News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-09-23 HS:Homoavioliittoja käytetään laittomuuksiin Britanniassa

Started by B52, 23.09.2014, 20:41:08

Previous topic - Next topic

B52

http://www.hs.fi/ulkomaat/Homoavioliittoja+käytetään+laittomuuksiin+Britanniassa/a1411447114728?ref=hs-art-new-2?ref=hs-breaking-news

Samaa sukupuolta olevien avioliitto tuli mahdolliseksi Britanniassa viime maaliskuussa. Britannian yleisradioyhtiö BBC:n Inside Out London -ohjelma paljasti, että moni homoliitto on lumeavioliitto, jonka avulla laittomia siirtolaisia pääsee maahan.

BBC paljasti ryhmän, joka järjesti laittomaksi siirtolaiseksi tekeytyneelle toimittajalle samaa sukupuolta olevan aviopuolison kymmenellätuhannella punnalla (noin 13 000 euroa). Ryhmän johtajat Peter ja Ricardo kehuivat järjestäneensä vastaavia lumeavioliittoja "useita kertoja".

He esittelivät toimittajalle kaksi romanialaista naista, jotka sanoivat olevansa heteroita, mutta sanoivat haluavansa näytellä homoa rahaa vastaan.

Toinen tytöistä sanoi, että hän on ollut järjestämässä kuusi valeavioliittoa huijatakseen maahanmuuttoviranomaisia.

"Meidän pitää ilmoittaa, että asumme yhdessä. Niin ei tule tapahtumaan, mutta ilmoitamme niin", hän sanoo.

Useissa Lontoon kaupunginosissa jopa 20–30 prosenttia avioliitoista voi olla lumeavioliittoja, joilla yritetään huijata maahanmuuttoviranomaisia", sanoo johtaja Mark Rimmer Brentin kaupunkipiirin avioliittojen rekisteröintiä hoitavasta Registration and Nationality Services -virastosta.

Mutta nuo luvut koskevat vain heteroavioliittoja. Viranomaiset eivät ole vielä puuttuneet lumehomoliittoihin.

"Luulen, että on vaikeampaa havaita merkkejä jos parit ovat joko naispareja tai miespareja", Rimmer sanoo BBC:lle.

Loput linkistä.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

onni4me

Näin homona kysyn vain, onko asialla jotain eroa heteroiden lumeavioliittoihin verrattuna?

Mitä hittoa tällä tarkoitetaan:
"Luulen, että on vaikeampaa havaita merkkejä jos parit ovat joko naispareja tai miespareja", Rimmer sanoo BBC:lle.

Luulisi, että ne 'merkit' ovat näkyvissä ihan samalla tavalla tai sitten viranomaiset kokevat vastenmielisyyttä tutkia samaa sukupuolta olevia pareja. Syrjivää hommaa sellainen.

Sinänsä koen, että jos on varaa maksaa 10000 puntaa niin saattaa olla ihan hyväkin tuleva asukki. Löytyy oma-aloitteisuutta ja kontakteja...  8)
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Outo olio

Quotekaksi romanialaista naista, jotka sanoivat olevansa heteroita, mutta sanoivat haluavansa näytellä homoa rahaa vastaan.

Sellaista hämäräbisnestä ei taida ollakaan, jossa eivät olisi romanit menossa mukana. Aikaisemmin romput ovat menneet naimisiin afrikkalaismiesten kanssa, jotta miehet pääsevät EU-alueelle. Nyt myös "lesbo"naiset pääsevät. Tasa-arvo!
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Outo olio

Quote from: onni4me on 23.09.2014, 21:15:41
Sinänsä koen, että jos on varaa maksaa 10000 puntaa niin saattaa olla ihan hyväkin tuleva asukki. Löytyy oma-aloitteisuutta ja kontakteja...  8)

Ehkä joo, mutta toisaalta, 10 000 £ varallisuudensiirto jollekin mustalaismafialle ei kuulosta hyvältä. Ties mihin nekin rahat "sijoitetaan". :(
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

RP

Näin homona kysyn vain, onko asialla jotain eroa heteroiden lumeavioliittoihin verrattuna?

Linkin takaa:
QuoteRicardo sanoo, että heillä ei ole koskaan ollut ongelmia poliisin tai maahanmuuttoviranomaisten kanssa.

"Sinä sanot 'olen homo'. Ei muita kysymyksiä sinulle. Helppoa homoille", Ricardo kertoo.

