News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Olen joutunut laajamittaisten tappouhkauksien kohteeksi koraanikuvastani

Started by mmmkk, 13.01.2015, 23:41:17

Previous topic - Next topic

mmmkk

Quote from: Yuki on 15.01.2015, 04:45:28
"Oikein, itse kerjäsi"
"Mitäs provosoi"
"Paha saa palkkansa"
"Oikein rasistille"
"Ei liity mitenkään islamiin"
and the list goes on and on and on...
Unohdit tärkeimmät:
"Yksittäistapaus"
"Ei ole islamin oppien mukaista"
http://www.markusjansson.net
PGP: A4847610A40B20962CE22C1F3E05F51E25942ADE

mmmkk

Quote from: Pollard on 14.01.2015, 23:45:58Perusteliko Jarppi tuota mitenkään? Tuo on nimittäin todella häiriintyneen kuulloinen puhelu. Ehkä hän ei saa mamun mussutuksesta selvää, kun puhuu niin epäselvästi -> ei voida syyttää.
"Jarno Saarinen
Bellaminen ja Altundalin viesteissä ei täyty mikään rikos. Laiton uhkaus ei täyty.
Tähden osalta tilanne on tulkinnanvarainen, mutta veikkaisin, ettei ylitä tutkintakynnystä ainakaan.
Tuo Begollin viesti taas täyttää sekä kunnianloukkauksen että laittoman uhkauksen osalta syytä epäillä -kynnyksen. Kunnianloukkauksen tosin vesität sillä, että solvaat takaisin, mutta uhkaus on mielestäni sellainen, jossa tunnusmerkistö täyttyy.
Se, miten haluat toimia, on sinun päätöksesi, mutta tässä kohtaa tarjoaisin Begollin osalta sellaista, että voisin huomauttaa häntä. Jos se ei toimi, niin sitten voit tehdä asiasta rikosilmoituksen. Toki voit tehdä ilmoituksenkin pelkästään, mutta pelkään, ettei noita ehditä tutkia. Siksi tarjosin tätä huomautus-vaihtoehtoa.
Niin, nyt tässä kohtaa pitää todeta, että aloin lukea näitä ylhäältä, ja vastasin ennen kuin olen lukenut blogikirjoituksesi, joten vastaan niiltä osin. Luen vielä tuon blogauksesi.

Jarno Saarinen
Toi ääniviesti oli tragikoomista. Voi Luoja! Täytyy sanoa, että kovin laaja sanavarasto ei kaverilla ole.  Mutta kunnianloukkaus täyttyy luonnollisesti. Uhkausta en tuolta saanut, mutta voin olla väärässäkin. Oli niin epäselvää tilitystä. Kuulitko sinä sieltä uhkausta. Jos, niin missä kohdassa? En tiedä, tehoaako tähän tyyppiin huomautus, mutta voisihan sitä kokeilla tietysti."

mikkoR

Quote from: Yuki on 15.01.2015, 04:45:28
Quote from: Jack on 14.01.2015, 23:47:00
Kaikesta lyödään vetoa. Mitkä olisivat kertoimet, jos pitäisi lyödä vetoa siitä, toteuttavatko islamistit esimerkiksi vuoden kuluessa uhkauksensa tappaa suomalainen, joka on julkisesti pilkannut profeettaa?

Jos kävisi niin, että joku maahanmuuttokritiikistään tunnettu suomalainen joutuisi surmatyön kohteeksi, mitä en kaiken tapahtuneen valossa pidä mahdottomana, miten asiaan reagoitaisiin?

"Oikein, itse kerjäsi"
"Mitäs provosoi"
"Paha saa palkkansa"
"Oikein rasistille"
"Ei liity mitenkään islamiin"

and the list goes on and on and on...

Kaikkea pitäisi saada kritisoida ja siitä pitäisi seurata vaikka ankaraa vittuilua mutta ei väkivallalla uhkaamista mutta...

Otetaanpa tilanne kello 03.00 kesäiltana kun huomaat tilaisuutesi tulleen hermostuttuasi jatkuvaan pärinään, pärinän aiheuttaa paikalliset helvetin perkeleet tms. ja päätät käyttää lain suomaa sananvapauttaisi ja menet toteamaan että hei sinä lihava setä, vaihda mopoosi patterit ettei tarvii pärisyttää sitä täällä.

