News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Perussuomalaiset eivät osaa lukea

Started by Onkko, 27.03.2015, 19:15:24

Previous topic - Next topic

Onkko

Tuli PS mainos, minä olen kieltänyt kaiken mainostaisen.
30 päivä menen kertomaan kertomaan paikalliselle persulle.
On se perkele jos ei osata lukea.

Eino P. Keravalta

Quote from: Onkko on 27.03.2015, 19:15:24

Ehkä kyse ei ollut mainoksesta, vaan tiedotteesta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Aukusti Jylhä

Ehkö tuo on vaan niin paksua murretta (minulle tuntematon sana), että ei ole vain ymmärtänyt.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Onkko

Quote from: Eino P. Keravalta on 27.03.2015, 19:16:23

Tiedote on valtion homma, tämä ei ole tiedote.

Onkko

Olet sekaisin, tiedote on kela/yms porukan eikä random.

Uuno Nuivanen

Nyt Dän Koivuhalko sönkkää varmaan seuraavassa blogauksessaan, kuinka persut jakavat väkisin mainoksiaan niillekin, jotka eivät niitä halua.  8)

Deputy M

Sehän on vaan sitten osoitus siitä, että Persut painavat päälle kuin raivo härkä. Alan jo uskoa siihen vähintään kakkostilaan ja hallitusvastuuseen. Hienoa Perussuomalaiset!
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Chew Bacca

Oletteko ryssäläinen taho kun ette halua isänmaallista materiaalia, kysyi entinenkin aluepalauttaja.

Eino P. Keravalta

Quote from: Onkko on 27.03.2015, 19:24:01

Olet sekaisin, tiedote on kela/yms porukan eikä random.

Sekaisinoloani en kiistä, mutta mainos on sellainen, jossa pyritään rahaa vastaan myymään jotakin. Vaalimateriaali ei siinä mielessä ole mainos, vaikka kansankielessä vaalimainoksista puhutaankin. Vaalimateriaali on lähinnä tiedote, eikä tiedotteen lähettäminen vaadi mitään virallista tahoa taakseen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ari-Lee

Minua eivät ilmaislehdet,  mainokset ja tiedotteet haittaa mitään. Minua haittaavat laskut.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Mehud

Persujen mainos postiluukussasi kertoo, että kuulut Valittuihin. Jää itsesi päätettäväksi joudutko kadotukseen, vai tuletko Tuomitsemaan Timo Soinin oikealla puolella.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Ari-Lee

Mutta hei, olisiko vastaus tässä otsikossa?! Luukulle teksti: "OLEN SOKEA - EN LUE MITÄÄN".
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Uuno Nuivanen

Quote from: Ari-Lee on 27.03.2015, 20:21:13
Mutta hei, olisiko vastaus tässä otsikossa?! Luukulle teksti: "OLEN SOKEA - EN LUE MITÄÄN".

Ei auta. Jakajakulihan haluaa vain päästä eroon jaettavasta kuormastaan, ihan sama lukeeko joku vai ei.

Miniluv

Ensimmäisenä tulee mieleen, että onko kieltolappu ollut selvästi näkyvillä. Sattuuhan noita vihreitä tietysti, mutta meilläpäin ainakin välitettiin puoluetoimiston selkeät terveiset, että jos on mainokset tai ilmaisjakelut kielletty, niin silloin ei laiteta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

J.M

Quote from: Mehud on 27.03.2015, 20:16:28
Persujen mainos postiluukussasi kertoo, että kuulut Valittuihin. Jää itsesi päätettäväksi joudutko kadotukseen, vai tuletko Tuomitsemaan Timo Soinin oikealla puolella.