Heteronormatiivisia rekisteriviranomaisia ei kiinnosta kuulla homojen parisuhteesta. Kyselyt jäävät vähemmälle.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

jmm

Quote from: RP on 23.09.2014, 21:49:55

Linkin takaa:
QuoteRicardo sanoo, että heillä ei ole koskaan ollut ongelmia poliisin tai maahanmuuttoviranomaisten kanssa.

"Sinä sanot 'olen homo'. Ei muita kysymyksiä sinulle. Helppoa homoille", Ricardo kertoo.

Heteronormatiivisia rekisteriviranomaisia ei kiinnosta kuulla homojen parisuhteesta. Kyselyt jäävät vähemmälle.

Sama homma kuin niiden pakistanilaistaustaisten lastenraiskausjengien kanssa. Viranomaiset tuolla pelkäävät kuollaakseen rasismi-/syrjintäsyytöksiä.

Jos leimataan homovastaiseksi, voi unohtaa uran julkisella sektorilla. Parempi vaan ummistaa silmänsä. Niinhän ne Rochdalen viranomaisetkin tekivät, eikä heille tullut mitään seuraamuksia.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Pollard

Mitä hittoa tällä tarkoitetaan:

Luulisi, että ne 'merkit' ovat näkyvissä ihan samalla tavalla tai sitten viranomaiset kokevat vastenmielisyyttä tutkia samaa sukupuolta olevia pareja. Syrjivää hommaa sellainen.

Turha siitä on lässyttää. Sitä saa mitä tilaa.

Kaksi tabua samassa paketissa. Homo ja mamu. Viranomaiset eivät näihin uskalla ainakaan Briteissä puuttua. Rotherdamissa katsottiin 1400 raiskausta läpi sormien vain, koska mamu.

Ei hyvältä näytä Suomessakaan, kun puolet kansasta näyttää rummuttavan homohysteriarumpua.

onni4me

Mulla ollut ulkomainen puoliso - tai pikemmin avosellainen - jo kymmenen vuotta ja jos haluaisimme muuttaa Suomeen, se täytyy kustantaa aivan itse. Olen nyt käymässä kotimaassa, mutta tuskin tänne haluamme muuttaa. Ei sen takia, että vihaisin kotimaatani, mutta siellä missä olemme on elämä ihan ookoo eikä minkäänlaista sosiaaliturvaa minkäänlaisille maahanmuuttajille tai -tulijoille eli omillaan pitää tulla toimeen, mitä pidän ihan hyvänä asiana.

Tuo minusta vain särähti korvaan, että jotkin "merkit" olisi hankalampia havaita meikäläisten kohdalla. Sama laki kaikille. Tämän takia olen tasa-arvoisen "avioliiton" kannalla. Kutsuttakoon sitä sitten millä nimellä tahansa. Lasten kohdalla tulee sitten monenlaisia näkökantoja. Meillä ollut partnerin sisarentytär hänen adoptoimanaan jo kymmenisen vuotta, mutta minulla ei siis vielä ole mitään laillisia oikeuksia tai velvollisuuksia vaikka yhdessä olemmekin asuneet. Yritän vain sanoa, että näitäkin asioita tulee tutkia tapauskohtaisesti ja ihan samalla tavalla kuin sitten oletettujen heteroiden.

Hyvä alku on kyky elättää itsensä ja jonkinlainen kielitaito ja vaikka asuminen vähintään viisi vuotta yhdessä. Siinä moisille lumeliitoille olisi aika heikko menestymismahdollisuus.

Ihan tavallisia ihmisiä me homotkin olemme. Itse olen sen verran maailmaa nähnyt, että pidän erityiskohtelua aina huonona asiana.
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Joopa

Ei tämä ole mikään uutinen. Jos lumeavioliittoja käytetään maahantulon välineenä olisi aika kummallista jos se rejoittuisi pelkästään heteroliittoihin. Sinällään jos kyseleminen lakkaa siinä vaiheessa kun hakija ilmoittaa olevansa homo, on se tietysti ohjaava tekijä lumehomoliittojen käyttämiseen. Luonnollisesti mennään helpoimman kautta. Ja tämä ei millään lailla liity oikeisiin homoihin, vaanon ihan samanlainen väline kuin muutkin väärin perustein maahantulemiseen käytetyt välineet.

Blanc73

Niin, onhan Suomessakin joskus uutisoitu afrikkalaisista "homoista" jotka pakenevat suvaitsevaisen kotimantereensa vainoa karkuun. Kyllä tuollaisella kurpitsavankkuritarinalla itkettää paria sosiaalikalkkunaa ja turvapaikka kilahtaa mustan miehen taskuun kuin Manulle illallinen. Afrikkalainen tarinankerronta-perinne elää ja voi hyvin.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."