News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Helsinkiläisten äänestäjien suosikit: Haavisto, Tuomioja ja Zyskowicz

Started by B52, 04.04.2015, 04:31:45

Previous topic - Next topic

multa tulille

Quote from: Legioona on 05.04.2015, 20:26:11

Hommafoorumilla uutena minua ihmetyttää tämä "kaikki Helsinkiläiset ovat hanurista" kirjoittelu, osaako joku avata mistä tässä on kyse?

Helsinkiläiset  ovat niin häikäistyneitä omasta   ja helsinkiläisyydestään ja joutuessaan  siksi kulkemaan koko ajan aurinkolasit silmillään eivät  ole huomaavinaan mitä kaupungissaan tapahtuu.

Juttu juttuna, mutta joskus em.  kaupungissa asuneena ymmärrän hyvin ulkopuolisia, joille syntyy lainauksessa mainittu käsitys stadista. Kaupungin johdossa on sellaista politiikkaa (kokoomusta, vihreitä RKP:tä ja kommunisteja, joilla kaikilla on  joku, mielestään hyvä syy "tehdä  Helsingistä h*****tin kansainvälistä". Lisäksi kaupungissä on  suhteessa enemmän kuiin missään muualla virheitä, mikä on antanut  heille vaikutusvaltaa, jonka tuhovaikutus on verrattavissa käänteiseen neutronipommiin (hajoittaa yhteiskunnan rakenteet mutta jättää ihmiset kitumaan). Hyvänä esimerkkinä on tämä uusi apulaiskapunginjohtaja  Anni Sinnetännemäki, joka  ensi  töikseen ajautui törmäyskurssille oman organisaationsa  kanssa sen yhden talonvaltaus/nopea purku-keissin kanssa.  Akka on joku v****n runoilija  tms  ja  istuu h****tin oleellisten asioiden päällä, jotka  vaikuttavat sadan vuoden päähän. (Anteeksi käyttämäni voimakkaat  ilmaisut, mutta siltä minustakin  tuntuu kun asiaa  katsoo  näin  vähän kauempaa.

Legioona

Quote from: Myrkkymies on 05.04.2015, 20:45:40
Hommafoorumilla uutena minua ihmetyttää tämä "kaikki Helsinkiläiset ovat hanurista" kirjoittelu, osaako joku avata mistä tässä on kyse?

Koko Helsinki ja helsinkiläiset yleistetään huonoksi sen takia, että vihreät saa siellä paljon kannatusta ja persut vähän.

Kiitoksia vastauksesta, asia selvä : )

Eino P. Keravalta

Quote from: Legioona on 05.04.2015, 20:47:57
Quote from: Myrkkymies on 05.04.2015, 20:45:40

Koko Helsinki ja helsinkiläiset yleistetään huonoksi sen takia, että vihreät saa siellä paljon kannatusta ja persut vähän.

Kiitoksia vastauksesta, asia selvä : )

Helsinki on minulle rakas ja tärkeä kaupunki, mutta valitettavasti sitä hallitsee vihervasemmistolainen idioottisakki, johon myös Kokoomus on luettava.

On surullista katsoa, miten historiallinen ja kaunis kaupunki, johon liittyy paljon henkilökohtaisiakin muistoja, vähitellen afrikkalaistetaan ja islamisoidaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

vainukoira

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 05.04.2015, 20:22:03
Quote from: Machine Head on 04.04.2015, 11:00:17
Tämän perusteella voi päätellä, että hesalaiset ovat tyytyväisiä nykyiseen menoon.

Stadilaiset ovat Suomen Svenssoneita: silmät kiinni, rajat auki, toimeentulotuki kaikille! Luulisi oikeasti, että siellä ollaan nautittu jo riittävästi monikulttuurisesta "rikkaudesta", mutta mitä helvettiä? Noh, loppupeleissä se on ihan sama mikä kunta "vastaanottaa" pakoloiset, kaikki tiet johtavat stadiin. Nauttikaa monikulttuurisuudesta, siinä on sitä aitoa kosmopoliitin tuntua, eikö vaan?

No se on varmaan se ihan ansaittu maine kuten, että "kaikki ruotsalaiset ovat homoja ja hulluja". Ei siinä joku 10-20 prosentin tuki sverigedemokraateille vielä mitään muuta.

En muuten itse pidä ihan kaikkia ruotsalaisia homoina ja hulluina. Todennäköisemmin satunnainen helsinkiläinen on hanurista.

-PPT-

Onhan Helsinki nuorelle miehelle aivan ylivoimaisesti paras paikka asua Suomessa mutta siinä vaiheessa kun ei enää ole niin nuori vaan keski-ikä painaa päälle niin erottuu ne joille Helsinki on koti, jossa on opittu puhumaan ja kävelemään ja ne joille Helsinki on vain bailumesta vaikka bailaamisikä on jäänyt jo kauas taakse.

Itse olen asunut 10v Kalliossa, nyttemmin sitten Vantaalla. Kyllä kova on hinku päästä pois täältä. Jyväskylä on ehdottomasti etusijalla minne muuttaisin johtuen jo siitäkin, että olen sieltä päin alunperin kotoisin.

Itse en osaa oikein objektiivisesti arvioida että kuinka paljon minua tympäsee nykymeininki siksi että olen tullut keski-ikäiseksi ja kuinka paljon se meininki tympäisee siksi että meininki on tympäisevää.

Markkanen

Opportunisti on ollut, ja tulee olemaan aina ja iänkaikkisesti valtapoliitikkojemme ainoa teema, johon oikeasti perehdytään.  Tietysti vaalien alla pitää muistaa vaalivalh... ei kun lupaukset  :-\
Ellei Teillä itsellänne, herra, olisi ahneutta, ette saisi kansaa varastamaan vaikka varastamisen palkitsisitte.
- Kungfutse