Veikkaanpa että melko moni jättää lain suoman vapauden ilmaista itseään käyttämättä.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Pikkuvaimo

Oot Jansson kyllä itekkin aikamoinen provokaattori ja päänaukoja. Luulen, että jos omat tekstis ja keskustelut olis koko ajan tiukan asiallisia ja kohteliaita, poliisi ottas enemmän tosissaan tämän jutun. Kun metsään huutaa niin kaiku vastaa - tosin hartaiden muslimien tapauksessa metsä saattaa vastata hyvinkin kuolettavasti. Se taas ei ole oikein eikä kotimaiseen kulttuuriin sopivaa.

Lievä pettymys kyllä, ettei poliisia kiinnosta öyhöttäjien suuri joukko. Tai sitten ovat jo tottuneet.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Malla

Quote from: Pikkuvaimo on 15.01.2015, 08:48:05
Oot Jansson kyllä itekkin aikamoinen provokaattori ja päänaukoja. Luulen, että jos omat tekstis ja keskustelut olis koko ajan tiukan asiallisia ja kohteliaita, poliisi ottas enemmän tosissaan tämän jutun.

Ei näin. Poliisin pitää olla puolueeton. Jopa epäasiallisella ja epäkohteliaalla on oikeutensa, oikeusvaltiossa.

Jos Jansson on aukonut päätään lainvastaisesti, päänaukomisen kohde tehköön oman ilmotuksensa. Tapaus kerrallaan.

Pikkuvaimo

Quote from: Malla on 15.01.2015, 09:13:42
Quote from: Pikkuvaimo on 15.01.2015, 08:48:05
Oot Jansson kyllä itekkin aikamoinen provokaattori ja päänaukoja. Luulen, että jos omat tekstis ja keskustelut olis koko ajan tiukan asiallisia ja kohteliaita, poliisi ottas enemmän tosissaan tämän jutun.

Ei näin. Poliisin pitää olla puolueeton. Jopa epäasiallisella ja epäkohteliaalla on oikeutensa, oikeusvaltiossa.

Jos Jansson on aukonut päätään lainvastaisesti, päänaukomisen kohde tehköön oman ilmotuksensa. Tapaus kerrallaan.

Sepä tässä onkin. Jos ei ole tietoisesti puolueellinen, niin sitten se on tiedostamatonta. Ikävää elämän todellisuutta.

*muoks*

Pitääpä yrittää vielä täsmentää (=selitellä) sanomisiaan. Käsittääkseni tuomio on kovempi, jos hyökkääjä hyökkää ilman syytä täysin viattoman sivullisen kimppuun. Jos taas osapuolten välillä on ollut jo ennemmin kärhämää ja sanaharkkaa, se otetaan huomioon asiaa käsiteltäessä. Silti, Jansson ei mielestäni ole tappouhkauksia sanomisillaan ja tekemisillään ansainnut. Eikä noin massiivista hermoilua muutenkaan.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Kiril

Beksu Tähti,
"Työnantaja yrityksessä Ravintola Road House"
Pitänee syödä vastaisuudessa pitsat muualla.

ArtturiE

Quote from: Pikkupoika on 14.01.2015, 00:44:17
Markus taisi juuri varmistaa, että Suomessa ei tulla kumoamaan jumalanpilkkapykälää. En halua olla pessimisti, mutta minulla on arvaus kuka tässä tapauksessa joutuu raastupaan.

Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Eihän tuossa puhuta allahista tai muha-matista mitään puhumattakaan koraanista?
Mitä Jumalaa siinä tarkoitetaan? Ukkosen Jumalaa? Ihme pelleilyä....
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Mika

Quote from: mmmkk on 15.01.2015, 04:32:39
Beksu kertoilee touhuistaan ja jenginsä tekosista. Mihinkäs tämä kannattaisi ohjata? Selkeitä vihjauksia kuitenkin antaa? Mikäs poppoo tätä Aarnion vyyhtiä ja poliisin ja kriminaalien yhteistyötä selvittikään? Voisivat ainakin kysellä pojalta vähän mitä mahtaa tarkoittaa näillä kaikilla vai mitä?

Tämä Beksu kavereineen saattaa olla niin sekaisin, ettei sen kanssa varmaan kannata kovin paljon kinata netissä. Noiden kunniakoodi saattaa olla niin vahva, ettei se jätä muuta vaihtoehtoa, kuin eri mieltä olevan tappaminen. Etenkin jos väittely koskee pedofiiliprofeettaa, ja väittelyssä jää tappiolle.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Malla

Quote from: Mika on 15.01.2015, 09:45:42
Tämä Beksu kavereineen saattaa olla niin sekaisin, ettei sen kanssa varmaan kannata kovin paljon kinata netissä. Noiden kunniakoodi saattaa olla niin vahva, ettei se jätä muuta vaihtoehtoa, kuin eri mieltä olevan tappaminen.

