News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Vihreiden yllätysehdokas Anni Sinnemäki pääsi Helsingin kakkospomoksi

Started by B52, 07.11.2014, 02:12:53

Previous topic - Next topic

Uuno Nuivanen

Sinnetännemäen valinta edistänee tarkoituksena olevaa Helsingin muuttamista 24/7/365-kestoiseksi 'Maailma kylässä' - viherhippimokufestivaaliksi.

toumasho

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 07.11.2014, 14:15:54
Quote from: junakohtaus on 07.11.2014, 14:12:46
Keskustatunnelista ei edes suunnittelupapereissa väitetä, että se vähentäisi autoliikennettä yhtään missään.
Niin, toihan on olllut vihreiden yms. uskonkappale ja 1. käsky jo vuosikymmeniä: "Älä tee mitään mikä helpottaisi autoilua keskustassa koska sitten sinne tulisi vain enemmän ihmisiä autoilla11!!!! "

On se niin k-a-u-h-e-a-a  helpoittaa ihmisten arjen sujuvuutta.

Niin, minä olen ymmärtänyt keskustatunnelin idean aivan eri tavalla. Minulle keskustatunneli vie autoja pois katutasosta ja vapauttaa kadut jalankulkijoiden käyttöön. Mikäli työpaikkojen määrä ei keskustassa radikaalisti kasva niin en keksi syytä miksi autojen määrä kasvaisi, autoilu on jo valmiiksi kallista joten siihen ei kovinkaan moni siirry vain siksi että tykkää autoista.

Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Bienveillant

Quote from: toumasho on 07.11.2014, 14:31:22

Niin, minä olen ymmärtänyt keskustatunnelin idean aivan eri tavalla. Minulle keskustatunneli vie autoja pois katutasosta ja vapauttaa kadut jalankulkijoiden käyttöön. Mikäli työpaikkojen määrä ei keskustassa radikaalisti kasva niin en keksi syytä miksi autojen määrä kasvaisi, autoilu on jo valmiiksi kallista joten siihen ei kovinkaan moni siirry vain siksi että tykkää autoista.

Minulle keskustatunnelin tarve materialisoitui tämän viikon tiistaina kun ajoin omalla autolla (hyi, hyi, yäk, sanoisi Anni) Herttoniemestä Lauttasaareen klo 16.30-17.20, keskinopeuden ollessa huikeat 16km/h.
Sohvaltahuutelija

junakohtaus

Toistan: edes paperilla se ei vähennä mitään autoja mistään.

Mitä ruuhkiin tulee, ne kertovat huonosta joukkoliikenteestä.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Kauhea Ihmismäinen Otus

^Tässä yritetään antaa yskänlääkettä luunmurtumapotilaalle.
Pienetureiällinen lesbotransnainen

toumasho

Quote from: junakohtaus on 07.11.2014, 14:41:41
Toistan: edes paperilla se ei vähennä mitään autoja mistään.

Mitä ruuhkiin tulee, ne kertovat huonosta joukkoliikenteestä.

Missä semmoinen paperi on, onko minulla mahdollisuus päästä lukemaan se?

Hain huvikseni keskustatunnelia ja löysin vihervasureiden, tai jonkun onnettoman vihervasurin, ylläpitämän "kenkää keskustunnelille" saitin. Aika päräyttävää materiaalia, näin niinkuin valehtelun kannalta.

Sivuston väitteiden tyrmäykset ovat tasoa:
"Keskustatunneli vähentää autojen määrää keskustassa"
V: "Ei vähennä koska autoton keskusta on jo päätetty muutenkin". Alllllllrightythen! (JimCarrey.jpg)

Toinen hehkeä väite jota toistetaan on että "Koska Tukholmalaisetkin totesivat että tunnelien rakentaminen ei kannata ja niiden tekeminen on kuopattu kokonaan siellä nyt, julkista ja tietulleja jee!"...

Googlehaku ja kymmenen sekuntia myöhemmin:

Förbifart Stockholm - Svenssonit eivät pelkästään rakenna tunneleita Tukholmaan vaan maailman suurinta sellaista johon palaa yli kolme miljardia euroa rahaa.

QuoteStockholm Bypass is a planned new highway connection for E4 through western Stockholm . The trail is supposed to go from the current E 4 / E 20 in King's curve in the south to Häggvik north of Stockholm. Most of the way, more than 17 out of 21 kilometers, it is proposed to go into the tunnel .

