmisten Jeesus-syndrooma on karannut pahasti käsistä jo aikaa sitten, eivätkä aikuiset ihmiset kykene enää rationaaliseen ajatteluun, vaan kaikki on yhtä helvetin mokupalvontaa oman itsensä ylentämiseksi joksikin kuvitelluksi maailmanparantajaksi.
Maailma paranisi sillä jo huomattavasti, kun koko mokuhulluudelle laitettaisiin stoppi. Miettikääpä hetki Halla-ahon kirjoitelmia vuonna miekka ja kivi. Kuinka oikeassa hän olikaan mokun kausaliteetista.
Sääliksi käy tuotakin lasta.
sääliksi käy kaikkia lapsia jotka käy koulua. Kouluista ja koulusta on tullut kulttuurimarxismin aivopesuloita, matuilla tai Ilman. Lapsista tulee samanlaisia kuin tästä äidistä, hyödyllisiä orjia. Maailmasta tulisi heti parempi paikka jos sairas mokuttaminen loppuisi. Ongelma on vain se, että hulluus kiihtyy...eikä lopu koskaan....
Ehkä tämä menee asian vierestä, mutta ei ole olemassa toimivaa monikulttuuria. Yhdysvalloissa, jota usein käytetään esimerkkinä, ei ole oikeastaan monikulttuuria vaan aika yhtenäinen kulttuuri, johon on sulautunut piirteitä useista kulttuurista. He ovat amerikkalaisia ja tarkkoja siitä.
Yhteiskunta ei toimi, jos sillä on sekava normisto. Jokaisella maalla on oltava yhtenäiskulttuuri, johon voidaan tuoda piirteitä toisesta kulttuurista (kulttuurinen omiminen..sic). On mielenvikaista kuvitella, että normistojen sekamelska voisi ikinä tuoda mitään hyvää ja tämä näkyy nyt kaikessa hirveydessään monien lasten elämässä.
"Tämä jatkuva hokema mokun rikkaudesta on jotakin sairaalloista. Ihmisten Jeesus-syndrooma on karannut pahasti käsistä jo aikaa sitten, eivätkä aikuiset ihmiset kykene enää rationaaliseen ajatteluun, vaan kaikki on yhtä helvetin mokupalvontaa oman itsensä ylentämiseksi joksikin kuvitelluksi maailmanparantajaksi."
Vai onko kyse jo tukholma-syndroomasta (pun intended)?
Pojan on pakko alkaa pian pahikseksi, sillä toistuvat aivotärähdykset tyhmentävät eikä opiskelu enää suju. Tulee nyrkkeilijän syndrooma. Sitten on taas kuraattorit sydän syrjällään kun poika sen puukon lopulta kaivaa käteensä. Tuollaiset vanhemmat ovat kaiken arvostelun alapuolella. Inhorealistista on ajatella, että mahdollisesti tuo äiti ainoastaan pelkää rasistileimaa. Lapsen kehityksen tuhoutuminen jää sille huolelle toiseksi.
On nuorelle todella raaka tilanne jos hän huomaa, että oppiessaan puolustamaan itseään hän joutuu kapinoimaan myös vanhempiaan vastaan.
On kylmää mennä kotiin jossa ei pidetä siitä että selviytyy.
Quote from: Arkontti on 18.05.2018, 23:21:48
Onneksi kävin peruskoulun 80-90-luvuilla. Oli silloinkin ujohkolla kaverilla välillä jo tarpeeksi jänskää suomalaisten urpojen kanssa, saatika sitten että joku arabijengi olisi hakannut pihalla joka päivä.
Eipä tainnut ennen rikkautta kovin yleistä olla sairaalaan joutuminen.
Quote from: K.L.O on 18.05.2018, 23:34:53
Eipä perusopetuslaki anna hyssyttelylle tilaa.
Lastensuojelun tulisi tuollaiset poistaa kouluista. Nyt oletettavasti tehdään niinpäin että kiusatut poistetaan, ei välttämättä hirmuisesti tee aamulla mieli kouluun mennä jos sieltä joutuu sairaalaan.
Tahallinen virhe väkivaltaa ihannoivien toimesta tietysti tehty jo siinä kun niitä maahan haettu.
Quote from: Vellamo on 18.05.2018, 22:47:54
^Kaikissa tapauksissa viidesluokkalainen poika on vielä ihan lapsi, 10-11-vuotias. Jos sen ikäinen lapsi hakataan sairaalakuntoon ja itkee pelkäävänsä kuolemaa, on se rikosilmoituksen paikka sekä hakkaajista että koulusta. Toivottavasti äiti tekee ne.