Häpeäkoodi. Heikko.

Aeon

Quote from: mmmkk on 15.01.2015, 05:06:46
Quote from: Pollard on 14.01.2015, 23:45:58Perusteliko Jarppi tuota mitenkään? Tuo on nimittäin todella häiriintyneen kuulloinen puhelu. Ehkä hän ei saa mamun mussutuksesta selvää, kun puhuu niin epäselvästi -> ei voida syyttää.
"Jarno Saarinen
Bellaminen ja Altundalin viesteissä ei täyty mikään rikos. Laiton uhkaus ei täyty.
Tähden osalta tilanne on tulkinnanvarainen, mutta veikkaisin, ettei ylitä tutkintakynnystä ainakaan.
Tuo Begollin viesti taas täyttää sekä kunnianloukkauksen että laittoman uhkauksen osalta syytä epäillä -kynnyksen. Kunnianloukkauksen tosin vesität sillä, että solvaat takaisin, mutta uhkaus on mielestäni sellainen, jossa tunnusmerkistö täyttyy.
Se, miten haluat toimia, on sinun päätöksesi, mutta tässä kohtaa tarjoaisin Begollin osalta sellaista, että voisin huomauttaa häntä. Jos se ei toimi, niin sitten voit tehdä asiasta rikosilmoituksen. Toki voit tehdä ilmoituksenkin pelkästään, mutta pelkään, ettei noita ehditä tutkia. Siksi tarjosin tätä huomautus-vaihtoehtoa.
Niin, nyt tässä kohtaa pitää todeta, että aloin lukea näitä ylhäältä, ja vastasin ennen kuin olen lukenut blogikirjoituksesi, joten vastaan niiltä osin. Luen vielä tuon blogauksesi.

Jarno Saarinen
Toi ääniviesti oli tragikoomista. Voi Luoja! Täytyy sanoa, että kovin laaja sanavarasto ei kaverilla ole.  Mutta kunnianloukkaus täyttyy luonnollisesti. Uhkausta en tuolta saanut, mutta voin olla väärässäkin. Oli niin epäselvää tilitystä. Kuulitko sinä sieltä uhkausta. Jos, niin missä kohdassa? En tiedä, tehoaako tähän tyyppiin huomautus, mutta voisihan sitä kokeilla tietysti."

Ihan asiallisia kommentteja poliisilta. Ei muuta kuin tekemään rikosilmoitusta. Jarnokin tuossa vihjasi, että runonlaulaja-Zmnakooon ei huomautukset toimi.

Mutta mutta. Tämä, että "ei ehditä tutkia" aiheutti närästystä. No, tavallaan sen ymmärrän, koska nykyään tuntuu olevan maan tapa tehdä tutkintapyyntöjä mitä vähäpätoisimmistä asioista ja poliisi haluaisi keskittyä tärkeämpiin asioihin. Mutta, jos kyseessä olisi ollut kantisten tekemä rasistinen huutelu, niin olisiko vastaus ollut sama? No ei! Ja syy tähän on melko varmasti poliisien ylhäältä päin saama paine kohdella kultamunia omalla prioriteetillään. Siinä on poliisin paha jättää tutkimuspyyntö pöydälle, kun tietää, että kohta on esimies, vähemmistövaltuutettu, erinäiset mamujärjestöt ja Päivi Lipponen huutamassa korvaan, että poliisi on itse rasisti, koska ei tutki.

Onko sinulla Markus mahdollista saada ääniviestejä talteen paremmalla laadulla? Pari kolme kertaa joutui kuuntelemaan, että sai selvää suurimmasta osasta ja silti osa jäi epäselväksi. Voisi helpottaa poliisinkin hommia.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

vihapuhegeneraattori

Quote from: mmmkk on 14.01.2015, 22:37:33
Hienoa lukea, että ihan kaikkea eivät suomalaisetkaan sentään hyväksy. Kiitos tuestanne!

