News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

AP Haapanen eduskuntaan vaaliketju

Started by AP Haapanen, 07.02.2015, 00:39:57

Previous topic - Next topic

AP Haapanen

Hei, olen Ari-Pekka Haapanen ja ehdolla kansanedustajaksi Varsinais-Suomen vaalipiiristä.

Maahanmuuttokysymykset ja niihin esitetyt ratkaisut ovat keskeistä osaa PS:n ohjelmaa. Nyt esitetty maahanmuuttopoliittinen ohjelma on mielestäni erinomainen. Olisin vielä kuitenkin kaivannut puuttumista törkeisiin rikoksiin syyllistyneiden kotiuttamiseen ja kansalaisuuden epäämiseen tietyin ehdoin. Sosiaaliturva tulisi myös olla asumisperusteinen. Toki nyt esitetty ei voi olla "liian" spesifinen ja säädettävää riittää.

Olen siis erittäin "nuiva" ja läpimenoon tarvitsen luonnollisesti ääniä.

Minuun saa yhteyttä soittamalla 0405281028 (vastaan myös vaikka numeroa ei näy) tai laittamalla mailia osoitteeseen [email protected].

A-P

edit. typo (vinkistä)

dothefake

Kuulostaa hyvältä, mutta miksi ilmoittautua yöllä?

Lisäksi maahanmuuttokysymys on yhdyssana. Hehe.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

AP Haapanen

Olisi pitänyt odottaa aamuun, totta. Korjaan kirjoitusvirheen.

Kuinka muuten ite oot tähän aikaan hereillä? :)

Swen OF Sweden

Morjensta AP! Yö on hyvä aika kirjoittaa homalle!

Esittäisin muutaman kysymyksen sinulle, koska olet ehdokkaana vaalipiirissäni.
1.Pitääkö cannabis laillistaa?
2.Jos varsinais-suomessa olisi pakko liittää jotain kuntia vielä yhteen, niin mitkä ne mielestäsi olisivat?
3.Onko suomi kaksikielinen maa?
4.Miten vähentäisit työttömyyttä?
5.Oletko tyytyväinen persujen sisäiseen ilmapiiriin piirissäsi?
6.Kuulutko Lionsclubiin, Rotareihin, Vapaamuurareihin, Odd fellossiin? jos et kuulu yhteenkään edellä mainittuun, niin olisitko valmis kutsusta   liittymään johonkin niistä?
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Mehud

Quote from: Swen OF Sweden on 07.02.2015, 02:19:46

2.Jos varsinais-suomessa olisi pakko liittää jotain kuntia vielä yhteen, niin mitkä ne mielestäsi olisivat?
6.Kuulutko Lionsclubiin, Rotareihin, Vapaamuurareihin, Odd fellossiin? jos et kuulu yhteenkään edellä mainittuun, niin olisitko valmis kutsusta   liittymään johonkin niistä?

Kysymys 6. oli mielenkiintoinen. Itse olin Rotareissa ja eräässä luennossani kyseenalaistin Rotariuden merkityksen kehitysapuun ja sen tuomaan väestönräjähdykseen. Yleisöstä tuli kysymys, että miten ratkaisin tämän ongelman. Vastasin, että en ainakaan Rotareiden tavalla. Närkästynyt jatkokysymys oli tarkentava ja viittasi, että haluaisinko asiaan "ratkaisun". Erosin muuten hienosta yhteisöstä sen jälkeen, koska en voinut arvojeni mukaan tukea väestöräjähdystä. Jäin kaipaamaan niitä muuten hienoja ihmisiä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

AP Haapanen

Quote from: Swen OF Sweden on 07.02.2015, 02:19:46

Sori tietysti, että vastaan hitaasti. On mukamas kiirettä pukannu.

1. Ei pitäisi
2. Pakkoyhdistämiset ei toimi, eli en valitse mitään.
3. Suomi ei ole "tosiasiallisesti" kaksikielinen. On vain n. 5% kielivähemmistö, joka porskuttaa.
4. Kannustamalla ja mahdollistamalla yrittäjien palkata uusia työntekijöitä. Maahanmuuton laadullistaminen suuntaan, jossa työllistymisen edellytykset ovat mahdollisimman korkeat.
5. Pääosin kyllä.
6. En kuulu mihinkään esittämistäsi. Jos kutsu tulee, arvioin asiaa tilannekohtaisesti. En ole ostettavissa.

Annan mielelläni lisävastauksia, jos jäi epäselväksi.

AP

Swen OF Sweden

Kiitos vastauksistasi AP

Vastaukset tyydyttivät minua suurimmalta osin, mutta kohdat yksi ja kaksi, eivät vastaa millään tasolla omia näkemyksiäni.
Kysymys numero 2 on tietysti kiusallinen ja vaikutaa siltä, että kaikki ehdokkaat välttävät kyseisen asian tai kukaan ei ainakaan nyt vaalien alla uskalla ilmaista tai nimetä kuntia joiden ehdottomastri pitäisi liittyä keskenään.

Kuntaliitoksia on uskoakseni varmasti tulossa myös varsinais-suomessa. Toivotaan nyt kuitenkin, että yhtään kuntaa ei pakolla tai edes vapaaehtoisesti liitettä turku nimiseen taantumuksen ja iljettävyyden pesäkkeeseen!

Cannabis asia on hyvin vakava asia ja sen suhteen pitäisi toimia hyvin vastuullisesti, eli kaikki näkönnat huomioon ottaen.
Itse en käytä sen paremmin alkoholia kuin cannabistakaan, mutta kun asiaan tarkemmin tutustuu, niin nykyinen kieltolaki on tullut tiensä päähän ja kielto ei millään tavalla ole vähentänyt cannabiksen käyttöä tai vähentänyt siitä syntyviä ongelmia.

Suositeltava kirjoitus aiheesta: http://herrakeronen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115433-kannabiksen-laillistaminen-suojelee-lapsia

Haapaselle toivon hyvää menestystä vaaleissa!
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

AP Haapanen

AP Haapanen

Tervehdys.

Lyhyt kooste vaalituloksesta on luettavissa täältä:

https://blogit.perussuomalaiset.fi/ari-pekka-haapanen/aurassa-tarahti-vaalivoitto/

Täällä hommassa ollaan aika ajoin niin kauan kuin on tarvis. Toivottavasti hullutus loppuu ja suunta kääntyy.

AP