Miljöpartiet pitää kokousta Linköpingissä: Lapsi-matumäärä ylös, yksityisautomäärä alas
Eli lähdetään viemään eteenpäin ehdotusta, että ne vuonna 2015 yksintulleet lapsukaiset katsotaan hakemuskäsittelyhetkellä edelleen lapsukaisiksi ja päätökset tehdään lapsen etu huomioiden riippumatta hakijan iästä päätöksentekohetkellä. Lisäksi myönteinen päätös toisi ikuisen oleskeluluvan määräaikaisen sijaan.
Ympäristöministeri Karolina Skog (MP) totetaa, että vihreät haluavat autoliikenteen pois ruotsalaisista kaupungeista. Hän perustelee, että autot, tiet ja parkkialueet vievät paljon tilaa, joka voitaisiin käyttää muihin tarkoituksiin.
R2: Henkilö saapuessaan 18 v ja uusintahakemukset ja valitukset 10 v, siis 28-vuotias saa lapsiturvapaikan. ;D
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/nEoJL/nya-mp-kravet-fler-ensamkommande-ska-fa-stanna
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/oroVm/mp-ledningen-lat-ensamkommande-soka-asyl-igen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/mmoEg/mp-vill-begransa-antalet-bilar-i-staderna
Voiko joku olla vielä sekopäisempi kuin ruotsalainen vihreä.
Vaikuttaa itsemurhapuolueelta. Kannatus on tällä hetkellä alle äänikynnyksen, eikä moisilla ulostuloilla kovin kummoista äänisaalista valtavirtaäänestäjien joukosta kerätä.
Perverssillä tavalla kiinnostaisi nähdä mitä vihreät khmerit tekisivät joutilailla katu- ja parkkialueilla. Unikkopelloksi? Vapaiksi kulttuurikeskuksiksi? Äbälä- ja kivityskentiksi?
Jos yksityisautoilua vähennetään rajusti tai se lakkautetaan kokonaan, kuvittelisin, että ihmisten työssäkäynti vaikeutuu oleellisesti. Varmaksi en tiedä, koska en tiedä, miten hyvin julkinen liikenne toimii Ruotsissa. Mutta mikäli sen taso on samaa kuin tämän päivän Suomessa, niin millähän Miljöpartiet sitten kuvittelee, että tuo matu- ja lapsimäärä ruokitaan ja vaatetaan, kun helkkarin iso osa populasta ei enää kykene käymään töissä, tai siitä tulee taloudellisesti mahdotonta? Tuleeko raha taikaseinästä ja ruoka kaupasta?
Quote from: Lahti-Saloranta on 28.05.2017, 13:34:04
Voiko joku olla vielä sekopäisempi kuin ruotsalainen vihreä.
Odotahan vaan kun Emmasta tulee virheiden PJ....
Juu vihreät ja muut "liberaalit" haluaa lisää kaupunkia kaupunkiin, eli kaupungeista mahdollisimman tiiviisti rakennettuja kävelykaupunkeja. Se tulee johtamaan myös urbaanien arvojen eli suvaitsevaisuuden
(tai mielisairauden miksi sitä nyt haluaa sanoa) lisääntymiseen.
Konservatiiviset yleensä kannattaa taas mahdollisimman väljästi rakennettuja autoilukaupunkeja, missä he voivat elää turvallisissa nukkumalähiöissä omakotitaloissa. Tosin Suomessa konservatiivisetkin on yleensä sen verran tyhmiä, että en ihmettelisi vaikka he täällä kannattaisi tiiviitä kävelykaupunkeja. Taitaa Halla-Ahokin olla vähän cityhipsteri todellisuudessa.
QuoteKunnassani on tärkeämpää huolehtia yksityisautoilun edellytyksistä kuin joukkoliikenteestä.
Täysin eri mieltä
Jussi Halla-aho: "On kaikkien, myös autoa tarvitsevien, etu, että mahdollisimman suuri osa ihmisistä käyttää liikkumiseen muuta kuin omaa autoa."
https://www.vaalikone.fi/kunta2017/tulos/01-091/ehdokas/763/
Quote from: Tuulenhenki on 28.05.2017, 15:30:45
Jos yksityisautoilua vähennetään rajusti tai se lakkautetaan kokonaan, kuvittelisin, että ihmisten työssäkäynti vaikeutuu oleellisesti. Varmaksi en tiedä, koska en tiedä, miten hyvin julkinen liikenne toimii Ruotsissa. Mutta mikäli sen taso on samaa kuin tämän päivän Suomessa, niin millähän Miljöpartiet sitten kuvittelee, että tuo matu- ja lapsimäärä ruokitaan ja vaatetaan, kun helkkarin iso osa populasta ei enää kykene käymään töissä, tai siitä tulee taloudellisesti mahdotonta? Tuleeko raha taikaseinästä ja ruoka kaupasta?
