News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-03-25 AP: Anton valmistuu kokiksi

Started by Iloveallpeople, 25.03.2015, 17:32:17

Previous topic - Next topic

Iloveallpeople

QuoteAnton valmistuu kokiksi

– Olen syntynyt Itä-Siperian Jakutiassa, jossa perheeni asui neljä vuotta. Sieltä muutimme asumaan Länsi-Siperian Isilkuliin ja edelleen Karjalan tasavallan Kostamukseen. Siellä kävin kymmenen vuotta peruskoulua, josta yksi vuosi oli lukiota, sanoo Anton Bashtovenko , 20, sujuvalla suomella.

Kun Antonin mummo, Tamara , meni naimisiin suomalaisen Heimon kanssa ja muutti Riihimäelle, Anton lähti mukaan.
...

– Olin 17-vuotias, kun tulimme Riihimäelle. Opiskelin kolme vuotta suomea Riihimäen aikuislukiossa. Viime syksynä aloin opiskella Hyriassa kokiksi. Minun ryhmässäni on 16 opiskelijaa. Minä olen ainoa ulkomaalainen. Käyn Hyriassakin suomen kielen kurssia. Opiskelukaverit ja opettajat ovat mukavia. Jos en ymmärrä jotakin, niin he auttavat minua.
...

Aamuposti
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

LW

Varmaan ihan asiallinen tyyppi. En tosin tiedä, kuinka reilua on tehdä taas yhdestä hyvin pärjäävästä mamusta mannekiini, jonka ainoa funktio on muokata ihmisten mielipiteitä niistä huonommin pärjäävistä myönteisempään suuntaan.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Golimar

Siis Anton tuli Suomeen isoäitinsä kanssa alaikäisenä mutta missä hänen vanhempansa ovat?
Tähän Antonin tapaukseen liittymättä mielestäni on aivan selvä turvallisuusriski haalia Suomeen venäläisiä.