News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homma tanskalaisella oikeistojärjestöjä listaavalla saitilla

Started by Leijona78, 15.02.2015, 20:51:00

Previous topic - Next topic

Leijona78

Quote from: M on 16.02.2015, 07:49:33
Olet! Kaikki toiminta ei tietenkään ole julkista tai näkyvää. Itse kuulun Homman ns. aseelliseen siipeeen.

Jaa. Oletko sinä siis tuo kaveri joka esiintyy profiilikuvassasi? Olen nähnyt telkkarissa että hän kantaa usein asetta mukanaan.

Gunvald, för helvete!
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

ArtturiE

itse pyrin olemaan aika maltillinen kaikessa mikä liittyy muuhun kuin demokratian kautta vaikuttamiseen, mutta sinisilmäisyys on ennenkin kostautunut maailmanhistoriassa.
Ilmeisesti mopedini keuli jossain kommentoinnissani ja maksoin siitä 10 päivän eristyksellä Hommasta.

No, homma jatkuu  ;)

Ääriliikkeisiin en mielelläni halua liittyä millään tavalla, niin kauan kuin tällainenkin vaihtoehto on olemassa kuin Hommaforum. Demokraattisessa maassa on oltava sanan- ja mielipiteenvapaus, lain puitteissa tietysti ja lakejahan voidaan muuttaa tarvittaessa.
Sellainen kieroutuma Suomessakin on olemassa, että äärivasemmistolaiseen järjestöön kuuluminen käsitetään yleisesti jonkinlaiseksi osoitukseksi kansalaisaktivismista, mutta oikean laidan järjestöt leimataan automaattisesti natsi-, rasisti- ja fasistileimoilla.  Tiedostamisessakin on eroja.

Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Kni

Mielestäni Homma on enemmän kuin keskustelufoorumi: se on erittäin hyvä uutisportaali. On uskomatonta miten paljon jäsenet löytävät tietoa eri asioista ja jakavat täällä. Siksi on hienoa itsekin joskus löytää pieni tiedonmurunen, mistä foorumin muiden jäsenten löytämän tiedon kanssa muodostuu laajempi kokonaisuus. Homma on itsestään toimiva tutkivan journalismin generaattori.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Ernst

Quote from: Leijona78 on 16.02.2015, 09:15:40
Quote from: M on 16.02.2015, 07:49:33
Olet! Kaikki toiminta ei tietenkään ole julkista tai näkyvää. Itse kuulun Homman ns. aseelliseen siipeeen.

Jaa. Oletko sinä siis tuo kaveri joka esiintyy profiilikuvassasi? Olen nähnyt telkkarissa että hän kantaa usein asetta mukanaan.

Gunvald, för helvete!

Gunvald on henkinen esikuvani.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Leijona78

Nyt kun äärivasemmisto harjoittaa Suomessa antisemitismiä, niin silloinhan Takkulaiset joutaisivat myös tälle listalle.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä