News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-02-09 Abdirahim Husu Hussein sai sananvapauspalkinnon (yleinen Husu-ketju)

Started by Iloveallpeople, 09.02.2015, 19:18:01

Previous topic - Next topic

ikuturso

Se etu on kuulumisessa useaan viiteryhmään, että voi valita aina sopivan ryhmän joka tilanteeseen. Kun kehuu omaa kulttuuriaan, yhteisöllisyyttään tai ruokaansa, voi olla somali ja muslimi. Kun päivittelee rikollisuutta voi sanoa, "me suomalaiset"

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Videotarkistus

Husu kertoo onnellisuuden avaimet:

[tweet]1395612569163993088[/tweet]
Quote from: ApuaHommmaan on 07.12.2022, 21:26:36
Se sairain puolihan Ukrainan propagandassa, ja sotimisessa on, että he oikein mielellään eskaloivat sotaa lisää.

simppali

husun oikolukija/kirjoittaja on ollut lieneen helpotuksella? odottaessa hususta tuntui, että nyt on laitettava jotain koko Suomea järisyttävää vaalibongorummutusta.

QuoteKun
@Demarit
päättävät Suomen asioista saat maailman onnellisimman kansa. Äänestä demari  #kuntavaalit2021.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Beef Supreme

Quote from: Golimar on 06.05.2021, 12:37:18
Käsittämätöntä röyhkeyttä ja valehtelua.

[tweet]1390191866830802944[/tweet]

https://twitter.com/husu78/status/1390191866830802944
Ehdottomasti suomalaisten vika. Itse näin ja kuulin männäviikolla kun helsinkiläinen 12-vuotias somalipoika oli tehnyt itselleen puukäsitöissä leikkikarambitin. Oli punaiseksi väritetty kärki ja kaikki. Ihan normaalia. Ei sentään retkikirvestä mutta jotain tyhjää parempaa rasismia vastaan.

Vedä Husu vittu päähäsi. Sinun jengisi on ongelma. Sinä olet ongelma.

DuPont

Quote from: Waldseemüller on 28.05.2021, 22:52:26
...Sinun jengisi on ongelma. Sinä olet ongelma.
Pakko olla samaa mieltä, Husujen myötä nämä ongelmat Suomeen tulivat.

Golimar

X

Kolme matkustajaa oli ollut politiikassakin toimivan Abdirahim Husu Husseinin ajamassa taksissa matkustajina, kun matkustaja ollut mies oli alkanut puhua Husseinille asiattomia liittyen tämän ihonväriin ja synnyinmaahan.

Tapauksesta aiheutui pienimuotoinen kohu, kun Hussein julkaisi asiaa koskevan päivityksen sosiaalisessa mediassa. Siinä hän valheellisesti väitti jättäneensä asiakkaan tienposkeen rasististen puheiden vuoksi.

Myöhemmin hän myönsi vihaisena valehdelleensa asiasta tienposkeen jättämisen osalta, kun Taksi Helsinki kertoi, ettei välikohtausta ollut tapahtunut.

X

Tapaus eteni kuitenkin oikeuteen asiakkaan puheiden osalta.

Hussein oli oikeudessa kertonut miehen puhuneen siitä, että poliisi puolustaisi Husseinin "kaltaisia" ja vastaavasti kohtelisi itsensä kaltaisia huonosti. Husseinin mukaan mies puhui yleisesti ulkomaalaistaustaisista ihmisistä ja kysyi häneltä mikseivät nämä lähde pois Suomesta.

Tässä yhteydessä hän Husseinin mukaan kutsui ulkomaalaistaustaisia pelkureiksi ja kysyi, mikseivät nämä puolusta isänmaataan. Hän myös puhui näiden tulevan Suomeen tekemään muun muassa seksuaalirikoksia.