Pitäisiköhän huolestua, meidän postilaatikkoon on tullut vain SDPn ja Vasemmistoliiton läpysköitä. Ei Perussuomalaisten. En takuulla ole vastannut mihinkään em. puolueiden kyselyihin tms. Pitäisikö vaimolta sievästi kysäistä, että mitäs sää oikein touhuat??  ;D
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Uuno Nuivanen

Quote from: J.M on 27.03.2015, 20:40:31

Pitäisiköhän huolestua, meidän postilaatikkoon on tullut vain SDPn ja Vasemmistoliiton läpysköitä. Ei Perussuomalaisten. En takuulla ole vastannut mihinkään em. puolueiden kyselyihin tms. Pitäisikö vaimolta sievästi kysäistä, että mitäs sää oikein touhuat??  ;D

Yrittävät vain epätoivoisesti käännyttää. Todelliset Valitut eivät saa persumainontaa - turhaahan sellainen olisi.  8)

Hirvensalmen kuha

Minä saan pizza-kebab - mainoksia useammasta puljusta,
vaikka ovessa on ei mainoksia lappu. Tämä tarkoittaa
tietenkin sitä, että yksikään ei suomalainen ei osaa lukea
mitään tunnettua kieltä. Miksi minä en kuitenkaan ole
vieläkään lähtenyt edes 31:nen päivä kertomaan asiasta
jokaiselle vastaan tulevalle ei suomalaiselle.
- Kaikkea kivaa kaikille, varsinkin minulle. Ja oikeastaan muilla ei ole niin väliä.

Mehud

Quote from: J.M on 27.03.2015, 20:40:31

Tuollaista roskaa saadessasi postiluukusta, tiedät olevasi Kadotukseen johtavalla kaltevalla tiellä. Onko vaimosi kenties Seireeni, joka pyrkii sekoittamaan poliittisen kompassisi ja eksyttämään sinut ikuiseen vaalitenttiin Jutan ja Arhinmäen kanssa?
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

J.M

Quote from: Mehud on 27.03.2015, 20:52:45
Onko vaimosi kenties Seireeni, joka pyrkii sekoittamaan poliittisen kompassisi ja eksyttämään sinut ikuiseen vaalitenttiin Jutan ja Arhinmäen kanssa?

Ei se ainakaan myönnä mitään :D
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Tapio Äyräväinen

Älä välitä, Onkko.

Suuri osa persoista ei osaa kirjoittaakaan.

Tragedian synty

Jos haluaa selvittää juonen, kannattaa edetä seuraavalla yksinkertaisella tavalla: 1) selvitä, mitä tapahtui, 2) selvitä, mihin se johti, 3) oleta sen olleen tarkoitus, 4) selvitä, kuka hyötyy. Jos joku tunkee mainoksen postilaatikkoon, jossa lukee "ei mainoksia", hän voi olla aivan varma aiheuttavansa närkästystä. Miksi vaalikampanjaa käyvä perussuomalainen haluaisi närkästyttää ihmisiä? Entä haluaisiko joku närkästyttää ihmiset häntä kohtaan? Totta maar, kilpailevien puolueiden jäsenet ja aktiiviset tukijat.

Vasemmistoliitto on tullut tunnetuksi siitä, että sen tukijoukoissa on porukkaa, jonka mielestä kaikki, mikä palvelee tarkoitusta, on oikein. Esimerkiksi rikotaan Perussuomalaisten vaalitoimiston ikkunat ja sitten kerskutaan takkunetissä ja innostetaan kavereitakin vandalismiin. Onko kaukaa haettua, että sillä tavoin orientoitunut vasemmistoänkyrä hankkii käsiinsä tukun Perussuomalaisten mainoksia ja tunkee niitä postilaatikoihin, joissa lukee "ei mainoksia"? Ei todellakaan.

Kerronpa mielenkiintoisen tarinan neljän vuoden takaa. Oli vaalipäivän aamuyö. Monet helsinkiläiset saivat tekstiviestin, jossa kehotettiin äänestämään Perussuomalaisten ehdokasta Juhani Mönkköstä. Monet heistä heräsivät viestiin kesken aamu-uniensa ja olivat luonnollisesti hyvin vihaisia. Heidän vihansa kohdistui tietenkin Juhani Mönkköseen. Miksi Mönkkönen tai kukaan hänen kannattajansa olisi tehnyt niin karkeaa vaalikampanjaa? Tätä pohdittiin, ja todellista syypäätä lähdettiin selvittämään puhelinlankoja pitkin. Ette arvaa, mihin sylttytehtaaseen jäljet johtivat... Anni Sinnemäen numeroon! Havaitessaan vaaran vaanivan Vihreät syyttivät jotakuta Sinnemäen numeron kaappaamisesta ja juttu painui kasaan.

