News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-12-31 Kreikka:Muslimit hakkasivat naisia ja lapsia palavalla lautalla.

Started by Golimar, 31.12.2014, 12:23:36

Previous topic - Next topic

Leso

Hyvähyvä!
Saatiin taas on-the-spot-tietoa vastustajan tasosta monilla tasoilla.  :)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Uuno Nuivanen

Luulisi suvakkeja edes hiukan ahdistavan, kun nämä kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevat lemmikkinsä tekevät sen itse.  :P

Leso

Quote from: Uuno Nuivanen on 31.12.2014, 20:02:24
Luulisi suvakkeja edes hiukan ahdistavan, kun nämä kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevat lemmikkinsä tekevät sen itse.  :P

Ai onks niille suvakeille muka kerrottu?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Ernst

Off Topic: Tuo otsikko voisi olla hyvinkin  suuren öljyvärimaalauksen nimi. Muokkaan hiukan eli ensin preesensiin.

Muslimit hakkaavat naisia ja lapsia palavalla lautalla.

Muslimit hakkaavat naisia ja lapsia palavalla laudalla.

Pakeneva imaami polkee lapset alleen.

Muslimimiehen pakokauhupussukka.

Muslimit herjaavat ja pilkkaavat pelastussääntöjä.

Imaani Husseinin etiikan luento.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

siviilitarkkailija

Quote from: CaptainNuiva on 31.12.2014, 16:31:41
Tsiisus mikä vuodatus asian vierestä, sekin vierusta ilman pienintäkään ymmärrystä kansainvälisestä merenkulusta ....

Totta. Vuodatuksessani onkin kyse siitä kun merenkulku loppuu ja merihaveri ja sen käsittely alkaa.

(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/14/article-2604444-0F82DD9A00000578-884_306x423.jpg)

Tältä näyttää kapteeni Francesco Schettino. Costa Concordia aluksen kapteeni jonka hallussa alus törmäsi särkkään, kääntyi nurin ja upposi aiheuttaen n 32 ihmisen kuoleman ja n 1.2 mrd euron menetyksen. Ja hädän hetkellä arvoisa merenkulkija pakeni ensimmäisten joukossa, antoi valheellisia tietoja pelastustyöstä ja sai tempustaan myöhemmin oikeudessa tuomion.

Nämä merihaverit ovat ihan oma alansa. Jos et ymmärrä "Neptun Juridicaa" et ymmärrä merihaverista ja vakuutuksesta. Kun katsomme oikeista merihavereista selvinneitä, niitä jotka ovat lopulta kirjaamassa vakuutusyhtiölle menettämäänsä omaisuutta, niin ovat nuoria terveitä miehiä jotka ovat töissä varustamon omistamassa laivassa. Matkustajat saavat itse opiskella ja perehtyä hyttinsä seinällä olevaan turvaohjeeseen ja pelastusaseman sijaintiin. Suurin osa ei tee tätä pientä turvajuttua. (niin ja tekevät tietysti valituksensa matkavakuutusyhtiölle) Voi voi.

Jos matkustaa vaikka QE II:lla, maksaa itsensä kipeäksi voidakseen matkustaa samalla laivalla jolla kruunu kuljettaa miehiään sotaan. Jokainen matkustaja voi olla varma että evakuointi sujuu ihan eri meiningillä ja tarvittaessa päällystö löytää kättäpitempää jos on tarvis. Aasiasta tulleiden kolmen 1000 €/kk tohvelimerityöläisen hinnalla voidaan saada yksi merimies joka osaa pukea pelastusasun, osaa käyttää hengityslaitetta ja vielä uskaltaa paloletkun kanssa mennä pimeään, nurinperin savua ja kuumaa sylkevään käytävään tekemään ihmeitä. Mutta tämä on sellainen arvo että kv meriliikenteessä ja jopa eurooppalaisessa meriliikenteessä ei moisesta olla valmiita maksamaan. Siksi QE II on poikkeus. Myös muutamat suomalaiset varustamot harjoittavat miehistöä palon varalle. Kilpailluissa reittilautoissa näin ei tehdä koska se maksaa. Laki ja käytäntö sekä valvonta ovat hyvin kirjavia. On vastuullisia ja on "tuurilla" seilaavia.  Niin ja olen muuten ollut Tanskalaisella lautalla kun lautalla syttyi tulipalo. Että ompahan tuollainenkin ihme tullut koettua matkustajana. (Saimme muuten kahvia ja sitten kaljapullon ilmaiseksi laivan kahvilasta tapahtuneen johdosta)...että näinkin leppoisasti voi suhtautua laivapaloon.

Quoteja nyt meni Kokoomus myymään varustamoiden laivatkin
:facepalm:

Enemmän itken sitä ettei maksanut telakkatukia  :'( että olisivat voineet ostaa laivat, joiden myymistä voisin itkeä kaksinverroin kovempaa. :'( :'(

QuoteMinä en luule Indonesian kansainvälisen merenkulun sektoreiden suhteen mitään vaan tiedän.

Indonesia on yksi aasian maista jotka ovat löytäneet merenkulusta itselleen strategisen tulonlähteen. Näitä on muitakin kuten Bangladesh ja Malesia. Köyhälle tonni kuukaudessa on paljon rahaa. Valitettavasti työttömiä on myös Suomessa ja ihmisiä joille merityö sopii erittäin hyvin. Minua harmittaa korporaatiokommunistisen kokoomuksen into täyttää Suomi virkamiehillä. Kokoomukselle on tärkeämpää saada " elintarvikkeiden lopputuoteviraston kakkapäällikkövirka puolueelle" kun vaikka kymmenen työtöntä suomalaisnuorta merityöhön opiskelemaan ja tekemään työtä.