X

Vuonna 1980 syntynyt mies tuomittiin kunnianloukkauksesta 40 päiväsakon rangaistukseen. Tämä tarkoitti hänen tuloillaan 1440 euron seuraamusta.

Tuomio on lainvoimainen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/husu-husseinia-rasistisesti-nimitellyt-mies-tuomittiin-sakkoihin-taustalla-sepitetty-tarina-tienposkeen-jatetysta-taksiasiakkaasta/8155750#gs.2rk6lw

Roope

Quote from: Golimar on 31.05.2021, 20:09:01
Husu Husseinia rasistisesti nimitellyt mies tuomittiin sakkoihin – taustalla sepitetty tarina tienposkeen jätetystä taksiasiakkaasta
...
Tapauksesta aiheutui pienimuotoinen kohu, kun Hussein julkaisi asiaa koskevan päivityksen sosiaalisessa mediassa. Siinä hän valheellisesti väitti jättäneensä asiakkaan tienposkeen rasististen puheiden vuoksi.

Myöhemmin hän myönsi vihaisena valehdelleensa asiasta tienposkeen jättämisen osalta, kun Taksi Helsinki kertoi, ettei välikohtausta ollut tapahtunut.
...
Vuonna 1980 syntynyt mies tuomittiin kunnianloukkauksesta 40 päiväsakon rangaistukseen. Tämä tarkoitti hänen tuloillaan 1440 euron seuraamusta.

Aika uskomatonta, että syyttäjä päätti syyttää ja oikeus päätti uskoa Husua, joka oli tässäkin asiassa jäänyt valheesta kiinni. Husuhan myönsi valehdelleensa vain siitä, mikä oli jo osoitettu valheeksi.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Oto Hascak

QuoteVuonna 1980 syntynyt mies tuomittiin kunnianloukkauksesta 40 päiväsakon rangaistukseen. Tämä tarkoitti hänen tuloillaan 1440 euron seuraamusta.

Voidaan olla suhteellisen varmoja, että kyseessä oli viimeinen kerta, kun tuo kyseinen vuonna 1980 syntynyt pottunokka nousi somalin kyytiin. Siinä kokee rasismista parantumisen, kun tuon kokoluokan sakot maksaa...
"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2

l'uomo normale

Quote from: Roope on 01.06.2021, 02:16:56
Quote from: Golimar on 31.05.2021, 20:09:01
Husu Husseinia rasistisesti nimitellyt mies tuomittiin sakkoihin – taustalla sepitetty tarina tienposkeen jätetystä taksiasiakkaasta
...

...

Aika uskomatonta, että syyttäjä päätti syyttää ja oikeus päätti uskoa Husua, joka oli tässäkin asiassa jäänyt valheesta kiinni. Husuhan myönsi valehdelleensa vain siitä, mikä oli jo osoitettu valheeksi.

Quote[...]Autossa ollut todistaja kuvaili kaverinsa ensin kysyneen mistä Hussein on kotoisin, mutta sen jälkeen puheet olivat hänen mukaansa "menneet yli". Hänen mukaansa kanssamatkustaja oli viitannut asiattomilla puheillaan sekä suoraan Husseiniin että yleisesti maahanmuuttajiin.

Mies oli itse kirjallisessa vastauksessaan tunnustanut käyttäneensä Husseinille puhuessaan termiä "raiskari", mikä oli liittynyt uutisointiin asiakkaansa raiskanneesta ei-valkoihoisesta taksikuskista. Hän tunnusti myös kysyneensä, että miksi Hussein ei ollut puolustamassa isänmaataan, koska oli julkisuudessa olleiden tietojen perusteella tiennyt tämän lähteneen Somaliasta lapsena.[...]

Samasta jutusta. Itse tuomitulla vaikutti olevan huono arvostelukyky mitä tulee hölöttämiseen väärässä paikassa ja "kaverien" valintaan.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

P

Jep. Kiva kaveri tällä. Ja suomalaiset ovat aika hölmöjä, kun puhuvat itselleen tuomiot.

