News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-03-10 Helsinki, Tapanila: Nuori nainen joukkoraiskattiin

Started by Berga, 10.03.2015, 14:17:02

Previous topic - Next topic

Leso

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

MW

Quote from: Leso on 12.03.2015, 22:49:08
Vai oliko se se, joka hoiteli kuvaushommat?

Toivottavasti hoiti, ja toivottavasti materiaali on poliisin hallussa. Poliisin lausunnot eivät tue tätä olettamaa.

Jaska Pankkaaja

Quote from: qwerty on 12.03.2015, 22:25:34
Nillitin  muutama vuosi sitten Helsingin Poliisille aiheesta laimea tiedotus. Ajalta jolloin heidän tiedotus oli luokka pari kolme rattista viikossa.

Sain vastauksen (ulkomuistista, en tallentanut)

Poliisin tehtävä on suojella kansalaisia.  Ei luoda ennakkoluuloja. Siksi emme tiedota tietynlaisista tapauksista. Terveisin. Päivystävä se ja se

Juuri näin: Poliisin tehtävä on suojella kunniakansalaisia. Ei vaarantaa mamutuspiznexiä. Siksi emme tiedota tietynlaisista tapauksista. Terveisin. Päivystävä se ja se
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Leso

Quote from: MW on 12.03.2015, 22:54:03Toivottavasti hoiti, ja toivottavasti materiaali on poliisin hallussa. Poliisin lausunnot eivät tue tätä olettamaa.

Toivottavasti ei hoitanut. Kauankos sen filminpätkän siirtämiseen muuanne ja deletoimiseen omasta älyvälineestä menee?

Jottei jäisi epäselväksi, niin kaikenlaisella sitä voi tehdä pisnestä.
Nykytekniikalla se on yks saparonnapsaus kun video on tuolla puolen maailmaa.
Vai eikö muka?

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Riukulehto

(https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11045360_10152842921833031_4650216922194948389_n.jpg?oh=b72d2a58d52f61f5322b67b867f92862&oe=5587999C)
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

MW

Quote from: Leso on 12.03.2015, 23:00:01
Quote from: MW on 12.03.2015, 22:54:03Toivottavasti hoiti, ja toivottavasti materiaali on poliisin hallussa. Poliisin lausunnot eivät tue tätä olettamaa.

Toivottavasti ei hoitanut. Kauankos sen filminpätkän siirtämiseen muuanne ja deletoimiseen omasta älyvälineestä menee?

Jottei jäisi epäselväksi, niin kaikenlaisella sitä voi tehdä pisnestä.
Nykytekniikalla se on yks saparonnapsaus kun video on tuolla puolen maailmaa.
Vai eikö muka?

Mahdollista. Mutta olin ymmärtävinäni, että jäivät kiinni melkein housut kintuissa (heitä seurattiin asemalta, kiitos valveutuneelle 'ennakkoluuloiselle')? Puhelimen näprääminen juostessa voi olla hankalaa?

P.S. Eikä liene kuvataltiointi yhtään vähemmän todistusvoimainen, löytyessään toiselta puolelta maailmaa, jos tekijät ovat tunnistettavissa?

Netissä ei oikein mikään pysy järin privaattina. Mutta pysyy.

Leso

Quote from: MW on 12.03.2015, 23:04:17Mahdollista. Mutta olin ymmärtävinäni, että jäivät kiinni melkein housut kintuissa (heitä seurattiin asemalta, kiitos valveutuneelle 'ennakkoluuloiselle')? Puhelimen näprääminen juostessa voi olla hankalaa?

En tiedä, sillä en osaa käyttää älypuhelimia, koska ei oma äly riitä.
Sen sijaan rehellisesti minua tyhmemmät osaavat.
Siksi kai niitä kutsutaankin älypuhelimiksi.

Jätetään nyt kuitenkin tämä sikseen.