QuoteJos et pysty viittamaan mihinkään järjelliseen linkkiin niin ihan oikeasti en suosittelisi jatkamaan mutu-linjalla.

Costa Concordia, Estonia...asia vain on niin että halpatyöllä on kivaa seilata niin kauan kunnes tulee se merihaveri. Se asia jossa punnitaan oikeasti se mistä ja kenelle maksetaan. Molemmat isot onnettomuudet alleviivaavat että halpatyövoimaa käyttävä varustamo onnistui pelastamaan suhteellisesti ottaen enemmän miehistöä kuin matkustajia. Ja kun tarkastelemme asiaa vaikka merenkulun vakuutusten ja varustamotoiminnan suhteen, täysin tuhotunut alus ei ole edes varustamotoiminnan lopettamisen syy vaan uusi alku. Vakuutuksesta voi saada todella hyvät rahat irti uusiin hankintoihin vaikka se kysyykin kärsivällisyyttä. Varsinkin jos ikävät äänet sattuvat menemään laivan mukana pohjaan kyselemästä vääriä kysymyksiä.

QuoteMitä tulee Suomen kauppalaivastoon niin:
http://www.hs.fi/paivanlehti/talous/Suomen+kauppalaivasto+on+alkanut+kasvaa/a1344917561951

Alleviivaan että en ole kiinnostunut pelkästä verokäytännön mukaan sykkivästä tonnistosta vaan siitä tiedosta että Suomella on kriisiaikojen varalle SEKÄ tonnistoa ETTÄ suomalaista miehistöä ETTÄ kaupalliseen merenkulkuun tottunutta suomalaista päällystöä. Eikä mitä hyvänsä tonnistoa vaan talvimerenkulkukelpoista jäävahvistettua sellaista vaikka taitaa olla niin että aikovat rasittaa vain suomalaisia tuplarungolla ja rikkidirektiivillä.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Lahti-Saloranta

Kaipa noissa laivoissa on normaalit pelastautumisohjeet. Normaalisti naiset, lapset. vanhukset ja sairaat asetetaan etusijalle mutta nämä onkin maallisia vääräuskoisten tekemiä ohjeita. Muslimi saa ohjeensa Profeetan kirjoituksista ja niitä soveltaen.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Finka

Kuka tulevaisuudessa pyyhkii vanhustemme takapuolet?
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Koekaniini

Quote from: Alapo on 31.12.2014, 12:54:35
Niillä musuilla on ollu varmaan valtava kiire paikkaamaan työvoimapulaa :flowerhat:
Nohnoh senkin rassistit! Eurooppalaisiakin joutui uhkailemaan aseella todistetusti AINAKIN YHDELLÄ Titanicin pelastusasemilla, kun meinasivat köyhät piruparat tungetella veneeseen.  :roll:
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

törö

Quote from: Lahti-Saloranta on 31.12.2014, 21:14:07
Kaipa noissa laivoissa on normaalit pelastautumisohjeet. Normaalisti naiset, lapset. vanhukset ja sairaat asetetaan etusijalle mutta nämä onkin maallisia vääräuskoisten tekemiä ohjeita. Muslimi saa ohjeensa Profeetan kirjoituksista ja niitä soveltaen.

Tässä on kuitenkin kyse etuoikeutetusta luokasta, joka on tulossa elämään Kelan rahoilla. Ei sitä saa vaatia jonottamaan, koska se on rasismia.

Chew Bacca

Quote from: Finka on 31.12.2014, 21:30:52
Kuka tulevaisuudessa pyyhkii vanhustemme takapuolet?
Muslimimiesten perseet pyyhitään naisten, lasten ja vääräuskoisten oikeuksilla, länsimaiden kustannuksella.

(Ihan kuin siinä arabeille raiskaustuomio -ketjussa totesin, arabius ei osunut kohdalleen eikä tässä tapauksessa varmaan muslimiuskaan sataprosenttisesti. Sen sijaan aivan satavarmaa on että silminnäkijät ovat tunnistaneet oikein Marokosta Malediiveille ulottuvan karvarannevyöhykkeen kulttuurin erityispiirteet ja tyypilliset edustajat. Saattoihan joukossa olla jesidi, jainalainen tai zarathustralainen. Kyllä sillä ilmansuunnassa osataan.)

Ari-Lee

Quote from: Finka on 31.12.2014, 21:30:52
Kuka tulevaisuudessa pyyhkii vanhustemme takapuolet?

Kuka tulevaisuudessa pyyhkii maahanmuuttajiemme takapuolet?
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

siviilitarkkailija

Quote from: Finka on 31.12.2014, 21:30:52
Kuka tulevaisuudessa pyyhkii vanhustemme takapuolet?

Liekinheitin. Ainakin jos jatkamme eurostoliiton rauhanprojektia.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...


Eino P. Keravalta

Quote from: Uuno Nuivanen on 31.12.2014, 23:14:41
Quote from: Ari-Lee on 31.12.2014, 23:03:55
Kuka tulevaisuudessa pyyhkii maahanmuuttajiemme takapuolet?

Ei taida kuulua kyseiseen kulttuuriin...  :roll:

Kunniakulttuureissa takapuolta ei pyyhitä, vaan se hierotaan vääräuskoisten naamaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Jääpää

Quote from: kummastelija on 31.12.2014, 17:30:01
Ristus kun jossakin kohtaa koraania lukis että "autuaita olis rivakasti pottuja pellolta noukkiva mohammad"...
..melkein lukeekin..:"..autuaita olis pottunokkia rivakasti listivä mohammatti.."
Olis ees lanttu tai jurtti, ni olis oikeeta työtä, mutta on se pottunokka.Tjsp.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA HOMMA!  ..homot, rasistit ja muut hörhöt.
  Paskaa Joulua, Uutta ja Jusufia Suvakeiile ja The Heidän Teollisuudelleen...
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Muuttohaukka

Ei olisi meillä isänmaata, jos meidän miehemme olisvat toimineet sotiemme aikan noin.
" Siis te lapset ja vanhukset
Ja te äidit ja morsiamet
Niin kauan teillä on suojattu lies
Kun on pystyssä yksikin mies."

CaptainNuiva

Quote from: siviilitarkkailija on 31.12.2014, 20:44:04


Tältä näyttää kapteeni Francesco Schettino. Costa Concordia aluksen kapteeni jonka hallussa alus törmäsi särkkään, kääntyi nurin ja upposi aiheuttaen n 32 ihmisen kuoleman ja n 1.2 mrd euron menetyksen. Ja hädän hetkellä arvoisa merenkulkija pakeni ensimmäisten joukossa, antoi valheellisia tietoja pelastustyöstä ja sai tempustaan myöhemmin oikeudessa tuomion.

Nämä merihaverit ovat ihan oma alansa. Jos et ymmärrä "Neptun Juridicaa" et ymmärrä merihaverista ja vakuutuksesta. Kun katsomme oikeista merihavereista selvinneitä, niitä jotka ovat lopulta kirjaamassa vakuutusyhtiölle menettämäänsä omaisuutta, niin ovat nuoria terveitä miehiä jotka ovat töissä varustamon omistamassa laivassa. Matkustajat saavat itse opiskella ja perehtyä hyttinsä seinällä olevaan turvaohjeeseen ja pelastusaseman sijaintiin. Suurin osa ei tee tätä pientä turvajuttua. (niin ja tekevät tietysti valituksensa matkavakuutusyhtiölle) Voi voi.

Jos matkustaa vaikka QE II:lla, maksaa itsensä kipeäksi voidakseen matkustaa samalla laivalla jolla kruunu kuljettaa miehiään sotaan. Jokainen matkustaja voi olla varma että evakuointi sujuu ihan eri meiningillä ja tarvittaessa päällystö löytää kättäpitempää jos on tarvis. Aasiasta tulleiden kolmen 1000 €/kk tohvelimerityöläisen hinnalla voidaan saada yksi merimies joka osaa pukea pelastusasun, osaa käyttää hengityslaitetta ja vielä uskaltaa paloletkun kanssa mennä pimeään, nurinperin savua ja kuumaa sylkevään käytävään tekemään ihmeitä. Mutta tämä on sellainen arvo että kv meriliikenteessä ja jopa eurooppalaisessa meriliikenteessä ei moisesta olla valmiita maksamaan. Siksi QE II on poikkeus. Myös muutamat suomalaiset varustamot harjoittavat miehistöä palon varalle. Kilpailluissa reittilautoissa näin ei tehdä koska se maksaa. Laki ja käytäntö sekä valvonta ovat hyvin kirjavia. On vastuullisia ja on "tuurilla" seilaavia.  Niin ja olen muuten ollut Tanskalaisella lautalla kun lautalla syttyi tulipalo. Että ompahan tuollainenkin ihme tullut koettua matkustajana. (Saimme muuten kahvia ja sitten kaljapullon ilmaiseksi laivan kahvilasta tapahtuneen johdosta)...että näinkin leppoisasti voi suhtautua laivapaloon.

Enemmän itken sitä ettei maksanut telakkatukia  :'( että olisivat voineet ostaa laivat, joiden myymistä voisin itkeä kaksinverroin kovempaa. :'( :'(

Indonesia on yksi aasian maista jotka ovat löytäneet merenkulusta itselleen strategisen tulonlähteen. Näitä on muitakin kuten Bangladesh ja Malesia. Köyhälle tonni kuukaudessa on paljon rahaa. Valitettavasti työttömiä on myös Suomessa ja ihmisiä joille merityö sopii erittäin hyvin. Minua harmittaa korporaatiokommunistisen kokoomuksen into täyttää Suomi virkamiehillä. Kokoomukselle on tärkeämpää saada " elintarvikkeiden lopputuoteviraston kakkapäällikkövirka puolueelle" kun vaikka kymmenen työtöntä suomalaisnuorta merityöhön opiskelemaan ja tekemään työtä.



Costa Concordia, Estonia...asia vain on niin että halpatyöllä on kivaa seilata niin kauan kunnes tulee se merihaveri. Se asia jossa punnitaan oikeasti se mistä ja kenelle maksetaan. Molemmat isot onnettomuudet alleviivaavat että halpatyövoimaa käyttävä varustamo onnistui pelastamaan suhteellisesti ottaen enemmän miehistöä kuin matkustajia. Ja kun tarkastelemme asiaa vaikka merenkulun vakuutusten ja varustamotoiminnan suhteen, täysin tuhotunut alus ei ole edes varustamotoiminnan lopettamisen syy vaan uusi alku. Vakuutuksesta voi saada todella hyvät rahat irti uusiin hankintoihin vaikka se kysyykin kärsivällisyyttä. Varsinkin jos ikävät äänet sattuvat menemään laivan mukana pohjaan kyselemästä vääriä kysymyksiä.

Alleviivaan että en ole kiinnostunut pelkästä verokäytännön mukaan sykkivästä tonnistosta vaan siitä tiedosta että Suomella on kriisiaikojen varalle SEKÄ tonnistoa ETTÄ suomalaista miehistöä ETTÄ kaupalliseen merenkulkuun tottunutta suomalaista päällystöä. Eikä mitä hyvänsä tonnistoa vaan talvimerenkulkukelpoista jäävahvistettua sellaista vaikka taitaa olla niin että aikovat rasittaa vain suomalaisia tuplarungolla ja rikkidirektiivillä.