Ei syytetyn tarvitse puhua totta ja auttaa tuomitsemaan itseään. Olisi kannattanut kiistää nuo "raiskari"-jutut, eikä lähteä säätämään mitä sanoi. Siinä ei käy kuin heikosti.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Roope2

Kun valitsee taksin oikein, on pienempi mahdollisuus tulla raiskatuksi, tienposkeen jätetyksi tai haastetuksi oikeuteen.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Fiftari

Ei Husun päätä palele. Kunnianloukkaus on asianomistajarikos joten on itse lähtenyt ensin tekemään siitä ilmoitusta.

Toisaalta, en näe että tuo toimisi toisinpäin. Eli Husu kyydissä rääpii päätään samalla tavalla ja vaikka todisteet olisivat 8K videokuvaa parhaimmalla mahdollisella äänenlaadulla niin en usko että päätyisi oikeuteen asti.

Uuninpankolta tulee taustatukea Husulle:

[tweet]1399392569776295950[/tweet]
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Beef Supreme

Vieläkö Husu ajaa taksia? Pian nähtäisiin itku siitä kun kyyti ei kelpaa. Taksinvalintarikos rasistisin perustein on seuraava looginen askel.

Fiftari

Husu tekee itsestään näkyvän ja ainakin ne jotka ajattelevat vielä asioita loogisesti, välttelevät husun taksia, suurella todennäköisyydellä muitakin rikkaampia takseja.
Husun menneisyyden sekä muiden ulostulojen vuoksi avautumisia tulee. Tilanne on vähän sama kuin se että välitunnilla ärsyttää muita ja sitten kun annetaan takaisin niin tunnin alussa mennään itkemään opettajalle että muut kiusaa.
Tämähän on sitä "rasismia" nykyisin. Paskotaan asioita jopa niiden puolesta jotka haluaa olla ihan hiljakseen ja tehdä töitä, sitten kun jotain tapahtuu niin itketään rasismista. Mitä enemmän paskovat asioita, sen enemmän saavat tehdä töitä etteivät kohtaisi "rasismia", eli negatiivisia ajatusmalleja tyypeistä jotka ovat oikeasti tehneet rikoksia, valehdelleet ja pettäneet. Sitä odotellessa kun Husu sekoittaa nykyisessä toimessaan omansa ja firman kortit.

En voi kyllä uskoa että tuollaisella husuttelijalla on kunniaa mitä loukata.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

P

Quote from: jka on 13.03.2021, 10:38:05
Asettuuko termi 'vieraskielinen', termien 'maahanmuuttaja' - 'vieraslaji' väliin vai ulkopuolelle jommalle kummalle laidalle?

Aika rasistista. Miten esim. uussuomalainen voi olla vieras, kun hän on jo suomalainen rajan yli läpsyteltyään tai halutessaan Suomeen Balkanin vuorilla tulevana akavalaisena vaeltaessaan. Koko termi "vieraskieli" on selkeän syrjivää ja rasistista, kun suomalainen voi puhua vaikka pelkästään daria.   ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

P

Quote from: Nuivinator on 27.04.2021, 15:01:37
Siis tämä sama kaveri, jonka mielestä on korrektia sanoa "Syö paskaa ja kuole pois"?

Se on uutta suomalaista rikkaampaa kieltä?

Kni

Omatkaan ei varauksetta tue valehtelijaa. Kaksi kommenttia alla:

QuoteNaasir
Pyysikö husu anteeksi myös , muistaakseni sai tilaisuuden kertoa totuus mutta sinnikkääksi kaveriksi osoittautui ja valehteli ! Ei savua ilman tulta!!

Vida
Husu ei sovi poliitikoksi... olisi vaan valehdellut itsensä pois tilanteesta, kun muutki politiikot....voi voi..
https://www.facebook.com/groups/RASMUSGROUP/permalink/4265686960109162/
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

DuPont

Rasmuksen linkki ei useimmille näy tänne. Ota kuvakaappaus mieluummin.