Nyt ovat aavikkosaatananpalvojat hieman rauhoittuneet. Lisää uhkailuja ei ole tällä hetkellä tullut. Joku on koettanut selittää, miten islam on rauhanuskonto ja samaan aikaan "vitun aasi etkö kunnioita ihmisiä" ja "Huomion kipee perseen näkönen nahkapää. Sinä ja sun sanavapaus. Haukkuminen ja sanavapaus on eri asia" jne. loogista!  :facepalm:

Pitänee tehdä rikosilmoitus etenkin tuosta suurimmasta paska-aivosta. Nettikyttä Jarnon mukaan sen osalta voi täyttyä laiton uhkaus, muiden kohdalta on muka niin epäselviä, ettei ehkä täyty. No, voisi sitä samalla tehdä kaikista niistä. EVVK. Ongelmana on edelleenkin sen tekeminen, jotten joudu itse kuulusteluihin samalla. Onneksi on muitakin toimintavaihtoehtoja ja menetelmiä kuin rikosilmoitus.  8)

Parempi lopputulos jos yrität viedä finaaliin oikeusteitse. Joko saavat tuomionsa tai meille näytetään ennakkotapauksella millaista mailia voidaan lähettää seuraavalle mamuraiskaajalle ilman että siitä tulee tuomio.

ps. edelleen voin lähteä käymään tuolla Road Housessa muistuttamassa omistajaa ja asiakkaita että tappouhkaukset on laittomia. Mutta kuten aikaisemmin sanoin, yksin en mene, haluan todistajan että en ollut tekemässä itse mitään laitonta. Vapaaehtoiset saa ilmoittautua ysärillä.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Leijona78

Beksu kertoilee touhuistaan ja jenginsä tekosista. Mihinkäs tämä kannattaisi ohjata? Selkeitä vihjauksia kuitenkin antaa? Mikäs poppoo tätä Aarnion vyyhtiä ja poliisin ja kriminaalien yhteistyötä selvittikään? Voisivat ainakin kysellä pojalta vähän mitä mahtaa tarkoittaa näillä kaikilla vai mitä?

(http://i.imgbox.com/PMJuKlR5.jpg)

Onko tää kiinni vain tämän tietokoneen asetuksista, vai miksi minä en näe tässä kuvaa?

Viimeksi tänään seisoin pysäkillä siinä Roadhousen edustalla, kuten joka päivä teen. Mietin että minkälaista väkeä tuotakin pyörittää.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Nuivinator

Quote from: Leijona78 on 15.01.2015, 12:46:11
Onko tää kiinni vain tämän tietokoneen asetuksista, vai miksi minä en näe tässä kuvaa?

Viimeksi tänään seisoin pysäkillä siinä Roadhousen edustalla, kuten joka päivä teen. Mietin että minkälaista väkeä tuotakin pyörittää.

Ehkä.  Url tuohon kuvaan on http://i.imgbox.com/PMJuKlR5.jpg

Sivumennen sanoen, yritin kaivella tuon firman tietoja, mutta webbisivulla ei ole y-tunnusta ha ytj:ssä taikasanat Road House ja Roadhouse eivät tuottaneet oikein mitään järkeviä tuloksia.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Mursu

Quote from: MW on 14.01.2015, 21:50:08
Quote from: Nuivettunut Han-nenetsi on 14.01.2015, 12:04:00
Quote from: mmmkk on 14.01.2015, 01:19:08
Itse asiassa olen aikeissa hommata oikean koraanin ja itse survoa siihen koiranpaskaa ja sianverta jne. ja kuvata koko homman videolle. Pitää vetää käteen jotkut kertakäyttökäsineet tai kunnon kumihanskat, koska en minä sentään paskaan halua paljain käsin koskea. Ja tarkoitan siis sitä koraania, en koiran paskaa.

Nyt ehdotan hiukan jarrua sen performanssin suunnitteluun, ettei sen tarkoitus käänny itseään vastaan muistuttamalla erään Teemu Mäen ns. "taideteoksesta".  ;D ;D ;D

Teemu Mäki sai palkinnoksi korkean (lue: hyvinpalkatun) viran.
Eikä vain sitä. Tuon viran voisi toki jotenkin selittää Mäen yleisellä osaamisella. Törkeintä tapauksessa oli, että Kiasma osti sen kissantappovideon 20000 markalla. Voisiko joku kuvitella valtion maksavan Koraaninhäpäisyvideosta jotain?

Golimar

Vähän asian vierestä mutta  ruotsalainen henkilö joka kutsui itseään nimellä "Pingstprofeten" turautti läjän koraanin päälle mutta sen koraanin olisi kai pitänyt olla arabiankielinen että muslimit olisivat riehaantuneet oikein kunnolla.

https://www.flashback.org/t1965116

koli

Ei mistään fiksuimmasta päästä tää Beksu, jos noi jutut paikkansa pitää ja niitä noin avoimesti latoo facebookissa. Ei voi olla mikään kovan tason rikollinen, jos noin typerällä tavalla retostelee julkisesti netissä. Mitähän mieltä Beksun jengitoverit ovat tuosta avautumisesta? :) Varmaan kiittelevät, että hieno homma. :)
Mörökölli

vihapuhegeneraattori

Quote from: koli on 15.01.2015, 14:58:38

Ei mistään fiksuimmasta päästä tää Beksu, jos noi jutut paikkansa pitää ja niitä noin avoimesti latoo facebookissa. Ei voi olla mikään kovan tason rikollinen, jos noin typerällä tavalla retostelee julkisesti netissä. Mitähän mieltä Beksun jengitoverit ovat tuosta avautumisesta? :) Varmaan kiittelevät, että hieno homma. :)

Varsinkin kun tulevat samalla leimatuksi "muslimijengiläisiksi". Tosin luultavaa on että "Beksu" aukoo vain päätään, mutta eihän tappouhkauksia pidä huomiottakaan jättää, sen verran kovia hätähuutoja ne on (suojaväritetty uhkailija = hätähuuto).

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Antti Kontio

Quote from: Nuivinator on 15.01.2015, 13:37:22
Quote from: Leijona78 on 15.01.2015, 12:46:11

Ehkä.  Url tuohon kuvaan on http://i.imgbox.com/PMJuKlR5.jpg

Sivumennen sanoen, yritin kaivella tuon firman tietoja, mutta webbisivulla ei ole y-tunnusta ha ytj:ssä taikasanat Road House ja Roadhouse eivät tuottaneet oikein mitään järkeviä tuloksia.

Firma on oikeasti Atym Oy. Tilinpäätöstiedot toimittamatta vaaditulta kahdelta vuodelta (2011-2013). Aputoiminimeä "roadhouse" ei ole rekisteröity, mutta eihän se haittaa mitä vaikeuksia laillisesti tuota nimeä käyttävälle koittaa.

P.S. Tiedättekö miksi turkkilaiset eivät menesty taitotasonsa mukaisesti jalkapallossa? Siksi tietenkin, että kulman saadessaan perustavat pizzerian.  :roll:

koli

Kaikkein huomionarvoisinta näissä yksittäistapauksissa on se, että näissä ei facebook- profiilien ja ulkonäön perusteella näy mitään merkkejä radikaalista islamismista. Ulkoisesti näyttävät kaikki aivan tavallisilta maallistuneilta muslimeilta. Mutta kun vähän pintaa raaputtaa pekonilla ja koirankakalla, niin alta paljastuu islamistin synkkääkin synkempi ajatusmaailma.
Mörökölli

Leijona78

Quote from: Nuivinator on 15.01.2015, 13:37:22

Mites tämmöinen?

http://yritys.taloussanomat.fi/y/atym-oy/espoo/1057069-9/
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/atym-oy/10570699/rekisteritiedot

Ja vastuuhenkilöt kokonaisuudessaan:
http://www.yritystele.fi/yrityksen-tiedot/atym-oy/taloustiedot/113593

Jos noista tuloksista jotakin ymmärrän niin firmalla menee hyvin. Ja miksi ei, se on Olarin suosituimpia safkapaikkoja. Se myös selittää sen miksi omistajan uhoavalla penskalla on sen verran varaa autoihin että pääsee kerskailemaan niillä esim. FB:ssä.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Ari-Lee

Minä ymmärsin tai sitten en ymmärtänyt, että koko performanssi on täysin suunnittelematon. Tapahtumat vain vyöryvät omalla painollaan. Esim. tuo että hän ei halua itse olla poliisiin yhteydessä koska ei halua selvitellä omia asioitaan. Se on tietysti jokaisen oma asia kuinka omat asiat hoidetaan. Sanoisin kuitenkin, että ei näin. Kyllä omat asiat jokaisen täytyy pystyä selvittämään, että elämä voisi jatkua normaalina. Tai, ainakin niin normaalina kuin nyky suomaliassa pystyy.

Sitten houkutellaan jihadistit kimppuun omalla nimellä ilman jatkosuunnitelmaa, ilman magnumia. Poliisin mielestä tuolla ei ole edes laitonta uhkausta tapahtunut? Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

mmmkk

Quote from: Aeon on 15.01.2015, 11:56:53Ihan asiallisia kommentteja poliisilta. Ei muuta kuin tekemään rikosilmoitusta. Jarnokin tuossa vihjasi, että runonlaulaja-Zmnakooon ei huomautukset toimi.
Jarnon mukaanhan Beksun touhut eivät täytä laittoman uhkauksen kriteereitä. Kyllä ne saatana ihan varmasti täyttävät. Beksuhan näistä suurin idiootti ja meuhkaaja on.

