News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-11-14 HU: Kallion ladyboy sai pikaisen häädön

Started by 2011-04-17, 15.11.2014, 14:46:14

Previous topic - Next topic

2011-04-17

QuoteMainosteipit ja äänekäs diskoshow olivat liikaa asukkaille.

Helsingin Kallion maine Pohjois-Euroopan Pattayana vahvistui entisestään tänä syksynä, kun kalliolaiseen hieromalaitokseen saatiin töihin ladyboy.

Ladyboyt eli naisiksi pukeutuneet tai sukupuoltaan vaihtaneet miehet ovat arvostettu osa aasialaista kulttuuria, ja sielläpäin heitä työskentelee viihdemaailmassa mutta myös esimerkiksi hieronta-alalla.
[...]
Hieromalaitoksen naiset vakuuttavat, etteivät he ole vastoinkäymisestä moksiskaan, vaan harkinnassa on ladyboyn pestaaminen uudemman kerran. Ehkä talon asukkaat eivät ole tällä kertaa yhtä kiukkuisia.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/249774-kallion-ladyboy-sai-pikaisen-haadon
Burkakulttuuri meets saunakulttuuri.

Outo olio

QuoteHelsingin Kallion maine Pohjois-Euroopan Pattayana

Minä ainakaan en ole moisesta "maineesta" kuullutkaan.

Muutenkin artikkeli vaikuttaa ihmeen fetisistiseltä, oikea jättipotti, kun samaan juttuun on saatu eksoottinen itä, sen hieromalaitokset, maahanmuutto ja monikulttuuri, ja vielä aikaisemmin Suomessa tuntematon seksuaalivähemmistökin.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Asra

Eikös parituksen ja bordellien pitämisen pitänyt olla laitonta?

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

foobar

Quote from: Outo olio on 15.11.2014, 16:26:48
QuoteHelsingin Kallion maine Pohjois-Euroopan Pattayana

Minä ainakaan en ole moisesta "maineesta" kuullutkaan.

Muistelen joskus lukeneeni brittiartikkelin jossa Kallion/Sörnäisten seudusta yritettiin veivata jonkinlaista Pohjolan Amsterdamia, tai sen punaisten lyhtyjen aluetta. Uskon pitää olla vahva jotta ottaa moisen vakavissaan, mutta poliittisen ideologian vuoksihan paremmat ihmiset seisovat vaikka päällään ja kertovat, että se on luonnollisin tapa olla ja elää.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

koli

Siinä ei tainnut kulua kuin yksi kullinluikahdus, niin ladyboy oli saanut häädön. Lähti kuin hauki rannasta jne.
Mörökölli

Asra

Quote from: foobar on 15.11.2014, 16:49:28

Muistelen joskus lukeneeni brittiartikkelin jossa Kallion/Sörnäisten seudusta yritettiin veivata jonkinlaista Pohjolan Amsterdamia, tai sen punaisten lyhtyjen aluetta. Uskon pitää olla vahva jotta ottaa moisen vakavissaan, mutta poliittisen ideologian vuoksihan paremmat ihmiset seisovat vaikka päällään ja kertovat, että se on luonnollisin tapa olla ja elää.

Helsingissä on aikoinaan ollut useitakin bordelleja. Toiminta oli yhteiskunnan säätelemää, mm. sukupuolitautien varalta tehtiin jatkuvasti tarkastuksia. Onneksi näistä laitoksista päästiin eroon ja toivottavasti thaimaalaisistakin alan yrittäjistä päästäisiin.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

Kni

Muistelen joskus lukeneeni brittiartikkelin jossa Kallion/Sörnäisten seudusta yritettiin veivata jonkinlaista Pohjolan Amsterdamia, tai sen punaisten lyhtyjen aluetta.