Faidros.

Husutteleeko Husu lastensa kohtaamasta rasismista uimahallisssa?

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/abdirahimhussein/se-paiva-on-koittanut/

Kuvittele tällainen tilanne sinulle tai lapsellesi: kaksi lapsiryhmää, molemmissa kolme poikaa, tummia ja iältään 10 – 15 vuotiaita jonossa. He odottavat vuoroansa, päästäkseen maksamaan sisäänpääsyn uimahalliin.

Kun ensimmäiset kolme poikaa tulevat vuoroon, käskee virkailija nämä sivulle koska hänellä on heille asiaa.

Samalla virkailija näkee, että myös seuraavat kolme poika ovat tummia ja pyytää myös heitä siirtymään syrjään ja päästää heidän takanaan olleet, ei tummat asiakkaat kassalle.

Nämä lapset tottelevat virkailija ja siirtyvät pois tieltä koska eivät vielä ymmärrä mistä on kyse. Hetken päästä rouva kassalta pyytää henkilökuntaan kuuluvaa mieshenkilöä kertomaan lapsille, ettei heillä ole asiaa uimahalliin, koska he olivat eilen käyttäytyneet siellä huonosti.

Ensimmäinen kolmen pienen pojan joukko lähtee pois ilman puheita. Sitten on toisen kolmen pojan vuoro. Mies, uimavalvoja, tulee taas sanomaan samaa, mutta pojat kysyvät mistä syystä he eivät saa mennä uimaan ja mies toistaa saman selityksen. Olitte eilen täällä riehumassa ja kutsuitte työntekijöitä huoriksi ym. Pojat eivät saa suunvuoroa, mutta koska kokevat olevansa syyttömiä, he päättävät soittaa minulle, isälleen.

14- ja 11-vuotiaat poikani Habiib ja Hudeyfa, sekä heidän serkkunsa 11-vuotias Ilyas kertovat tilanteesta. Minä pyydän aikuisen ottamaan puheluni ja vastamaan, mutta tämä kieltäytyy. Pyydän poikaani laittamaan puhelimen kaiuttimen päälle, jotta mies kuulee ääneni. Ilmoitan olevani näiden lasten isä ja myös kaupunginvaltuutettu. Selitän hänelle puhelimessa, että se mitä hän on juuri tekemässä, on etninen profilointi. Hän tuomitsee tummia lapsia jonkun muun tummaihoisen henkilön tekojen perusteella.

Lapseni ovat hyvin ihmeissään ja minä hyvin surullinen ja vihainen. Voiko olla totta, että kaupungin työntekijä toimii näin tökerösti, etnisesti profiloi pieniä lapsia.

Lähden töistä pois ja käyn paikan päälle selvittämään asiaa. Kysyn millä perusteella lapseni eivät saaneet mennä uimaan. Miehen mukaan lapset ovat olleet eilen uimassa ja olivat käyttäytyneet huonosti. Sanon, ettei kyseessä ole voinut lapseni, koska emme olleet uimassa eilen. Hän vaihtaa väitettä, että se ei välttämättä tapahtunut eilen vaan edellisen päivänä. Totesin, että viimeksi lapseni olivat uimassa kanssani viikko sitten, jolloin olin itse paikalla.

Herralle selviää, että olen kaupunginvaltuutettu ja että en aio jättää asiaa tähän. Kerron hänelle, että vien asian hänen esimiehilleen ja että tässä ei tule riittämään anteeksipyyntö mikäli selviää, että on syytetty viattomia lapsia, vaan heidät on käännytetty pois ihonvärin vuoksi.

Mies ei vaikuta ymmärtävän, miten suuri henkinen kärsimys tämä on pienille lapsille. Heille on osoitettu, että he ovat toisen luokan kansalaisia päästämällä muun värisiä jonon ohi ja oletettu syyllisiksi vain ihonvärin vuoksi.

Tiedän isänä, kuten moni muu tumman lapsen isä tietää, että rasismi tunkee lapsen elämään jossain vaiheessa, emmekä kykene suojelemaan lapsia syrjinnältä.

Voimme valmistautua teini-ikään, puberteettiin, kahteen kulttuuriin, kieleen tai uskontoon, mutta rasismi on jotain sellaista, johon ei ole keinoja. Se on kokemuksena niin ehdottoman väärin.

Lapsen kasvun tulisi johtaa hyvään suhteeseen ympäröivän yhteiskunnan kanssa. Teemme tämän ongelman kanssa paljon ylimääräistä työtä, jota valtaväestö ei näe tai kohtaa. Panostan itse paljon siihen, ettei lapsistani olisi yhteiskunnalle haittaa vaan hyötyä. Pyrin kasvattamaan heistä aikuisia, jotka rakastavat ja rikastavat tätä maata.

Olen monelta isältä saanut viestejä, että lapsille pitää kertoa näistä asioista. Osaltani olen viivyttänyt tätä ja toivonut joka päivä, ettei se tänään sattuisi. Olin väärässä. Vanhin poikani on nyt kokenut ensi kerran tämän ja on ilmiselvästi traumatisoitunut.

Olemme nyt paljon puhuneet tästä tapauksesta. En ollut heti valmis, koska tunteeni olivat esillä. Poika myös huomasi, että tämä suututtaa minua.

Toivon, että olen onnistunut avaamaan asiaa, mutta tajusin pojan tarvitsevan vastauksen tekijältä. Ei minulta. Poikani on sitä mieltä, että koska häntä on aina käsketty pyytämään anteeksi, jos on jollekin tehnyt väärin, myös aikuisen on osattava pyytää anteeksi. Olen aivan samaa mieltä. Olen opettanut lapsilleni, että erehtyminen kuuluu ihmisyyteen, mutta omia mokia on myönnettävä ja anteeksi pyydettävä. Eiköhän tämä ole lasten kasvatuksessa ihan normaali tapa toimia.

Suojelen lapsiani ja haluan heille hyvitystä ja oikeutta, kuten kuka tahansa vanhempi. Tämä asia kuohuttaa mieltäni, koska toiseuden kokemus on merkittävä yhteiskunnasta syrjäytymisen vaikutin.

En tule hyväksymään tapahtunutta enkä jätä asiaa tähän. Meidän tulee suojella lapsiamme syrjiviltä, alistavilta tai rasistisilta käyttäytymismalleilta. On kaksinaamaista ja tuomittavaa ensin nöyryyttää ulkonäöltään erilaisia lapsia ja myöhemmin syyttää, jos joku heistä ei ole sopeutunut suomalaiseen yhteiskuntaan.

PS: Olen antanut yhdenvertaisuusvaltuutetulle tiedon tapahtuneesta.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

MiljonääriPlayboy

^mitäs Husu jos ENSIN selvittäisit miksi kymmenen pientä neekeripoikaa jatkuvasti sikailee ja huorittelee (valkoista) henkilökuntaa uimahalleissa (ja kirjastoissa, busseissa, metroissa, kauppakeskuksissa jne jne jne)? Kun se RASISMI kerran sinua niin huolettaa.

En näe oikein muuta järkevää ratkaisua (koska Husua klaaneineen ei kuitenkaan saa lähetettyä takaisin Somaliaan), kuin omat uimahallit neemuille. Sellaiset, joissa saa vapaasti huoritella henkilökuntaa ja vaikka syödä grillikanaa ja vesimelonia altaassa, jos siltä tuntuu.