Construction is scheduled to commence in 2014 [ 1 ] and the construction period is less than eight years. The government decided September 3, 2009 to allow the construction of the Stockholm Bypass under SRA's (now Transport Administration ) proposal.

Righty-right vaan v*tun viherstalinistit, teidän valehtelu on inhottavaa.  Toisaalta tässä nähdään miten tärkeää on päästä kontrolloimaan todellisuutta, mikään asia ei ole valehtelua kunnes toisin todistetaan. Anni kun päästetään ohjaksiin niin eiköhän näitä "Koska Tukholmassakin tajuttiin.." argumentteja tulla kuulemaan.

Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Pollard

Quote from: Uuno Nuivanen on 07.11.2014, 12:45:56
Nooh, voitte pitää vihermokutunkkinne. Itse jätin Helsingin alun toistakymmentä vuotta sitten, enkä ole katunut. Enimmäkseen minulla kantakaupunkilaisena oli auto, ja välillä prätkäkin.

Samoilla linjoilla. Helsinki muuttuu aina vaan vastenmielisemmäksi paikaksi. Ehkäpä parasta mitä nyt voisi tapahtua on, että Helsingistä tulee jonkinlainen varoittava esimerkki. Muurit vaan ympärille, ettei sieltä säteile muualle Suomeen enempää mitään vahingollista. Tunnustan itsenäisen cityvihreän Helsingin.

Siili

Jotta Sinnemäki valittaisiin, Hesan kokkarivaltuutettujen pitäisi tukea häntä.  Millä Vihreät maksaisivat takaisin moisen tuen?  Guggenheim-komppauksella?

junakohtaus

Quote from: Siili on 07.11.2014, 17:21:24
Jotta Sinnemäki valittaisiin, Hesan kokkarivaltuutettujen pitäisi tukea häntä.  Millä Vihreät maksaisivat takaisin moisen tuen?  Guggenheim-komppauksella?

Täähän se suurin pelko on. Kokoomus tahtoo päästä maksamaan amerikkalaisille 200 miljoonaa, koska sillä sentään saadaan kyltti, ja ikävä kyllä vihreät ovat kiikun kaakun asian kanssa

-PPT-

Olisi mielenkiintoista tietää keitä kaikkia nämä "useat ihmiset" ovat jotka tuota takkutukkatyttöä ovat pyytäneet hakemaan poliittista suojatyöpaikkaa.

Mehud

Anni uskoo että kaikki autottomat ovat vihreitä kasvissyöjiä ja siten hänen äänestäjiään. Anni on myös useimpien autottomien vihollinen, kuten yhteiskunnan yleensäkin.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

koli

Quote from: Golimar on 07.11.2014, 16:50:11
Tämä taitaa olla parasta mitä Anni Sinnemäki on saanut aikaan, nojailee riettaan näköisenä seinään.

Anni näyttää melko lihanhimoiselta tuossa kuvassa ollakseen kasvissyöjä. :P
Mörökölli

Bienveillant

Ja vielä muistutukseksi kaikille että 2012 kuntavaaleissa 77,7% helsinkiläisistä äänestäjistä EI äänestänyt vihreitä! Silti näyttää siltä että pääsemme laajoin joukoin nauttimaan tulossa olevasta viher-utopiasta...!
Sohvaltahuutelija

MW

Quote from: -PPT- on 08.11.2014, 00:33:09
Olisi mielenkiintoista tietää keitä kaikkia nämä "useat ihmiset" ovat jotka tuota takkutukkatyttöä ovat pyytäneet hakemaan poliittista suojatyöpaikkaa.

ihan varppina oikeita, huolestuneita ichmisiä, jotka ovat maksaneet verojakin. Meitä on tässä Ninni ja kaheksan, varppina on.

Haplotaxida

QuoteAiemmin myös Osmo Soininvaara (vihr) on ilmoittanut hakevansa tehtävään. Helsingin kaupunkisuunnittelulautakunnan varapuheenjohtaja sanoi torstaina HS:lle, ettei hän jätä hakemustaan, sillä kokee ryhmän valinneen Sinnemäen ehdokkaakseen.

"Tavallaan olen tilanteeseen pettynyt ja tavallaan helpottunut, koska elämässä on mukavampiakin asioita. Olin hyvin kiinnostunut siitä hommasta, mutta kun ei valittu, niin ei valittu", Soininvaara sanoo.