Tiedätkö että jutuistasi ei saa mitään tolkkua?
Välillä kirottu korporaatio kommunisti kokoomuslainen iskee ja kuppaa tukien muodossa valtiota ja heti perään vaadit tukia samalle porukalle ja jopa köyhät pitäisi jollain kumman systeemillä valjastaa halvalla merityöhön mutta sitten ei kumminkaan halpatyötä pidä suosia...Ja jopa Costa Concordian kippari on halpatyöläinen? Äijä on selkeästi ammattitaidoton mutta tuskin halpa hemmo.
Mitäs jos nyt vain suosiolla tunnustaisit että et ymmärrä kansainvälisestä merenkulusta, tai edes kotimaisesta, hölkäsenpöläystä?

Mitä ihmettä höpiset "Neptun Juridican" ymmärtämisestä?
Miksi minun pitäisi ymmärtää espoolaista lakifirmaa?
Omasta hyllystäni löytyy ihan riittämiin merenkulkukirjallisuutta, alkaen 1722 sivuisesta merenkulkulainsäädännöstä.
Urbaani tarinasi salskeista nuorukaisista jotka vievät vakuutusrahat jostain nimeämättömästä haverista ei myöskään jaksa oikein vakuuttaa.

Hauska tuo väitteesi että suomalaisten varustamoiden laivoissa ei pidetä paloharjoituksia koska se maksaa.
Kyllä harjoitellaan, joka ainoassa ja säännöllisesti sekä harjoitukset dokumentoiden.
Mitä ihmeestä keksit näitä juttujasi, mielikuvituksen puuttesta en sinua ainekaan kritisoi  ;D

Mielelläni kuulisin lisää tuosta mainitsemastasi, kohdalle osuneesta laivapalosta tanskalaisella lautalla, ehkä haluaisit kertoa siitä lisää, vaikkapa laivan nimen ja ajankohdan edes?
Voisin kaivella vaikka sen osalta onnettomuusraporttia esiin,nämä kun dokumentoidaan joka puolella nykyään.

Estonia taasen oli kansallisen lippunsa alla seilaava, mikä siitä teki "halpatyö" laivan?
Viron palkkatasoa siellä noudatettiin johon jokaisella lippuvaltiolla on oikeutensa, kas kun kaikkien maailman valtioiden ei ole pakko noudattaa suomalaista palkkatasoa.
Syyt Estonia uppomiseen ovat moninaiset, alkaen Neuvostoliiton perinnöstä ja loppuen kansalliseen ylpeyteen.

Mielenkiintoista että vaadit jäävahvistettuja laivoja mutta tuplarunkoa morkkaat...Kas kun ei jäävahvistettuja tankkereita ilman tuplarunkoja ole tehty muutamiin kymmeniin vuosiin.
Ihan vain tiedoksesi että ilman jääluokkaa olevia aluksia ei edes avusteta jäissä joten niitä ei täällä talvella myöskään seilaa.

Pistä nyt tuosta Indonesian, maailman meret täyttävästä työvoimavisiosta linkkiä tai lopeta tämä tarinoidesi päälle levittämä sumutus, nyt jo vedit mukaan Bangladeshin ja Malesian sotkeaksesi pohjaan palavaa kirjallista soppaasi.

Lopuksi, QE2 on Cunardin laiva ja näillä miehistön kansallisuus vaihtelee noin 50 kantturoissa ja halpatyövoimaa käytetään rutkasti...Katsos kun eivät ole Englannin lipun alla vaan Bermudan mukavuuslippurekisterissä.
Elät jotain mennyttä aikaa noine väitteinesi että kruunu kujettaa niillä miehä sotaan, ei todellakaan kuljeta vaan systeemit ovat nyt, ja ovat olleet jo pitkään ihan toiset.
Ei siellä ole myöskään duunissa mitään palkkataistelijoita päällystönä, taas mielikuvituksesi teki sinulle tepposet.





"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Ernst

Quote from: siviilitarkkailija on 31.12.2014, 20:44:04


(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/14/article-2604444-0F82DD9A00000578-884_306x423.jpg)



Näyttää mukavan elämän pehmentämältä rattopojalta, joka on muistanut oman rakkaan äitinsä ruoka-ajat.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: M on 31.12.2014, 20:30:36
Off Topic: Tuo otsikko voisi olla hyvinkin  suuren öljyvärimaalauksen nimi. Muokkaan hiukan eli ensin preesensiin.

Muslimit hakkaavat naisia ja lapsia palavalla lautalla.

Muslimit hakkaavat naisia ja lapsia palavalla laudalla.

Pakeneva imaami polkee lapset alleen.

Muslimimiehen pakokauhupussukka.

Muslimit herjaavat ja pilkkaavat pelastussääntöjä.

Imaani Husseinin etiikan luento.


Siitä vaan nuoret taiteilijat, miksei jo meriittinsä hankkineetkin, tekemään ajankohtaista taidetta ja historiaa! Kukapa ei muistaisi taulua Klaus Flemingin ruumiin herjaamisesta tai Tohtori Tulpin anatomian luentoa? Ja miten hienon ajantasaistuksen voisikaan saada Edelfeltin Ruokolahden eukkoja kirkonmäellä -öljyvärityöstä?