PolPolle tiedoksi:
A) kaikki kirjoittamani on sarkasmia
B) Vous êtes des collaborateurs

F1nka

QuoteHerralle selviää, että olen kaupunginvaltuutettu ja että en aio jättää asiaa tähän. Kerron hänelle, että vien asian hänen esimiehilleen ja että tässä ei tule riittämään anteeksipyyntö mikäli selviää, että on syytetty viattomia lapsia, vaan heidät on käännytetty pois ihonvärin vuoksi.

Mitenköhän Husseinin asema kaupunginvaltuutettuna liittyy asiaan? Toivottavasti kyseisestä uimahallista löytyy nauhoitukset edellisiltä päiviltä. Taitaa olla, että kaupunkien ei kannata enää rakentaa julkisia uimahalleja, ovat kalliita ja liikaa sattuu ja tapahtuu. Muutama avovedessä ympäri vuoden käytössä oleva uimapaikka riittänee.

Tottelematon tieto aktivismissa

n.n.

Quote from: Faidros. on 16.06.2021, 06:19:29
Husutteleeko Husu lastensa kohtaamasta rasismista uimahallisssa?

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/abdirahimhussein/se-paiva-on-koittanut/

[...]

Kohtalaisen perusreaktio tavanomaiselta arvostelukyvyttömältä ei-minun-lapseni-koskaan-idiootilta. Näitähän löytyy joka ihonvärillä varustettuna. Samoin löytyy näitä samoja etkö-tiedä-kuka-minä-olen -idiootteja, joiden ensimmäinen funktio minkään sortin valtuutettuna on käyttää kyseisen tehtävän valtaa ja puheoikeutta väärin - siis oman edun tavoitteluun.

Vähemmän yllättävää on, että husussa yhdistyvät nämä kaksi huonoa ominaisuutta ja vielä vähemmän yllättää, että husu pyörittää rasismin keskusteluun mukaan.

Kaikkein vähiten yllättää, että husu ei näe mitään valtakunnan ongelmaa ongelmaa työntekijöiden huorittelussa. Tämän kasvatusesimerkin pohjalta olen ihan valmis uskomaan, että valvoja oli arvioinut huorittelijat oikein husun mukuloiksi.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

Fiftari

Ensimmäinen reaktio oli että nyt taas husuttelee koska ensin kirjoitetaan ulostulo, tai pyydettiin kirjoittamaan koska kieli on parempaa kuin Husun ulostulot yleensä normaalisti. Sitten tehdään ilmoitus valtuutetulle ja vasta sen jälkeen lähdetään selvittelemään asiaa. Saas nähdä miten käy. Toivoisin että asia käsitellään mahdollisimman maltillisesti ja jos mitään kuvatunlaista ei ole tapahtunut niin toivottavasti tulee myöskin anteeksipyyntö. Sehän on tietenkin selvä että jos oikeasti tapahtunut niin silloin vaaditaan jo polvistumista.

vihapuhegeneraattori

Kuka lienee tuonkin vuodatuksen kirjoittanut, mutta Husu se ei ole, liian hyvää suomea. Ariela Säkkinen oli sen "suomentaja" ennen, mutta onko vielä?
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Uuno Nuivanen

Ylineekeri Husun husutteluihin kannattaa toki suhtautua aina siten, että vastuu on lukijalla. On toki täysin mahdollista, että Husun huonokäytöksiset penskat ovat saaneet porttarin uimahalliin, mutta takuuvarmasti se ei ole johtunut heidän ihonväristään. Millaisiahan mimosanherkkiä rasismibongareita heistä vielä kasvaakaan kasvatetaankaan?

Faidros.

Quote from: F1nka on 16.06.2021, 07:16:24
Mitenköhän Husseinin asema kaupunginvaltuutettuna liittyy asiaan?

Koska normaaliin afrikkalaiseen ajatteluun liittyy se, että virkamiesasemassa olet oikeudessa ylivoimainen tavis-kansalaiseen nähden.

