News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-02-05 Hassi (Vihr): "Haluan tehdä töitä monikulttuurisen Suomen puolesta"

Started by Isäntä ja loinen, 05.02.2015, 16:23:56

Previous topic - Next topic

Nuivake

Quote from: Blanc73 on 06.02.2015, 08:20:44
Onko Hassi tietoinen että hänen palvomiensa muslimien, ja nimenomaan radikaaliosaston, puolelta huokuu tällä hetkellä suurin viha ja terrori länsimaista yhteiskuntaa vastaan?

Varmasti on. Samaa asiaahan hän ajoi itse aikoinaan taistolaisena. Nyt hän antaa muiden tehdä likaisen työn.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Ludicrous

Quote from: Kulttuurirealisti on 05.02.2015, 20:30:43
Quote from: FadeAway on 05.02.2015, 19:41:56Jani Toivolaa ei tarvitse mustamaalata. Ei pitänyt puheita, ei tehnyt lakialotteita, puhui lähinnä isäksi tulemisesta juorulehdissä.

Tämän olisi voinut tehdä myös viihdetaiteilijana.

Jos Toivola läpimenollaan esti jonkun aktiivisemman vihreän läpimenon, on hänelle maksettu neljän vuoden kansanedustajan palkka mielestäni pieni korvaus tästä suuresta palveluksesta.
On äärimmäisen epäkohteliasta olla oikeassa liian aikaisin.

Ink Visitor

Vihreiden kansanedustaja Jani Toivola lähtee sittenkin ehdokkaaksi huhtikuun eduskuntavaaleihin. Vihreät kertoi asiasta Twitterissä.

Toivola kertoi lokakuussa, ettei hän lähde ehdokkaaksi, koska kansanedustajan työ on mahdotonta yhdistää pienen lapsen yksinhuoltajan arkeen.

Nyt hän sanoo suhteensa vanhemmuuteen kehittyneen.

– Työ ja arki sujuvat nyt huomattavasti paremmin. Olenkin pyörtänyt päätökseni ja lähden ehdolle vaaleissa, Toivola sanoi Helsingin Sanomien Studio Kulmapöydän haastattelussa.

http://demokraatti.fi/perjantaipommi-kansanedustajan-takki-kaantyi/
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Sahaaja

Quote from: Bienveillant on 05.02.2015, 17:54:09Hassi on paljon vaarallisempi kuin nuo kolme, jotka Hassin rinnalla vaikuttavat lähes sympaattisilta mussukoilta. Hassi on saanut niin pahaa jälkeä, esim. EU:n rikkidirektiivin muodossa, aikaiseksi, että harva suomalainen poliitikko voi ylpeillä samantasoisella saavutuksella.

Ihan vain muistutukseksi, niin nuo päästörajat (MARPOL 73/78 liite VI) kyllä päätettiin Kansainvälisen merenkulkujärjestön kokouksessa, ja tuolloin Suomen osalta asiasta päätti Vanhasen hallitus, ja kepulainen ministeri oli paikan päällä. Itse rikkidirektiivi oli enää vain tuon sopimuksen ratifiointia. Ei sillä, varmasti Hassi ja vihreät mielellään ottavat tuon saavutuksekseen, ja muut pistävät vihreiden "saavutukseksi", mutta kyllä tuo pohjimmiltaan kepun tontille menee.

Jari Leino

Satu Hassi on jo tehnyt niin pitkän ja upean uran taistellessaan teollisuudettoman Suomen puolesta, että olisin suonut hänen jäävän jo eläkkeelle.

Ink Visitor

Quote from: Nuivake on 06.02.2015, 09:26:58
Samaa asiaahan hän ajoi itse aikoinaan taistolaisena. Nyt hän antaa muiden tehdä likaisen työn.
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Isäntä ja loinen

Quote from: Ink Visitor on 06.02.2015, 11:48:36
Vihreiden kansanedustaja Jani Toivola lähtee sittenkin ehdokkaaksi huhtikuun eduskuntavaaleihin. Vihreät kertoi asiasta Twitterissä.

Toivola kertoi lokakuussa, ettei hän lähde ehdokkaaksi, koska kansanedustajan työ on mahdotonta yhdistää pienen lapsen yksinhuoltajan arkeen.

Nyt hän sanoo suhteensa vanhemmuuteen kehittyneen.

– Työ ja arki sujuvat nyt huomattavasti paremmin. Olenkin pyörtänyt päätökseni ja lähden ehdolle vaaleissa, Toivola sanoi Helsingin Sanomien Studio Kulmapöydän haastattelussa.

http://demokraatti.fi/perjantaipommi-kansanedustajan-takki-kaantyi/

Voi perkele  :facepalm: Toivolan luopumisilmoitus oli eräs viime syksyn ehdottomista kohokohdista kotimaisen politiikan saralla. Nyt tämä hölöttäjä pyörtääkin päätöksensä. Mitä se nyt vielä haluaa? Pakko päästä eduskuntaan varmistamaan, ettei uusi hallitus ala venkoilemaan homoliittoasiassa?
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

SimoMäkelä

Alkaa muuttua painajaiseksi tämä vihreiden ehdokasasetelma.

