News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-10-12 Ruotsi: Turvapaikanhakijat nälkälakkoon huonoista oloista

Started by valla_valla, 12.10.2014, 03:27:06

Previous topic - Next topic

-PPT-

Mitä vikaa Turkissa on? Ei voi olla mitään jos sinne on uskaltanut perheensä jättää.

flammee

Quote from: valla_valla on 12.10.2014, 03:27:06
http://www.expressen.se/nyheter/jag-angrar-att-jag-akte-till-sverige/

Muuan hammaslääkäri  Mohammed Qlsum Syyriasta tuli ensin veneellä Kreikkaan ja sitten maakautta Ruotsiin. Hän jätti vaimonsa ja kolme lastansa Syyriaan odottamaan tilannetta ja kertoo nyt:

– Vituttaa kun Tulin Ruotsiin. Tämä on ihan perseestä.

Täällä pohjanmaallakin oli paikallislehdessä hieman vastaavaa tarinaa - se oli joku lastenohjaajana toimiva mamu joka kertoi että oli toiminut poliisina jossain lähi-idän maassa ja sitten islamistit alkoivat uhkailla sitä ja perhettään. Näki sitten parhaaksi vaihtoehdoksi paeta maasta ja jättää perheensä sinne - ei ole sen jälkeen heistä kuullut mitään, mutta tuntui olevan ihan tyytyväinen nykytilanteeseensa.  :P Sankaritarinoita pakolaisuudesta tosiaan.

J.M

Muuan hammaslääkäri  Mohammed Qlsum Syyriasta tuli ensin veneellä Kreikkaan ja sitten maakautta Ruotsiin. Hän jätti vaimonsa ja kolme lastansa Syyriaan odottamaan tilannetta

Taas näitä paskahousuja, jotka jättävät perheensä kriisin keskelle ja lähtevät itse turvaan.

– Vituttaa kun Tulin Ruotsiin. Tämä on ihan perseestä.

;D ;D :D
Ei hemmetti! Mitä jos painuisit pikapikaa takaisin sinne, mistä olet tullut, niin lakkaa vituttamasta?

Vinyylilattiat ovat nähneet parhaat päivänsä ja huonekalut ovat 70- luvun muotia. 130 pakolaista jakaa nyt muutaman television ja kaksi pesukonetta.

Kuulostaa toki sotatantereella oloon verrattuna aivan kauhistuttavalta.

Quote from: valla_valla on 12.10.2014, 03:27:06Kaikki turvapaikanhakijat ovat korkeastikoulutettuja lääkäreitä, hammaslääkäreitä ja arkkitehtejä

Paskapuhetta. Sen tietää jokainen, jolla ei ole puna-viher-sokeutta aiheuttavia laseja päässään.

Quote from: valla_valla on 12.10.2014, 03:27:06jotka ovat tottuneet kovaan työntekoon. 14- tuntiset työpäivät ovat olleet ihan arkea.

14-tuntiset työpäivät ovat "ihan arkea" ainakin monelle pienyrittäjälle Suomessa. Ei tullut sädekehää päiden päälle tästäkään.

- Jouduin perheeni kanssa lähtemään pakoon, koska talomme ja vastaanottoni pommitettiin palasiksi. Pakenimme perheen kanssa ensin Turkkiin, jossa päätimme, että vaimo ja lapset jäävät sinne ja minä tulen Ruotsiin. Kun tilanne selkeytyy aion hakea perheenikin tänne.

Ja siinä toinen sankari. Huono säkä, kun talo ja vastaanotto pommitettiin matalaksi, en sitä vähättele. Sentään Turkkiin asti sai perheensä. Mutta heti kun tilaisuus aukeaa, niin Ruotsin sossun äärelle koko poppoo, totta kai. Ei olisi edes tarvinnut erikseen mainita.