Muslimieukkkoja palaneen moskeijan kivijalassa.

http://ruokolahdenseurakunta.fi/files/2012/09/eukot.jpg

Järnefeltin Raatajat rahanalaiset voisi niinikään taipua muslimiaiheiseksi, kunhan tuo työn teema hieman häivytettäisiin...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eero_J%C3%A4rnefelt#mediaviewer/File:Raatajat_rahanalaiset.JPG
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

siviilitarkkailija

Tässä pitää arv captain muistaa että keskustelemme kahdesta eri asiasta (valitettavasti hieman päällekkäin). Yhtäällä on kansallisen merenkulun strategia sekä poliittiset päätökset tämän strategian valitsemiseksi. Toisaalla on yksittäinen merionnettomuus ja sen seuraukset ja hoito. Jos ja kun on kansallinen merenkulun strategia valittu, sen puitteissa voidaan käsitellä ja hoitaa vaikka niinkin iso onnettomuus kuin merikelpoisen aluksen uppoaminen, lasteineen ja ihmisineen.

Kun pohdimme kv merenkulkua, jota väitteenne mukaan en ymmärrä ollenkaan, minun ei siis pitäisi sen enempää osallistua kuin kritisoida maamme merenkulkustrategian päätöksiä ja sen tekijöitä kohtaan. No itse olen toista mieltä ja sehän on hommaforumin suola. Minun pitäisi luopua mielipiteistä ja kiljua valitettavan mutta usein toistuvan merihaverin seurauksena olevasta terveiden ja aikuisten miesten harjoittamasta väkivaltaisesta "minä ensin ja sitten muut" pelastautumisesta. Joka voi tapahtua muuallakin kuin vain muslimimiehistöisessä aluksessa kuten Costa Concordian esimerkki opetti. Ja jopa niin räikeänä että ensimmäisenä pelastautuneiden joukossa oli laivan kapteeni.

Suomalaisissa aluksissa harjoitetaan melko paljon erilaisia pelastustilanteita ja miehistön osaamistaso on verrattaen korkea. Mutta kun pohdimme asiaa kilpaillun alan ja jatkuvan ajon sekä kustannusten osalta, käytännön elämässä tapaa olla niin että ennenpitkää taso laskee mutta tästä ei tiedoteta lastille tai lastin omistajalle. Koska sellainen rehellisyys ei myy. Lopulta hinta ja aikataulu on se asia joka ratkaisee miten ja millä tavara kulkee. Maailman merillä seilaavien alusten kohdalla sen maan lippu, jonka alla seilataan, ei oikeasti paina niin paljoa kuin miehistön henki ja kansallisuus mitä tulee pelastusharjoitusten todellisuuteen. Pelastusharjoituksilla ja "pelastusharjoituksilla" on eroa. Aivan kuten on silläkin onko mm laivan komentosilalla vahti kuten merilaki vaatii. Lain mukaan on oltava. Valitettavasti totuuskin on että on laivoja jotka pokerinaamalla ajavat jopa itämeren vilkasliikenteisillä väylillä pelkän automaattiohjauksen avulla.

Quote
Mitä ihmettä höpiset "Neptun Juridican" ymmärtämisestä?
Miksi minun pitäisi ymmärtää espoolaista lakifirmaa?

Koska käsitykseni mukaa kyseissä yrityksessä on melko laadukas taso niin alusrekisteröintien kuin itse merionnettomuuksien käsittelyyn. On hoitanut melko monta maamme merenkulkuonnettomuutta mutta itse en ole ollut mukana ko firman "tarkkailussa". Jos siis haluamme perustaa varustamon, ostaa laivan, ajaa laivaa tai selvittää laivan onnettomuutta, tapana on että esim tällaisesta firmasta tulee juristi salkun, kameran ja äänityslaitteen avulla tekemään tarvittavaa paperityötä. Tietysti isommassa varustamossa voi olla vaikka kuinka monta omaa juristia jotka tekevät pienemmän firman hommat vasemmalla kädellä. Mutta ihan pelkät alusten rekisteröinnit ovat sellainen paketti että luovuttaisin ne suosiolla alaan perehtyneelle juristille.


QuoteMielelläni kuulisin lisää tuosta mainitsemastasi, kohdalle osuneesta laivapalosta tanskalaisella lautalla, ehkä haluaisit kertoa siitä lisää, vaikkapa laivan nimen ja ajankohdan edes?

En muista millään tanskalaisen matkustajalautan nimeä. N 75 m (en tiedä tonnimäärää) parin kerroksen korkuinen yhteyslautta 80-luvun lopulta. Ajalta ennenkun Tanska rakennutti isot saaret yhdistävät sillat. Lautta ajoi siis jatkuvaa yhteysajoa tiukan aikataulun mukaan. Olin pyöräretkellä Tanskassa kavereiden kanssa. Ainoa huolenaiheemme oli se saammeko aluksen autokannella olevat pyörät pois. Tulipalo oli syttynyt laivan konehuoneessa juuri kun olimme tulossa Arhusin satamaan. Seurauksella että laiva jäi satama-altaaseen puoleksitoistatunniksi seisomaan näköetäisyydelle laiturista. Lopulta miehistö sai tulipalon sammutettua ja laiva nilkutti viimeiset metrit satamaan. Matkustajia ei ohjattu mitenkään erityisesti ja kahvilakin pysyi auki mikä luultavasti olisi nykyaikana mahdoton ajatuskin. Laivan konehuonepaloja tapahtuu aika paljon että kaikkia edes rekisteröidään edes varustamolle. Itseasiassa laivolla tapahtuu niin paljon juttuja että ainoastaan jäävuoren huippu (on joskus pakko) kertoa laivan omistavalle varustamolle. Lokikirjasta voi tietysti päätellä jotain mutta joskus siihenkin kirjoitetaan aika siistitty versio tapahtumista.