QuoteOnko sinulla Markus mahdollista saada ääniviestejä talteen paremmalla laadulla? Pari kolme kertaa joutui kuuntelemaan, että sai selvää suurimmasta osasta ja silti osa jäi epäselväksi. Voisi helpottaa poliisinkin hommia.
Heh, vika on alkuperäisessä lähettäjässä, ei minussa. Se on todella epäselvää mongerrusta mitä sieltä kuuluu. :D

mmmkk

Quote from: vihapuhegeneraattori on 15.01.2015, 12:18:57ps. edelleen voin lähteä käymään tuolla Road Housessa muistuttamassa omistajaa ja asiakkaita että tappouhkaukset on laittomia. Mutta kuten aikaisemmin sanoin, yksin en mene, haluan todistajan että en ollut tekemässä itse mitään laitonta. Vapaaehtoiset saa ilmoittautua ysärillä.
Tuossa on muuten ideaa! Peukutan! :) :) :)

mmmkk

Quote from: vihapuhegeneraattori on 15.01.2015, 16:51:04Käytin lakimieskaverilla, kyllä siinä uhkauksen tunnusmerkistö täyttyi hänen mielipiteensä mukaan. Mutta jos poliisi on toista mieltä, niin sittenhän tuollaisia "laillisia" uhkauksia voisi alkaa myös hommalaiset viljelemään.
Mitähän poliisi tuumaisi, jos poliisiin itseensä kohdistaisi noilla sanoilla uhkauksia? Olisivatkohan sittenkin vielä "laillisia", mitäs veikkaatte? ;)  No, kyllä tämän foorumin porukoista eninosa tajuaa, että Suomessa ei ole oikeusvaltiota eikä poliisiin noin yleisesti ottaen voi luottaa yhtään.

Mehud

Olet Markus törmännyt niihin kuuluisiin "yksittäistapauksiin", joita musulmaanin mukaan on "löyhästi" yhteenliittynyt 250 kpl ympäri suomea, kuten hän itse mainostaa. Nämä saattavat tehdä sinulle "yksittäistapaukset" ja siinä tapauksessa nämä "voimavarat" muuttuvat suvakkien silmissä "syrjäytyneiksi" nuoriksi.

Kannattaisi testauttaa kaksoistandardi tutkintapyynnön muodossa. Tämän roskasakin puolella on paljon suuremmat voimat, kuin musulmaanin mainostamat kolme "kyttää", nimittäin oikeuslaitos. Se suojelee rupusakkia enemmän kuin sinua. Sinä olet jo syntyperäisesti syyllinen tässä keississä.

Heidän haluamansa paratiisi, todellakin olisi paras paikka heille.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

mmmkk

8) Tässä on koko sankarikavalkadi, jotka ovat lähettäneet minulle joko tappo- uhkailu- tai haistavittuviestejä. Pitäkää hyvänänne.  8)

Me emme edelleenkään täällä harrasta laittomia henkilörekistereitä. Hankkiudu oikeuteen muualla.

mmmkk

Quote from: mmmkk on 17.01.2015, 18:59:47
8) Tässä on koko sankarikavalkadi, jotka ovat lähettäneet minulle joko tappo- uhkailu- tai haistavittuviestejä. Pitäkää hyvänänne.  8)

Me emme edelleenkään täällä harrasta laittomia henkilörekistereitä. Hankkiudu oikeuteen muualla.

Yksityishenkilö ei voi pitää laitonta henkilörekisteriä. Vain yhdistykset ja yhtiöt voivat syyllistyä siihen. Yksityishenkilö saa vapaasti rekisteröidä ja julkaista ihmisten yleisistä lähteistä saatavia yhteystietoja. Otappa selvää laista.

dothefake

En tiennytkään, että Hommaforum on yksityinen henkilö.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Antti Kontio

Markus, minä ainakin löydän tarvittaessa materiaalia sivuiltasi. En taida nyt tarvita.
Ystävällisesti lahjoitan tähän aivan hyödyttömään taisteluusi, jossa ei ole voittajia, Kungfutsen viisauden. Ole hyvä:

Kun lähdet kostamaan, kaiva kaksi hautaa.