Soininvaaralta selkeästi puuttuvat oikeanlaiset kontaktit ja verkostot – yhteen aikaisempaan juttuun viitaten. Ei riitä, että niitä on. Niiden on oltava myös tietynlaisia, muuten ei ehkä työllisty. Varsin selvää lienee, että Sinnemäki huristeli Soininvaaran ohi ennen kaikkea henkilösuhteilla kuin niinkään sillä pätevyydellä ja kokemuksella.

Kaikkeahan ei voi tietää, mutta tuoltahan tuo näyttää.

Miltähän tuo tiiviimpi rakentaminen käytännössä näyttää Sinnemäen silmin? Pilvenpiirtäjiä Helsinkiin? Mikä lie Sinnemäen kanta siihen? Oli kuitenkin torppaamassa Jätkäsaaren 33-kerroksista hotellia (Soininvaara äänesti toisin).
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

Siili

Quote from: Haplotaxida on 08.11.2014, 07:40:32
Soininvaaralta selkeästi puuttuvat oikeanlaiset kontaktit ja verkostot – yhteen aikaisempaan juttuun viitaten. Ei riitä, että niitä on. Niiden on oltava myös tietynlaisia, muuten ei ehkä työllisty. Varsin selvää lienee, että Sinnemäki huristeli Soininvaaran ohi ennen kaikkea henkilösuhteilla kuin niinkään sillä pätevyydellä ja kokemuksella.

Kaikkeahan ei voi tietää, mutta tuoltahan tuo näyttää

Hiukan vaikuttaa siltä, että Helsingin vihreissä (= maan vihreissä) on samanlainen jako kuin muissa Euroopan vihreissä, ja fundikset jylläävät tällä hetkellä reaalojen kustannuksella:

http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09644019208414010?journalCode=fenp20#.VF2wz_msU_8

Eipä ole kunniaksi Kokoomukselle, jos se menee fundisten kelkkaan.  Mielestäni Vihreitten Palmia-tuki oli aika halpa hinta tuesta fundishörhölle.  Mutta ehkäpä mukaan kuuluu vielä Guggenheim-tuki.

Roope

En ihan heti keksi Soininvaaraa parempaa henkilöä tuohon tehtävään, vaikka haku laajennettaisiin kaikkiin puolueisiin ja niiden ulkopuolellekin. Soininvaaralla on omat sokeat pisteensä, mutta hän kuitenkin yrittää lähestyä asioita perustellen ja keskustelun kautta, ei tunteenomaisesti vauhkoilemalla. Tämä onkin nyt rasite.

Kertoo paljon vihreiden nykyjohdosta, että Soininvaara sivuutettiin ja samalla oikeastaan myös hänen elämäntyönsä mitätöitiin, ja että valinta oli jollain mystisellä kriteerillä juuri Anni Sinnemäki. Vihreiden kannalta paras selitys olisi, että valinnan ratkaisi sukupuoli, mutta luultavasti ideologiset ja henkilösyyt (Soininvaara ei kuulu sisäpiiriin) ratkaisivat asian.

Olisi vain kohtuullista, että valtuusto ei hyväksyisi Sinnemäkeä, jolla ei ole tukijoita vihreiden lisäksi kuin ääriopportunistisessa Rkp:ssä, mutta eivätköhän valtuustoryhmät, käytännössä Kokoomus, taas löydä sopivat pelimerkit valinnan varmistamiseksi.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

junakohtaus

Quote from: Uuno Nuivanen on 08.11.2014, 00:37:46

Ootee tietysti, mutta millaista väriä itse tunnustat junis, jos saapi kysyä näin poliittisesti, kun kehut mukana 'kuvioissa' jollain tapaa olevasi?

Mä olen persuihin kallellani oleva sitoutumaton tällä hetkellä. Kaupunkiasioissa olen löytänyt paljon yhteistä säveltä paikallisten vihreiden betonisiiven kanssa. Mitä ikinä kuka tahtookaan vihreistä ajatella, ketään ei ole haitannut mun homma-aktiivisuuteni vaan jätkät ovat olleet ihan että aha.

junakohtaus

Ketjusta poistui kaikenlaista. Jokaisen pitäisi jo tässä vaiheessa tietää, että me emme väitä kenenkään saaneen hommansa jakamalla bilderbergiä emmekä tee mt- tai muitakaan diagnooseja.

Lalli IsoTalo

Quote from: junakohtaus on 08.11.2014, 10:47:05
Kaupunkiasioissa olen löytänyt paljon yhteistä säveltä paikallisten vihreiden betonisiiven kanssa. Mitä ikinä kuka tahtookaan vihreistä ajatella, ketään ei ole haitannut mun homma-aktiivisuuteni vaan jätkät ovat olleet ihan että aha.