ps otan pienen riskin kun kommentoin että:
QuoteViron palkkatasoa siellä noudatettiin johon jokaisella lippuvaltiolla on oikeutensa, kas kun kaikkien maailman valtioiden ei ole pakko noudattaa suomalaista palkkatasoa.
Ei ole ei. Tosin kun kyse on kv merillä liikkuvan aluksen päällystöstä, niin siinä asia ei ole ihan niin yksioikoinen. Suomessa merimiesunioni on noudattanut kovaa linjaa ja osa tonnistosta on ajettu sen seurauksena virolaismiehitykseen. Mutta kun ajattelemme matkustajamääriä ja tuloja, niin hinnat ovat suomalaishintoja ja palkkakustannukset virolaisia ei tämäkään voittomarginaali riitä eräille virolaisille laivanvarustajille joilta muuten upposi kokonainen matkustajalautta.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Ernst

Quote from: Muuttohaukka on 01.01.2015, 01:20:34
Ei olisi meillä isänmaata, jos meidän miehemme olisvat toimineet sotiemme aikan noin.
" Siis te lapset ja vanhukset
Ja te äidit ja morsiamet
Niin kauan teillä on suojattu lies
Kun on pystyssä yksikin mies."

https://www.youtube.com/watch?v=8IaUXefAsCU

Eipä kotikorvet, ei lämpöinen lies, meitä saata viihdyttää.

Kun soi sotatorvet, niin pioneerit ties, musta lippu yhdistää.

Taistelun pauhu, ryske ja sauhu, lämpöinen liedemme on.

Eipä voita kauhu, kun käymme taistohon, sen me viemme voittohon.

Olkoon paksu paasi, tai virta vuolahin, varustukset vahvimmat.

Pioneerit kaasi, ne kasapanoksin, panssaritkin paksuimmat.

Virrat ei estä, kalliot ei kestä, teräsmyrskyn puhki on tie.

Joka estehestä, mi murskattu lie, pioneerit kunnian vie.

Kun on ryske poissa, ja taisto tauonnut, saapunut yö rauhainen.

Korsun komerossa on joukko uupunut, armaitansa muistellen.

Tyttöni Sorja, viehkeä ja norja, uskollisna odottaapi vaan.

Taukoo taisto hurja, ja rauha solmitaan, silloin taasen kohdataan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Muuttohaukka

Quote from: M on 01.01.2015, 17:03:05

https://www.youtube.com/watch?v=8IaUXefAsCU

Eipä kotikorvet, ei lämpöinen lies, meitä saata viihdyttää.

Kun soi sotatorvet, niin pioneerit ties, musta lippu yhdistää.

Taistelun pauhu, ryske ja sauhu, lämpöinen liedemme on.

Eipä voita kauhu, kun käymme taistohon, sen me viemme voittohon.

Olkoon paksu paasi, tai virta vuolahin, varustukset vahvimmat.

Pioneerit kaasi, ne kasapanoksin, panssaritkin paksuimmat.

Virrat ei estä, kalliot ei kestä, teräsmyrskyn puhki on tie.

Joka estehestä, mi murskattu lie, pioneerit kunnian vie.

Kun on ryske poissa, ja taisto tauonnut, saapunut yö rauhainen.

Korsun komerossa on joukko uupunut, armaitansa muistellen.

Tyttöni Sorja, viehkeä ja norja, uskollisna odottaapi vaan.

Taukoo taisto hurja, ja rauha solmitaan, silloin taasen kohdataan.

Voisiko tämän kääntää näille turvahakijoille. 

CaptainNuiva

Quote from: siviilitarkkailija on 01.01.2015, 11:39:01
Tässä pitää arv captain muistaa että keskustelemme kahdesta eri asiasta (valitettavasti hieman päällekkäin). Yhtäällä on kansallisen merenkulun strategia sekä poliittiset päätökset tämän strategian valitsemiseksi. Toisaalla on yksittäinen merionnettomuus ja sen seuraukset ja hoito. Jos ja kun on kansallinen merenkulun strategia valittu, sen puitteissa voidaan käsitellä ja hoitaa vaikka niinkin iso onnettomuus kuin merikelpoisen aluksen uppoaminen, lasteineen ja ihmisineen.

Kun pohdimme kv merenkulkua, jota väitteenne mukaan en ymmärrä ollenkaan, minun ei siis pitäisi sen enempää osallistua kuin kritisoida maamme merenkulkustrategian päätöksiä ja sen tekijöitä kohtaan. No itse olen toista mieltä ja sehän on hommaforumin suola. Minun pitäisi luopua mielipiteistä ja kiljua valitettavan mutta usein toistuvan merihaverin seurauksena olevasta terveiden ja aikuisten miesten harjoittamasta väkivaltaisesta "minä ensin ja sitten muut" pelastautumisesta. Joka voi tapahtua muuallakin kuin vain muslimimiehistöisessä aluksessa kuten Costa Concordian esimerkki opetti. Ja jopa niin räikeänä että ensimmäisenä pelastautuneiden joukossa oli laivan kapteeni.

Suomalaisissa aluksissa harjoitetaan melko paljon erilaisia pelastustilanteita ja miehistön osaamistaso on verrattaen korkea. Mutta kun pohdimme asiaa kilpaillun alan ja jatkuvan ajon sekä kustannusten osalta, käytännön elämässä tapaa olla niin että ennenpitkää taso laskee mutta tästä ei tiedoteta lastille tai lastin omistajalle. Koska sellainen rehellisyys ei myy. Lopulta hinta ja aikataulu on se asia joka ratkaisee miten ja millä tavara kulkee. Maailman merillä seilaavien alusten kohdalla sen maan lippu, jonka alla seilataan, ei oikeasti paina niin paljoa kuin miehistön henki ja kansallisuus mitä tulee pelastusharjoitusten todellisuuteen. Pelastusharjoituksilla ja "pelastusharjoituksilla" on eroa. Aivan kuten on silläkin onko mm laivan komentosilalla vahti kuten merilaki vaatii. Lain mukaan on oltava. Valitettavasti totuuskin on että on laivoja jotka pokerinaamalla ajavat jopa itämeren vilkasliikenteisillä väylillä pelkän automaattiohjauksen avulla.