En tunne Helsinkiä kovinkaan hyvin, mutta muistan kun kerran reilu 10 vuotta sitten olin pääkaupungissa jollakin työreissulla ja minulla oli hieman ylimääräistä aikaa. Päätin mennä metrolla randomisti johonkin ja katsella ympärille kuin turisti ikään. Paikaksi valikoitui Sörnäinen ja siellä sitten tallustelin aikani. Maksullisia naisia ei näkynyt eikä huumekauppiaita, mutta spurguja oli joka puolella ja paljon. Ei niistä toisaalta mitään haittaa ollut, pisti silmään vain. Mahtaako olla muuttunut nykyään?
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Topi Junkkari

Ladyboyt eli naisiksi pukeutuneet tai sukupuoltaan vaihtaneet miehet ovat arvostettu osa aasialaista kulttuuria, ja sielläpäin heitä työskentelee viihdemaailmassa mutta myös esimerkiksi hieronta-alalla.

Sukupuoltaan vaihtaneet?

Suvakkikielellähän sukupuolta korjataan, ei vaihdeta. Mies, joka on leikkauttanut sukuelimensä pois, on sillä kielellä "transnainen" ja on ihan yhtä arvokas naisena kuin oikeatkin naiset. Onko toimittelijalle sattunut lapsus?

Ai niin, juttu on Helsingin Uutisista, ei Helsingin Sanomista. HU ei ole suvakkilehti.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Arvoton

Quote from: Kni on 15.11.2014, 17:00:11
En tunne Helsinkiä kovinkaan hyvin, mutta muistan kun kerran reilu 10 vuotta sitten olin pääkaupungissa jollakin työreissulla ja minulla oli hieman ylimääräistä aikaa. Päätin mennä metrolla randomisti johonkin ja katsella ympärille kuin turisti ikään. Paikaksi valikoitui Sörnäinen ja siellä sitten tallustelin aikani. Maksullisia naisia ei näkynyt eikä huumekauppiaita, mutta spurguja oli joka puolella ja paljon. Ei niistä toisaalta mitään haittaa ollut, pisti silmään vain. Mahtaako olla muuttunut nykyään?

Jos lähtee käppäilemään Vallilasta alaspäin Sörkkaan ja Kallioon iltapäivällä, kaikesta havaitusta jengistä puolet on kännissä, mutta sen lisäksi vain noin kolmannes on lääkkeissä tai huumeissa. Loput ovat mamuja, siis jos eivät jo lukeudu edellisiin ryhmiin. Matkalla jutulle pyrkii muutama hare krishna ja muutama tupakan pummaajakin saattaa lähestyä sinua.

Hesa on pakkopulla ja rasite Tallinnaan mennessä.

EDIT geograaffija ja mamuista

Red_Blue

Quote from: Golimar on 15.11.2014, 17:00:37
Sami Lotila joka on kirjoittanut tuon jutun vaikuttaa melkoisen oudolta hiipparilta.
Jos päätoimittaja päättää, että jonkun pitää lähteä tutkivan journalismin nimessä ratsaamaan kallion hieromalaitoksia, niin eiköhän sillä ole lehdessä kuin lehdessä valmiiksi tiedossa kenet lähettää...

Ja eikös se ole ihan normaali käytäntö myös, että asiasta kerran jutun tehnyt toimittaja on sen jälkeen vähintään kyseisen alan Überbesserwisser ja lähetetään vastaisuudessa raportoimaan kaikista vastaavista jutuista. Ja Lotila näyttää kirjoittaneen kallion hieromalaitoksista ainakin vuodesta 2011.

JoKaGO

Quote from: Asra on 15.11.2014, 16:59:04
Helsingissä on aikoinaan ollut useitakin bordelleja. Toiminta oli yhteiskunnan säätelemää, mm. sukupuolitautien varalta tehtiin jatkuvasti tarkastuksia. Onneksi näistä laitoksista päästiin eroon ja toivottavasti thaimaalaisistakin alan yrittäjistä päästäisiin.

Miten niin? Raiskailevatko ja pahoinpitelevätkö thait kantis-nuoria, vai mihin perustat toiveesi?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

foobar

Quote from: Kni on 15.11.2014, 17:00:11
Muistelen joskus lukeneeni brittiartikkelin jossa Kallion/Sörnäisten seudusta yritettiin veivata jonkinlaista Pohjolan Amsterdamia, tai sen punaisten lyhtyjen aluetta.