Kapseli

Quote– Erityisesti minua huolestuttaa eri ihmis- ja uskontoryhmiä vastaan kohdistetun vihan lietsominen Suomessa ja Euroopassa. Kokemus osoittaa, että tällaisella vihalla voi olla traagiset seuraukset.
Onko tämä tulkittava niin, että terrori-isku Ranskassa johtui ranskalaisten vihasta islamilaisia kohtaan? Saiko ranskalaiset mitä ansaitsivat? Tiedän, että vetelen hieman pitkillä naruilla, mutta ei näiden ajatuksista ota selvää. :)

JoKaGO

Tosi Hassi vie mukanaan muitakin vihreitä eduskuntaan. En tykkää yhtään, leidi nauttii täällä Tampereella järjettömän suurta kannatusta. Kunpa vihreiden vastavoima Pirkanmaalla ymmärtäisi aktivoitua ja mennä äänestämään.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Isäntä ja loinen

Quote from: JoKaGO on 06.02.2015, 22:07:44
Tosi Hassi vie mukanaan muitakin vihreitä eduskuntaan. En tykkää yhtään, leidi nauttii täällä Tampereella järjettömän suurta kannatusta. Kunpa vihreiden vastavoima Pirkanmaalla ymmärtäisi aktivoitua ja mennä äänestämään.

Tampereen punavihreä yliopisto lienee yksi maan pahimmista syöpäpesäkkeistä.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

JoKaGO

Quote from: Isäntä ja loinen on 06.02.2015, 22:23:36

Tampereen punavihreä yliopisto lienee yksi maan pahimmista syöpäpesäkkeistä.

Ei kun se on.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Maastamuuttaja

Mitenköhän mahtaa käydä kun Hassi-vetoisen monikulttuurisen vihernaisliikkeen kärki joutuu kohtaamaan Tampereen yhdistyneet ISIS-voimat?

Tragedian synty

Quote from: Maastamuuttaja on 06.02.2015, 22:32:14
Mitenköhän mahtaa käydä kun Hassi-vetoisen monikulttuurisen vihernaisliikkeen kärki joutuu kohtaamaan Tampereen yhdistyneet ISIS-voimat?

Meikäläinen nauttii katsomossa popcornia ja limonadia.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Ernst

Punainen Tampere  :( Pakko kysyä, onko vanha stallari parempi kuin pussillinen uusia?

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MW

Mikä tuota ajaa? En haluaisi ajatella pahaa ihmisestä, jonka tiedän olevan älykäs. Miten taistolaisuus nyt sitten on rinnastettavissa älykkyyteen, en tiedä, mutta tyhmä tuo ei ole.

Mutta mikä sitä ajaa? Päin seiniä. Tai ajaa meitä päin seiniä. Miksi se vihaa meitä niin?

Tuuppasiko setämies takapuoleen?

aihetodiste

Hassin ainoa aikomus on saada nuiville paha mieli.

Hassi, senkin höpöttäjä! :)
Olet lukenut liian vähän ajankohtaisia raportteja ja liian paljon vanhoja raportteja.

Monikulttuurisuus on hupsakka idea. Vähän kuin Neuvostoliitto. Se sopii vain toisille.

valtakunnanpärkhele

Quote from: Kni on 05.02.2015, 16:27:09
Quote– Erityisesti minua huolestuttaa eri ihmis- ja uskontoryhmiä vastaan kohdistetun vihan lietsominen Suomessa ja Euroopassa. Kokemus osoittaa, että tällaisella vihalla voi olla traagiset seuraukset.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Siksi on parempi, että nuo vihanlietsojat pysyvät poissa Suomesta ja Euroopasta.

Touche!  8)
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

tutkimus

Quote from: Sahaaja on 06.02.2015, 12:12:09
Quote from: Bienveillant on 05.02.2015, 17:54:09Hassi on paljon vaarallisempi kuin nuo kolme, jotka Hassin rinnalla vaikuttavat lähes sympaattisilta mussukoilta. Hassi on saanut niin pahaa jälkeä, esim. EU:n rikkidirektiivin muodossa, aikaiseksi, että harva suomalainen poliitikko voi ylpeillä samantasoisella saavutuksella.