Eivät he mitään kuvittele. Ei heidän ajatusmallinsa ole syy-seuraus loogista. Toisaalta Ruotsista tulee kalifaatti, mikä itsessään jo hävittää autoilun. Naisilta kielletään siinä vaiheessa kaikki osallistuminen mihinkään. Ja miesten ei tarvitse osallistua muuhun kuin moskeijapyllistelyyn ja kaikkeen kulttuuriominaiseen muuhun peffailuun.
EU-komissio haluaa kaikkien jäsenmaidensa ottavan käyttöön €:n. Siinä vaiheessa Ruotsin talous rojahtaa ja maa tulee tienristeykseensä.
Quote from: Tappivanukas on 28.05.2017, 15:18:38
Perverssillä tavalla kiinnostaisi nähdä mitä vihreät khmerit tekisivät joutilailla katu- ja parkkialueilla. Unikkopelloksi? Vapaiksi kulttuurikeskuksiksi? Äbälä- ja kivityskentiksi?
Moskeijoita ei liene olevan Ruotsissa vielä tarpeeksi, koska kotoutuminen on onnistunut niin huonosti.
Quote from: Tappivanukas on 28.05.2017, 15:18:38
Perverssillä tavalla kiinnostaisi nähdä mitä vihreät khmerit tekisivät joutilailla katu- ja parkkialueilla. Unikkopelloksi? Vapaiksi kulttuurikeskuksiksi? Äbälä- ja kivityskentiksi?
Matuille jalkapallokenttiä tietysti. Aivan oikeassahan vihreät ovat siinä että parkkipaikat pitäisi hävittää. Ruotsin kokemusten mukaan niille pysäköidyt autot kun syttyvä tuleen tämän tästä pilaten ilmaa.
Quote from: Java on 28.05.2017, 15:58:38
Quote from: Lahti-Saloranta on 28.05.2017, 13:34:04
Voiko joku olla vielä sekopäisempi kuin ruotsalainen vihreä.
Odotahan vaan kun Emmasta tulee virheiden PJ....
Tou'osta se taitaa silti tulla. Kädet ristissä toki Emman puolesta, Irak-amme on jo nimensä puolesta niin nomen-est-omen.
Quote from: Roope2 on 28.05.2017, 13:20:12
Henkilö saapuessaan 18 v ja uusintahakemukset ja valitukset 10 v, siis 28-vuotias saa lapsiturvapaikan. ;D
Ruotsia on turha sääliä.
Quote from: Oppipoika on 28.05.2017, 17:29:19
Moskeijoita ei liene olevan Ruotsissa vielä tarpeeksi, koska kotoutuminen on onnistunut niin huonosti.
Mielestäni kotoutuminen on onnistunut odotusten mukaisesti ja loistavasti.
Quote from: Lahti-Saloranta on 28.05.2017, 13:34:04
Voiko joku olla vielä sekopäisempi kuin ruotsalainen vihreä.
Voi. Suomalainen vihreä.
Suomalainen vihreä näkee naapurin esimerkistä sen, kuika asiat menevät päin helvettiä ja haluaa saman helvetin Suomeen siitä huolimatta.
Quote from: Tuulenhenki on 28.05.2017, 15:30:45
Jos yksityisautoilua vähennetään rajusti tai se lakkautetaan kokonaan, kuvittelisin, että ihmisten työssäkäynti vaikeutuu oleellisesti. Varmaksi en tiedä, koska en tiedä, miten hyvin julkinen liikenne toimii Ruotsissa. Mutta mikäli sen taso on samaa kuin tämän päivän Suomessa, niin millähän Miljöpartiet sitten kuvittelee, että tuo matu- ja lapsimäärä ruokitaan ja vaatetaan, kun helkkarin iso osa populasta ei enää kykene käymään töissä, tai siitä tulee taloudellisesti mahdotonta? Tuleeko raha taikaseinästä ja ruoka kaupasta?
Ruotsissa joukkoliikenne toimii paremmin. On oikeasti yllättävää että syrjemmässäkin kulkee muulloinkin kuin koulunkäyntiaikaan linja-autoja ja porukkaa näytti olevan kyydissäkin.
Silti, ei ilman yksityisautoilua kaikki toimi.
Kuvasta 1 voi päätellä miksi ja missä Ruotsin julkinen liikenne toimii. På suåmeksi siinä kerrotaan että viisi miljoonaa ihmistä asuu pelkästään tummalla merkityissä kunnissa. Loput jaettuna sangen epätasaisesti, suurimman osan Suomen leveyksiä ollessa hirvien, susien ja peikkojen maata.