Koska käsitykseni mukaa kyseissä yrityksessä on melko laadukas taso niin alusrekisteröintien kuin itse merionnettomuuksien käsittelyyn. On hoitanut melko monta maamme merenkulkuonnettomuutta mutta itse en ole ollut mukana ko firman "tarkkailussa". Jos siis haluamme perustaa varustamon, ostaa laivan, ajaa laivaa tai selvittää laivan onnettomuutta, tapana on että esim tällaisesta firmasta tulee juristi salkun, kameran ja äänityslaitteen avulla tekemään tarvittavaa paperityötä. Tietysti isommassa varustamossa voi olla vaikka kuinka monta omaa juristia jotka tekevät pienemmän firman hommat vasemmalla kädellä. Mutta ihan pelkät alusten rekisteröinnit ovat sellainen paketti että luovuttaisin ne suosiolla alaan perehtyneelle juristille.



En muista millään tanskalaisen matkustajalautan nimeä. N 75 m (en tiedä tonnimäärää) parin kerroksen korkuinen yhteyslautta 80-luvun lopulta. Ajalta ennenkun Tanska rakennutti isot saaret yhdistävät sillat. Lautta ajoi siis jatkuvaa yhteysajoa tiukan aikataulun mukaan. Olin pyöräretkellä Tanskassa kavereiden kanssa. Ainoa huolenaiheemme oli se saammeko aluksen autokannella olevat pyörät pois. Tulipalo oli syttynyt laivan konehuoneessa juuri kun olimme tulossa Arhusin satamaan. Seurauksella että laiva jäi satama-altaaseen puoleksitoistatunniksi seisomaan näköetäisyydelle laiturista. Lopulta miehistö sai tulipalon sammutettua ja laiva nilkutti viimeiset metrit satamaan. Matkustajia ei ohjattu mitenkään erityisesti ja kahvilakin pysyi auki mikä luultavasti olisi nykyaikana mahdoton ajatuskin. Laivan konehuonepaloja tapahtuu aika paljon että kaikkia edes rekisteröidään edes varustamolle. Itseasiassa laivolla tapahtuu niin paljon juttuja että ainoastaan jäävuoren huippu (on joskus pakko) kertoa laivan omistavalle varustamolle. Lokikirjasta voi tietysti päätellä jotain mutta joskus siihenkin kirjoitetaan aika siistitty versio tapahtumista.

ps otan pienen riskin kun kommentoin että:
QuoteViron palkkatasoa siellä noudatettiin johon jokaisella lippuvaltiolla on oikeutensa, kas kun kaikkien maailman valtioiden ei ole pakko noudattaa suomalaista palkkatasoa.
Ei ole ei. Tosin kun kyse on kv merillä liikkuvan aluksen päällystöstä, niin siinä asia ei ole ihan niin yksioikoinen. Suomessa merimiesunioni on noudattanut kovaa linjaa ja osa tonnistosta on ajettu sen seurauksena virolaismiehitykseen. Mutta kun ajattelemme matkustajamääriä ja tuloja, niin hinnat ovat suomalaishintoja ja palkkakustannukset virolaisia ei tämäkään voittomarginaali riitä eräille virolaisille laivanvarustajille joilta muuten upposi kokonainen matkustajalautta.

Me emme keskustele lainkaan yhdestä eikä kahdestakaan aiheesta vaan useammasta ja siksi että tuot koko ajan uusia, perustelemattomia sekä hatusta vedettyjä väitteitä/kuvitelmia kehiin sitä mukaa kun ammun niitä alas.
Et edes puolusta väitteitäsi millään faktoilla taikka linkeillä vaan vastaukseni jälkeen hylkäät ne kuin epäkuntoisen,yliajetun oravan joten on helpompi käsitellä väitteitäsi ranskalaisin viivoin lyhesti:
- Kansalliseen merenkulun strategiaan ei kuulu haverien käsittely vaan strategiasta riippumatta se hoidetaan aina tiettyjen instanssien/toimijoiden kautta.
-Merenkulun vaatimusten taso ei laske vaan nousee, koko ajan. Rahtisoppareissa ja matkustaja-ehdoissa käydään kaikki tarvittava läpi ja mitään "Matkustajille/rahtaajille tiedottamatta jäävää tason laskua" ei ole ollut, ei ole eikä tule olemaan.
-Tässä viimeisimmässä haverissa kuin myös Costa Concordiassa ei ollut mitään "Muslimimiehistöä" vaan etulijat olivat matkustajia.
-Pelastus/paloharjoitukset ovat standardeja ja harjoittelukohteet määriteltyjä, älä viitsi selittää asiasta mistä et mitään tiedä.
-Vai on laivan komentosillalla oltava vahti? No shit Sherlock! Oletko ihan käynyt katsomassa ja todennut useamman laivan komentosillan tyhjäksi, ei vahtia?
-Automaattiohjausta käytetään todellakin, ei pelkästään itämerellä vaan jopa sisäisillä kulkuväylillä.Seuraavan kerran kun lautalla kuljet Kustaanmiekasta ulos niin kauhistu! Autopilotti ohjaa...Ja siihen on syynsä.
-Mainostamsi kyseinen lakifirma ei "Hoida" yhtäkään merihaveria taikka onnettomuutta, ne ovat viranomaisten ja virkamiesten heiniä. Haverissa olleen edustajana toimiminen ei ole "Onnettomuuden hoitamista".
-Tuollaisesta firmasta ei todellakaan tule juristia jos ei kukaan kutsu ja maksa. Varustamon perustaminen, operointi ja onnettomuuden "Selvittäminen " ei myöskään ole mitään juristityötä eikä sieltä kukaan tule "Kameran ja äänityslaitteen" kanssa...Tai toki tulee, rahat kyllä kelpaa kaikille ja kyllä lakimies hoitaa paikalle vaikka ulkolähetysauton jos taalaa tiskiin riittävästi isketään, se onkin ihan eri asia että tarvitaanko näitä.
-Alusten rekisteröinneissä ei ole mitään ihmeellistä, pelkkää paperityötä eikä edes mitään isoa, saati sellaista johon juristia tarvittaisiin ...En tiedä mistä ihmeestä taas näitä keksit.
-Konehuonepaloja ei tapahtu paljon kuten väität, itse olen ollut mukana yhdessä ja sekin oli harvinaisuus.
-Tapahtumia/onnettomuuksia laivalla ei "Piilotella" varustamoilta, mitähän tämäkin olet taas keksinyt.
-Kaikki poikkeukselliset tapahtumat merkitään joko laivapäiväkirjaan taikka konepäiväkirjaan ja ne eivät ole mitään siistittyjä versioista, niiden pohjalta tehdään myös erikseen raportit jos tarvitaan.
-Tanskan juttusi on täysin uskomaton, tulipalon vuoksi mukako ei mennä rantaan vaan jäädään merelle tarjoilemaan kahvia jotta...ööh...Evakuointi olisi vaikeampaa?
-Mitä tulee "virolaishintoihin ja voittoihin" niin pakkohan sinun ei ole maksaa, älä mene...Tämän lausumasi jälkeen olisikin sopinut mukavasti valitus kuinka korp.kom.kokoomus pakoittaa maksamaan markkinataloudessa markkinahintaa.