Ihan vain muistutukseksi, niin nuo päästörajat (MARPOL 73/78 liite VI) kyllä päätettiin Kansainvälisen merenkulkujärjestön kokouksessa, ja tuolloin Suomen osalta asiasta päätti Vanhasen hallitus, ja kepulainen ministeri oli paikan päällä. Itse rikkidirektiivi oli enää vain tuon sopimuksen ratifiointia. Ei sillä, varmasti Hassi ja vihreät mielellään ottavat tuon saavutuksekseen, ja muut pistävät vihreiden "saavutukseksi", mutta kyllä tuo pohjimmiltaan kepun tontille menee.

Keskustan ministeri oli Anu Vehviläinen.

Rikkidirektiivistä eli satojen miljoonien eurojen ylimääräisestä laskusta suomen teollisuudelle joka huonontaa käytännössä vain suomen teollisuuden kilpailukykyä ovat vastuussa Keskusta ja Vihreät.

Keskustan Anu Vehviläinen oli niin ammattitaidoton että ei tiennyt mitä oli tekemässä ja heikko pääministeri Matti Vanhanen antoi jokaisen ministerin huseerata omalla tontillaan mitä halusi ilman minkäänlaista järkevää linjaa josta Matti Vanhanen olisi ollut vastuussa niinkuin pääministerin kuuluisi.

Hassi valitutti europarlamentissa itse itsensä raportin kirjoittajaksi ja käytännössä kirjoitti rikkidirektiiivin niin että se haittaa vain suomea ja suomen teollisuutta.

Keskustan kuuluisi rikkidirektiivin, paskalain, valtion omaisuuden haaskaamisen, kansalaisuuslain löysennyksen, tuulivoimatuki-puliveivauksien ja munattoman joo-joo mies EU-politiikkansa takia olla alle 15 prosentissa.

Näistä pitäisi puhua turuilla ja toreilla mutta Soini näyttää keskittyvän Sipilän fanittamiseen vaikka Sipilä ajaa tarveharkinnan lopettamista, suomalaisten työttömien lopullista syrjäyttämistä sillä ja palkkojen alentamista sillä, valtion omaisuuden haaskaamista ja virkamiesvetoista yrittäjien tukemista.
Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

MW

Quote from: aihetodiste on 06.02.2015, 23:39:26
Hassin ainoa aikomus on saada nuiville paha mieli.

Hassi, senkin höpöttäjä! :)
Olet lukenut liian vähän ajankohtaisia raportteja ja liian paljon vanhoja raportteja.

Monikulttuurisuus on hupsakka idea. Vähän kuin Neuvostoliitto. Se sopii vain toisille.

Hassi on vanhan liiton kommunisti, se mistään nuivista tiedä muuta kuin että on itse yybermensch kaikkiin nähden..

Tervetuloa.

MW

Joskus pienenä luin sen vihkosen, jonka Hassi kirjoitti. Kai minä olin kännissä, kun se hetken tuntui fiksulta.

Nyt se on vaan peukku alas, Satu. Ja toinen taistolaisuudesta. Miten **tussa voi kammottava diktatuuri ja murhakultti muka älykkääksi tekeytyvää viehättää? Haluaisitko koettaa itse, milltä se tuntuu? Nähdä elämän pakenevan uhrisi silmistä?

Kansakunnan suhteen ainakin yrität pahimpasi.

EDIT: Ei minun parhaita postauksiani, I'll get me coat. Mutta Hassi on jotain kammottavaa, silti.

siviilitarkkailija

Quote from: MW on 07.02.2015, 00:06:30
Joskus pienenä luin sen vihkosen, jonka Hassi kirjoitti. Kai minä olin kännissä, kun se hetken tuntui fiksulta.

Nyt se on vaan peukku alas, Satu. Ja toinen taistolaisuudesta. Miten **tussa voi kammottava diktatuuri ja murhakultti muka älykkääksi tekeytyvää viehättää? Haluaisitko koettaa itse, milltä se tuntuu? Nähdä elämän pakenevan uhrisi silmistä?

Kansakunnan suhteen ainakin yrität pahimpasi.

Minä olen kerran ollut energiaalan seminaarissa jossa  Satu Hassi  oli mukana yleisön joukossa.  Sellainen pikku yksityiskohta  syöpyi mieleen kun esitelmän pitäjä lopuksi kysyi  yleisöltä  kommenttia. Eturivissä pomppaa ensimmäisenä Hassin Satu, luettelee puolisen minuuttia titteleitään ja kääntää kielen ja itsensä 180 astetta, luettelee litanian englanniksi, hymyilee yleisölle ja kysyy jotain merkityksetöntä, ja lähtee saman tien pois hädintuskin vastausta kuunneltuaan.

