News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Suuri RAHAPOMMI-ketju (2015)

Started by Teemu Lahtinen, 01.04.2015, 00:32:10

Previous topic - Next topic

Teemu Lahtinen

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=11732.0;attach=10008;image)

Nuivien ehdokkaiden tukiyhdistykset ovat käynnistäneet RAHAPOMMI-tempauksen. Tempaus kestää kaksi päivää, 1.-2.4. Keskiviikon ja torstain.

Rahapommia on käytetty Yhdysvalloissa erittäin menestyksekkäästi, ensimmäistä kertaa Ron Paulin presidentinvaalikampanjassa. Tieto pommista levisi sosiaalisessa mediassa kulovalkean tavoin ja kerrytti lyhyessä ajassa huomattavan summan tukea kampanjalle.

ILMOITTAKAA tästä tempauksesta kaikkialla. Siis juuri sinä, joka nyt tätä tekstiä luet. Ilmoita tästä tempauksesta. Tee se Facebookissa, Twitterissä, keskustelupalstoilla. Kyllä, myös Suomi24:lla. Sekä tässä ketjussa. Kun annatte tukea, ilmoittakaa se täällä.

Kannusta lisäksi muita tukemaan omaa ehdokastansa. NYT ON VIIMEINEN HETKI antaa tukea. Nyt sitä vielä ehtii käyttää. Vaalit ovat vajaan kolmen viikon päästä.

Alle kolmen.

Niiden viikkojen päästä Suomi on erilainen kuin tänään. Varmista, että näin tapahtuu. Osallistu. Niin teen minäkin.

Teemu Lahtinen
hallituksen jäsen, Homma ry

---------------------
Linkitettävää materiaalia:

PromovideoPommikuva  Tämä ketju

Teemu Lahtinen

Teemu Lahtisen tukiyhdistys osallistuu rahapommiin!

IBAN: FI35 5722 9020 1568 88
Saaja: Teemu Lahtisen tukiyhdistys

Rahapommista kertyneet varat käytetään lyhentämättömänä ehdokkaan mainontaan.

"Suomalainen Suomi eurooppalaisessa Euroopassa!"

http://www.teemulahtinen.fi

kuolleen miehen käsi

Keille ehdokkaille tämä kohdistuu?

Onko Teuvo Hakkarainen mukana?

Teemu Lahtinen

Quote from: kuolleen miehen käsi on 01.04.2015, 00:46:20
Keille ehdokkaille tämä kohdistuu?

Onko Teuvo Hakkarainen mukana?

Kaikille, joiden tukiyhdistykset ilmoittautuvat tähän. Vielä ei ole muita kuin mun jenggini ;)

Kyuu Eturautti

Itsellä ei ole tukiyhdistystä, koska vihamielinen asenteeni taloudellista suvaitsevaisuutta kohtaan kieltää minua näkemästä laajennettua rahoituksen käsitystä.

Mutta, ehdottomasti peukkua asialle. Tässä on mahdollisuus saada moni maailmanhalaaja tosi vihaiseksi. Siitä hyvästä kannattaa muutama raha maksaa.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Kyklooppi

Onkos Freddy van W ehdokkaana?
Ihmisjäte.

Oami

Tilinumeroni on FI4224002004007967. Kiitän kaikkia lahjoittajia.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Heikki Luoto

Vaalimainontaan käytetyllä rahalla saattaa olla ratkaiseva merkitys, sillä jäin 2011 vaaleissa kansanedustajuudesta vain 241 äänen päähän:

Tilinumero: Tampereen Seudun Osuuspankki (TSOP)
IBAN: FI94 5731 6520 0975 61
BIC: OKOYFIHH
Saaja: Heikki Luodon tukiyhdistys
Viestikenttään: 2015

Kiitän vaalikampanjaani tukevia etukäteen.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

IDA

Quote from: venla viitakoski on 01.04.2015, 01:31:23
Onkos Freddy van W ehdokkaana?

Juho Eerola ja Emmi Voutilainen tuuraavat häntä tällä kertaa. Laitan tilinumerot huomenna, jos Emmi suostuu kertomaan omansa :)
qui non est mecum adversum me est

Taikakaulin

Tässä Olli Immosen (116) tukiyhdistyksen tiedot:

QuoteOlli Immosen vaalitukiyhdistys on avannut yhdistykselle pankkitilin, jota käytetään minun eduskuntavaalikampanjani rahankeräystilinä.

IBAN-Tilinumero: FI67 1228 3500 0068 02
Saaja: Olli Immosen vaalitukiyhdistys
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Kyklooppi

:D
Ihmisjäte.

pikkukolmonen

Mun nuiva valinta Uudellamaalla
"Banaanit ja lakritsat lopussa - juhlat on ohi"

Simon Elo

Simon Elon tukiyhdistys osallistuu Homman Rahapommiin. Tukiyhdistys on tähän mennessä saanut ulkopuolista tukea yli 6000 euroa. Lämmin kiitos kaikille tukijoille!

Vähintään 75 eurolla kampanjaani tukeva saa nyt Jussi Halla-ahon kirjan "Kirjoituksia uppoavasta Lännestä" hänen signeerauksellaan. Kirjan painos on muutoin loppuunmyyty, joten ainutkertainen mahdollisuus antaa suoraa tukea ja lahjoittaa hyvä kirja vaikkapa ystävälle. Kirjoja on rajoitetusti, joten nopeat syövät hitaat!

Tuki käytetään televisiomainontaan Uudenmaan alueella!

Kampanjaa voi tukea:

IBAN-tilinumero: FI43 5790 0920 0304 78
Saaja: Simon Elon tukiyhdistys

Toivon, että tukija ottaa yhteyttä kirjasta kampanjapäällikkööni: pasi.h.liukkonen[at]gmail.com. Kirja lähetetään postikuluitta.

Jari Leino

Tukiyhdistykseni on avannut vaalitukea varten tilin:

Maksun saaja: Jari Leinon tukiyhdistys
IBAN: FI87 3939 0051 5807 36
BIC: SBANFIHH
Viite: 2011

Pienetkin lahjoitukset auttavat eteenpäin. Kiitokset tähän asti lahjoittaneille.

Tähän mennessä lahjoituksia on tullut yhteensä 1658 euroa. Yksittäiset summat ovat olleet välillä 8 - 300 euroa.

Olen erittäin otettu runsaasta tuestanne. Se todistaa, että jollakin muullakin on uskoa tähän touhuun kuin minulla. ;)

Sakari Puisto

Sakari Puiston tukiyhdistyksen tiedot löytyvät täältä:

http://blog.sakaripuisto.fi/?page_id=96

Suuret kiitokset kaikille kampanjaani tukeneille!

Vaalikampanjaani kuuluu TV-, radio-, lehti- ja ulkomainontaa Pirkanmaalla. Tukiyhdistyksen keräämät varat muodostavat oleellisen osan kampanjan rahoituksesta.

James Hirvisaari

James Hirvisaaren tukiyhdistyksenä toimiva puolueen paikallisyhdistys Asikkalan Muutos 2011 ry osallistuu rahapommiin!

1) SUORA TUKEMINEN

Tilinumero: FI89 5011 0920 0817 89
Saaja: Asikkalan Muutos 2011 ry
Viite: 2011

2) TEKSTIVIESTILAHJOITUS

Tukeminen on mahdollista myös tekstarilla (1eur/5eur/10eur/20eur).

Lähetä tekstiviesti numeroon 16588:

1e jam
5e jam
10e jam
20e jam

TUKEA ON TULLUT tähän mennessä 1854 euroa! ISO KIITOS kaikille lahjoittajille!

Mainonta on kallista, ja lahjoituksia otetaan edelleen mielihyvin vastaan. Joka sentti menee vaalimainonnan kuluihin.

Vaalibudjetti on noin 13000 euroa, ja se kuluu seuraavasti:

-Paikallislehdet - noin 50 mainosta
-Ulkovalotaulumainokset - 4 kpl
-TV-mainonta - 2 x 10 spottia
-Tienvarsimainokset - 300 mainosta
-Mainoslehtiset ja suorajakelu - 30 000 kpl
-Sosiaalinen media - kohdistettu mainonta
-Lisäksi kuluu huimia määriä aikaa ja polttoainetta, joka jää budjetin ulkopuolelle

Vaalirahoitusilmoitus on tarkoitus tehdä ennen vaaleja.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Teemu Lahtinen

Upeaa, suuret kiitokset kaikille pommiin jo osallistuneille! Tilin saldo on tänään 3031e ja pommin todellinen vaikutus selvinnee vasta pääsisäisen jälkeen. 

Simon Elo

Suurkiitos myös omasta puolestani kaikille tukijoille. Kampanjani on nyt saanut 7928,39 euroa ulkopuolista tukea.

Pidetään homma nousussa ja rikotaan kymppitonnin raja, niin saadaan mahdollisimman paljon televisiomainosaikaa!

Mehud

Nyt on ihan pakko kysyä. Aktiiviset ihmiset ovat jo kauan sitten ehdottaneet varainkeruuta, itse jopa rahaa foorumilla tarjonneet ja pyytäneet hienovaraisesti rahoitusmahdollisuutta.

Voisin väittää pitkähkön aikaa Hommaa seuratessani todeta, että raha ei todellakaan ole pääasia!

Helvetti, tullaan kyselemään pari viikkoa aikaisemmin, kun on vaalit. Ei ihme kun meillä neekerit nojailee asemilla.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Uuno Nuivanen

Jou Simeon, sinähän vissiin olet jo ikäänkuin sisäpiireissä. Joten tiedustelen sinulta, ettö mihin meni persujen edellinen puoluetuki, melkoinen mälli rahaa (vm.) Eikö sieltä käsin tueta ehdokkaita rahallisesti? Miten esim. Kepu tai Kok hoitaa nämä hommat?

MW

Näissä on oltu, mutta nyt tuuli on vähän vastainen. Katsotaan, kun tyyntyy.

Heikki Tamminen

Olen myöhässä varsinaisesta keräysajasta, mutta ei anneta sen häiritä.

Tukemalla kampanjaa tuet Suomea, jossa suomalainen on etusijalla.

Rahalahjoitukset:

Saaja: Heikki Tammisen tukiyhdistys
Tilinumero: FI53 5410 0220 3073 11
Viesti: vaalituki
Salon kaupunginvaltuutettu (ps.), valtuustoryhmän pj.
Kansanedustajan avustaja, Halla-ahon kotimaan avustaja
www.heikkitamminen.com

Suvi Karhu

Minäkin olen näköjään myöhässä itse pommiajasta. Kiirettä vaalihässäköiden kanssa on riittänyt.

Jos nuiva neiti Espoosta kiinnostaa (mm. Suomen Sisun ex-kirjuri), niin raapusta toki äänestyslippuun 60 missä vain Uudenmaan vaalipiirin alueella.
Tukiyhdistykseni ottaa myös vielä lahjoituksia vastaan: Tilinumero: IBAN: FI51 1369 3500 0052 25 BIC: NDEAFIHH, saaja: Suvi Karhun tukiyhdistys, viesti: Vaalit2015
Olen saanut lahjoituksia tähän asti n. 900€. Jokainen euro on todella arvokas, tähtäimessä olisi vielä lehtimainos Länsiväylään.
http://suvikarhu.fi
www.facebook.com/karhunkulma