Tuo seutu ei ole erityisen paljoa mielestäni muuttunut tällä vuosituhannella. 90-luvulla Aleksis Kiven kadulla oli katuprostituutiota, nykyään se on siirtynyt paremman maksukyvyn alueelle eli ydinkeskustaan Mannerheimintien tuntumaan.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö Kallion/Sörnäisten/Harjun suunnalla olisi toimintaa. Mikään järjellinen logiikka ei selitä thaihieromalaitosten määrää. Hommat ovat selkeästi ovien ja verhojen takana, epäilemättä siellä tapahtuu muutakin kuin lihasten vetreytystä.

Itse suhtaudun asiaan neutraalisti, mutta kaksinaismoralistiseen suhtautumiseen joka siihen usein otetaan aikalailla nuivasti.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

MW

Kymmenisen minuuttia seisoskelin taannoisena kevätpäivänä Flemarin ja Hesarin kulmassa aamupäivällä.

Vain yksi kaljatölkin kanssa cruisaava hippi tuli aukomaan päätään, mutta vedin taistelunaaman päälle, joten kävelemään lähti.

Toisella puolen katua kiirehti neekerismies pullo Jackiä tai jtn (neliskanttinen viskileka) kourassaan kohti uusia seikkailuja.

Vittu mikä paikka. Tai olisi tuolla ehkä kakskymppisenä hetken viihtynyt.

Kni

Quote from: foobar on 15.11.2014, 17:40:30
Tuo seutu ei ole erityisen paljoa mielestäni muuttunut tällä vuosituhannella. 90-luvulla Aleksis Kiven kadulla oli katuprostituutiota, nykyään se on siirtynyt paremman maksukyvyn alueelle eli ydinkeskustaan Mannerheimintien tuntumaan.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö Kallion/Sörnäisten/Harjun suunnalla olisi toimintaa. Mikään järjellinen logiikka ei selitä thaihieromalaitosten määrää. Hommat ovat selkeästi ovien ja verhojen takana, epäilemättä siellä tapahtuu muutakin kuin lihasten vetreytystä.

Itse suhtaudun asiaan neutraalisti, mutta kaksinaismoralistiseen suhtautumiseen joka siihen usein otetaan aikalailla nuivasti.

Asuin 90-luvulla Tukholmassa ja silloin Ruotsissa ei vielä ollut seksin oston kieltävää lakia. Malmskillnadsgatanista puhuttiin, että siellä olisi tarjontaa. Kävin toisinaan kuljeskelemassa kadulla mutta kertaakaan en havainnut tyttöjä. Silloin ruotsalaiset olivat jotenkin kauhistuneita Suomen menosta, thaihieromoista ja venäläisnaisista yms, Ruotsissa niitä ei ainakaan silloin ollut.

Thaihieromot ovat monelle taloyhtiölle ja vuokrausfirmalle vähän herkkä aihe. Kukaan ei halua sellaista omaan taloyhtiöönsä ja siksi välittäjät yrittävät olla välittämättä niitä. Mutta kun muuta vuokralaista ei löydy niin on vaikea kieltäytyä, koska rasismikortti. Virallisestihan niisä ei mitään epäsopivaa tapahdu.

Alaric

Quote from: JoKaGO on 15.11.2014, 17:39:26

Miten niin? Raiskailevatko ja pahoinpitelevätkö thait kantis-nuoria, vai mihin perustat toiveesi?

Siellä taitaa uskonnollinen moraalipaheksunta vaan tihkua kommenteista läpi. Eipä ole thaikuista juuri ongelmia ollut ainakaan suuremmassa mittakaavassa eikä bordellitoiminnan "yhteiskunnallistaminen" olisi lainkaan hassumpi idea esim. Saksan tapaan.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Arvoton

SitäHAN saa netistäKIN kyllä, jos ei tule reeperpaania linjoille.

Topi Junkkari

Tukholman Malmskillnadsgatanin maine on jo 1980-luvulta ellei kauempaa. Vastaavasti Klara Norra Kyrkogatalla päivystivät sukupuolisesti kieroutuneet.