Oliko kyseessä hämäys vai tuplahämäys? En usko tuplahämäykseen, koska onhan se selvää, että kaikki viestin närkästyttämät eivät saisi äänestyshetkeen mennessä tietää siitä, että jäljet johtivat Vihreiden puheenjohtajaan. Olisi ollut erittäin epävarma suunnitelma hyökätä ensin perussuomalaista vastaan ja sitten ohjata hyökkäys vihreään. On uskottavampaa, että Sinnemäki heräsi aamulla hermostuneena ja keksi loistavan idean murentaa inhokkipuolueen kannatusta vielä viime hetkellä. Se, että syypää jäljitettäisiin niin helposti, tuli hänen mieleensä vasta paljon myöhemmin.

EDIT: Vielä Homma-ketju tuosta neljän vuoden takaisesta: http://hommaforum.org/index.php/topic,47597.0.html.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Arvoton

Mainiota, kun pistit myös ko. persuporukalle huomautuksen.

Noottikriisi

Quote from: Tapio Äyräväinen on 27.03.2015, 21:00:15
Älä välitä, Onkko.

Suuri osa persoista ei osaa kirjoittaakaan.

En halua kehuskella mutta minä en osannut lukea ja kirjoittaa jo syntyessäni! ;)
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Swen OF Sweden

Minulla lukee myös postilaatikossa"Ei Mainoksia" Reilu viikko sitten auto pysähtyi taloni eteen ja pelkääjänpaikalta nousi itse keskustan kansanedustajaehdokas kädessään oma vaalilehti.

Seurasin tilannetta ikkunasta ja kun ehdokas oli postilaatikkoni kohdalla, hän kääntyi takaisin, koska selvästi juristina  oli myös lukutaitoinen. Avasin ikkunan ja huikkasin, että kyllä hän voi lehtensä laatikkoon laittaa, vaikka siinä kielto onkin.

Samalla kysyin hänen kantaansa pakkoruotsiin ja sanoin, että kielto laatikossa on lähinnä tarkoitettu demari saastan välttämiseksi.

Seuraavana päivänä tuli taas auto postilaatikon eteen ja pisti mainoksen laatikkoon, vaikka varmasti näki kieltokyltin.
Menin katsomaan mikä taho kielloista välittämättä kehtaa laittaa mainoksen laatikkoon.
Mainoksessa oli otsikko "Jeesus haluaa pelastaa sinut" ja ryhmä oli nimeltään LÄHETYSAPU RY Pomarkku

Toiset ottavat kiellot, niin kuin se lukee ja toiset taas ei
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Miniluv

QuoteMainoksessa oli otsikko "Jeesus haluaa pelastaa sinut" ja ryhmä oli nimeltään LÄHETYSAPU RY Pomarkku

Toiset ottavat kiellot, niin kuin se lukee ja toiset taas ei

Ehkä nuo noudattivat ennemmin "Pelastustie" kylttiä :roll:
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jepulis

Quote from: Tragedian synty on 27.03.2015, 21:14:49
Jos haluaa selvittää juonen, kannattaa edetä seuraavalla yksinkertaisella tavalla:
Ihmettelinkin ennen sinun kommenttia ettei kukaan kommentoi tunnetusta jäynästä vuosien takaa. Samaa jotkut huonot humoristit on käytännön pilana tehneet jo ainakin 20 vuotta. Voi kuvitella, että jäynän vaikutus on maksimissa, jos eniten vihaamasi puolueen mainos putoaa 'ei mainoksia'-laatikkoon joka päivä kun samalla arvaat _kohteen_ kyseisen puolueen potentiaaliseksi äänestäjäksi. Materiaali on ilmaista ja se on postia hakiessa kädessäsi alle metri naapurissa asuvan vihollisen laatikosta, eli kynnys on huomattavasti matalampi kuin esimerkiksi perussuomalaisten toimiston kivittäminen. Silti niinkin käy. 

Tietysti se voi olla myös jakajan vahinko. Mielestäni ei sitäkään pidä ottaa liian vakavasti, jos joku erehtyy vähän pikkuasiassa. 
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Kyklooppi

Mutta ainahan voi katsella kuvat?
Ihmisjäte.