Itse vaihtaisin lapsineni maisemaa, jos moisen mokuhelvetin keskellä joutuisi arkeaan elämään. Maksoi mitä maksoi.
Sillähän vantaalla asuvat oletettavasti että työt on siellä. Parempi olisi olla työttä muualla kuin vaarantaa lapsen henki.
Koululla tosiaan se vastuu olisi jos jonkinlaista valvontaa olisi, eihän sitä tuossakaan ole, virkamiehet toisiaan suojelevat eivätkä lapsia. Tuollainen koulu joka ei toimi, tulisi lopettaa ja henkilökunta erottaa, laittaa vastuuseen pahoinpitelyistä. Lapset voi kuljettaa muihin kouluihin, vaan arvattavissa on jottei ne sen kummosemmin osaa toimia.
Mikäköhän mahtaa olla todennäköisyys että vanhemmista - siis uhrin vanhemmista - tehdään lastensuojeluilmoitus jota innokkaat pikku tanttapioneerit alkavat käsittelemään jos tekee rikosilmoituksen koulusta ja pyhän värisistä hakkaajista? Itse veikkaisin, että tuota käytetään tietyillä alueilla aktiivisena pelotteena. On myös paljon todennäköisempää että lastensuojelu saa koston kautta "aikaan" asioita kuin oikeuslaitos tuomioiden avulla. Kun järjestelmäideologia ja realiteetit eivät kohtaa, "pieni ihminen", oli kuinka lainkuuliainen ja rehellinen tahansa, on ensimmäinen jonka järjestelmä uhraa. Eihän se edes lyö takaisin.
Quote from: Merja on 19.05.2018, 08:04:07
"Tämä jatkuva hokema mokun rikkaudesta on jotakin sairaalloista. Ihmisten Jeesus-syndrooma on karannut pahasti käsistä jo aikaa sitten, eivätkä aikuiset ihmiset kykene enää rationaaliseen ajatteluun, vaan kaikki on yhtä helvetin mokupalvontaa oman itsensä ylentämiseksi joksikin kuvitelluksi maailmanparantajaksi."
Vai onko kyse jo tukholma-syndroomasta (pun intended)?
Omasta mielestäni Jeesus-syndrooma on vain siistitty variaatio verhotusta vallankäyttöhalusta. Sosialidemokraattienkin "solidaarisuus-syndrooma" on jäänne siitä mitä jää jäljelle kun yritetään putsata oma imagokuva siitä, että toinen punakapina on ratkaisu ongelmiin ja että siihen ratkaisuun kuuluvat oman yhteiskuntaluokan vihollisten hengen, vapauden tai ainakin omaisuuden täydellinen eliminointi ja/tai hyväksikäyttö. Kun oman aatteen pirujen kanssa ei osata itsekriittisesti elää, yritetään kääntää ne hyväntekevyydeksi suhteessa muihin maailmankatsomuksiin. Vai oletteko kuulleet hyvässä puoluekirja-asemassa olevasta sosialidemokraatista joka ruotisi sadan vuoden takaisia tapahtumia demarien osallistumisen kannalta itsekriittisesti? Vuosisadan aikana olisi ollut kyllä aikaa pureksia aihetta melko paljon.
Mieleen myös tulee, miten suuri rooli tällaisilla samankaltaisilla asetelmilla Yhdysvaltojen yhä yleistyvissä kouluampumisissa?
Valkoiset jäävät kouluissa koko ajan yhä enemmän alakynteen.
Internet ei unohda, sanotaan ja tässä tapauksessa voi käydä niin, että tuon äidin monikultuurihopinät ovat sitten vielä kymmenenkin vuoden jälkeen tallella (jossain päin nettiä) ja poika voi ne löytää ja siinä sitten hän voi ihmetellä noita äidin lausuntoja ja huomata olleensa vain äidin monikulttuuri-ideologian uhri.
Sama mielestäni koskee monia muitakin nykyvanhempia eli jos tenavasta tehdään joku mokumannekiini tai muukin julkinen hahmo nettiin, niin pitäisi ehdottomasti muistaa että kaiken sen voi aikuistunut lapsi myöhemmin löytää.
Quote
X
Sosiaalisessa mediassa kerrotaan, että isompi porukka olisi pahoinpidellyt yhtä poikaa eilen, keskiviikkona iltapäivällä. Tapaus sattui Lehtikuusen koulun läheisellä Harmotiellä iltapäivällä noin puoli kahden jälkeen.
Tapauksesta soitettiin hätäkeskukseen ja poliisipartio kävi paikan päällä.
Nyt poliisi selvittää tapahtumien kulkua.