Muistan, että seurakunnan retkellä 1990 otimme kavereiden kanssa (ulkopuolelta) kuvia ravintolasta nimeltä Annorlunda. Samalla keikalla minun filmilleni tarttui sähkökaapin kylkeen töherretty "Välfärdsstaten är Antikrist".
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

MW

Quote from: Topi Junkkari on 15.11.2014, 18:20:53
Tukholman Malmskillnadsgatanin maine on jo 1980-luvulta ellei kauempaa. Vastaavasti Klara Norra Kyrkogatalla päivystivät sukupuolisesti kieroutuneet.

Muistan, että seurakunnan retkellä 1990 otimme kavereiden kanssa (ulkopuolelta) kuvia ravintolasta nimeltä Annorlunda. Samalla keikalla minun filmilleni tarttui sähkökaapin kylkeen töherretty "Välfärdsstaten är Antikrist".

Joo, kyllä ne Malmskilnadilla ainakin 80-luvun alussa kruisailivat, käytiin isojen poikien kanssa katsomassa. Mutta eihän me moisiin ryhdytty.

kaneh_bosm

Itsekään en ymmärrä prostituution vastustusta. Valvottu ja vapaaehtoisuuteen perustuva prostituutio on ihan kannatettavaa. Itse olen Reeperbahnilla ja Amsterdamissa käynyt maksullisissa, ja Amsterdamin valvottu malli vaikutti pätevämmältä.

Kni

Tähän yhteyteen sopii kuunnella Pär 'Pelle' Hashisbladin seikkailuista Rinkeby Resorin matkalla Tukholmassa.

Laitoin varmuuden vuoksi Peräkammarin kautta ettei pilaa hyvää ketjua:
http://hommaforum.org/index.php/topic,222.msg1741999.html#msg1741999

Malla

Minulle on aivan sama, hierooko jumittunutta niskaani heman, sheman, ladyboy tai boygirl. Kunhan hieroo niskaa ja hieroo hyvin eikä sivele muita ruumiinosia. Konservatiivisena, epäluuloisena ja pelokkaana luotan vaikeammissa tapauksissa (mm. pahasti revähtänyt reisilihas) kuitenkin vain hyvin koulutettuun kotimaiseen fysioterapeuttiin.

Veikko

Syntymäni jälkeen (Naistenklinikka) ensimmäinen osoitteeni oli Vaasankadun varrella, ja sen jälkeenkin melkoinen osa elämääni on pyörinyt Kallion, Alppiharjun ja Sörnäisten kaupunginosissa. Nykyään asun Sörnäisissä. Voin siis melkoiselta osalta sanoa olevani alueen vakiintunut alkuasukas - ja tältäkin pohjalta minäkin toivon todella, että noista thaimaalaisista yrittäjistä päästäisiin eroon. Likaista ja vastenmielistä yrittämistä. Yhtä likaista ja vastenmielistä kuin se saman alan -han yrittäminenkin vuosisata sitten.

Vastenmielistä se on Reeperbahnilla ja Amsterdamin punaisten lyhtyjen korttelissakin. En halua hurskastella, olen käynyt bordelleissa muutamassa maassa - ihan uteliaisuuttani - mutta siinä, mitä olen kohdannut ja saanut ei ole juurikaan mitään ylentävää. Inhimillistä kyllä, mutta ala-arvoista ja likaista. Jos on ollut joskus bordellien kultakausi, niin se on mennyt aikoja sitten ohitse; suurin piirtein silloin, kun naiset saivat äänioikeuden.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

foobar

Quote from: Veikko on 15.11.2014, 19:17:02
Vastenmielistä se on Reeperbahnilla ja Amsterdamin punaisten lyhtyjen korttelissakin. En halua hurskastella, olen käynyt bordelleissa muutamassa maassa - ihan uteliaisuuttani - mutta siinä, mitä olen kohdannut ja saanut ei ole juurikaan mitään ylentävää.

Tähän, niinkuin moneen muuhunkin aiheeseen liittyy mielestäni seuraava kysymys: pitääkö kieltää asiat joista ei tykkää ja joita ei itse tarvitse? En millään mittapuulla koe tuota bisnestä mieltäylentäväksi, mutta miksi se olisi minulle ongelma jos molemmat osapuolet ovat oikeasti vapaaehtoisesti mukana tässä bisnestransaktiossa?