Satu on aika tietäväinene, jopa niin että on tiennyt ettei hän koskaan saa aikaan teknistä  ja elämää parantavaa asiaa, joten on käyttänyt koko elämänsä politiikkaan. Tehdäkseen  muiden elämästä helvettiä. Eräänlainen anti-Sari-Baldauf.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

MW

Quote from: Hohtava Mamma on 07.02.2015, 00:24:32
"Venäläisten tonttikaupat siunannut Satu Hassi: Ei mitään muistikuvaa allekirjoituksesta"
***.

"Ehkä otin, ehkä en." Vanhalle urheilusankarille tuon ehkä vielä sallisi, mutta päättäjinä tämmöisiä narsistisia paskoja....  :facepalm:

MW

Hassi on myrkkyä. Toivottavasti se jää rannalle. Piti sanoa, että "oppisi jotain", mutta eihän kommunisti opi. Toivottavasti äänestäjä on oppinut jotain.

FadeAway

QuoteKeskustan kuuluisi rikkidirektiivin, paskalain, valtion omaisuuden haaskaamisen, kansalaisuuslain löysennyksen, tuulivoimatuki-puliveivauksien ja munattoman joo-joo mies EU-politiikkansa takia olla alle 15 prosentissa.

Ehkä joku Ruotsin C:n 6% olisi sopiva taso.

Jotenkin elin harhaluulossa , hetken, että puolet vihreiden kansanedustajaryhmästä vaihtuu keväällä. Tilalle saataisiin uutta sukupolvea, mutta mitä vielä.
Seuraavan hallituksen päätavoite on pitää vihreät(&rkp) poissa hallituksesta. Vaikka nostamassa samantien pöydälle TVO:n Fortumin ydinvoimaluvat!
Tätä vaikutusarviointiani saa käyttää onko kyse tuhansien, miljoonien vai miljardien eurojen virheestä, kun joku neropatti päästettiin päättämään.
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

IDA

Quote from: Isäntä ja loinen on 05.02.2015, 16:23:56
Erityisesti minua huolestuttaa eri ihmis- ja uskontoryhmiä vastaan kohdistetun vihan lietsominen Suomessa ja Euroopassa. Kokemus osoittaa, että tällaisella vihalla voi olla traagiset seuraukset.

Tämä on vähän sama kuin minä lähtisin ehdolle teemalla: "Erityisesti minua huolestuttaa kommareita ja punavihreitä vastaan kohdistetun vihan lietsominen Suomessa ja Euroopassa. Kokemus osoittaa, että tällaisella vihalla voi olla traagiset seuraukset."

Miksei suoranainen viha aina huolestutakin, mutta olisihan tuo kaksinaamaista, kun samaan aikaan ajaisin kuitenkin politiikkaa, jossa kommareille ja punavihreille jäisi mahdollsimman vähän mahdollisuuksia toteuttaa omia tavoitteitaan. Tosin onhan sekin mahdollista, että Hassi todella aikoo ajaa uskontoryhmien asioita. Monenkin uskontoryhmän valtion tuen voisi nostaa korkeammalle tasolle hyvinkin eduskunnasta käsin. Taloudestahan siellä on kysymys, sillä en usko minkään uskontoryhmän kaipaavan eduskunnan neuvoja, vaan ne ovat varsin tyytyväisiä uskonnonvapauteen. Islamilaiset haluaisivat omia shariatuomioistuimia, joten ehkä Satu Hassi sitten työskentelee niiden eteen.
qui non est mecum adversum me est

Mehud

Voi, kunpa jostain löytyisi yhtä innokas poliitikko, joka jaksaisi tehdä yhtä innokkaasti töitä monikulttuurittoman Suomen puolesta.

Niitä kyllä löytyy, mutta niillä ei ole koko suomen mediakenttä puolellaan, vaan se on heitä vastaan. Suomen media haluaa, että Suomi häviää, Monikulttuurisuus- Suomi ottelun 6-0.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Olli_Johannes

Quote from: ElenaDaylights on 05.02.2015, 17:33:16

Väittäisin että Hassin kokemus on melko subjektiivinen ja puhtaasti ideologisen norsunluutornin tuotos.

Vanhalla taistolaisellahan tuollainen kokemus voi olla myös omakohtaista.

MW

Quote from: Olli_Johannes on 08.02.2015, 00:59:01
Quote from: ElenaDaylights on 05.02.2015, 17:33:16

Väittäisin että Hassin kokemus on melko subjektiivinen ja puhtaasti ideologisen norsunluutornin tuotos.

Vanhalla taistolaisellahan tuollainen kokemus voi olla myös omakohtaista.

Vanhan taistolaisen pitäisi lähtökohtaisesti taistella kaikkia uskontoja vastaan.

Ja mikäpä parempi menetelmä, kuin usuttaa ne toisiaan vastaan, ja vielä tuoda opponentti omalle, joskus niin neitseelliselle  maaperälle.

Myrkkyä, Hassi on myrkkyä.