- Nordberg on viimeisen puolen vuoden aikana epätoivoisesti vedonnut maahanmuuttovirastoon, että me emme  pysty hoitamaan enää yhtään ainoata turvapaikanhakijaa lisää kunnassa. Olen kirjoittanut Reinfeldtille ja maahanmuuttoministeri Billströmille, että emme selviä enää.

Kunnalta on resurssit loppu, mutta ei auta: monikulttuuri vaatii.

- Mutta emme ole saaneet mitään vastauksia, päinvastoin olemme saaneet muukalaisvihamielisen maineen. Viime viikolla saimme taas uuden päätöksen ottaa 130 turvapaikanhakijaa lisää, joka tekee 680 turvapaikanhakijaa yhteensä.

5 700 asukkaan kunta, jossa on 680 turvapaikanhakijaa. Ihan oikeasti. Pystytäänkö siellä pyörittämään tällä hetkellä mitään muuta kuin humamu-rumbaa?

Åsa Eriksson on sitä mieltä, että koko Ruotsin systeemi ottaa pakolaisia vastaan on romahtanut.

Melkoinen razze. Miten tuollainen voi olla Ruotsissa korkeassa asemassa? Tilanne korjaantunee pian.

Quote from: valla_valla on 12.10.2014, 03:27:06Toki tiedän, että tilanne ei tällä hetkellä ole paras mahdollinen ja se näkyy mm kylälle kokoontuneesta ryyppyremmistä, mutta minkäs teet.

Sen, että lopettaa koko nykyisenlaisen turvapaikkasysteemin, joka on haitallinen koko Ruotsille ja pitkällä aikavälillä mahdollisesti myös naapurimaille.

Pakolaiskeskuksen päälliikkö Ulrika Karlsson kertoo:

- Nämä ihmiset ovat valtava resurssi yhteiskunnallemme

Klassikko.

Me pyrimme järjestämään heidän olonsa tottakai mahdollisimman hyväksi keksimällä kaikkea kivaa

Kaikkea kivaa turvapaikanhakijoille, Svenssoneille pelkästään paskaa niskaan. Reilu peli on perseestä.

Tällä hetkellä maahanmuuttoviraston jonossa odottamassa päätöstä tai käsittelyä  75 000 turvapaikanhakijaa. Maahan tulee uusia turvapaikan hakijoita 2000- 2500 ihmisen viikkotahdilla.

Karmivaa.

Quote from: valla_valla on 12.10.2014, 03:27:06Nordbergin ainoa hotellikin on valjastettu turvapaikkaa hakevien ihmisten asumuksiksi.

Mahdolliset turistit kiittävät ja kumartavat tätä überhumaania ratkaisua.

Mitäs sanotte, tekeekö mieli seurata Ruotsin esimerkkiä?

EI
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

NGNM

Quote from: http://www.expressen.se/nyheter/jag-angrar-att-jag-akte-till-sverige/Jag ångrar att jag åkte till Sverige, det är som att befinna sig i helvetet, säger tandläkaren Mohammed Qlsum från Syrien.

Mohammed sanoi siis: "Kadun, että tulin Ruotsiin, on kuin olisin helvetissä." Aika paljon jyrkempi arvostelu kuin "tämä on ihan perseestä".

Ernst

Quote from: NGNM on 12.10.2014, 19:25:53
Quote from: http://www.expressen.se/nyheter/jag-angrar-att-jag-akte-till-sverige/Jag ångrar att jag åkte till Sverige, det är som att befinna sig i helvetet, säger tandläkaren Mohammed Qlsum från Syrien.

Mohammed sanoi siis: "Kadun, että tulin Ruotsiin, on kuin olisin helvetissä." Aika paljon jyrkempi arvostelu kuin "tämä on ihan perseestä".

Jotakin yhteistä meillä nuivilla ja tuolla Mohammedilla sentään on  :) Pidämme Ruotsia monikulttuurisena helvettinä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

valla_valla

Tuossa SR:n jutussahan tulee ilmi, kuten päivän mittaan muissakin uutisissa, että ruoka on ongelma. Lääkärit eivät siis saa ruokaa iltakuuden jälkeen ja se (yhtenä) pännii. Onkohan tässä syy iltaruuan puutteeseen:

- Ulrika (Karlsson) kommer ha ett möte om maten, och givet så kommer man kunna få med sig mat på kvällen så länge man inte kastar maten ute, för då blir det ett miljöproblem, och så kan man inte ha det, säger Kicki Kjämpe.

Eli, Ulrika Karlsson tulee pitämään paliksen ruuasta ja tottakai ruokaa voi saada niinkauan kuin sitä ei viskota pitkin pihoja, silloin tulee ympäristöongelmiakin, ja sitähän ei kukaan halua, sanoo Kicki Kjämpe, joka on Västerosin mmahamuuttoviraston piällikkö.

Onko nyt niin, että korkeastikoulutetut ovat viskoneet suutuspäissään eväät pitkin pihoja ja nyt vähän hillitään sen aiheuttamaa lokkiongelmaa.

Kun tarkastelin kuvan MIEHIÄ niin lääkäreiltä näyttävät.

Ernst

Rotatkin, nuo rasistisen nimittelyn eläimet, alkavat pyöriä siellä, missä ruokaa on tarjolla. Ja lisääntyvät lujasti.

Tätä voi afromusuarabin olla vaikea tajuta, vaikka olisi lääkäri, lakimies tai insinöörimajuri.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kim Evil-666

Minun puolesta saavat olla ihan rauhassa nälkälakossa . Tulee kansantaloudelle halvemmaksi . Hoitakoot omissa maissaan omat ongelmansa , kun ovat itse ne aiheuttaneetkin . Oppisivat elämään kuten ihmiset , eivätkä olisi jatkuvasti aseen kanssa heilumassa ja allahia huutamassa . -Saatanan tunarit , että pistää vihaksi !
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Kommunisti-muslimi

Mä oon tukinälkälakossa! Jätän huomenna aamiaisen väliin. On toi niin järkyttävää.

Malla

Quote from: Kommunisti-muslimi on 13.10.2014, 13:59:13
Mä oon tukinälkälakossa! Jätän huomenna aamiaisen väliin. On toi niin järkyttävää.

Mä olen ollut tietämättäni tukinälkälakossa lähes aina.

Kim Evil-666

Quote from: Malla on 13.10.2014, 14:10:23

Mä olen ollut tietämättäni tukinälkälakossa lähes aina.

Itse aion vetäistä kaksi paketti juusto-wilhemiä naamariin vastamielenosoitukseksi . Ja teen sen vielä korostuneella ahneudella !
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Marija

Tuolla ihmisryhmällä on aina tapanaan ruikuttaa ja kerätä sääliä ja painostaa hallituksia muka nälkälakoilla. Jos ei ruoka kelpaa, ei sitä tarvitse syödä. Mutta mitä se muille kuuluu jos aikuinen mies kieltäytyy aamiaisesta, mutta syö yöllä, kun allah ei näe?

Kun muuttaa uuteen maahan, ei sieltä todellakaan helposti löydä työtä. Siksi kai niitä tuleekin laivalasteittain Pohjoismaiden elätettäviksi. Kun on nälkäänähnyt, ei tarvii vieläkään mennä kunnon töihin. Kunnon työtä on kaikki työ. Sitten nälkäkuurilta vatsansa tasapainoon saatuaan voi kuuluisa syyrialainen sydänkirurgi hyvinkin saada puolipäivätyötä hampurilaisbaarista! Siitä se alkaa!

Blanc73

Quote from: NGNM on 12.10.2014, 19:25:53

Vaikea kuvitella että Ruotsissa olisi asiat huonommin kuin Syyriassa, Turkissa yms Lähi-idän perslävessä. Mohammed ei taida olla pakolainen vaan "pakolainen"?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

valla_valla

Hyvä. Minäkin lähden korkeakoulutettujen puolesta tukisyömälakkoon panostaen siihen lauantain aamiaiseni, jota en kuitenkaan pysty syömään.