En oleta että tähän olisi yksittäistä, helppoa vastausta.

sense

"Helsingin Kallion maine Pohjois-Euroopan Pattayana"

Hohhoijaa, tässä taas toimittaja elää omassa tarvelähtöisessä todellisuudessaan. Jos kalliossa olisi juotu litran oluttuoppi, niin Kallio olisi ollut "Suomen Oktoberfest" ja jos Kalliossa olisi joku koodannut, se olisi "Suomen Silicon Valley". Turku on Suomen Tampere.

Suurin hyöty Suomen nykyisistä toimittajista saataisiin, kun niistä jauhettaisiin minkin rehua...

JoKaGO

Quote from: foobar on 15.11.2014, 19:53:12
Tähän, niinkuin moneen muuhunkin aiheeseen liittyy mielestäni seuraava kysymys: pitääkö kieltää asiat joista ei tykkää ja joita ei itse tarvitse? En millään mittapuulla koe tuota bisnestä mieltäylentäväksi, mutta miksi se olisi minulle ongelma jos molemmat osapuolet ovat oikeasti vapaaehtoisesti mukana tässä bisnestransaktiossa?

Tämä. Erityisesti boldaamani.
Jos tivoliin ei tarvita yhteiskunnan suoraa tukea eikä se aiheuta kustannuksia muutenkaan veronmaksajille (paitsi palvelun käyttäjälle  8) ) niin antaa mennä vaan!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Veikko

Vastenmielistä se on Reeperbahnilla ja Amsterdamin punaisten lyhtyjen korttelissakin. En halua hurskastella, olen käynyt bordelleissa muutamassa maassa - ihan uteliaisuuttani - mutta siinä, mitä olen kohdannut ja saanut ei ole juurikaan mitään ylentävää.

Kieltämisestä on ole kirjoittanut sanaakaan. Vain siitä, että toivon moisesta bisneksestä päästävän eroon. Bisneksestä, joka nyt ulkomaalaista alkuperää olevana tahraa monen muunkin tuoretta ulkomaalaista alkuperää olevan likaisen - hyvin likaisen - asian kanssa synnyinkaupunginosaani.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

foobar

Quote from: Veikko on 15.11.2014, 20:41:43

Kieltämisestä on ole kirjoittanut sanaakaan. Vain siitä, että toivon moisesta bisneksestä päästävän eroon. Bisneksestä, joka nyt ulkomaalaista alkuperää olevana tahraa monen muunkin tuoretta ulkomaalaista alkuperää olevan likaisen - hyvin likaisen - asian kanssa synnyinkaupunginosaani.

En halunnut suunnata kommenttiani sinua vastaan, mutta ei ole mitenkään poikkeuksellista että asiaa lähdetään purkamaan kieltämisreittiä. Omasta mielestäni maailma on monesti aika hankala paikka lopullisten ja "oikeiden" ratkaisujen löytämisen suhteen...

ämpee

Quote from: Asra on 15.11.2014, 16:59:04Helsingissä on aikoinaan ollut useitakin bordelleja. Toiminta oli yhteiskunnan säätelemää, mm. sukupuolitautien varalta tehtiin jatkuvasti tarkastuksia. Onneksi näistä laitoksista päästiin eroon ja toivottavasti thaimaalaisistakin alan yrittäjistä päästäisiin.

Kun vaikutat olevan alan asiantuntija, niin mitä eroa on shiia huoraamisella sunni huoraamiseen ??
Käytännön kokemusta löytyy toisesta, mutta silti huvittaisi tietää...
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Viimeinen suomalainen

Kallio? Ladyboy häädetty? Heti tuli eräs T.H. mieleen! ;D
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Asra

Quote from: ämpee on 15.11.2014, 20:48:54

Kun vaikutat olevan alan asiantuntija, niin mitä eroa on shiia huoraamisella sunni huoraamiseen ??
Käytännön kokemusta löytyy toisesta, mutta silti huvittaisi tietää...

No mutta, mene ihmeessä ottamaan selvää toisestakin. Kerro sitten mihin eroavaisuuksiin päädyit?