Husu ei ymmärrä vieläkään länsimaista demokratiakäsitystä siitä, että kaikki on lain edessä tasavertaisia klaaniin, tai yhteiskunnalliseen asemaan riippumatta.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Golimar

Husu oli touhunnut jotain omituista, kun tuota tweettiä klikkasi niin tuli ilmoitus
QuoteHmm... tätä sivua ei ole olemassa. Kokeile muulla haulla.

Mutta tuossa alla on malliesimerkki Husun omasta kirjallisesta tuotannosta.

Abdirahim Husu Yhdistyneiden arabiemiirikuntien lippuSomalian lippuSuomen lippu
@husu78
·
4min
Nyt on Suomen valtio ja eritysesti pm ⁦
@MarinSanna
⁩ ja um ⁦
@Haavisto
⁩ reagoitava tähän Israelin pommituksiin. Israelin valtaa ei ole Palestiinalaisten verrattavissa. Suomi ei käydä asekauppaa Israelin kanssa.

#GazaUnderAttack #FreePalestine

https://twitter.com/husu78?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

P

Ei vaikuta mediakaan tarttuvan haamukirjoittajan husutukseen? Taitavat näpit olla palaneet Husun tarinoita uutisoidessa liian monta kertaa? Taksitarina taisi katkaista kameliksi väitetyn dromedaarin selän?

Tässäkin tarinassa lie varmoja faktoja:

1. Husu on vielä ehkä yhden kokouksen verran kaupunginvaltuutettu.

2. Husu on suurella todennäköisyydellä kertonut olevansa kaupunginvaltuutettu.

3. Husu on uhannut tehdä asiasta kantelun .

Aikaisempian useiden Husu-tarinoiden perusteella on vielä auki:

1. Oliko tapahtumapaikka uimahalli?

2. Olivatko väitetyt syrjinnän kohteet Husun lapsia.

3. Tapahtuiko tapahtumaa? Ja jos tapahtui, niin missä ja milloin se tapahtui ja miten?

4. Aikaisempien kokemusten valossa. Vähän vielä kaikki muukin.

Mutta odotellaan.

pörrö

Abdirahim Husu Yhdistyneiden arabiemiirikuntien lippuSomalian lippuSuomen lippu
@husu78
·
4min
Nyt on Suomen valtio ja eritysesti pm ⁦
@MarinSanna
⁩ ja um ⁦
@Haavisto
⁩ reagoitava tähän Israelin pommituksiin. Israelin valtaa ei ole Palestiinalaisten verrattavissa. Suomi ei käydä asekauppaa Israelin kanssa.

#GazaUnderAttack #FreePalestine

Husu on pihalla. Arabiemiraatit Saudien kanssa pommittavat Jemenissä.

Ei taida miespolo tietää, mitä muslimiveljet hääräävät Arabian niemimaalla.Ovatko palestiinalaiset tärkeimpiä kuin muslimimiveljet Jemenissä?

"All muslims are brothers."

Huutonaurua, naamapalmu.

Arabiemiraatteihin ei ole sompuilla pääsyä. Sinne tarvitaan kunnollista työvoimaa. Länkkärit kelpaavat asiantuntijahommiin, ja Itä-Aasian porukka rakennustyömaille ja palvelijoiksi.

edit typoja

Faidros.

Toivottavasti Husu saa jatkaa husutteluaan mahdollisimman pitkään SDP:n nimissä...

Eiköhän tästäkin joskus totuus selviä, jos lipunmyyjä ja vahtimestari joutuu tilille "rasismistaan".
Voi tulla jopa ilmi afrikansarvelaisten yleisestä perseilyistä, niin uimahalleissa kuin kirjastoissa ja muissa yleisissä tiloissa...

Melko varmasti oletan, että lipunmyyjä ja vahtimestari saavat koottua taakseen todistajien ryhmän, jotka ovat kyllästyneet tummien perseilyyn yleisissä tiloissa.
-Matthew B.Crawford-