MW

Quote from: Leso on 12.03.2015, 23:09:08
Quote from: MW on 12.03.2015, 23:04:17Mahdollista. Mutta olin ymmärtävinäni, että jäivät kiinni melkein housut kintuissa (heitä seurattiin asemalta, kiitos valveutuneelle 'ennakkoluuloiselle')? Puhelimen näprääminen juostessa voi olla hankalaa?

En tiedä, sillä en osaa käyttää älypuhelimia, koska ei oma äly riitä.
Sen sijaan rehellisesti minua tyhmemmät osaavat.
Siksi kai niitä kutsutaankin älypuhelimiksi.

Jätetään nyt kuitenkin tämä sikseen.

Niitä kutsutaan älypuhelimiksi siksi, että joka sompulla, rompulla tjsp. on ainakin yksi. Ja äly on puhelimella.

repo

Vaikka seuraavien lainauksien järjestys ketjussa on päinvastainen, niin näen näiden kahden välillä voimistuvan syy- ja seuraus-suhteen:

Quote from: Maastamuuttaja on 12.03.2015, 21:28:40
Tämäkin tapaus tuo esille sen, kuinka abstrakti käsite poliitikkojen rakastama "vastuun kantaminen" tosiassa on. Tapahtuma on syvästi järkyttänyt suomalaista yhteiskuntaa. Ei kuitenkaan poliitikkoja, poliisipäälliköitä saati mediaa, jotka kaikki lymyilevät jossakin vastuunottoa pakoillen.

Quote from: Arvoton on 12.03.2015, 21:13:43
Kun sitäkään tässä ei toivoisi, että alkaa vakava aktiivinen vastatoiminta sotaa ylläpitäviä siirtolaisia ja mokuttajia vastaan, jossa ei enää laillisuudesta välitetä.

Onneksi illan annos somea sisälsi paljon viisaita sanoja Riikka Purralta, Ruukinmatruunalta, Jussi Halla-aholta ja Olli Immoselta. Olen rauhallinen, kun sanan säilää käyttävät ne, joilla on taito käyttää sitä. Rauhallisuuteeni muuttuu kuitenkin pian uudelleen kasvavaksi huoleksi, kun tiedän ettei edes vuosia jatkunut taitava sanan säilän käyttäminen johda mihinkään, millä olisi vaikutusta niihin, joiden tulisi ottaa sanan säilä vakavasti ja heille uskotun tehtävän/luottamusaseman puolesta korjata jo monesti osoitettuja epäkohtia. Onko (kanta)suomalaisissa paljon niitä, jotka haluavat kylvää epäjärjestystä tukemalla hyssytteleviä auktoriteettejä, joiden tehtäviin kuuluisi viimeistään nyt kuunnella sanan säilää ja toimia epäkohtien korjaamiseksi? Kello käy. Vaalit lähestyy. Ovatko nämä viimeiset vaalit, joissa vielä uskotaan vaikuttamiseen äänestämällä? En halua pelotella, mutta kovakorvaisuus on korjattava tavalla tai toisella.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Jari Leino

Kysyin muuten noilla nimillä kaikki oikeusjutut, joissa ovat olleet vastaajina.

Ei löytynyt mitään Helsingin eikä Vantaan käräjäoikeuksista, joten ovat olleet poliisin kanssa tekemisissä jossain vähäisemmissä merkeissä. Tai vieläkin nuorempina.

MW

Quote from: Jari Leino on 12.03.2015, 23:14:45

Ei löytynyt mitään Helsingin eikä Vantaan käräjäoikeuksista, joten ovat olleet poliisin kanssa tekemisissä jossain vähäisemmissä merkeissä. Tai vieläkin nuorempina.

Tai "nuorempina". Fb:n -92 vs. -97. Eivät sitten kuitenkaan suosittua hellsinkiläistä yöpesäpalloa olleet pelaamassa? Että nämäkin ovat sen porukan päälle, bonusta.

B52

Lainaus Lesolta:

Ihmisiä ei enää kiinnosta rasismi.

