News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-03-26 YLE: Suomalaismies ajoi tahallaan ulkomaalaistaustaisen pojan päälle

Started by rähmis, 26.03.2015, 10:27:53

Previous topic - Next topic

Blanc73

Monikulttuurisen YLEn toiminta on innovatiivista: jos järkyttäviä rasistisia rikoksia ei ole uutisoitavaksi, niin ne keksitään itse.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Ernst

Quote from: Malla on 30.03.2015, 12:25:09
Quote from: Siili on 30.03.2015, 11:54:16
Quote from: Ink Visitor on 30.03.2015, 11:46:59
Koulupojan yliajoepäily: Poliisi ei ole saanut silminnäkijähavaintoja

Yllätys, yllätys.  Tapahtuma päässee samaan urbaanilegendojen laariin somalitytön tönäisyn kanssa.  Tällä kertaa Hesari ja Yle ovat tosin pitäneet varansa eivätkä ole hehkuttaneet tapausta aivan överiksi.

Ihmettelen silminnäkijöiden puutetta näinä some-aikoina, jolloin karkulaiskoirat ja unohtuneet lelutkin löydetään nopeasti.

Lähes jokaisella on kädessä tai ainakin taskussa laadukasta videokuvaa tekevä älypuhelin. Autoissa on dashcamit ja katujen varsilla valvontakameroita. Eikä yhtään havaintoa, ei yhtään kuvaa eikä videota...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pöllämystynyt

Eli ainakin nimien perusteella on mahdollista, että sama mies, joka hoitelee somalien imagohommia muutenkin, olisi keksinyt molemmat tapaukset omille lapsilleen.

Tuo "yliajon yritys" tuo mieleeni itsellekin lapsena sattuneen tapauksen, että en ole uskaltanut mennä tien yli, kun en ole ollut varma, antaako auto minun mennä ensin vai ei. Kun sitten vähän aikaa odotettuani olen päättänyt mennä ja otan askeleen, on autokin lähtenyt liikkeelle, ilmeisesti odotettuaan vastaavasti vähän aikaa, että miksi en jo mene. Ja sitten äkkijarrutus. Tilanne on voinut näyttää siltä, että kuski olisi halunnut pelotella minua, vaikka ymmärrän, että ajajalla oli vain samanlainen epävarmuus kuin minulla, että lähteekö tuo tuosta vai ei.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Ernst

Quote from: Pöllämystynyt on 15.04.2015, 09:52:39
Eli ainakin nimien perusteella on mahdollista, että sama mies, joka hoitelee somalien imagohommia muutenkin, olisi keksinyt molemmat tapaukset omille lapsilleen.

Tuo "yliajon yritys" tuo mieleeni itsellekin lapsena sattuneen tapauksen, että en ole uskaltanut mennä tien yli, kun en ole ollut varma, antaako auto minun mennä ensin vai ei. Kun sitten vähän aikaa odotettuani olen päättänyt mennä ja otan askeleen, on autokin lähtenyt liikkeelle, ilmeisesti odotettuaan vastaavasti vähän aikaa, että miksi en jo mene. Ja sitten äkkijarrutus. Tilanne on voinut näyttää siltä, että kuski olisi halunnut pelotella minua, vaikka ymmärrän, että ajajalla oli vain samanlainen epävarmuus kuin minulla, että lähteekö tuo tuosta vai ei.

Jep, näitä sattuu kokeneillekin kuskeille. Tietysti korrektia olisi jäädä paikalle katsomaan, onko vahinkoa tapahtunut. Oletuksella siis, että kontakti on ollut eikä kyseeessä ole kausti. Jos meno seuraa monikulttuurisia uria Suomessakin, voi olla tulevaisuuden jossakin tapauksessa parempi, että ei jää selvittelemään asiaa paikan päälle. Voipi klaanilaiset tulla ja pahoinpidellä, tappaakin, rasistiautoilijan.   
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

ämpee

Quote from: isomaha on 15.04.2015, 09:18:02
Quote from: vihapuhegeneraattori on 30.03.2015, 18:31:11
Onkohan missään listaa causteista jotka ovat kuivuneet kasaan.

-Pizzeriakausti
-Junatönäisykausti
-Ricky Boss
-Meri-Rastilan rasistinen yliajo
-Katjan Ketun kaappausyritys

Listalta puuttuu vielä supermies Pekka Sauri (VIHR) joka aina heittää rasistit kaaressa ulos ratikasta niskaperse otteella  :roll:

Sekä ruotsia puhuvien julkihakkaamiset joita tapahtuu jokainen päivä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."