Riukulehto

Sexworkin Helsingin osiossa mainostaa jokunen ladyboykin palveluksiaan. Kysyntää siis ilmeisesti on? Modet voivat poistaa linkit jos sikseen katsovat. 
http://www.sexwork.net/girl/30501
http://www.sexwork.net/girl/30580
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Topi Junkkari

Minulla on aika lailla samankaltaiset ajatukset toimialasta kuin Veikolla.

Minullakin on pintapuolista, lähinnä uteliaisuudesta hankittua kokemusta. Alkaen siitä, kun teininä piti käydä ihmettelemässä, että mitä siellä Malmskillnadilla ja Klara Norralla tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Aikuisena vähän samankaltaista Reeperbahnilla, Amsterdamissa, Lontoon Sohossa, New Orleansin Bourbon Streetillä ja tietenkin kotoisessa Kalliossa.

Inhimillistä, kyllä. Laillista monissa maissa. Silti vastenmielistä ja ala-arvoista. Maksullista itsetyydytystä toisen henkilön avustuksella, ei lähelläkään rakastelua, jollaisena minä haluaisin miehen ja Naisen kohtaamisen kokea.

Olen melko varma, että olen kertonut tämän foorumilla ennenkin, mutta hakutoiminto ei löydä: viimeisin edes pintapuolinen raapaisuni toimialaan oli aika lailla tarkkaan viisi vuotta sitten, kun olin konferenssissa Antwerpenissä ja kävin Falconpleinillä tarkastamassa, pitävätkö kuulopuheet paikkansa. Kyllä, toimialan käytössä oleva alue oli entisistä ajoista pienentynyt ja sääntely ilmeisesti muutenkin lisääntynyt.

Tuosta keikasta muodostui monikulttuurinen kohtaaminen: menin satunnaiseen baariin oluelle. Melko pian ensimmäistä tuoppiani (0,25 litraa sikäläisen kulttuurin mukaisesti) särpiessäni tajusin, että olen väärässä paikassa. Suurin osa paikalla olleista oli länsiafrikkalaisia neekerinaisia, jotka tarjosivat palveluksiaan. Join tuoppini rauhassa loppuun, mutta kerrankin ymmärsin poistua ennen toisen tilaamista.

Googlailin vähän, ja muun muassa ruotsalainen homo-AIDS-kirjailija Jonas Gardell on kertonut seuraavaa nuoruutensa homohommista: "Mitt andra hem var ju Klara Norra Kyrkogata. Det var vad man hade." (Toinen kotinihan oli Klara Norra Kyrkogata. Se oli ainut, mitä oli.) http://faktum.se/2012/09/jonas-gardell/

Kun olin Hollannissa töissä, suomalaiset kaverit kyselivät aina niistä kahdesta asiasta, joista Hollanti on mukamas tunnettu. Kyllästyin selittämään, että kyllä, ne ovat laillisia, mutta silti marginaali-ilmiöitä, eivät kuulu tavallisen kansan arkeen. Lopulta tyydyin sanomaan lyhyesti, että ei, en ole polttanut huumeita enkä käynyt huorissa.

Topi Junkkari

Niin joo.

Kun joskus noin 8 vuotta sitten lomailin silloisen vaimoni kanssa Kööpenhaminassa, valitsin aivan tarkoituksella hotellin aseman takaa Istedgadelta. Tiesin, että sillä kadulla on ainakin turvallista, koska kaikki pyörii H24, niin pahat kuin hyvätkin asiat.

Vierailustamme ei jäänyt mitään ikävää mieltä painamaan.

Topi Junkkari

Koska keittiön hormin kautta kuuluva äänekäs neuvostoliitonkielinen keskustelu ei anna minulle unirauhaa, googlasin lisää.

Ängeln på Malmskillnadsgatan: http://sv.wikipedia.org/wiki/Elise_Lindqvist

Entinen "syntinen nainen", joka on sittemmin tullut tunnetuksi kristillisestä vapaaehtoistyöstään Malmskillnadsgatanilla ja on aivan viime vuosina ilmestyneiden kirjan ja TV-dokumentin päähenkilö.

Suomentaisin Huorakadun enkeli, koska kadun nimi ei kuitenkaan suomeksi ja Suomessa ole niin tunnettu kuin vaikkapa Reeperbahn.