MV-lehti uutisoi asiasta:
http://mvlehti.net/2015/06/23/roihuvuoren-kohuttu-islam-mainos-revittiin-alas/
Musut aikoo laittaa propagandamainoksensa uudestaan paikoilleen.
Selvästi kerjäävät verta nenästään?
Jos tuohon propagandaan ei puututa niin viesti on, että voin laittaa esille banderollin, jossa lukee:
Profeetta Muhammed oli pedofiili ja massamurhaaja!
Quote from: ArtturiE on 24.06.2015, 10:19:13
Jos tuohon propagandaan ei puututa niin viesti on, että voin laittaa esille banderollin, jossa lukee:
Profeetta Muhammed oli pedofiili ja massamurhaaja!
Juuri näin voit tehdä, kunhan et tee sitä loukkaamistarkoituksessa. Ilman loukkaamistarkoitusta tuo on laillista.
Onko laissa mitään järkeä, se on oma keskustelunsa.
"Islam on kristinuskon (/juutalaisuuden) harhaoppi ja Muhammed hereetikko. Palatkaa kristinuskoon (/juutalaisuuteen)." -lakana pitäisi ainakin paikkansa eikä mene henkilökohtaisuuksiin. Toki niinhän kristinuskokin on juutalaisuuden harhaoppi.
Quote from: op on 25.06.2015, 11:11:14
"Islam on kristinuskon (/juutalaisuuden) harhaoppi. Palatkaa kristinuskoon (/juutalaisuuteen)." -lakana pitäisi ainakin paikkansa eikä mene henkilökohtaisuuksiin. Toki niinhän kristinuskokin on juutalaisuuden harhaoppi.
Kristinusko ei ole juutalaisuuden harhaoppi, vaan toteutunut juutalaisten kirjoitusten profetia.
http://www.finbible.fi/VT/Jesaja/Raamattu1_53.htm
Quote2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Kenestäkä-hän tässä juutalaisillekin pyhässä tekstissä oikein puhutaan? Keneen kuvaus sopii?
Mikään uskonto ei ole väärä/oikea. Jo sana uskonto antaa siihen viitteen.
Niin viineissä kuin uskonnoissa on eroja, toiset ovat vain toisia myrkyllisempiä.
Uskonnon kohtuukäytön raja on häilyvä. Sanomattakin on selvää, joten lopetan tähän.