News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-07-10 Seiska-tv: Timo T.A käsittelee ulkomaalaiset Suomessa

Started by M.K, 10.07.2009, 13:09:30

Previous topic - Next topic

M.K

Mediavaikuttaja Timo T.A. Mikkonen käsittelee tämän viikkoisessa videoblogissaan ulkomaalaiset.

-Suomeen pyrkiviä ei pidä pelätä, mutta heidän ohjaamisensa kotijuristien neuvoilla lakiemme ohi on edesvastuutonta.

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a98074/

Harri Eerikäinen

Asiaahan tuo tällä kertaa puhuu. Timo T.A:n julkisuuskuvan huomioon ottaen en tosin ole varma onko se Homman kannalta hyvä vai huono asia...

M.K

Mikä julkisuuskuva? Mikkosten maailmastako? Homman kannalta itse en ainakaan näe siinä mitään huonoa.

Maailmanmies

Quote from: Harri Eerikäinen on 10.07.2009, 13:16:37
Asiaahan tuo tällä kertaa puhuu. Timo T.A:n julkisuuskuvan huomioon ottaen en tosin ole varma onko se Homman kannalta hyvä vai huono asia...

On niin poliittisesti ihanan kivaa nuijia Timo T.A:ta ja vaimoaan. Me suomalaiset olemme sellaisia, ettemme siedä totuudenpuhujia. Näinhän se on Halliksellekin käynyt. Suomessa ongelmista puhuminen on pahempaa kuin itse ongelmat.

Paholaisen asianajaja

Quote from: M.K on 10.07.2009, 13:22:25
Mikä julkisuuskuva? Mikkosten maailmastako? Homman kannalta itse en ainakaan näe siinä mitään huonoa.
Onko Suomessa sellaisiakin henkilöitä, jotka eivät naura Timo T.A. Mikkoselle?  :o
räyhävasemmistolainen viheranarkististalinisti

rontti4

Quote from: Paholaisen asianajaja on 10.07.2009, 19:56:36
Quote from: M.K on 10.07.2009, 13:22:25
Onko Suomessa sellaisiakin henkilöitä, jotka eivät naura Timo T.A. Mikkoselle?  :o

Kyllä niitä taitaa olla, aikalailla, luulisin.  ;D
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

lapio

Meitä on moneen junaan.

Kyllä, joku varmaan muodostaa laatulehti seiskankin perusteella omat näkemykesnsa ja arvonsa maailman tapahtumista sekä ilmiöistä.

IDA

Quote from: Paholaisen asianajaja on 10.07.2009, 19:56:36

Hep!

Ihan kunnioitettava ura, enkä näe siinä mitään varsinaisesti naurettavaa. Mikkosen toki pitäisi olla YLE:llä tai maikkarilla, eikä Seiskassa, mutta valinta ei varmasti ole ollut pelkästään hänen itsensä.

Simo Hankaniemi

Mikkosen persoonassa on tahatonta komiikkaa, koska hän ottaa itsensä turhan vakavasti. Mutta mies puhuu kyllä asiaakin, kuten po. näytteessä.