Tämä vähän sivupolku, mutta voiko tästä päätellä, että paikallisten vihreiden betonisiipi sisältää enimmäkseen jätkiä? Mitä tarkoittaa Helsingin vihreiden betonisiipi? Tuskin sama asia kuin cityvihreä?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

junakohtaus

Enimmäkseen kundeja joo, mutta ei pelkästään. On se aika sama kuin cityvihreä, mutta urbanistisin painotuksin.

guest3656

Quote from: Roope on 08.11.2014, 10:38:36

Kertoo paljon vihreiden nykyjohdosta, että Soininvaara sivuutettiin ja samalla oikeastaan myös hänen elämäntyönsä mitätöitiin, ja että valinta oli jollain mystisellä kriteerillä juuri Anni Sinnemäki. Vihreiden kannalta paras selitys olisi, että valinnan ratkaisi sukupuoli, mutta luultavasti ideologiset ja henkilösyyt (Soininvaara ei kuulu sisäpiiriin) ratkaisivat asian.

Sinnemäen valinta kaupunkisuunnittelusta vastaavaksi apulaiskaupunginjohtajaksi tulee merkitsemään vihervasemmistoideologian niskalenkkiä järjenrippeistä. Helsingin kaupunkisuunnittelu on lähitulevaisuudessa kovien haasteiden edessä kaupungin ennätyksellisen nopean väestönkasvun takia. Voi vain kuvitella minkälaisia avauksia Sinnemäki tukijoukkoineen tulee tekemään kehitysmaalaisten asuttamiseksi ja segregaation vähentämiseksi. Pahoin pelkään, että Helsingin nykyinen sosiaalisen sekoittamisen asuntopolitiikka tulee kokemaan ensiksi remontin; asuntojen hallintamuodot sekoitetaan talokohtaisesti ja samalla kaupunkien vuokra-asuntojen suhteellista määrää lisätään. Lopputuloksena jokaista asuntolainataakkansa alla riutuvaa suomalaisperhettä kohti samassa talossa asuu kehitysmaalainen ilmaisasujaperhe. Kenelläkään ei saa olla etua siitä, että käy töissä ja maksaa itse asumisensa.

Lalli IsoTalo

Quote from: junakohtaus on 08.11.2014, 11:22:52
Enimmäkseen kundeja joo, mutta ei pelkästään. On se aika sama kuin cityvihreä, mutta urbanistisin painotuksin.

Kiitos.

Saas nähdä kuinka kauan vhm Soininvaara pysyy Vihreissä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

JoKaGO

Helsingin keskustan tunneli? Siis eikö me Mansessa ollakaan ainoita idiootteja maailmassa, jotka rakentavat liikennetunnelin tasamaalle? No, tervetuloa kerhoon, Tsadi!

Sorry, OT.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

MW

junakohtaus

Miltähän tuo tiiviimpi rakentaminen käytännössä näyttää Sinnemäen silmin? Pilvenpiirtäjiä Helsinkiin? Mikä lie Sinnemäen kanta siihen? Oli kuitenkin torppaamassa Jätkäsaaren 33-kerroksista hotellia (Soininvaara äänesti toisin).

Olen aika varma, että tiiviimpi rakentaminen tarkoittaa korttelikaupungin rakentamisen aloittamista taas pitkän tauon jälkeen. Korkeus, toisin kuin luulisi, pikemminkin tuhlaa maata ellei samalla puututa ainakin parkki- ja varjostusnormeihin.

guest3656

Quote from: junakohtaus on 08.11.2014, 20:58:26

Olen aika varma, että tiiviimpi rakentaminen tarkoittaa korttelikaupungin rakentamisen aloittamista taas pitkän tauon jälkeen. Korkeus, toisin kuin luulisi, pikemminkin tuhlaa maata ellei samalla puututa ainakin parkki- ja varjostusnormeihin.

Vaikka perinteistä korttelikaupunkia kannatankin, se ei ole paikka minne asuttaa oppimattomia kehitysmaalaisia. Sisäpihoja ympäröivät talot muodostavat valtaisan kaikupohjan erikieliselle äbäläwäbälle. Pyykkinaruja viritellään talojen välille. Sisäpihat täyttyvät vuohista, varastetusta tavarasta ja ihmisulosteista. Jumalaton kalabaliikki 24/7. Seassa muutama veronmaksaja.

junakohtaus