X
https://yle.fi/uutiset/3-11573560
Quote
X
Hakunilan alueella elää Suomen tihein maahanmuuttajakeskittymä. Alueen asukkaista 30 % on maahanmuuttajia ja Lehtikuusen koulun oppilaista liki 40 % vieraskielisiä. Tästä syystä on jo pitkään tehnyt monipuolista työtä maahanmuuttajien ja kantasuomalaisten yhteiselon tukemiseksi. Yhdistyksen tiloissa on järjestetty suomen kielen kursseja, ompelu- ja kokkikerhoja, yhteisiä aamiaisia ja monikulttuurisia taidenäyttelyitä.
X
http://www.hakunila.org/information-and-help-desk/13-no-category
Quote from: Golimar on 01.10.2020, 18:03:48
Quote
Sosiaalisessa mediassa kerrotaan, että isompi porukka olisi pahoinpidellyt yhtä poikaa eilen, keskiviikkona iltapäivällä. Tapaus sattui Lehtikuusen koulun läheisellä Harmotiellä iltapäivällä noin puoli kahden jälkeen.
https://yle.fi/uutiset/3-11573560
Quote
Hakunilan alueella elää Suomen tihein maahanmuuttajakeskittymä. Alueen asukkaista 30 % on maahanmuuttajia ja Lehtikuusen koulun oppilaista liki 40 % vieraskielisiä.
http://www.hakunila.org/information-and-help-desk/13-no-category
Tuo yllä Hakunilan kansainvälisen yhdistyksen referoima 30% asukkaista on vanhaa tietoa, eli vuoden 2015 lopun lukema. Vuoden 2019 lopussa se oli noin 36%. Eiköhän Lehtikuusen koulunkin oppilaista ole vieraskielisiä jo luokkaa puolet. Muutos on ollut varsin nopeaa, ja todennäköisesti kiihtyy "valkopaon" lisääntymisen myötä lähivuosina.
No, Varissuon koulusta voi hakea vinkkejä parhaimmista selviytymisstrategioista ylivoimaisen monikulttuurisuuspaineen alla.
"Monikulttuuriset" koulut ovat Suomessa menetettyä aluetta suomalaisperäisten lasten turvallisuuden kannalta. Jokin iltalehti otsikoi jokin päivä sitten, että "kouluissa vallitsevat viidakon lait". Harvinaisen hyvin otsikoitu. Kouluissa, joissa on viidakosta ja aavikoilta tuotujen vanhempien jälkeläisiä, vallitsevat todellakin viidakon ja aavikon väkivaltaiset lait eikä mikään muu voisi olla edes mahdollista.
Afrikan ja Lähi-idän kulttuurit kuuluvat maailman väkivaltaisimpiin, sillä väkivaltaisuudella saa näissä maissa arvostusta oman yhteisön ja heimon keskuudessa. Tappaja ja terrorisoija on oikeassa, koska hän poistaa vastustajat kuljeksimasta tai hiljentää heidät pelolla. Juuri tämä on Eurooppaan ja Suomeen hankitun "monikulttuurin" ydin, ja sen kasvu- ja koetusalusta on juuri koulut.
Ja niin idioottimaista ja itsetuhoista kuin se onkin, niin Suomessa tämä väkivallan ja terrorin kulttuuri on nostettu "rikkaudeksi", jota ei saa arvostella ja johon ei saa puuttua. Eikä siihen tulla puuttumaan, sillä näihin kulttuureihin sisäänrakennettu pimeä ja ikiaikainen väkivallan ihannointi nauttii täydellistä koskemattomuuden suojaa, koska siihen puuttuminen olisi "rikkauden kulttuureihin" puuttumista, mikä on tietenkin mahdotonta jo siksi, että se paljastaisi, että nämä kulttuurit eivät olekaan mikään rikkaus, vaan täynnä pimeyttä, väkivaltaa ja asenteita, jotka eivät sovi mihinkään vapaamieliseen ja demokraattiseen järjestelmään. Ja tätä ei tulla myöntämään ilman täydellistä vallanvaihdosta, sotaa tai muuta katastrofia, kuten ei myönnetty neuvostojärjestelmän mieletöntä brutaaliuttakaan ennen kuin neuvostojärjestelmä romahti sisältä käsin.
Tulee olemaan mielenkiintoista seurattavaa, missä määrin Vantaa reagoi ghettoutumiseen laajentamalla kouluunottamisalueita. Pitäähän kaikille vieraskielisille lapsille pyrkiä tuottamaan riittävä kieli- ja kulttuurikylpy.
Kun Hakunilasta, Havukoskelta ja Länsimäestä kuskataan tulevaisuudessa oppilaita naapurikaupunginosiin ja päinvastoin, saadaan työtä myös koululaisia kuljettaville tahoille. Eikö sillä alalla olekin pääkaupunkiseudulla (jopa tappeluihin johtavaa) ylitarjontaa?
Quote from: Golimar on 01.10.2020, 18:03:48
Quote
X
Sosiaalisessa mediassa kerrotaan, että isompi porukka olisi pahoinpidellyt yhtä poikaa eilen, keskiviikkona iltapäivällä. Tapaus sattui Lehtikuusen koulun läheisellä Harmotiellä iltapäivällä noin puoli kahden jälkeen.
Tapauksesta soitettiin hätäkeskukseen ja poliisipartio kävi paikan päällä.
Nyt poliisi selvittää tapahtumien kulkua.
X
https://yle.fi/uutiset/3-11573560
Quote
X
Hakunilan alueella elää Suomen tihein maahanmuuttajakeskittymä. Alueen asukkaista 30 % on maahanmuuttajia ja Lehtikuusen koulun oppilaista liki 40 % vieraskielisiä. Tästä syystä on jo pitkään tehnyt monipuolista työtä maahanmuuttajien ja kantasuomalaisten yhteiselon tukemiseksi. Yhdistyksen tiloissa on järjestetty suomen kielen kursseja, ompelu- ja kokkikerhoja, yhteisiä aamiaisia ja monikulttuurisia taidenäyttelyitä.
X
http://www.hakunila.org/information-and-help-desk/13-no-category
Tämä oli nyt siis kolmas poika joka on hakattu Vantaan mokukoulussa kahden viikon sisällä. Siihen päälle vielä Maunulan koulun nöyryytysvideo Helsingissä jossa "rasistisesti käyttäytynyt" poika uhattiin tappaa ja pakotettiin polvilleen.
Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan valtamedian kiinnostus riittää näihin "koulukiusaamisiin". Lasten raiskauksista Oulussa se jaksoi kiinnostua kai noin kuukauden.
Quote from: Histon on 02.10.2020, 09:13:32
Tämä oli nyt siis kolmas poika joka on hakattu Vantaan mokukoulussa kahden viikon sisällä. Siihen päälle vielä Maunulan koulun nöyryytysvideo Helsingissä jossa "rasistisesti käyttäytynyt" poika uhattiin tappaa ja pakotettiin polvilleen.
Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan valtamedian kiinnostus riittää näihin "koulukiusaamisiin". Lasten raiskauksista Oulussa se jaksoi kiinnostua kai noin kuukauden.
Eiköhän tässä niin käy, että hallituksen lähettämänä "jostain kautta" tulee ohje, ettei asiasta saa julkaista mitään. Tämä sitten myöhemmin perustellaan sillä, ettei haluttu lisätä jännitteitä ja nimenomaan rasismia.
Nyt oli niin pitkä lanka että jäi epäselväksi oliko tässä kulttuurinrikastus pahoinpitelytapauksissa taustalla. Koulukiusaaminen kun oli olemassa jo ennen saapumiserä 2015:ta eli kaikkea ei voi kuitata multikultilla.
Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 02.10.2020, 16:55:55
Nyt oli niin pitkä lanka että jäi epäselväksi oliko tässä kulttuurinrikastus pahoinpitelytapauksissa taustalla. Koulukiusaaminen kun oli olemassa jo ennen saapumiserä 2015:ta eli kaikkea ei voi kuitata multikultilla.
Tietysti oli. Samoin lähes kaikkia muita ilmiöitä, joiden lisääntymisen takia me vastustamme nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa.
Kun lisää normaaliin varsin julmaan kouluympäristöön monikultturismin tuottamat, etnis-uskonnolliset ristiriidat, (parhaimmassa tapauksessa) välinpitämättömät vanhemmat ja opettajien rasismisyytöspelot, nämä tämän ketjun tapahtumien kaltaiset sattumat eivät enää olekaan yksittäistapahtumia. Häirikköjä, kiusaajia ja välinpitämättömiä opettajia on ollut aina, mutta jostain syystä trendi on kuitenkin sellainen, että juuri monikulttuurisista kouluista paetaan ja monikulttuuristen koulujen taso laskee.
Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 02.10.2020, 16:55:55
Nyt oli niin pitkä lanka että jäi epäselväksi oliko tässä kulttuurinrikastus pahoinpitelytapauksissa taustalla. Koulukiusaaminen kun oli olemassa jo ennen saapumiserä 2015:ta eli kaikkea ei voi kuitata multikultilla.
Joko 2015 tulleiden perheet on yhdistetty?