"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

pw

Olisi mielenkiintoista tietää olivatko hakatut vääräuskoisia koiria vai vetikö musulmaani pataan myös omia naisiaan ja lapsiaan? Veikkaan itse jälkimmäistä sillä rauhanuskonnon laajemman arvokäsityksen mukaisestihan mies on kaksi kertaa naista arvokkaampi.

YLE:n pimittely hiukan hämmentää. Miksi salailla asiaa joka on ihanaa, väistämätöntä ja luonnollista?

MW

Quote from: Eino P. Keravalta on 31.12.2014, 18:11:13
Samat tyypit, jotka esiintyvät niin maskuliinisina ja machoina, ovatkin halveksittavia nynneröitä ja pelkureita!  ;D

No, en ole yllättynyt..

islam on raukan uskonto.

Maastamuuttaja

Muslimithan hakkaavat naisia ja lapsia kaikkialla. Miksei sitten palavalla lautalla?

elukka

Quote from: Alapo on 31.12.2014, 12:54:35
Niillä musuilla on ollu varmaan valtava kiire paikkaamaan työvoimapulaa :flowerhat:

vanha juttu, mutta silti pisti nauramaan. Letkautus kai vain osui niin hienosti,
;D
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

elukka

Quote from: Eino P. Keravalta on 31.12.2014, 13:11:51
Quote from: Uuno Nuivanen on 31.12.2014, 13:04:45
Olivatko nämä moni- vai huippuosaajia? No, valtava rikkaus ja voimavara kuitenkin sille maalle mihin päätyvätkin.

Eivätköhän ne pian esiinny täällä sorrettuina, vainottuina ja kidutettuina. Ja onhan meidän toki avattava sydämemme.

Jäykät ja monitooniset suomalaiskoneinsinöörit saavat suoraviivaisia ja välittömiä kolleegoja
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

elukka

Quote from: CaptainNuiva on 31.12.2014, 13:38:48
Quote from: siviilitarkkailija on 31.12.2014, 13:12:47


Näin ne merionnettomuudet hoidellaan HALPAYHTIÖSSÄ. Kaikki haluaa halvan matkan ja luulee saavansa jotain mistä eivät ole valmiit maksamaan. Mm Suomen korp komm hallitus on tuhonnut meriosaamista halpatyön ja indonesialaisen miehityksen avulla. Voi käydä ja käy meilläkin.  Estoniassa miehistö oli hyvin pelastautunut, paremmin kuin matkustajat.

Tämäpä mielenkiintoista, kertoisitko tarkemmin kuinka Kokoomus on nyt tuhonnut meriosaamistakin ja varsinkin indonesialaisen miehityksen avulla?
Tämä kun ihan uutta minulle...
Estonian keissin syyt ja tapatumat ovat jo pitkään olleet selvillä mutta jostain kumman syystä onnettomuusraportti ei puhu mitään Kokoomuksesta, kenties maksettu hiljaisiksi raportin tekijät?

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa näille jutuille kuinka Kokoomus onkin joka paikkaan kerinnyt asioita tuhoamaan, naapurin muorin kissakin jäi auton alle koska korporaatiokommunistikokoomus tai jotain sinne päin.

itke mieluummin edesmenneelle SKDL:lle tai nyk. Vasemmistoliitolle jos itket ulosliputettuja laivoja.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

elukka

Quote from: M on 01.01.2015, 07:38:21
Quote from: siviilitarkkailija on 31.12.2014, 20:44:04


(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/14/article-2604444-0F82DD9A00000578-884_306x423.jpg)



Näyttää mukavan elämän pehmentämältä rattopojalta, joka on muistanut oman rakkaan äitinsä ruoka-ajat.

LAatokalla oli italiaano torpeedovene jatkosodassa, miehistö kunnostautui tyttöjen seurassa mutta ei niinkään taisteluissa.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg