News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Takkunettiläisten aivottomuudet jatkuvat: Särkyneiden ikkunoiden mieli

Started by nollatoleranssi, 08.12.2014, 16:16:45

Previous topic - Next topic

nollatoleranssi

Quote from: Kni on 12.12.2014, 16:18:24
Ulla Appelsin on (jälleen kerran) osannut koota anarkistien hölmöydet selkeään pakettiin:

Quotehttp://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418386087488.html
Tässä suomalaisen anarkismin aakkoset:

A niin kuin ahneus.
N niin kuin narina.
A niin kuin alkuperäiskansojen ihailu.
R niin kuin realismin puute.
K niin kuin kapina.
I niin kuin ideologia.
S niin kuin sodanlietsonta.
M niin kuin minä.
I niin kuin itsekkyys.

Luinkin tuon jutun ja onhan tuo karua tekstiä anarkisteille ja anarkismille. Saattaa moni anarkisti itsekin miettiä jutun jälkeen, että "Miks hitossa mä oon osa tätä porukkaa?".

Sitäkin voi ihmetellä, että miksi muista medioista ei ole saanut lukea vastaavantyyppisiä juttuja? Miksi aina Ulla Appelsinin täytyy olla jonkinlainen "vastarannankiiski" verrattuna muihin päätoimittajiin?

Samat hölmöydet ovat olleet tiedossa muillakin toimittajilla ja päätoimittajilla. Vaikka ei olisi puuttunut jokaiseen sanomiseen ja lauseeseen, niin hyväksynnän antaminen väkivallalle olisi pitänyt jo itsessään väitteenä soittaa joitakin kelloja.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Kni

Quote from: nollatoleranssi on 12.12.2014, 16:54:45
Luinkin tuon jutun ja onhan tuo karua tekstiä anarkisteille ja anarkismille. Saattaa moni anarkisti itsekin miettiä jutun jälkeen, että "Miks hitossa mä oon osa tätä porukkaa?".

Sitäkin voi ihmetellä, että miksi muista medioista ei ole saanut lukea vastaavantyyppisiä juttuja? Miksi aina Ulla Appelsinin täytyy olla jonkinlainen "vastarannankiiski" verrattuna muihin päätoimittajiin?

Samat hölmöydet ovat olleet tiedossa muillakin toimittajilla ja päätoimittajilla. Vaikka ei olisi puuttunut jokaiseen sanomiseen ja lauseeseen, niin hyväksynnän antaminen väkivallalle olisi pitänyt jo itsessään väitteenä soittaa joitakin kelloja.

Iso osa toimittajista on niin punavihreitä, että he ovat tavallaan anarkistien kavereita. Kaveria ei mollata, vaikka se hölmöileekin.

Ulla Appelsin on järjen ääni suomalaisessa mediassa.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.