News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-12-14 Politism: Rasistiska sajter du inte vill dela på FB

Started by Leijona78, 14.12.2014, 14:32:18

Previous topic - Next topic

Leijona78

Vasemmistolainen, "antirasistinen" sivusto politism.se listaa Twitterpostauksessan lista "rasistisia sivustoista joita et halua linkittää Facebookissa". Käytännössä lista on kattava katsaus niistä ainoista ei-valtavirtasivustoista Ruotsissa (Avpixlat jne.). Jotta tietäisitte varoa näitä raistisia sivustoja niin lisään tähän tuon varoittavan kuvan. Kas näin:

(https://pbs.twimg.com/media/B4zReDPCEAAuvxl.png)

Tuo Realisten lopetti muuten lokakuussa, joten se ei enää ole edes toiminnassa.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Kauhea Ihmismäinen Otus

Tuohan on mitä parhainta mainostusta noille sivustoille  8)
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Tosiasiallinen Nuiva

Hyvää työtä vasurit tekevät. Mulla onkin melkein kaikki noista sivuista kirjanmerkeissä. Ainoastaan Nyheteridag oli uusi tuttavuus, mutta nyt sekin löytyy. 8)
Non poteris veritatem

Tragedian synty

Ei Hommaforumia? Törkeää syrjintää! Kyllä pitäisi vähän tunnustusta meillekin antaa, vaikka lahden tällä puolella vaikutammekin.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leijona78

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 14.12.2014, 14:41:03
Tuohan on mitä parhainta mainostusta noille sivustoille  8)

Tuo Twitterpostauksen vastauksissa on käytännössä lähinnä vain kuittailua juuri tuosta asiasta. Itse olen samaa mieltä: hieno mainos.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

valla_valla

guest12632

Näin sitä leimataan väärinajattelijat rasisteiksi. Rumaa - mutta ei mitenkään uutta tai yllättävää.