Ei niin, ihmisiä ei ole pitkään aikaan kiinnostanut muu kuin oikeudenmukaisuus, ei ole oikein että alkuperäiskansan oikeuksia poljetaan.

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

valla_valla

Onko kukaan menossa huomenna paikanpäälle kuvaamaan? Saliin pitäisi päästä ainakin siihen asti, kun oikeus päättää käsitellä asiaa suljetuin ovin, jonka jälkeen yleisö vipataan pihalle. Mutta siinä olis hetki aikaa kuvata tyyppejä JA ENNENKAIKKEA tsekkailla vähän  keitä siellä hengailee tukijoukoissa. Tällä porukalla on aina "broshat" "veljet" mukana käräjillä, että sieltä löytyy ne seuravat raiskarit..

Leino?

Aallokko

Kunniakansalaiset eivät tajua tai tiedä, että suomalaisella on elefantin muisti. Afrikassa ehkä sikailut unohtuvat, koska sikailu on niin tavallista, mutta täällä on toisin. Jonain päivänä suomalaisen mitta on täysi. Toivottavasti sinä päivänä valitaan kuitenkin rauhanomainen ja sivistynyt tie, massakarkotukset.

Rikastettu uraani

Quote from: valla_valla on 12.03.2015, 23:29:47
Onko kukaan menossa huomenna paikanpäälle kuvaamaan? Saliin pitäisi päästä ainakin siihen asti, kun oikeus päättää käsitellä asiaa suljetuin ovin, jonka jälkeen yleisö vipataan pihalle. Mutta siinä olis hetki aikaa kuvata tyyppejä JA ENNENKAIKKEA tsekkailla vähän  keitä siellä hengailee tukijoukoissa. Tällä porukalla on aina "broshat" "veljet" mukana käräjillä, että sieltä löytyy ne seuravat raiskarit..

Leino?
Oikeustaloonhan pääsee kuka tahansa joka läpäisee turvatarkastuksen, sinne vaan salin ovelle kameran kanssa passiin.
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

Nuivake

Quote from: Aallokko on 12.03.2015, 23:32:54
Kunniakansalaiset eivät tajua tai tiedä, että suomalaisella on elefantin muisti. Afrikassa ehkä sikailut unohtuvat, koska sikailu on niin tavallista, mutta täällä on toisin. Jonain päivänä suomalaisen mitta on täysi. Toivottavasti sinä päivänä valitaan kuitenkin rauhanomainen ja sivistynyt tie, massakarkotukset.

Olen jo tätä sanonut pitkään ja sanon edelleen: Mitään karkotuksia ei tulla tarvitsemaan. Jätetään ainoastaan maksamatta haittamaahanmuuttajille kaikki sosiaalituet eli lopetetaan "ilmainen elämä". Vuokria ei makseta ja ne jotka asuvat kaupungin vuokra-asunnoissa, saavat häädön. Suomeen voi jäädä, jos maksaa ja hankkii itse elämänsä. Maastamuutto Ruotsiin alkaa välittömästi.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Leso

Quote from: Nuivake on 12.03.2015, 23:41:44Olen jo tätä sanonut pitkään ja sanon edelleen: Mitään karkotuksia ei tulla tarvitsemaan. Jätetään ainoastaan maksamatta haittamaahanmuuttajille kaikki sosiaalituet eli lopetetaan "ilmainen elämä". Vuokria ei makseta ja ne jotka asuvat kaupungin vuokra-asunnoissa, saavat häädön. Suomeen voi jäädä, jos maksaa ja hankkii itse elämänsä. Maastamuutto Ruotsiin alkaa välittömästi.

Itse menisin vielä pitemmälle: ihan kaikilta tuensaajilta kaikki tuet pois vaikka puoleks vuodeks.

Jopa alkais tolokkua tulla, kun ruvettais setvimään, että kuka ansaitsee ja mitä tukea.

ruikonperä

Quote from: Leso on 12.03.2015, 23:47:47
Itse menisin vielä pitemmälle: ihan kaikilta tuensaajilta kaikki tuet pois vaikka puoleks vuodeks.

Jopa alkais tolokkua tulla, kun ruvettais setvimään, että kuka ansaitsee ja mitä tukea.

Tätä ennen kaikkien kannattaa hankkia jonkin sortin kuularuisku koska voi tulla rauhatonta ihan pottunokkienkin keskuudessa.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

deepfreeze

Onko kyseessä Pentti Hirsjärven vaimo?

Quote from: Kni on 12.03.2015, 14:51:09
Quote from: Styr on 12.03.2015, 14:08:28
Packalenin blogin kommenttiin onkin jo iskenyt suoraan bingon arvoinen kommentti:

http://tompackalen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/189459-miksi-rotostelevaa-ulkomaalaista-ei-haluta-ulos-suomesta#comment-2919499

QuoteIrma Hirsjärvi
12.3.2015 12:26
Toivoisin, että kansanedustaja Packalen vastaisi tässä blogissa hänelle esitettyihin kysymyksiin, koska hän keskustelun aloittikin. Hänen vaaliratsastuksensa on vastenmielinen. Jos hänellä on sisäpiirin tietoa tapauksesta, se tarkoittaa tietoa myös rikoksen uhrista, jonka tulisi olla erityuisen suojelun kohteena.

Toivon myös, että karkotuskekustelussa muistetaan raiskauksista noin 70% olevan ns. kantasuomalaisten tekemiä, ja lähes kaikkien raiskausten olevan miesten tekemiä. Tässä maailmassa naiset elävät joka päivä, ei vain näin vaalien alla.

Suomessa ajatellaan, että tuttujen kesken tapahtuneet seksuaalirikokset eivät ole "oikeita" raiskauksia. Tekijä ja uhri ovat tuttuja joka viidennessä raiskaustapauksessa.

Suuri osa raiskauksista ei siksi tule koskaan edes poliisin tietoon, usein ilmoitus ei johda tutkinnallisista syystä syytteeseen eivätkä kaikki syytteet johda tuomioon. Se vinouttaa huomattavasti tilastoja. Viimeaikaiset erittäin kotimaiset lasten hyväksikäyttö-okeudenkäynnit eivät edes niissä näy."

Tähänkin on selityksensä:

QuoteKäyttäjän tiedot

Nimi
Irma Hirsjärvi
Puolue
Vasemmistoliitto
Kunta
Jyväskylä
Käyttäjän esittely

Kirjoittaja on 1960 syntynyt FT, nykykulttuurin tutkija ja kulttuurin sekatyöläinen.
http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/ipa

tutkimus

Torstain 12.3.2015 paperisissa Ilta-Sanomissa ja Iltalehdessä EI ollut edelleenkään MITÄÄN mainintaa Tapanilan joukkoraiskauksesta.

Nuoremman väen pitää kertoa vanhemmille ihmisille ympäri suomen mitä Helsingissä tapahtuu sillä sekä IS että IL sensuroivat uutisen Tapanilan joukkoraiskauksesta sillä että uutista EI uutisoida ollenkaan paperisissa lehdissä.

Oli uutinen siitä että ruotsin Silvia on kaatunut laskettelurinteessa  :facepalm:
Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Mangustin

Quote from: tutkimus on 13.03.2015, 00:54:44
Nuoremman väen pitää kertoa vanhemmille ihmisille ympäri suomen mitä Helsingissä tapahtuu sillä sekä IS että IL sensuroivat uutisen Tapanilan joukkoraiskauksesta sillä että uutista EI uutisoida ollenkaan paperisissa lehdissä.

Just näin. Rakkkaat kepulaiset sukulaiseni landella ihan oikeasti pitivät VOKin perustamista pitäjään mahtavana aluepoliittisena mahdollisuutena, joka tuo työpaikkoja ja uusia asukkaita. On niin mukava kun kyläkoulu säästyy lakkautukselta, saadaan vähän väriä raitille, herätyspiireissä siunailtiin mahdollisuudella evankelioida muhamettilaisia. Ei se ihan mennytkään suunnitelmien mukaan, mutta Suomen kaunis maaseutu on väärällään tällaisia ihania, viattomia ihmisiä.

Vierailevat maalaisheimolaiset pitää kädestä pitäen taluttaa metroon ja viedä Itikseen aistimaan ilmapiiriä. Ei mitään Senaatintoria, Espan kahviloita tai Suomenlinnaa, tilanne on vakava.

Väite, jolla ikäviä asioita pehmennetään, "ei suurin osa somali-miehistä ole raiskaajia", ei muuten pidä paikkaansa: Suurin osa sompuista ON raiskaajia, jos raiskauksella ymmärretään kärsimystä aiheuttava väkivaltatilanne, jossa yksi henkilö tunkee uloketta toisen, vastentahtoisen henkilön ruumiinaukkoon. Somaliassa 98% naisista on ympärileikattu sillä kaikkein kamalimmalla tavalla ja diasporassakin yhä suurin osa. Lapsivuodeajan jälkeen ommellaan taas kiinni.

Ymmärrän, että asia on moniulotteisempi ja vaikka poikalasta kakkosvaimoksi joutumisen pelossa toivova somalinainen ei osallistu kanssakäymiseen täysin vasten tahtoaan. Suomalainen ja somalialainen kulttuuri eroaa kuitenkin radikaalisti käsityksiltään siitä, mitä miehen ja vaimon välillä tapahtuu kammarissa. Somalialainen malli siitä mikä on hyvää ja kunniallista on Tapanilan viisikon kulttuurinen konteksti.

CaptainNuiva

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.03.2015, 20:18:52
LyijyS:

QuoteAsia ei minulle kuulu, mutta Elcric12 viittaa selkeästi juuri lainaamaansa kohtaan (ei siis koko tekstiin), jossa väität "että on olemassa kulttuureita, joiden piirissä on aivan hyväksyttävää satuttaa paitsi naisia, myös 'vääräuskoisia', eli meitä."

Ps. Ja kyllähän sinä tämän tiedät, kunhan vain saivartelet.

Pahoittelen, jos olen antanut sen käsityksen, että haluan saivarrella. Rehellisesti sanoen en juuri ole innostunut saivartelusta, minusta sellainen on rasittava retorinen tyyli. Halusin kuitenkin varmistua, koska olen oppinut, että maahanmuuttokritiikittömien kanssa on oltava mahdollisimman täsmällinen, koska he ovat taipuvaisia saivartelemaan.

Mutta itse kysymykseen: Mistä mainitsemani tieto on peräisin?

Vastaus: En tiedä. En muista. Olen lukenut informaatiota vuosikymmeniä enkä saata muistaa läheskään kaikkia lähteitä. Lisäksi minulla on perusteltu syy uskoa, että monikaan lähde ei suorasanaisesti esitä tällaista väitettä: se on luettavissa vain rivien välistä tuhansien uutisten, tutkimusten, tilastojen ja keskustelujen lomassa.

Minä tiedän.
Elecric haluaa provoilla, löytäisi itse tietoa vaikka miten jos vain viitsisi hakea....Mutta nyt siis mistä minä tiedän, pari keissiä esimerkkinä:
Olen tästä joa aiemminkin jossain ketjussa kirjoittanut mutta pistetään uusiksi eli Algeriassa, Skikda nimisessä paikassa halusi paikallinen työnjohtaja ruokataukonsa ajaksi viihdykettä ja tuli kysymään josko saisi mennä käyttämään naistamme.
Siinä sai olla hetken huuli pyöreänä ennen kuin meni perille että hemmo puhuu blondista talousapulaisestamme.
Tämä rikastaja luuli että nainen oli laivalla vain ollakseen miehistön yleisessä käytössä ja halusi osingoille.
Vaikka kuinka yritimme selittää että nainen on laivalla töissä eikä yleisenä seksileluna niin ei mennyt perille vaan ihasteli blondiutta ja kertoi että 10 minuuttia riittäisi hänelle ihan hyvin ja kerkiäsi sitten vielä syömäänkin ennen kuin työt jatkuisivat.
Lopuksi tyypille sanottiin että "no, woman is private property of the captain" niin kitinä ja valitus loppui, toki hemmolle tarjottiin lohdukkeeksi hyvät sopat, olihan torstai...Ja oma vikansa kun meni kysymään vasta syötyään että mitäs oli kun oli niin hyvää.

Toinen tapaus:
Marokko ja taksi tilattu viemään satamasta kaupungille.
Taksikuski arveli meidän olevan naisseuran tarpeessa ja tarjoutui maksua vastaan järjestämään muutaman kymmenen kilsan päässä olevaan naisvankilaan sisäänpääsyn.
Mainosti että saa valita minkä naisen vain, myös erittäin nuoria tyttöjä olisi saatavilla.
Niskakarvat nousivat pystyyn mutta kysyin kuitenkin että onko tämä naisten oma bisnes sallittu vartijoiden toimesta johon kuski totesi että nou nou, kyseessä on vartijoiden bisnes ja hänkin saa pienen palkkion jos vie sinne asiakkaita.
Pakko oli silloin kysyä että jos nainen ei haluakkaan niin mitäs sitten?
Kuski nauroi että kyllä haluaa, jos ei halua niin saa ottaa väkisin...Ja lisäsi sitten että kyllä ne halukkaita ovat, niin moni on jo hakattu henkihieveriin haluttomuudesta että mieluummin haluavat.
Erittäin yksimielisesti me kaikki kyytiläiset päätimme että eiköhän mennä vain kaupungille, vankilareissu ei innostanut ketään.

Noilla vesillä seilatessa ja hiukan toisaallakin, on olemassa maita joissa naisen ei ole hyvä liikkua edes päiväsaikaan itsekseen ja tämä oli joskus ongelma laivan naisille.
Kovasti olisi haluttu lähteä kävelemään ja katsomaan kaupunkia mutta ilman miesseuraa ei monessakaan paikassa ollut maihin asiaa ja sitten oltiin myrtsinä jos kellään ei ollut aikaa esim. töiden takia lähteä seuraksi...mutta kyllä nämä jutut pyrittiin järjestelmään yleensä niin että "turistiksi" heittäytyminen muutamaksi tunniksi onnistui niin että pakolliset kortit,valokuvat ja oluet järjestyivät myös laivamme naisille.

Tässä nyt saattaisi joku tiedostava suvis sanoa että ei voi pitää paikkaansa, hän on käynyt Agadirissa ja oli niin ihana paikka ja että Marokko ei ole lainkaan tuollainen.
Tähän vastaus luonnollisesti on se että Casablancan satamakorttelit ovat aivan eri maailma kuin Agadiriläisen hotellin uima-allas....Ja ne Casablancan satamakorttelit ovat sitä todellista Marokkoa.

Hiukan OT mutta nämä jutut liittyvät Suomen kauppalaivaston aikoinaan tyylikkäimpään laivaan ja tässä
sen kuva, kuvassa sopivasti minareetit taustalla  8)
http://suomenmuseotonline.fi/fi/kuva/Suomen+merimuseo/88001_303.jpg
Voi niitä mukavia aikoja...

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

TheVanishedTerrorist

Eihän noita erota toisistaan kuin sormenjälkien perusteella mutta sehän kai on suomessa rasistista ottaa sellaisia..?

RP

Quote from: SerialSuicideBomber on 13.03.2015, 06:03:39
Eihän noita erota toisistaan kuin sormenjälkien perusteella mutta sehän kai on suomessa rasistista ottaa sellaisia..?

Nykään ne kyllä kerätään niin turvapaikkan kuin muunkin oleskeluluvan hakijoilta, tosin tila on aika tuore.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

foobar

Eli ei jos on somali, ei tarvitse olla mitenkään "syrjäytynyt" - eli rikoshistoriaa jo rakentanut - alkaakseen hetken mielijohteesta joukkoraiskailemaan kavereittensa kanssa. Normaali kulttuurikontekstius riittää. Vahvasti epäilen, että kun tie on saatu auki joukkoraiskauksella jota huomaa suomalaismedian kunnioittavan halveksunnan sijaan, alkaa kyllä syntyä muitakin gangstakingiyden esiintymiä tilille. Eiköhän seuraavana ole ehdollisen aikana rautaputki kädessä, kantaväestö kun on todistettu nössöiksi ja puoli somaliyhteisöä pitää raiskaria sankarinaan.

Kannattaa edelleenkin muistaa, että vaikka suomalaisia on somaleihin verrattuna Suomessa 250-kertaisesti, ei edes lähellekään vertailukelpoisen lainsäädännön ajalta suomalaisia olla tuomittu joukkoraiskauksesta oikeudessa kertaakaan. Somaleja sen sijaan... niin, useita kertoja. Mutta kulttuurillisesta ominaispiirteestä ja kunnioituksenpuutteesta (kantaväestön) naisia kohtaanhan tässä ei virallisen liturgian mukaan voi olla kyse.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Leijona78

Mitä helvettiä? Nyt Hesari myöntää että Tapanilan raiskauksen tekijät somaleja ja että "Raiskauksia paljastuu aiempaa enemmän – joka kolmas tuomittu ulkomaalaistaustainen". Mitä on tapahtunut?

http://www.hs.fi/kaupunki/a1426141289943
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Radikaali

Quote from: Leijona78 on 13.03.2015, 08:01:51
Mitä helvettiä? Nyt Hesari myöntää että Tapanilan raiskauksen tekijät somaleja ja että "Raiskauksia paljastuu aiempaa enemmän – joka kolmas tuomittu ulkomaalaistaustainen". Mitä on tapahtunut?

Hesari sai varmaan riittävästi palautetta peruuntuneiden tilausten muodossa ja toimituksen kriisi palaverissa sitten tuumattiin että pitää varmaan joskus uutisoida hetki edes rehellisesti, jotta kansan usko ei romahda täysin mediaa kohtaan. Viikko pari näillä ja sitten samaa vanhaa. Nautitaan hetkestä.

Antti Kontio

Quote from: Leso on 12.03.2015, 23:47:47
Quote from: Nuivake on 12.03.2015, 23:41:44Olen jo tätä sanonut pitkään ja sanon edelleen: Mitään karkotuksia ei tulla tarvitsemaan. Jätetään ainoastaan maksamatta haittamaahanmuuttajille kaikki sosiaalituet eli lopetetaan "ilmainen elämä". Vuokria ei makseta ja ne jotka asuvat kaupungin vuokra-asunnoissa, saavat häädön. Suomeen voi jäädä, jos maksaa ja hankkii itse elämänsä. Maastamuutto Ruotsiin alkaa välittömästi.

Tuen asiaa siten, että lähetän Koivukylän Somalipankkiin vangitsemispäätöksen jälkeen nimilistan tiedoksi ja pyydän ottamaan huomioon perheiden tulevissa toimeentulopäätöksissä gutaleiden nauttivan täysihoitoa toistaiseksi, eivätkä näin ole oikeutettuja tukeen.

Käräjäoikeudessa kuvaaminen saattaa olla hankalaa, sillä pidätetyt tuodaan saliin takaovesta.

Dharma

Quote from: Leijona78 on 13.03.2015, 08:01:51

Olisiko joku HS:ssä vahingossa katsonut tilastoja?

Leijona78

Mjoo....onhan näitä. No need to hide anymore.

Oikeudenkäynnissä tarvitaan tulkkia, teoissa ei tarvittu.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä